נכנסנו לחנות ,נסענו במיוחד בשישי בצהריים מהרצליה ,המוכר ה לא אדיב !! אחרי 10 דק שהסתובבנו בחנות לשאלתי אם משהוא יכול לעזור,?המשיך לבהות בצג המחשב ואמר "במה? "בעודו מסתכל במחשב,לא זיכה אתנו אפילו במבט!!!
יצאנו מהחנות בה לא היה לקוח אחד,בבלאק פריידי ! ולא פלא!!!
יצאנו מהחנות בשעט נפש=שם בטוח לא נקנה את המקרר ב9500שח\
נקנה היכן שנקבל יחס ושות אדיבים
תגובת החנות
אנו מצרים ומתנצלים על חווית הלקוחה אשר הגיע לחנות בסיום היום הכי עמוס בשנה חצי שעה לאחר סגירת החנות. להבא נבקש להגיע בשעות הפעילות בכדי לקבל ייחס אדיב יותר. עזורי מוצרי חשמל תמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר והמחירים הזולים ביותר לכלל לקוחותיה ועל כך יעידו מאות חוות הדעת החייוביות באתר.