
הזמנתי את המקרר ותוך פחות מ-24 שעות קיבלתי את המקרר,נכון לעכשיו נראה שהכל בסדר ותקין ואני מאוד מרוצה,תודה רבה.

הזמנתי את המקרר ותוך פחות מ-24 שעות קיבלתי את המקרר,נכון לעכשיו נראה שהכל בסדר ותקין ואני מאוד מרוצה,תודה רבה.

בס"ד חיפשתי טלוויזיה 32" זולה על מנת שתשמש כמסך מחשב והראשונים בזאפ עם הרבה חוות דעת היו דיגיטל אלקטריק. ביצעתי את ההזמנה וכעבור כ - 10 שניות התקשר אלי נציג ואמר שהוא מצטער אבל אין את המוצר שביקשתי לכן הוא ישדרג לי את המוצר למוצר יותר יקר ללא עלות נוספת והמשלוח יתבצע כבר למחרת. אכן כך קרה, יום למחרת הגיעה הטלוויזיה ועכשיו אני כותב מילים אלו דרך הטלוויזיה. ממליץ בחום להזמין דרך דיגיטל אלקטריק! שירות מעולה ומהיר! בברכה, שגיא חיים לוריא.

שירות מצויין של דיגיטל אלקטריק, חזרנו אליי מהר מאוד לאחר שכתבתי להם ומדיח הכלים הגיע בתוך יום עסקים אחד. נהנתי מאוד מהשירות ומהמדיח.

יופי של שירות, בלי דיבורים מיותרים. נתנו את המחיר הכי טוב בשוק סיפקו בזמן, מה צריך יותר מזה.

רכשתי תנור חשמל משולב כיריים חשמליים, השרות היה מעולה , קיבלתי את התנור תוך יומיים, במיוחד אציין את היחס המיוחד של יובל , כל הכבוד.

השירות היה מהיר יעיל ואדיב. ייעוץ מועיל בטלפון. אספקה מהירה ואדיבה. מחירים הוגנים. מאד מרוצים ממכונת הכביסה שקנינו.

מכירים את זה שאתם צריכים לקנות מוצר שיש לכם מינימום הבנה מה ההבדל בין המותגים השונים במוצר זה? עכשיו תוסיפו לזה את הדחיפות ברכישה ואת החשש ליפול עם מוכר לא אמין. ביום שישי אחד התקלקל לנו המקרר. החנויות כבר סגורות ואפשר רק להמתין בחוסר אונים. נכנסנו לזאפ לבדוק את האפשרויות ובחרנו כמה מוצרים ואת החנות בהתאם לחוות דעת טובות באתר. להפתעתנו גילינו שהחנות נפתחת במוצאי שבת ויש בה את כל המקררים שבחרנו. התקשרנו לחנות, קיבלנו שירות מבחור סופר נחמד בשם אנטון שגם המליץ לנו על מוצר (כי ממש לא הצלחנו לבחור) וגם הבטיח לעשות את המקסימום כדי שהמוצר יגיע כמה שיותר מהר. ההזמנה בוצעה בשעה 22:00 במוצאי שבת וביום שני בצהריים המקרר כבר היה אצלנו. ממליצים בחום על החנות! תודה!

קניתי טלויזה 65 של סמסונג, שירות אדיב, מחירים הכי נמוכים שיש, יש על מי לסמוך, התקנה מהירה, וזו לא הכריזה הראשונה ולא האחרונה שלי שם, זה באמת מקום שהוא בית וכל שבר ידאגו לך ויתנו מענה, אין מה להתלבט בכלל רק במקום הזה לקנות

רכשתי מזגן מסוג פמילי והיחס שקיבלתי היה פשוט מדהים, המזגן הגיע ממש מהר כבר ביום למחרת, פשוט מקצוענים וכל מילה מיותרת. מחיר הכי זול לאחר בדיקה מקיפה. שירות סופר איכותי !!

קניתי מכונת כביסה של סימנס. לאחר כחצי שנה, נשבר הפילטר. פניתי לחנות וקיבלתי שירות וטיפול מצויין מבחור בשם מאיר. שלחו אליי את החלק החליפי והמכונה עובדת כחדשה. תדה רבה!

כבר יותר מ-10 שנים שאני קונה בדיגיטל אלקטריק את כל מוצרי החשמל שאני ומשפחתי צריכים. הכל כולל הכל. אמינות ויושרה יותר חשוב לי מהכל כשאני קונה מוצרי חשמל. בגלל האמינות היושרה והענווה של בעלי החנות פניתי בעצמי אליהם על מנת שישלחו לי לינק כדי שאוכל לכתוב להם המלצה בזאפ. אז אני ממליץ בחום!

