
הזמנתי נגן MP נגד מים דרך החנות. ההזמנה היתה נוחה, והנגן הגיע במועד המצופה. כאשר חיברתי את הנגן למחשב, נוצר קצר. לאחר שטכנאי מחשבים בדק את המחשב, ואמר שהנגן הוא הגורם שהוביל לקצר פניתי אל שירות הלקוחות במטרה לקבל נגן חדש במהרה. החנות לא הסכימה לשלוח אלי שליח אשר יאסוף את המכשיר התקול ויביא מכשיר חדש. למרות מפח הנפש שנגרם לי, למרות קביעת טכנאי המחשבים, ואל אף העיכוב בקבלת מוצר תקין, התעקשו בחנות שאגש לסניף הדואר ואשלח להם ראשית את המכשיר לבדיקה (דבר שיגרור עיכוב נוסף בקבלת מכשיר תקין, וכן יצריך ממני מאמצים נוספים).לבסוף משלא הסכמתי לכך, סוכם כי אשלח את המכשיר התקול ואזוכה כספית. לסיכום, החנות נותנת שירות מהיר וטוב, אולם במקרה של תקלות (ואלו קורות)החנות אינה מספקת מענה מהיר, ומצפה מהלקוח לשאת על גבו את זמן הבירורים, ההגעה החוזרת לסניף הדואר וכו'.
הנגן הגיע בחזרה מהלקוחה, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, הבעיה כפי שהנחנו מלכתחילה הייתה בשקע ה-USB במחשב של הלקוחה ולא בנגן. הלקוחה פשוט משקרת בעובדות. הנגן כרגע אצלה וגם מיידית תוך דקות ספורות מהשיחה איתה קיבלה זיכוי כספי מלא 261 ש"ח (251 ש"ח עלות הנגן + 10 ש"ח עבור המשלוח חזרה על חשבונינו), בכרטיס האשראי שלה (אישור הזיכוי מצורף) והתבקשה לשלוח את הנגן חזרה לבדיקה. הנגן כמובן שעדיין לא הגיע אלינו חזרה, אבל הזיכוי + עלות המשלוח חזרה, נעשה מיידית. ולעובדות: תקלה מהסוג שהיא מציינת יכולה להיגרם גם מהתקן USB לא תקין במחשב שלה ולא בהכרח מהמכשיר שמחברים אליו. לכן ביקשנו שתשלח את הנגן חזרה ע"מ שנוודא האם התקלה בנגן או לא. אין טעם לשלוח נגן אחר בטרם בדקנו את הנגן שאצלה ע"מ שלא ליצור מצב שבו נגרם נזק לעוד נגן עקב התקן USB תקול במחשב שלה. הלקוחה הזמינה את הנגן בדואר (לא שילמה עבור שליח) ולכן ההחזרה צריכה להעשות בדואר. כרגע המצב הוא שהנגן ברשותה והסכום ששילמה + 10 ש"ח ברשותה. אנו לא מאמינים שתזכה לשירות כזה מהרבה עסקים. על הוצאת לשון הרע, בכך שלא ציינה עובדות מהותיות בתלונתה ובכוונה לפגוע בשמנו הטוב, היא תקבל בהקדם תביעה בהתאם לחוק לשון הרע.






















