
צלצלתי לחנות כדי לקבל הסבר יותר מדויק לגבי התאמת מחשב נייד לצרכים שלי וקיבלתי שירות מיהונתן ללא רבב, היה ענייני ומקצועי. המחשב הגיע תוך 3 ימים בהם היה גם סופ"ש. ממליץ בחום על אור PC

צלצלתי לחנות כדי לקבל הסבר יותר מדויק לגבי התאמת מחשב נייד לצרכים שלי וקיבלתי שירות מיהונתן ללא רבב, היה ענייני ומקצועי. המחשב הגיע תוך 3 ימים בהם היה גם סופ"ש. ממליץ בחום על אור PC

ביום אחד התבקשתי לשחזר חשבונית מלפני 3 שנים על רכישה קודמת מ-OrPC. כשיצרתי קשר עם החנות סייעו לי טלפונית בתוך זמן קצר ובאדיבות רבה. ידעתי שיש על מי לסמוך, לכן החלטתי לרכוש דרכם גם את המחשבים הבאים. צוות החנות הצטיין בשירות אדיב, וסייע לי טלפונית בבחירת מחשב לפי הצרכים המתאימים, בסבלנות רבה ובלי לנסות "לדחוף" מה שלא צריך או לסגור עסקה במהירות. כמובן שגם נעזרתי באתר החברה והשוויתי מפרטים טכניים ומחירים, ושמחתי לגלות שגם במבחן המחיר OrPC מנצחים. תודה רבה לאלון, יונתן ושאר צוות החנות אתם אלופים!

הזמנתי את המחשב בשני אחה"צ, שלישי בבוקר כבר היה אצלי. את החשב הנייד הקודם גם קניתי באותה החנות. השירות מקצועי ואדיב.

שירות מעולה! הזמנתי את המחשב מראש ואיך שהגיע למלאי התקשרו אלי. בנוסף ביקשתי לבצע מספר שדרוגים ועשו הכל שגם עם השדרוגים אקבל את המחשב עוד באותו שבוע שהגיע המלאי. שפו!

לפני כשבועיים, ביום חמישי, התקשרתי לחנות "אורpc" בשביל לרכוש מחשב נייד ומסך מחשב. היו לי מספר שאלות לגבי המוצרים, והתשובות שקיבלתי היו אדיבות וסבלניות, הרגשתי שמולי נמצאים אנשי מקצוע שניתן לסמוך עליהם. בסופו של דבר רכשתי את המוצרים, והובטח לי שיחד עם המחשב הנייד מצורף תיק קטן הקרוי שרוולון. ההזמנה שלי הגיע במהרה, ביום ראשון. להפתעתי גיליתי שאין לי שרוולון, וכאשר התקשרתי לחנות, נאמר לי שהמוצר לא מגיע יחד איתו ומי שהבטיח לי טעה טעות אנוש. טענתי שהתיק הובטח לי, וביקשתי שיעשו מאמץ וינסו להשיג לי אחד בחינם, כי זה מה שסגרתי בעסקה מולם. לאחר בירורים מצד צוות החנות, נאמר לי שיוכלו להשיג לי שרוולון. הערכתי מאוד שהתקשרו לעדכן אותי כל יום, עד שהשרוולון הגיע אליי, את הפעולות שהם עושים בכדי להשיג אותו. היחס שקיבלתי מהם היה אדיב וטוב, הרגשתי שבאמת אכפת להם מהטעות שנעשתה ואפילו שזה עניין יחסית פעוט הם לא מתעלמים ממנו ועושים את מרבית המאמצים בשבילי. העדכונים השוטפים שקיבלתי הראו לי שמולי נמצאים אנשים הגונים ואכפתיים. כאשר קונים אצל אנשים שאכפת להם אפילו מהדברים הקטנים, אתה יודע שאתה נמצא בידיים טובות. ואני בוודאי אחזור לקנות אצלם.

