
הגעתי לחנות בהמלצת הבת שלי .קיבל אותי תמיר החמוד ופשוט נתן לי שיאות יוצא מין הכלל .מומלץ

הגעתי לחנות בהמלצת הבת שלי .קיבל אותי תמיר החמוד ופשוט נתן לי שיאות יוצא מין הכלל .מומלץ

אתמול קנינו טלפון של סמסונג אס 8 וכעבור שעתיים הבן שלנו הגיע הביץה ורנה לנו אס10 לכן חזרנו לחנות לקבלת ההחזר זיכו אותנו על המכשיר רק הורידו לנו 68 שקל דמי ביטול הוגן שירות מדהים תודה לתמיר ולמנהל החנות את שמו לא יודע

לאחר קניה של חודשים התקלקל לי רכיב בטלפוןצ ופה התגלה הגדולה של החנות של תיקנו לי את המכשיר תיק תק אני מרוצה מאוד ,,:-)

רוכש פעם שלישית טלפון סלולרי בחנות . שירות אדיב ומצויין , המוכר סייע בהעברת הנתונים מטלפון לטלפון

מצאתי מכשיר נוט 9 בזרם במחיר אחד הטובים באיזור שאלתי לגבי מלאי נעניתי בחיוב המחיר היה זול כשהייתי לחנות קיבלתי שירות ממש טוב חיכיתי יום אחד לבדוק את המכשיר נראה שגם בסדר במחיר כזה לקבל תמורה טובה

קניתי טלפון נייד לבת שלי ליום הולדת ולאחר השבוע נתתי לה את המתנה הקניה היתה זריזה המשלוח חינם להגיע בזמן הכל טוב רק הבת שלי לא אהבה את הצבע של המכשיר יצרנו קשר איתם בגלל שהקוםסה לא נפתחה הסכימו להחליף לכל צבע לבחירתנו נו לפי מלאי של החנות אכן החלפנו בתי שמחה זה הכי חשוב ולחנות מאחל הצלחה רבה תמשיכו בדרך הזו

פשוט חייב לפרגן לחנות הזאת א. מתחיל במחיר מצויין הכי זול ב. המשך עוד יותר טוב השירות הנעים והטוב שנתקבל מכל הצוות ג. מקום ממש חיובי שכיף לרכוש בו אני בתור דר' נפגש עם המון סיטואציות מקום חיובי ששוב לקנות בו בהחלט המקום ראוי

לאחר כחודשיים חזרתי לחנות כי היה בעיה בחיבור בלוטות מיכאל יצר לעזור לי לא מובן מאליו תבורך איש יקר

לאחר כמעט שנה היה לי בעיה בסוללה חזרתי לחנות מיקי עזר פתר לי את הבעב תודה רבה

קניתי את הטלפון לפני חצי שנה. לפני כחודש הסוללה הפסיקה לעבוד כראוי ולכן הטלפון נשלח לתיקון. הטלפון חזר מהתיקון עם גב ורוד וכשאי אפשר להוציא או לקבל שיחות וגם ללא נתונים סלולרים הטלפון נשלח לתיקון שנית וחזר עם גב בצבע כסף וכשהבעיה של הנתונים והשיחות לא נפתרה. ראוי לציין שהאחריות היא של חברת פרטנר. שירות לא מקצועי ומזלזל הם הרסו את הטלפון ויצרו תקלה שלא הייתה מההתחלה אני ממליץ לא לקנות שם

קניתי מכשיר סלולרי לפני שלושה חודשים היה במכשיר בעיה של טעינה לאחר כחודשיים ובאנו לחנות סידרו לנו את הטלפון תוך כמה ימים שירות שקיבלנו היה ממש מקסים סבלני ובחיוך,😊

