
פעם ראשונה שאני נותן ביקורת בזאפ, והחנות הזאת נתנה לי סיבה טובה מאוד לכך השירות לקוחות אשכרה מרגיש כמו בחו''ל, יש יחס, יש נימוס יש אדיבות! הזמנתי את האוזניות ב10 בלילה ב9 וכבר ב11 (היום ערב יום כיפור) קיבלתי אותם ב11 בבוקר אצלי בבית (שירות משלוחים אקספרס בחינם, אתם מאמינים לדבר הזה? זה כיאלו אני באנגליה...) עדיין לא פתחתי את האוזניות, כי עוד מעט יום כיפור אבל באמת, תודה רבה על השירות!