שירות מצוין, התקשרתי עם מספר שאלות והם ענו בסבלנות ומה שלא ידעו בדקו וחזרו אלי. בחרתי לרכוש מהם ולאחר פתיחת המשב גיליתי שיש פגם במסך והם דאגו להחליף לי את המחשב בחדש בתוך מספר ימים מועט - היה צריך לקבל אישור מהיבואן לבצע החלפה והם דאגו שזה לא ייקח הרבה זמן. מנהל החנות היה איתי בקשר ועידכן אותי אישית. כל המוכרים שיצא לי לקבל מהם שירות וגם הטכנאי היו סובלניים ואדיבים.

ידעתי שאני רוצה ASUS UX305 אבל לא הייתי סגור על זה ב100%. גם רציתי אפור והיה בכל החנויות רק שחור. הגעתי לחנות ודיברתי עם נציג מכירות בשם אלון. רציתי "להתחיל מאפס" ולשמוע את דעתו על מה שאני צריך. בסוף באמת הוא יעץ לי על ASUS UX305, אבל ללא מסך מגע ובצבע זהב שזה למעשה אפור מטאלי! כל זה אחרי דיונים רבים מצידי וסבלנות רבה מטעם אלון ושאר הנציגים , כי לא הייתי נעול על הצבע. אז יצאתי מרוצה ואפילו ביזבזתי 150 ש"ח פחות ממה שחשבתי. אז תודה לאלון ולאור פיסי בכללי. היתה לי חווית קנייה ממש נעימה וטובה.

בשיחה עם אחד הנציגים של החברה שהיה מאוד ידידותי ועוזר, ועם ניסיון אישי שכל אנשי המכירות הם כאלה, החלטתי להגיע לראות מי עומד מולי, גיליתי חבורה של אנשים נחמדים, מקצועיים, אדיבים וסבלנים, אשר משלבים ביניהם את הידע והניסיון שלהם ורק לאחר מכן נותנים את התשובה המקצועית ביותר, מבלי לשלוף מהמותן, (כל המידע נבדק) חוויית הקניה היית טובה ויותר מכך לקנות מאנשים שטובת הלקוח בעדיפות ראשונה גרמה לזה להיות קניה מוצלחת ומהנה.

שילוב מנצח של שירות מעולה ומקצועיות. כל הצוות אחד אחד, נותנים שירות מצויין באדיבות וזריזות, כולל השירות במעבדה. קניתי בהתחלה מחשב של חברה אחרת שהתברר כתקול, הצוות עזר לי בהתמודדות (הלא פשוטה) מול החברה עד שהחברה אישרה לי קבלת זיכוי, אפילו נתנו לי מחשב חלופי למרות שלא היו חייבים! המחשב החדש הגיע תוך יום עם שליח, עכשיו אני עם ה DELL שהמליצו לי עליו ומרוצה מאד. ממש מרוצה שקניתי שם, ברור לי שאחזור אליהם שוב. ממליצה מאד!

פעם שנייה שאני קונה שם והסיבה היא שהשירות מעולה, ממליצה בחום!! תודה רבה לאביחי המוכר האדיב והמקצועי! בטוח אחזור לשם פעם שלישית

צוות החנות ענה במהירות לשאלות והתקשורת איתם היתה נפלאה, המוצר סופק לשביעות רצוני, האתר אינפורמטיבי וכולל מידע רב.

שירות מעולה ואדיב! עזרו לי משלב בחירת המוצר וגם בשאלות שעלו אחרי הרכישה. ממליץ מאד ! אחזור אליהם בוודאות. תודה רבה

בקצרה: שירות לקוחות מהטובים שנתקלתי בהם. הזמנתי נתב מהסוג שצויין, ובסוף התחרטתי ורציתי להזמין מוצר מדגם אחר. למרות שכבר פתחתי את המוצר בעלי החנות באו לקראתי וזיכו אותי עבורו זיכוי כמעט מלא. ההחלפה הייתה פשוטה מאוד, שליח עד הבית מסר לי את המוצר החלופי, ואני מסרתי לו את המוצר שרציתי להחזיר. מענה בטלפון אדיב ביותר וענייני. מתייחסים אליך עד הסוף. באמת נדיר להיתקל בשירות כ"כ טוב בארץ.