ב 18.06 הלכנו לקנות סמסונג גלקסי S10e, בעקבות המחיר הזול בזאפ של 1667ש"ח. לכשהגענו, נאמר כי המחיר אינו נכון והוא התעדכן ל 1725 ש"ח. זאת בעוד שבזאפ עדיין המחיר היה 1667. הטענה הייתה שלוקח לאתר זאפ זמן להתעדכן. בזמן שהיינו, המוכר סיפר לנו כשמע על מבצע של תיקון המסך של הנייד הקודם, S8, ב 350 שח, והמליץ לנסוע למעבדה של סאני ולברר. בעצתו, נסענו לשם, ולא היה שום מבצע. החלטנו לקנות את הנייד ולכן חזרנו לחנות. כשחזרנו לחנות כעבור כשעה\שעה וחצי, נאמר לנו שנגמרו המכשירים מהיבוא המקבילי במחיר של 1725, ונשאר רק המכשירים של היבואן, בעלות של 1900 ש"ח. ההבדל המוצהר בין מכשיר יבואן ליבוא מקבילי הוא אביזרים מקוריים שנתיים אחריות של פרטנר במקום שנה. מאחר והיינו לחוצים בזמן ובצורך למכשיר ולא רצינו לעבור את התהליך שוב במקום אחר, הסכמנו. האריזה נפתחה במקום, שם הבחנתי בכך שלא מדובר באחריות של פרטנר, אלא של cell now, והשנה השנייה היא רק על מערכת ההפעלה. כששאלתי על כך נאמר שאזלו הניידים עם אחריות פרטנר. בדרך הביתה, גם גיליתי שהאביזרים אינם מקוריים. כל הכתוב למעלה הן בעיות ידועות של החניות הללו. מצד אחד יש את היבואנים, המוכרים במחירים אסטרונומיים, ומצד שני את החנויות הקטנות שמשתמשות בכל טריק מלוכלך כדי להרוויח עוד מאתיים שח. אם הייתי יכול להמתין, בכר הייתי מזמין מאליאקספרס ב 400 $.
שלום רב , תגובה לחוות דעת מספר 1057184 1. הרי אתם יודעים שמחיר המוצר אשר קובע הוא המחיר שבאתר , וכי אין סריקות של אתר זאפ שמעודכנות בכל דקה. 2. בפעם הראשונה שהלקוח ישב אצל הנציג ברור שהיה מכשיר ביבוא מקביל שמחירו היה 1725 ש"ח לאחר שינוי מחירים שעשינו בלילה (מ 1667 ש"ח) ומה שעדיין לא התעדכן ( לא נסרקנו ) עם מחיר חדש באתר זאפ, 3. אחרי כמה שעות שהלקוח חזר לאחר בירורים ובדיקות שהוא ביצע, אותו מכשיר מסויים כבר אזל ממלאי ביבוא מקביל , והיה את המוצר אכן רק בערכה המקורית ,וזה מה שהוצע ללקוח, בדק ראה הכול והסכים לקנות את המוצר במחיר המצוין על ידי הלקוח (הכל בידיעה) . 4. בנוסף לזה נאמר ללקוח שבתוך כמה שעות אנו נקבל שוב את המכשיר במחיר שמוצג באתר, והוא מוזמן אלנו בשמחה לרכוש את המכשיר במחיר אשר מופיע באותו יום או באותו רגע נתון. 5. לגבי האחריות שיש ללקוח טענה ,הכול כתוב שחור על גבי לבן בחשבונית ואף נאמר ללקוח במקום . וכתוב במפורש את החברה אשר נותנת את האחריות והשירות , לאחריות אין שום קשר לא לפרטנר ולא לגט סל ,( שזה שוב דברים לא נכונים) האחריות היא של חברת סל נאו בכלל וכך כתוב . אנו מבינים שיש פה תחושה של הלקוח, אבל הדברים פשוט לא נכונים , ולא תואמים אפילו לא קצת למציאות הנוכחית. אנו עובדים שעות רבות על מנת שכל כך הרבה לקוחות יצאו מרוצים גם אם אנו נפגעים בעצמנו לפעמים לכן לא הינו רוצים שחוות דעת סתמית כזאת תפורסם . אנחנו נמשיך לתת לאלפי לקוחות מרוצים שלנו שירות הכי טוב מה שאנחנו והצוות יודעים לעשות. בתודה מראש צוות בסט סייל סלולר

