רכשתי גרניק לפני חודש ולמרות התחייבות לספקו כעבור 7 ימי עסקים, בחלוף חודש לא הגיע. במסגרת בירור עלה שהמוצר איננו קיים כלל, אף על פי שהמשיכו ופרסמו באתר. בהמשך הוצע שדרוג בתוספת תשלום, לאחר שבוע ימים שוב עלה שהמוצר החלופי אף הוא אינו במלאי. החברה ממשיכה לפרסם גרניק למרות שבשיחה עם הספק אין ברשותו מלאי בכלל ואין צפי להצטיידות חדשה. מהיום השני להזמנה - צויין במעקב ההזמנה "החבילה בדרך". התשלום נגבה כמובן וטרם הוחזר... לסיכום - לא רציניים! ממשיכים לפרסם מוצרים שאינם במלאי. הספקים לא לוקחים אחריות כמו גם האתר עצמו. חבל לבזבז זמן ממליץ לקנות מספקים ללא תיווך.
שוחחה איתי מנהלת שירות לקוחות של ואללה בשם לילך. היתה מאד אדיבה, לקחה אחריות ושלחה תוך ימים ספורים גרניק משודרג כפיצוי, במחיר העלות המקורית. יש בכך כדי להמתיק את חוויית הקניה.
תגובת החנות
היי דן , בהמשך לשיחתך עם מנהלת בשירות הלקוחות שלנו, הנושא נסגרת בשביעות רצון.