המחשב בו אני משתמש לעבודתי התקלקל ונאלצתי לקנות מחשב חדש בדחיפות. ידעתי בגדול מה הדרישות שלי אך לא הצלחתי למצוא דגם שיענה עליהן במסגרת התקציב שעמד ברשותי. יצרתי קשר טלפוני עם החנות, התייעצתי עם המוכר (אלון סמאי המעולה) אשר הציג בפני מספר אפשרויות ועזר לי לבחור את הנכונה. כשהסברתי לו שאני זקוק למחשב בדחיפות הוא דאג באופן אישי שהמחשב יהיה מוכן עבורי כבר ביום שלמחרת ואף טרח והשאיר אותו אצל החנות השכנה כדי שאוכל לאסוף אותו מאוחר בערב. למחרת טרחו להתקשר כדי לוודא שהכל בסדר.

השארתי הודעות לחמש חנויות שונות והם היחידים שחזרו אלי, חברה מאוד מקצועיים, שירות אדיב והרבה סבלנות. אין ספק שאחזור אליהם.

רציתי לקנות מחשב נייד והתלבטתי בין כמה יצרנים. ישבנו עם אביחי, אשר הסביר את היתרונות והחסרונות של כל יצרן. הקדיש זמן לשאלות שלי, וענה עליהן בצורה מקצועית. וכן גם נתן טיפים לתחזוקת המחשב. יצאתי מאוד מרוצה!

מומלץ במיוחד, השירות היה יעיל ואמין וכלל גם היענות טלפונית ויחס אדיב במיוחד בכל שיחת טלפון

השמועות נכונות. הם הכי טובים. חוויית קניה סופר-מקצועית. התכתבות רציפה של משהו כמו שבועיים, גם בשעות לא-שעות, שכללה התייעצות, הכוונה ולבסוף הזמנה של מוצר שהגיע בפחות מ 24 שעות. אדיבות הצוות (אלון בעיקר) ראויה להערכה. גם אם הם לא הכי זולים במחיר מוצר ספציפי, ממליץ בחום להשקיע עוד כמה שקלים כדי להיות בטוח שאתה בידיים טובות.

תענוג של שירות !! חברה פשוט מקסימים . הסבירו לי על כל המפרט בסבלנות. אלון תודה על הכל גבר!!

בהתחלה חשבתי שמדובר בחנות טובה, השירות היה טוב המוכרים היו נחמדים אבל לאחר יומיים שהמחשב אצלי שמתי לב שפינה השמאלית של המחשב המסך טיפה בחוץ ויש בו כתם בהיר, חשוב לי להבהיר שהמחשב אפילו לא היה קרוב לקבל מכה וישר כשמתי לב ניסיתי ליצור קשר עם החנות, גם באמצעות 2 אימיילים וגם התקשרתי לא חזרו אליי, ממליץ לא לקנות בחנות הזאת ואני פשוט לא מצליח לשנות את הדירוג של החנות אז שיהיה ברור שהדירוג הוא שלילי!!!!

יחס מאוד טוב ללקוח, אכפתיות ונאמנות, מחירים טובים, הכל מקורי, ושירות לקוחות מצוין. אפשר להתקשר לחנות לקבלת עזרה והם תמיד שם לענות בסבלנות.

שירות מצויין סבלני ואדיב גם טלפוני וגם במקום פיזית . מחיר קצת יקר בהשוואה לחול אך הזול בארץ בזמן שקניתי אותו . חוות דעת לגבי המחשב בנתיים עושה רושם טוב מאד .

שירות מצויין! מחיר מצויין ואחלה מוצר תודה לאביחי על העזרה המקצועית. בהחלט אחזור לשם לקנייה הבאה

שירות מקצועי מאוד, הגעתי אליהם בלי להבין לעומק מה אני צריך ועזרו לי להתאים מחשב נייד לצרכים שלי וגם המחיר היה הוגן. ממליץ!

חנות אמינה.השירות היה מצוין, ההזמנה עברה בצורה מהירה וחלקה מאוד מרוצה מהמוצר שרכשתי. מומלץ מאוד