רכשתי אייפון 11 מהחנות מוצר מעולה שירות מאוד אדיב ונעים מחיר טוב שווה כל שקל ממומלץ מאוד

לפני כחצי שנה רכשתי שני מכשירים של שיומיי אחד מהם התקלקל בתקופת קורונה ומיקי אמר שיבדר לי לאחר הקורונה כי המעבדה של האחריות לא היו זמינים בתקופה הזאת הוא סידר לי את הטלפון תודה רבה ללא עלות במסגרת האחריות

לפני כחצי שנ קניתי טחפון סמסונג 70 ונהרס לי שקע טעינה חזרתי לחנות הוא שלח לתירון לאחריות אחרי שבוע המכשיר חזר מתיקון הכל בסדר אני שמח שרכשתי בחנות הזאת שירות מעולה

מחירים טובים בהשוואה לשאר חנויות גם ביבוא מקביל וגם בישיר. שהייתי בחנות ראיתי איש מכירות שעוזר לזוג מבוגרים מאוד בסבלנות, להגדיר להם מייל, להעביר להם אנשי קשר ועוד.

קניתי לבעלי טלפון זול עד 700,שח בדקתי זמינות מלאי לפני ההגעה באתי שילמתי את המחיר בלי תוספות מיותרות יצאתי עם חיוך חנות נחמדה שכיף לרכוש בא

חיפשנו טלפון נוט 9חדש של שיומי אנחנו גריים באשדוד וזה חנות הכי זולה שמצאנו כי אצלנו עולה עוד 350 דיברנו עם החנות באנו וקנינו שירות נעים יחס חם טוב סהכ בסדר גמור

חיפשתי טאבלט של סמסונג עם סים וכרטיס הרחבה ומצאתי חנות גן שקרוב לבית שלי וגם יש להם מחירים טובים שירות ויחס מדהים ממליץ בחומ

שלום רב לכל הגולשים שירות כזה מהיר לא פגשתי אתמול עשיתי הזמנה של טלפון היום כבר קיבלתי את המוצר הבטיחו 7ימים הגיע תוך יום אחד פשוט וואו

לפני כחודשיים קנינו אייפון 11 משלוח הגיע בזמן הכל היה טוב עד שהטלפון הסקי לעבוד נפנו אותנו לאחריות של די סי אס הם החליפו לנו את המכשיר וביקשנו שידביקו לנו מסך כי היה לנו סיליקון עם אחריות החנות דאגה לזה כל הכבוד וגם שלחו לנו את המכשיר על חשבונם

לפני כחודש קניתי שני טלפונים של שלומי הייתי מרוצה מצורת ההזמנה ממהירות המשלוח מהטיפול השאלות ומאמינה המקצועי וסבלני של הנציג בחנות היום בצהריים הזמנתי עוד חנות טובה למרות שאני לקוח חוזר לא קיבלתי הנחה,אבל עדיין ממליץ.להזמין אצלם כי הם זולים וטובים

פשוט בושה!!! לא לקנות זהירות !!!! נסעתי עד לראשון לציון לקנות את הairpots 2 וגיליתי להפתעתי שהיא מגיע באריזה פתוחה ועם מטען לא מקורי. אין לי בעיה עם יבוא מקביל - ההיפך, אני בעד תחרות במשק. אבל לא לעדכן בשום מקום שאני מקבל ערכה פתוחה ועם מטען לא מקורי?! בושה. ןהם עוד נאחזים במשפט המציין ״ערכה מקורית״ בתוספת תשלום - בתוך רובריקת האחריות. פשוט בןשה!

אמא שלי קנתה לי טלפון וניה בעיה של שמע אחרי כמה זמן באנו לחנות וסידרו לנו את המכשיר היה יחס ממש טוב שירות מעולה סבלנות נתתנו לנו לחכות כחצי שעה והבעיה נפתרה עי עדכון גרסה