
קניתי רמקולים למחשב ביתי במטריקס אלקטרוניקה.(מחיר הרמקולים סה"כ ( 99ש"ח). הרמקולים הגיעו באריזה בלויה מאד ושנת הייצור שהיתה רשומה ע"ג תוית היבואן היתה 2006!!!(המוצר בן שלוש שנים).מעבר לזאת הסאב היה שבור והמערכת לא עבדה. ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות וללא הצלחה(שרות הלקוחות של מטריקס אלקטרוניקה אינו עונה לטלפונים והקשר היחידי איתם היה בעזרת המייל .טורטרתי מספר פעמים מהדואר לבית ובחזרה(נאמר לי שהדואר ימלא דוח נזק ומנהלת סניף הדואר אמרה ,שאינה מכירה דוח שכזה )ולבסוף ארזתי את הרמקולים ושלחתי אותם לחנות .שרות הלקוחות הנחה אותי לעשות כך והודיע לי שאקבל את כספי חזרה(כנראה שהעיסקה לא השתלמה להם) .(כאשר מדובר במחיר של כ100 ש"ח ובנסיבות אלו ,היתי מצפה מהחנות שתשלח מידית רמקולים חדשים כדי לרצות את הלקוח) יצרתי קשר עם חנות אחרת ב-zap ובתוספת של 23 שקלים אני מקבל רמקולים יותר טובים (אותו יצרן)עם 2 שנות אחריות!!!
הרמקולים יצאו מהחנות כשהם תקינים וחדשים כל המוצרים אשר נמכרים במטריקס אלקטרוניקה הם חדשים לחלוטין הרמקולים כנראה נשברו בדואר ולכן התהליך המקובל הוא למלא דוח נזק בדואר לגבי שנת הייצור של הרמקולים זה מה שמוטבע על גבי אריזת הרמקולים ע"י היצרן ואינו בשליטתנו מטריקס אלקטרוניקה לא מתנערת משום עסקה(גם אם המחיר הוא פחות מ100 ש"ח) לאור כל זאת הלקוח קיבל רמקולים של אותו יצרן בשווי 138 ש"ח ללא תוספת מחיר בתאום מול הלקוח.
