מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 30

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
09021938bk
09021938bk
15.07.2020
מוצר שנרכש: סמסומג 10s

הגעתי לחנות בהמלצת הבת שלי .קיבל אותי תמיר החמוד ופשוט נתן לי שיאות יוצא מין הכלל .מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Itzhak
Itzhak
13.07.2020
מוצר שנרכש: אס 8 סמסונג

אתמול קנינו טלפון של סמסונג אס 8 וכעבור שעתיים הבן שלנו הגיע הביץה ורנה לנו אס10 לכן חזרנו לחנות לקבלת ההחזר זיכו אותנו על המכשיר רק הורידו לנו 68 שקל דמי ביטול הוגן שירות מדהים תודה לתמיר ולמנהל החנות את שמו לא יודע

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
13.07.2020
מוצר שנרכש: מי 9 טי

לאחר קניה של חודשים התקלקל לי רכיב בטלפוןצ ופה התגלה הגדולה של החנות של תיקנו לי את המכשיר תיק תק אני מרוצה מאוד ,,⁦:-)⁩

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
11.07.2020
מוצר שנרכש: אייפון 8 פלוס

רוכש פעם שלישית טלפון סלולרי בחנות . שירות אדיב ומצויין , המוכר סייע בהעברת הנתונים מטלפון לטלפון

חוות הדעת עזרה לכם?
Dan
Dan
09.07.2020
מוצר שנרכש: נוט 9 128

מצאתי מכשיר נוט 9 בזרם במחיר אחד הטובים באיזור שאלתי לגבי מלאי נעניתי בחיוב המחיר היה זול כשהייתי לחנות קיבלתי שירות ממש טוב חיכיתי יום אחד לבדוק את המכשיר נראה שגם בסדר במחיר כזה לקבל תמורה טובה

חוות הדעת עזרה לכם?
פנחס
פנחס
06.07.2020
מוצר שנרכש: iPhone ,8

קניתי טלפון נייד לבת שלי ליום הולדת ולאחר השבוע נתתי לה את המתנה הקניה היתה זריזה המשלוח חינם להגיע בזמן הכל טוב רק הבת שלי לא אהבה את הצבע של המכשיר יצרנו קשר איתם בגלל שהקוםסה לא נפתחה הסכימו להחליף לכל צבע לבחירתנו נו לפי מלאי של החנות אכן החלפנו בתי שמחה זה הכי חשוב ולחנות מאחל הצלחה רבה תמשיכו בדרך הזו

חוות הדעת עזרה לכם?
Malek
Malek
06.07.2020
מוצר שנרכש: אייפון 8 64 gb

פשוט חייב לפרגן לחנות הזאת א. מתחיל במחיר מצויין הכי זול ב. המשך עוד יותר טוב השירות הנעים והטוב שנתקבל מכל הצוות ג. מקום ממש חיובי שכיף לרכוש בו אני בתור דר' נפגש עם המון סיטואציות מקום חיובי ששוב לקנות בו בהחלט המקום ראוי

חוות הדעת עזרה לכם?
rami0707
rami0707
06.07.2020
מוצר שנרכש: 8 שיומי

לאחר כחודשיים חזרתי לחנות כי היה בעיה בחיבור בלוטות מיכאל יצר לעזור לי לא מובן מאליו תבורך איש יקר

חוות הדעת עזרה לכם?
Gaya
Gaya
06.07.2020
מוצר שנרכש: נוט 7 שלומי

לאחר כמעט שנה היה לי בעיה בסוללה חזרתי לחנות מיקי עזר פתר לי את הבעב תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
8481341
8481341
28.06.2020
מוצר שנרכש: Smasung s9

קניתי את הטלפון לפני חצי שנה. לפני כחודש הסוללה הפסיקה לעבוד כראוי ולכן הטלפון נשלח לתיקון. הטלפון חזר מהתיקון עם גב ורוד וכשאי אפשר להוציא או לקבל שיחות וגם ללא נתונים סלולרים הטלפון נשלח לתיקון שנית וחזר עם גב בצבע כסף וכשהבעיה של הנתונים והשיחות לא נפתרה. ראוי לציין שהאחריות היא של חברת פרטנר. שירות לא מקצועי ומזלזל הם הרסו את הטלפון ויצרו תקלה שלא הייתה מההתחלה אני ממליץ לא לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
NOAM
NOAM
23.06.2020
מוצר שנרכש: קדמי 8

קניתי מכשיר סלולרי לפני שלושה חודשים היה במכשיר בעיה של טעינה לאחר כחודשיים ובאנו לחנות סידרו לנו את הטלפון תוך כמה ימים שירות שקיבלנו היה ממש מקסים סבלני ובחיוך,😊

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
18.06.2020
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S10e

