
לאחר מספר שיחות לא מבוטל עם החנות החלטתי לכתת רגלי לתל אביב מירושלים לאור המידע הרב שקיבלתי והתחושה שיש מול מי לעבוד. כמו כן הובהר לי שאוכל להתרשם בעצמי ולהשתמש במכונות (בחנות מסוימת בירושלים טענו שאפשר לבדוק את המכונות-אחרי הקניה..). הגעתי עם מחשבה לרכוש מכונה מאותו סוג שיש לי (בראון) אך מתקדמת יותר ולאחר שניסיתי אותה ואת הפיליפס מהר מאוד הבנתי שזו המכונה בשבילי. למותר לציין שאם הייתי מתעצל וקונה על עיוור בירושלים אין לי ספק שהייתי מתאכזב. בחנות מצאתי את יואב שחיכה לי אחרי שעות הסגירה. נראה שהוא עושה דוקטורט על הסחורה שלו. לא היתה שאלה שלא נענתה כולל הצעות לייעול ושיפור הגילוח. תמיד טוב לראות מוכר שמבין באמת בסחורה שלו.























