מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 30

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Danielse
Danielse
26.08.2020
מוצר שנרכש: XIAOMI REDMI NOTE 9

אשתי רכשה מכשיר note 9. הבת שלנו התעקשה על צבע ירוק ולא מצאנו במלאי בכל הארץ. מוביילנד הרצליה הם היחידים שהיה להם במלאי את הצבע הירוק. המוכרים בחנות אדיבים מאוד. עזרו לנו להעביר את כל המידע מהטלפון הישן ישבו איתנו והסבירו לנו על המכשיר, והאחריות. ניכר שהם עובדים במקצועיות רבה, ממליץ לכולם להגיע לחנות ולרכוש. חווית קניה מדהימה .

חוות הדעת עזרה לכם?
שירות מזלזל
שירות מזלזל
25.08.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי נוט 10

שירות מהגרועים שפגשתי. מכרו לי טלפון לא תקין. התעלמו שוב ושוב מבקשתי לחזור אלי. כשתפסתי אותם התנערו לחלוטין מאחריות והאשימו אותי בשלל האשמות. בחיי שלא נתקלתי בשירות כזה גרוע מעולם ובשום מקום. ממליצה בחום להתרחק מהם. התפתיתי למחיר שנראה נוח ושילמתי ממש ממש ביוקר בשורה התחתונה.

תגובת החנות

אין לנו מושג מי הלקוחה - מה השם שלה ולאן היא פנתה . אם היתה פונה אלינו - היינו מנסים לעזור כמו תמיד

חוות הדעת עזרה לכם?
Guli
Guli
25.08.2020
מוצר שנרכש: S8

פשוט שירות גרוע, לא להתקרב. הזמנתי מכשיר חדש עם 12 חודשי אחריות וקיבלתי מכשיר מחודש עם 3 חודשי אחריות. שניסיתי לברר זאת מול שירות הלקוחות הם פשוט ניסו לנפנף אותי, כולל ניתוק טלפוני.

תגובת החנות

לא רק שלא ניסו לנפנף את הלקוח - יש לו אפילו את הטלפון האישי של מנהלת החנות ובנוסף תיעוד של 6 (!!!) שיחות עם נציגי החנות , הוסבר ללקוח גם במעמד הרכישה וגם בכל השיחות לאחר מכן שגלקסי 8 הוא מכשיר תצוגה של פלאפון ומגיע עם 3 חודשי אחריות מופיע מילה במילה באתר באותיות קידוש לבנה . הלקוח התעקש שנאריך לו את תוקף האחריות ואף שלח לנו העתק של חוות דעת זו לפני ששלח אותה לזאפ עם איום מפורש שהוא יעשה לנו שיימינג אם לא נאריך לו את האחריות . כפי שהסברנו עשרות פעמים בעבר - לקוח שיפנה אלינו ויבקש את עזרתנו - יקבל אותה באהבה ובנועם -לקוח שיאיים עלינו וינסה לסחוט אותנו - לא יקבל שירות .

חוות הדעת עזרה לכם?
melnikovbar
melnikovbar
23.08.2020
מוצר שנרכש: Galaxy s20

קניתי טלפון galaxy s20 ממוכר בשם אדם, מקצוען ,ידע להסביר על הטלפון בהשוואה לאחרים. הבחור תותח מכירות מומלץ מאוד וגם במחיר היו הכי זולים