ב 18.06 הלכנו לקנות סמסונג גלקסי S10e, בעקבות המחיר הזול בזאפ של 1667ש"ח. לכשהגענו, נאמר כי המחיר אינו נכון והוא התעדכן ל 1725 ש"ח. זאת בעוד שבזאפ עדיין המחיר היה 1667. הטענה הייתה שלוקח לאתר זאפ זמן להתעדכן. בזמן שהיינו, המוכר סיפר לנו כשמע על מבצע של תיקון המסך של הנייד הקודם, S8, ב 350 שח, והמליץ לנסוע למעבדה של סאני ולברר. בעצתו, נסענו לשם, ולא היה שום מבצע. החלטנו לקנות את הנייד ולכן חזרנו לחנות. כשחזרנו לחנות כעבור כשעה\שעה וחצי, נאמר לנו שנגמרו המכשירים מהיבוא המקבילי במחיר של 1725, ונשאר רק המכשירים של היבואן, בעלות של 1900 ש"ח. ההבדל המוצהר בין מכשיר יבואן ליבוא מקבילי הוא אביזרים מקוריים שנתיים אחריות של פרטנר במקום שנה. מאחר והיינו לחוצים בזמן ובצורך למכשיר ולא רצינו לעבור את התהליך שוב במקום אחר, הסכמנו. האריזה נפתחה במקום, שם הבחנתי בכך שלא מדובר באחריות של פרטנר, אלא של cell now, והשנה השנייה היא רק על מערכת ההפעלה. כששאלתי על כך נאמר שאזלו הניידים עם אחריות פרטנר. בדרך הביתה, גם גיליתי שהאביזרים אינם מקוריים. כל הכתוב למעלה הן בעיות ידועות של החניות הללו. מצד אחד יש את היבואנים, המוכרים במחירים אסטרונומיים, ומצד שני את החנויות הקטנות שמשתמשות בכל טריק מלוכלך כדי להרוויח עוד מאתיים שח. אם הייתי יכול להמתין, בכר הייתי מזמין מאליאקספרס ב 400 $.

תגובת החנות

שלום רב , תגובה לחוות דעת מספר 1057184 1. הרי אתם יודעים שמחיר המוצר אשר קובע הוא המחיר שבאתר , וכי אין סריקות של אתר זאפ שמעודכנות בכל דקה. 2. בפעם הראשונה שהלקוח ישב אצל הנציג ברור שהיה מכשיר ביבוא מקביל שמחירו היה 1725 ש"ח לאחר שינוי מחירים שעשינו בלילה (מ 1667 ש"ח) ומה שעדיין לא התעדכן ( לא נסרקנו ) עם מחיר חדש באתר זאפ, 3. אחרי כמה שעות שהלקוח חזר לאחר בירורים ובדיקות שהוא ביצע, אותו מכשיר מסויים כבר אזל ממלאי ביבוא מקביל , והיה את המוצר אכן רק בערכה המקורית ,וזה מה שהוצע ללקוח, בדק ראה הכול והסכים לקנות את המוצר במחיר המצוין על ידי הלקוח (הכל בידיעה) . 4. בנוסף לזה נאמר ללקוח שבתוך כמה שעות אנו נקבל שוב את המכשיר במחיר שמוצג באתר, והוא מוזמן אלנו בשמחה לרכוש את המכשיר במחיר אשר מופיע באותו יום או באותו רגע נתון. 5. לגבי האחריות שיש ללקוח טענה ,הכול כתוב שחור על גבי לבן בחשבונית ואף נאמר ללקוח במקום . וכתוב במפורש את החברה אשר נותנת את האחריות והשירות , לאחריות אין שום קשר לא לפרטנר ולא לגט סל ,( שזה שוב דברים לא נכונים) האחריות היא של חברת סל נאו בכלל וכך כתוב . אנו מבינים שיש פה תחושה של הלקוח, אבל הדברים פשוט לא נכונים , ולא תואמים אפילו לא קצת למציאות הנוכחית. אנו עובדים שעות רבות על מנת שכל כך הרבה לקוחות יצאו מרוצים גם אם אנו נפגעים בעצמנו לפעמים לכן לא הינו רוצים שחוות דעת סתמית כזאת תפורסם . אנחנו נמשיך לתת לאלפי לקוחות מרוצים שלנו שירות הכי טוב מה שאנחנו והצוות יודעים לעשות. בתודה מראש צוות בסט סייל סלולר

חוות הדעת עזרה לכם?
אוריין
אוריין
17.06.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

רכשתי אייפון 11 מהחנות מוצר מעולה שירות מאוד אדיב ונעים מחיר טוב שווה כל שקל ממומלץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
הדס
הדס
17.06.2020
מוצר שנרכש: נוט 8פרו

