
הדפסתי תמונות על מגנטים, קיבלתי מוצר איכותי, הם השקיעו אפילו בחיתוך התמונה על המגנט והתקשרו אליי. שירות לקוחות מעולה וזה הגיע תוך 3 ימים (אפילו שהיה סופ״ש באמצע). מומלץ!

הדפסתי תמונות על מגנטים, קיבלתי מוצר איכותי, הם השקיעו אפילו בחיתוך התמונה על המגנט והתקשרו אליי. שירות לקוחות מעולה וזה הגיע תוך 3 ימים (אפילו שהיה סופ״ש באמצע). מומלץ!

ביום הרכישה התקשרו אלי טלפונית להשלמת פרטי אשריי ואף אישרו את ההזמנה במייל. הגיע מהר וארוז היטב. מכיר גם את החנות עצמה, שווה ביקור.

למרות שקניתי בסכון קטן. בעל החנות עשה כל מאמץ (כולל 3 שיחות טלפון) כדי לעזור ולהשיג בדיוק מה שהייתי צריך במהירות האפשרית.

מומלץ בחום!! מומלץ בחום!! שירות מעולה! אנשים אדיבים ונחמדים, מחירים מצויינים (הכי זולים בשוק) ומשלוח מהיר למדיי! במקרה שלי בעל החנות היה באיזור מגוריי והוא הביא לי את המוצר בזמנו הפנוי לפני זמן המשלוח!

המוצר לא היה בחנות בעת ההזמנה, התקשרו לברר אם ברצוני לבטל או להמתין מספר (מועט ביותר) של ימים להגעתו. לאחר מכן - את הצבע הרצוי. לאחר הטלפון - הגיע תוך יומיים

לאחר שיחה קצרה עם החנות במהלכה וידאתי שהמוצר קיים במלאי, האוזנייה הגיעה בדואר רשום לפני הזמן המיועד, באריזה חדשה ומקורית. נהנתי לקנות מהם ואשוב לקנות גם בעתיד.

לאחר שעה יצרו איתי קשר מהחנות והודיעו שהדגם שהוזמן אזל מהמלאי הציעו יומן אלטרנטיבי למרות שהיה הפרש/ במחיר , הם ספגו את ההפרש עליהם כמובן שהסכמתי . המוצר הגיע עם שליח יומיים לאחר מכן שירות מעולה

הייתי צריך קלטות באופן דחוף. בשיחת טלפון ביקשתי שישלחו באופן מיידי. המשלוח הגיע תוך 2 ימי עבודה ללא בעיה. השרות היה נעים מאוד ואדיב ביותר. המוצרים שהתקבלו היו ארוזים כהלכה והגיעו תקינים. אין ספק שאשוב ואקנה בחנות זו. התנהלותם לאורך כל הדרך שידרה אמינות ומקצוענות. כל הכבוד !!!

הזמנתי עדשה ברך האינטרנט. הגיע תוך יומיים. שרות מעולה. כול פעמים הקודמות הייתי צריך להגיע לחנות כדי לקחת. שיפור משמעותי בשרות.

קניתי מצלמה מהחנות דרך האינטרנט. אחרי שהמצלמה הגיעה, גיליתי שחסר משהו באריזה. התקשרתי לבחור בשם סומי שטיפל בהזמנה והסברתי לו מה הבעיה. הוא טיפל בבעיה בצורה מדהימה. פנה מייד ליבואן וכל הזמן עידכן אותי בהתקדמות. אחרי שהחלק הגיע הוא שלח לי אותו בדואר רשום ווידא שהוא הגיע. עוד לא ראיתי דבר כזה.

התקשרתי לחנות להזמין 2 מצלמות, השירות היה מעולה, הזמינו לי את המצלמה ובשעה 18:00 הוא התקשר להגיד שמוכן למחרת בבוקר הגעתי לקחת. שירות מעולה, יחס טוב בטלפון, ממש איכפת להם שם!!! מקום יפה!!

מרגע הקניה קיבלתי מייל מיידי לאישור הזמנה, למחרת בבוקר כבר קיבלתי שיחת טלפון ממנהל החנות שאישר את קבלת ההזמנה ותחילת הטיפול בה. לאחר שהתברר למנהל החנות כי סוג הכרטיס אזל, הוא דואג לשלוח לי כרטיס אחר עם ביצועים טובים יותר ללא תוספת תשלום! לאחר קבלת הכרטיס המשופר מנהל החנות יצר עמי קשר והודיע לי כי הכרטיס התקבל וכי הוא שולח את הכרטיס בדואר כפי שסוכם ושמייל עם מספר מעקב ישלח אלי. כך היה ומספר מעקב בדואר רשום נשלח אלי והגיע לאחר יומיים בלבד! תודה רבה!