שירות מהיר מאוד! הזמנתי מדיח יום למחרת התקשר מאיר הציע לי משהו טוב יותר במחיר דומה תוך יום אחד קיבלתי את המדיח שירות מהיר ואמין!

בחרתי מוצר בערב למחרת בבוקר התקשר אלי הנציג ואמר שאין את הדגם שהזמנתי ובגלל זה הביא לי דגם יותר חדש באותו מחיר באותו בוקר הגיע המשלוח שירות טוב מאוד

שירות מהיר מאוד! צוות נחמד ושירותי קיבלתי את מכונת הכביסה תוך 24 שעות, המענה בטלפון מהיר והזמנת טכנאי להתקנה התבצעה במהירות ויעילות, כל הכבוד היה תענוג!

שרות מעל ומעבר ברמה הכי גבוה שיש ! הוזמן מדיח בוש ויום למחרת בבוקר כבר סופק עם חיוך והרבה סבלנות ונדיבות.

הזמנו מכונת כביסה בוש. המכונה הגיעה לאחר כשבוע. 1. התקשרו לשאול אם נסכים להוסיף 50 ש״ח עבור כפתור הפעלה שונה ???? (בטעות - הסכמנו) 2. הגיע שילח ללא מסיכה, ללא כפפות. דרש 50 ש״ח להעלות את המכונה, 120 ש״ח להוריד את הישנה (מדובר בקומה 1 בבית פרטי) כשפירק את המכונה הישנה - שבר את הברז (נאלצנו להזמין אינסטלטור להחליף את הברז) 3. הטכנאי שהייתי צריכה לתאם בנפרד, הגיע ומצא שהמכונה מקולקלת - בעיה בדלת, מילא דו״ח תקלה 4. החנות רצתה רק לתקן את הדלת. לאחר סירובים ובקשות חוזרות ונשנות הסכימו להביא מכונה חדשה 5. המכונה היתה אמורה להגיע בערב יום העצמאות. תיאמנו טכנאי - המכונה לא הגיעה 6. רק ביום חמישי (שבוע אחרי המכונה הראשונה - כשאנחנו כבר שבועיים ללא מכונה!) הגיעה מכונה חדשה 7. רק ביום ראשון הגיע טכנאי בקיצור: שירות גרוע! יחס לא נעים. במקום להתחשב במצב - נאלצנו להתווכח איתם כדי לקבל את מה שמגיע לנו ושילמנו עליו
ראשית נתחיל בכך שהלקוחה צודקת. היא מתארת את המקרה כפי שהיה אנחנו רק נחדד כאן פרטים חשובים. עקב נגיף קורונה לקוחה לא הסכימה לחכות זמן הגעה של עד 21 יום מהספק. לכן הסכימה לקבל מכונה מעודכנת עם כפתור הפעלה מתכתי ולא מפלסטיק. סדרה גבוהה יותר. לא ידוע לנו על שליח שמגיע ללא מסיכה וללא כפפות ואנחנו נוטים להאמין ללקוחה. הלקוחה ביקשה שרות נוסף כמו לשים את המייבש מעל המכונה ולפנות מקומה בתוך הבית מדרגות לוליין (פינוי מסובך קיבלנו תמונות ממחלקת האספקות). המוביל טען שכלל לא נגע בברז , מאחר ואנחנו נותנים אמון מלא בלקוחה , ביקשנו חשבונית מבעל מקצוע לתשלום עבור ביצוע עבודת אינסטלציה - עד כה לא קיבלנו חשבונית ורצינו לשלם את החשבון עבורה רק מתוך אמון. לאחר בדיקה מול השרות הטכנאי מילא דוח החלפה. לקוחה לא הסכימה לחכות לאחר הסגר שהיה ביום העצמאות ולכן הצענו לשלוח טכנאי בכיר לאותו יום לטיפול מיידי בהול על מנת להשמיש את המכונה ולא להשאיר אותה בחג ללא מכונה עובדת. זה לא שהמכונה לא הגיעה, הלקוחה הזמינה טכנאי והובלה לאותו יום , הטכנאי רצה להגיע בבוקר והמכונה הגיעה בצהריים. המכונה הוחלפה והוזמן לה טכאני וגם פיצינו אותה. אנחנו מתנצלים על שרשרת המקרים הלא נעימה בכלל בתקופה כל כך צפופה מבחינת סגר וחגים ובאמת שעשינו ככל שביכולתנו לסייע. בברכת בריאות שלמה לכולנו. צוות דיגיטל אלקטריק

באתי בגלל המחיר...קניתי בגלל השרות. קניה מהירה, בטוחה, והספקה מידית. לחצנו מרפקים..ויצאתי עם מדיח בוש....למרות שיכולתי לבקש משלוח חינם. אנא..קיבלתי חוברות הפעלה ב-8 שפות...אבל לא בעברית...נא לשלוח בדואר.