חוות הדעת עזרה לכם?
אחד העם
אחד העם
18.08.2020
מוצר שנרכש: סמסונג A71

החוויה היא שלילית ביותר. אחרי שהזמנתי לפי מפרט שבאתר MobileLand את המכשיר מסוג סמסונג A71 קיבלתי אשור הזמנה למייל. למחרת היום דיברתי עם נציגת החנות שהודיע לי שמכשיר זה בא עם מטען ישן ושזמן ההטענה הוא ארוך מהרגיל. כמו כן הודיע לי הנציגה שהזמנה זו אינה כוללת כיסוי אחורי... ??? (מישהו יודע מה זה כיסוי אחורי ?) ולא כוללת אוזניות וכיסוי מסך (למרות שכן הזמנתי את שניהם). יתר על כן, השירות שינתן הוא לא ע"י מעבדה מוסמכת ולכן היא מציעה לי להוסיף 220 ש"ח. כמו כן, הגרסה A71 עם מטען מהיר אין עכשיו במלאי וזה יהיה רק בעוד שבוע. כל זה נודע לי בשיחת טלפון ולא בזמן ההזמנה. אחרי שיחה קצרה היא "הסכימה" לרדת במחיר ל- 100 ש"ח. על מנת למנוע וויקוחים (אני צריך פלאפון חדש בדחיפות), הסכמתי ושילמתי עוד 100 ש"ח. למחרת היום באתי אל החנות ע"מ לקחת את המכשיר. מה גיליתי ? שהסיפור חוזר על עצמו שוב עם המטען הישן וכיסוי מסך, וכיסוי אחורי, ושירות מעבדה... בכעס רב ביטלתי את ההזמנה. אם כך הם נוהגים אני מציע לשקול טוב טוב אם לקנות דרכם משהו !!! על תאמינו להבטחות שלהם לגבי השירות. הוא מתחת לכל ביקורת !!! בחום רב מציע לדלג על חנות Mobile Land !

תגובת החנות

חבל שלא ניתן לצרף הקלטת שיחה .... לקוח הזמין באתר גלקסי a71 ביבוא מקביל בצבע שחור ללא פרטי אשראי בשעה 23 בלילה , למחרת בבוקר צלצל לחנות - הוסבר לו בדיוק כפי שמופיע באתר שיבוא מקביל מגיע ללא מגן מסך וכיסוי אחורי וללא מטען מקורי והאחריות היא לא על ידי סאני יבואן רשמי וקיים כרגע בחנות רק בצבע לבן ואם רוצה יבואן רשמי עליו להוסיף 199 ש"ח בדיוק כמו שמופיע באתר . הלקוח לא היה מעוניין ורצה יבוא מקביל ואת הכיסוי והמגן מסך בחינם . הוסבר לו שזה בלתי אפשרי והוא יכול להוסיף 99 ש"ח עבור מגן וכיסוי כמו שמופיע במבצעים מיוחדים באתר -אמר שיגיע יום למחרת לחנות ויחליט פה . יום למחרת הגיע לחנות ושוב איים על העובד שיעשה חוות דעת שלילית בזאפ אם לא יתנו לו מגן מסך וכיסוי ללא עלות . אמר לו העובד שהוא יכול לעשות כרצונו ואם זה מה שיעשה לו טוב שיהנה. כמובן שאת הקללות שקילל פה לא ניתן לרשום וחבל... שמחים שעשה חוות דעת שלילית ומקווים שהיא הועילה לו .

חוות הדעת עזרה לכם?
ogasheyl
ogasheyl
16.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11 128

אחלה חנות! אחלה מחירים!! שירות מדהים!!! פעם רביעית שאני קונה באותה חנות - תודה רבה :)

חוות הדעת עזרה לכם?
agassimusic
agassimusic
14.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון חדש

תודה על שירות אדיב ומהיר, המוכר היה סבלני ונחמד. נחזור שוב. יופי של חנות, תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
shalevzamler
shalevzamler
13.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

הזמנתי אייפון 11. שירות מעולה. ממליץ לקנות. ייבואן רשמי. ,מרגע ההזמנה הגיע פחות מכמה שעות בודדות. ממליץ בחום שירות אדיב!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yossi
Yossi
12.08.2020
מוצר שנרכש: Iphone 7

שירות מצוין לא פעם ראשומה הספקה הכי מהירה שיש ציםרו אותי באביזרים שהייתי צריך תוסה לאדם הגדול

חוות הדעת עזרה לכם?
zoaretz
zoaretz
06.08.2020
מוצר שנרכש: note 9

ממליץ בחום, שרות, אדיבות וטיפול במסירות ועם חיוך אדם פעם שנייה מטפל בי ממליץ לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
Benny
Benny
02.08.2020
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 9s