הזמנה מהירה ונוחה, היה עיכוב בקבלת המוצר והם מייד הודיעו לי בלפון ובסמס, מחיר נוח, סה"כ חנות טובה שאחזור אליה.

עקב נסיעה לחו"ל, החלטתי לרכוש את התושבת (נחשבת לטובה מסוגה בעולם, והיא תוצרת חברת גופרו). הסברתי להם שאני זקוק למשלוח מהיר. ההזמנה בוצעה מהאתר בערב, ולמחרת בבוקר האביזר נשלח, הוא הגיע אליי לאחר יומיים מיום ביצוע ההזמנה. ללא ספק חנות אמינה, ואיכותית, ואני אמשיך להזמין מהם מוצרים נוספים בעתיד.

הגיע מהר ארוז בצורה טובה, בקיצור.....10! ההזמנה הייתה קלה, בנוסף הזמנה של האלבומים כאלה היא חיסכון, ביעקר למי שעושה את הצילומיל לבד

בית עסק יעיל, אדיב, מציע שפע של ציוד, השירות היה מצויין והמשלוח מהיר. פשוט נהניתי מהקנייה ואני ממליצה לכל אדם הזקוק לשירות מקצועי ואמין- לקנות שם. האתר מצויין גם הוא.

היה קל ונוח לא הייתי צריך להתאמץ כל מה ששאלתי במייל ובטלפון ענו לי במיידית ואני אמשיך לקנות שם עוד הרבה.

רמת השירות היה מצוין, אדיבות, מוכנות לעזור , המוצר הגיע בזמן מינימאלי , בעל החנות ביצע מעקב לאחר ביצוע העסקה. הלוואי שכל שירות היה כזה.

אדיבות מרובה של הנציגים המשלוח הגיע במהירות כפי שהתחייבו והמוצר ענה לציפיות כפי שהיו. אשמח לקנות שוב חומרים או מוצרים בפוטו נגבה רמת גן

מרוצה מהמוצר ומהשירות. המשלוח היה מאוד מאוד מהיר. המוצר הגיע יותר טוב ממה שחשבתי. חא השתמשתי בשירות לקוחות כי הכל עבד כ"כ מעולה, קיבלתי מיילים עם מעקב וכו'.

שלחו מיילים שהודיעו על קבלת ההזמנה ושליחתה, וממש הופתעתי ממהירות המשלוח, לא נזקקתי לשירות לקוחות כי הכל היה בסדר אבל בגדול הופתעתי לטובה

המשלוח היה מהיר מהמצופה.השליח היה פעמיים באותו היום כדי לתת את המשלוח אישית. נציג השרות היהאדיב ביותר כאשר נתן לי הסבר על אופן השימוש במוצר.

הזמנתי בקלות, החנות נבחרה כי התחייבה ל 3 ימי עסקים והיה לי דחוף, המוצר הגיע תוך 27 שעות ללא שליח מיוחד, פשוט בדאר רשום, שאפו גם לדאר ישראל, בדיוק המוצר שהוזמן, והיגיע תקין ושמיש, תודה

חיפשתי עדשה למצלמת קנון, נתקלתי בזאפ בתגובות אוהדות לחנות, למרות שמצאתי חנויות זולות יותר (בכמה שקלים) ובגלל שמדובר בחנות שממוקמת ליד ביתי התקשרתי לברר הימצאות העדשה במלאי, התבקשתי לבצע הזמנה באתר ולחזור אליה על מנת שיוכלו לדאוג להביא אותה מהיבואן עוד באותו היום. הזמנתי, התקשרתי והגעתי לאסוף, חויבתי רק בעת קבלת המוצר, למרות שנתתי את כל פרטי האשראי באתר, הופתעתי לטובה ואילו הבעלים התפלא שאני מופתע ושאל "למה שנחייב לפני שסיפקנו את הסחורה?". פשוט שירות מצוין, בתור צלם חובב מצאתי לי את חנות הבית לשאר המוצרים שאצטרך, ומאחר ומדובר בתחביב יקר, אני שמח שמצאתי "בית" שבו אוכל לקנות ללא חשש ולקבל בנוסף למוצר גם ערך נוסף לא מבוטל.

הגעתי לחנות שממוקמת ברמת גן, היו לי 3 מצלמות שרציתי להתעניין עליהם, התייעצתי עם אחד העובדים והוא הסביר לי את היתרונות והחסרונות של כל מצלמה, קניתי מצלמה מסוג ניקון S2600 שהיא קומפקטית ונוחה לדרישות שלי. קיבלתי שרות והסבר מעולה רק חבל שהם לא עושים הנחה, בכל מקרה שאני אצטרך עוד מוצרים בתחום הצילום אין ספק שאחזור אליהם שוב !!!