לפני כחצי שנה רכשתי שני מכשירים של שיומיי אחד מהם התקלקל בתקופת קורונה ומיקי אמר שיבדר לי לאחר הקורונה כי המעבדה של האחריות לא היו זמינים בתקופה הזאת הוא סידר לי את הטלפון תודה רבה ללא עלות במסגרת האחריות

חוות הדעת עזרה לכם?
Sophia
Sophia
08.06.2020
מוצר שנרכש: סמסונג70

לפני כחצי שנ קניתי טחפון סמסונג 70 ונהרס לי שקע טעינה חזרתי לחנות הוא שלח לתירון לאחריות אחרי שבוע המכשיר חזר מתיקון הכל בסדר אני שמח שרכשתי בחנות הזאת שירות מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
ilya
ilya
07.06.2020
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s10e

מחירים טובים בהשוואה לשאר חנויות גם ביבוא מקביל וגם בישיר. שהייתי בחנות ראיתי איש מכירות שעוזר לזוג מבוגרים מאוד בסבלנות, להגדיר להם מייל, להעביר להם אנשי קשר ועוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
07.06.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Tami
Tami
04.06.2020
מוצר שנרכש: נוט 8,שלוצי

קניתי לבעלי טלפון זול עד 700,שח בדקתי זמינות מלאי לפני ההגעה באתי שילמתי את המחיר בלי תוספות מיותרות יצאתי עם חיוך חנות נחמדה שכיף לרכוש בא

חוות הדעת עזרה לכם?
Olga
Olga
04.06.2020
מוצר שנרכש: נוט9ס

חיפשנו טלפון נוט 9חדש של שיומי אנחנו גריים באשדוד וזה חנות הכי זולה שמצאנו כי אצלנו עולה עוד 350 דיברנו עם החנות באנו וקנינו שירות נעים יחס חם טוב סהכ בסדר גמור

חוות הדעת עזרה לכם?
Valentina
Valentina
03.06.2020
מוצר שנרכש: טבלט, מסוננג

חיפשתי טאבלט של סמסונג עם סים וכרטיס הרחבה ומצאתי חנות גן שקרוב לבית שלי וגם יש להם מחירים טובים שירות ויחס מדהים ממליץ בחומ

חוות הדעת עזרה לכם?
דינה
דינה
03.06.2020
מוצר שנרכש: נוט 8פרו

שלום רב לכל הגולשים שירות כזה מהיר לא פגשתי אתמול עשיתי הזמנה של טלפון היום כבר קיבלתי את המוצר הבטיחו 7ימים הגיע תוך יום אחד פשוט וואו

חוות הדעת עזרה לכם?
Zeev
Zeev
03.06.2020
מוצר שנרכש: אייפון11

לפני כחודשיים קנינו אייפון 11 משלוח הגיע בזמן הכל היה טוב עד שהטלפון הסקי לעבוד נפנו אותנו לאחריות של די סי אס הם החליפו לנו את המכשיר וביקשנו שידביקו לנו מסך כי היה לנו סיליקון עם אחריות החנות דאגה לזה כל הכבוד וגם שלחו לנו את המכשיר על חשבונם

חוות הדעת עזרה לכם?
asi
asi
02.06.2020
מוצר שנרכש: שלומי 8

לפני כחודש קניתי שני טלפונים של שלומי הייתי מרוצה מצורת ההזמנה ממהירות המשלוח מהטיפול השאלות ומאמינה המקצועי וסבלני של הנציג בחנות היום בצהריים הזמנתי עוד חנות טובה למרות שאני לקוח חוזר לא קיבלתי הנחה,אבל עדיין ממליץ.להזמין אצלם כי הם זולים וטובים

חוות הדעת עזרה לכם?
אכזבה
אכזבה
31.05.2020
מוצר שנרכש: Airpots

פשוט בושה!!! לא לקנות זהירות !!!! נסעתי עד לראשון לציון לקנות את הairpots 2 וגיליתי להפתעתי שהיא מגיע באריזה פתוחה ועם מטען לא מקורי. אין לי בעיה עם יבוא מקביל - ההיפך, אני בעד תחרות במשק. אבל לא לעדכן בשום מקום שאני מקבל ערכה פתוחה ועם מטען לא מקורי?! בושה. ןהם עוד נאחזים במשפט המציין ״ערכה מקורית״ בתוספת תשלום - בתוך רובריקת האחריות. פשוט בןשה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאב
ליאב
28.05.2020
מוצר שנרכש: נוט 9 אס

אמא שלי קנתה לי טלפון וניה בעיה של שמע אחרי כמה זמן באנו לחנות וסידרו לנו את המכשיר היה יחס ממש טוב שירות מעולה סבלנות נתתנו לנו לחכות כחצי שעה והבעיה נפתרה עי עדכון גרסה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון