
המשלוח הגיעה בזמן, אבל הכרטיס זיכרון הגיע בקופסת פלסטיק שהייתה בתוך שקית ולא באריזה מקורית. קשה לי להאמין שהכרטיס חדש, אבל מה שבטוח שאני לא יקנה מהחנות הזאת יותר.
הלקוח מעולם לא פנה לשירות הלקוחות לקבלת שירות כלשהו, לא לפני ולא אחרי הקנייה ולמרות זאת מדרג את שירות הלקוחות רק כ"ממוצע" מה שמעיד על אמינות ירודה של חוות דעת. ולעיניין הכרטיס, הוא כמובן חדש לחלוטין ותקין לחלוטין כפי שבוודאי הלקוח כבר בדק ואינו מתלונן על כך, הכרטיס מגיע במארז שנקרא BULK שזה מארז קנייה סיטונאי שמאפשר לרכוש את הכרטיסים מעט זול יותר ועלות ההובלה האווירית שלהם נמוכה יותר, בלי קרטונים מיותרים, כבדים ויקרים להובלה. אופן יבוא זה מאפשר להציע לצרכן מחיר מעולה למוצר מעולה. אנחנו מוסיפים אריזת ניילון נוספת לכרטיס בארץ ושולחים הכל בתוך מעטפה מרופדת מהסיבה היחידה שהמוצר קטנטן ולפעמים הוא מסתתר בעמקי המעטפה וקשה למצוא אותו.






