אתקשרתי לחנות ובדקתי האם יש מכשיר xiaomi redmi note 9s במלאי. נאמר לי שכן. אחרי כשעה בותו יום באתי לחנות כדי לשלם במקום ולקנות ואז נחנות נאמר שאין במלאי!!!! ויש מכשיר דומה בתוספת 79שקל. ואלי היה להמתין שמתקשרים אלי אחרי שעשיתי הזמנה באתר. זה פשוט בדיחה. שיטת bait and switch. בטלפון אומרים לך משהו אחד, וכשאתה מגיע לחנות אומרים לך בידיוק משהו אחר רק כדי למכור לך משהו יותר יקר! לא ממליץ על החנות בכלל!!!

תגובת החנות

הלקוח עשה הזמנה בשבע בבוקר ( חנות נפתחת בתשע ) צלצל לחנות ב9:10 שאל אם יש במלאי רדמי נוט 9 128 גיגה - לא אמר שעשה הזמנה רק התעניין במלאי , הגיע לחנות בשעה 11 וחצי בבוקר - הוסבר לו שהזממנה לא חויבה עדיין ושהמכשיר לא במלאי כרגע וזמן טיפול בהזמנה הוא 24 שעות . הציעו לו במקום זה דגם אחר רדמי נוט 9 פרו קצת יותר יקר ועשו לו הנחה של 30 ש"ח ( במקום 109 ב79) אמר שהוא לא מעוניין ושצלצל בבוקר לחנות ואמרו לו שיש - הוצאנו הקלטת שיחה - לקוח שאל בפירוש בהקלטה על רדמי נוט 9 רגיל - לא פרו ולא s - התעצבן והלך אחרי ששמע את ההקלטה במו אוזניו . אז עוד רושם חוות דעת שלילית....? על מה...? אנחנו יוצאים מגדרנו בימים אלו ובכלל לתת שירות לכלל לקוחותינו ולרצות את כולם וכך נמשיך . אם היה שואל על הדגם שרצה ואומר שעשה הזמנה באתר היו מסבירים לו להגיע יום למחרת ובזה היה נמנע הסיפור .

חוות הדעת עזרה לכם?
hanan.kramberg
hanan.kramberg
02.08.2020
מוצר שנרכש: note 10 lite samsung

שחר מקסימה ויעילה בטירוף.המליצה לי על הצבע מיוחד כסוף לא ניתן לעמוד בפניה (תארגנו כיסאות)

חוות הדעת עזרה לכם?
lapidot229
lapidot229
02.08.2020
מוצר שנרכש: Samsung A 70

שירות מעולה , קיבלתי את הטלפונים תוך מספר שעות. שחר הייתה מדהימה , שירותית מקצועית ומדהימה

חוות הדעת עזרה לכם?
מתנאל
מתנאל
02.08.2020
מוצר שנרכש: שיומי נוט 9

הזמנתי באינטרנט שיומי נוט 9 פרו, סגור בקופסא. ההזמנה שלי הלכה לאיבוד בדואר ישראל, ויאמר לזכות מובייל לנד שיש שם אחת שקוראים לה שחר, שלא שחררה ממני עד שהיא שלחה אלי פלאפון חדש, סגור כמו שהזמנתי, ומשלוח עש הבית על חשבונם! שירות מעולה מעולה והמחיר הכי זול שמצאתי שחיפשתי. כמו כן אני אישית שידרגתי ב79 שקל, וקיבלתי מטען מקורי, מגן מסך, מגן לפלאפון, וקופסא סגורה. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
yoyoredevil85
yoyoredevil85
31.07.2020
מוצר שנרכש: T515

התקשרנו לחנות בהרצליה לבצע הזמנה עבור טאבלט שיתאים לצורכינו בעבודה, המוכרת המקסימה ידעה לכוון אותנו בידיוק למוצר שיתאים לנו, לקחנו טאבלט של סמסונג עם כיסוי עור איכותי וזכוכית מחוסמת, קיבלנו את המשלוח באותו יום למשרדינו בתל אביב שירות זריז מעולה ומעל המצופה, מרוצים מהטבאלט וחייבים לשבח לטובה את החנות הזו, קבלו את המלצתינו בחום! תודה לזאפ !