הומלץ לי על המקום, הזמנתי מכונת כביסה בטלפון, קיבלתי הסבר מפורט והמכונה הגיעה אלי אותה תוך יום בדיוק בזמן שנקבע. שירות מקצועי, עמידה בזמנים ומחיר הוגן. מומלץ בחום

נתנו מחיר טוב -- הבטיחו הספקה פרוק מדיח ישן והתקנה תוך 3 ימים - ועמדו בזה

המוצר הגיעה בפחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה. אין משהו עוד להוסיף חוץ מזה שמצאתי מה שחיפשתי במחיר הכי משתלם עם אספקה הכי מהירה.

לאחר שקניתי מקרר מחנות אחרת וגרמו לי לחווית שירות זוועתית, פניתי לדיגיטל אלקטריק ורכשתי מהם מקרר חדש. מאחר והמקרר הישן שבק חיים ביקשתי שינסו לבדוק אופציה למשלוח כבר ליום המחרת (שישי) על מנת שלא אשאר בסוף שבוע ללא מקרר. יובל מהחנות הבטיח שינסה לארגן זאת, להפתעתי לאחר כ-4 שעות קיבלתי טלפון שהמוביל מעוניין להגיע לספק את המקרר. בסוף יצא שלא רק שלא הייתי צריך לחכות את כל סוף השבוע אלא הוא הגיע מספר שעות לאחר הקניה. שירות של אלופים עם מחיר מעולה!

שירות מעולה של אלירן. מחיר תחרותי , אספקה מהיום למחר. יעיל ואמין. כן יירבו קמעונאים כאלה.

קיבלתי שרות מעולה מעובד בשם יובל , בזמן הרכישה קיבלתי יעוץ מקצועי וענייני , לאחר הרכישה קיבלתי עזרה מעבר למצופה בכל הנוגע לתאום אספקה וטכנאי . ממליץ בחום לפנות ליובל בכל התייעצות לפני רכישה.

קשה לסכם את החוויה הלא נעימה שעברנו אבל מההתחלה ועד הסוף נתקלנו במענה אנושי חסר סבלנות, אגרסיבי ולא מקצועי. הבעיות התחילו כאשר ביקשנו להחליף אמצעי תשלום אחרי הרכישה. מה שקרה בפועל זה שחייבו אותנו פעמיים. היינו צריכים להתקשר מספר פעמים לחנות, לחזור על אותם הפרטים, ולנסות לברר מתי נקבל זיכוי בצורה יותר ברורה ושקופה. קיבלנו יחס לא נעים כשניסינו להבין את זה. בסופו של דבר, פנינו ישירות לפייפאל כדי לקבל החזר על החיוב הכפול ולמזלנו הם זיכו אותנו באופן מיידי. ביום המשלוח, השליח איחר בשעתיים אחרי שחלון המשלוח עבר מבלי שעדכנו אותנו על השינוי, וכך יצא שחיכינו לו 6 שעות! בשלב כלשהוא התקשרנו לשליח ישירות כדי לברר מתי הוא מעריך שיגיע והוא פשוט הגיב בצרחות, שפה בוטה, פוגענית ואלימה. כך גם התנהלה המסירה של המוצר. מכל הסיבות האלה אנחנו לא מרוצים מרמת השירות והיחס שקיבלנו ולכן לא נחזור לקנות אצלהם בעתיד.
למחרת הקניה התקשרנו ללקוחה לוודא שהיא יודעת שהמדיח שהיא רכשה מתאים לה ולתת הסבר לגבי תהליך קבלת המוצר והתקנתו באותה שיחה ביקשה לשנות מתשלום בפייפאל לעסקה בכרטיס אשראי, כמובן שעשינו כרצונה העברנו פניה להנהלת חשבונות שלא תגבה את הסכום בפייפאל ונאמר לנו שטרם חוייב (PENDING) משמע הלקוח ימשוך את הכסף מפייפאל מאחר ולא נגבה תשלום. הנהג איחר בשעתיים מפני ששהה במחסום של משטרה בגלל נגיף הקורונה, איתך הסליחה, כמובן שהלקוחה עודכנה במתרחש.שמענו את ההקלטה והסתבר ההפך , הנהג דיבר בצורה נעימה והסביר את המצב. צר לנו שהלקוחה מרגישה כך למרות שעשינו ככל שביכלתנו להפגין רגישות והבנה בכל האספקטים ולשרת לקוחות בזמן משבר מסתבר לא פשוט בכלל. יש לציין את העובדה שקיבלה את המוצר בפחות מ12 שעות לאחר ביצוע ההזמנה (!)