חוות הדעת עזרה לכם?
legendary
legendary
31.07.2020
מוצר שנרכש: iPhone xr, Samsung galaxy note 10

שירות מקצועי ואמין מומלץ בחום. תודה רבה לאדם שהיה סבלני וקשוב ונתן שירות מעולה ואדיב.

חוות הדעת עזרה לכם?
avivat
avivat
28.07.2020
מוצר שנרכש: אייפון XR

רכשתי אייפון XR, כשהלכתי לקחת מהחנות, לא היה להם את הצבע המבוקש, על אף שדיברו איתי מוקדם יותר באותו היום ואישרו קיום המוצר. תואם בחנות פיצוי לעוגמת נפש, בצורת שליח עד הבית וכך היה. תוך יומיים, המכשיר היה אצלי. בקיצור, שרות מעולה, בצורה של התמודדות יעילה עם תקלה. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
gilboa19
gilboa19
28.07.2020
מוצר שנרכש: S10 plus

שירות מצויין מחירים כי טובים בארץ באמת שירות מעולה אנחנו לקוחות קבועים וחוזרים וממליצים, שחר טיפלה בנוועשתה מחיר מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
etikimhi
etikimhi
27.07.2020
מוצר שנרכש: Shomc3rXflX2Y

רכשתי אוזניות במובייל לנאד בהרצליה קיבלתי שרות מדהים משחר זנזורי מוכרת בחנות אשר עובדת עם המון סבלנות ללקוח כל שאלה ששאלתי היה לי מענה והכל ברוגע ובחיוך שזה לא מובן מאליו. בזכות שחר אין ספק שאחזור שוב ושוב לחנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tali
Tali
27.07.2020
מוצר שנרכש: iPhone 11

רכשתי אייפון 11 בחנות בהרצליה קיבלתי שירות אדיב מנועה ואיציק ומענה לכל שאלה עם המון סבלנות אני מרוצה מאוד מהמכשיר ממליצה בחום . בהחלט אשוב לרכוש שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eden
Eden
27.07.2020
מוצר שנרכש: iPhone 11 Pro 256

רכשתי מכשיר iPhone 11 Pro רשמי עם אחריות אפל ישראל לשנה בן שחר ואיציק המקסימים עזרו לי ברכישתו ואפילו סידרו לי במחיר מגן מסך ומגן לטלפון שירות יוצא דופן בהחלט אחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
yoavatz
yoavatz
25.07.2020
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s20

ממליצה בחום על סניף הרצליה, רחוב משכית. עזרה לי מאוד נועה ,אחת מבעלי החנות .אין לתאר את העזרה האדיבות המקצועיות אותן הפגינה. נועה בעלת תודעת שירות גבוהה ביותר. הגישה לי עזרה רבה מאוד בקיצור מועד הגעת המוצר. עזרה בייעוץ והכוונה וכל זאת תוך כדי אדיבות וסבלנות רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
סיון
סיון
22.07.2020
מוצר שנרכש: Samsung s10

השירות של שחר מהחנות היה מעולה היה מענה כל השאלות, והטלפון הגיע סגור באריזת מקור עם כל האביזרים במחיר הכי טוב שמצאתי. הטלפון תוך יומיים היה אצלי. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
SB
SB
22.07.2020
מוצר שנרכש: samsung galaxy s20 plus

פעם שלישית שאנו קונים בחנות, המחירים טובים וחווית השירות מצוינת! ביצענו הזמנה טלפונית כך שחסכנו זמן בעת ההגעה לחנות. נועה נתנה לנו שירות מעולה וסיפקה לנו הסברים לגבי המכשיר. ממליצים בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
natalivolovik1976
natalivolovik1976
20.07.2020
מוצר שנרכש: נוט

מרוצים מאוד בן עזר לנו שירות מעולה מטפלים בהכל בשמחב מכשיר הגיע מאוד מהר רוצה להודות לבן שעזר לנו יפה מאוד תודה רבה!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון