
השירות היה מצויין. ביקשנו שהשליח יגיע כבר ביום למחרת הקנייה והדבר אכן התבצע ללא כל בעיה. תודה רבה על שירות נהדר!

השירות היה מצויין. ביקשנו שהשליח יגיע כבר ביום למחרת הקנייה והדבר אכן התבצע ללא כל בעיה. תודה רבה על שירות נהדר!

הזנתי פרטים, שלחתי, לאחר מספר דקות חזרו אליי, ביצעו הזמנה שנשלחה באותו היום והגיע תוך ימים ספורים. שירות מצוין, מהיר ואדיב - כל הכבוד!

אתר החברה נוח וקל לאתר מה שמחפשים קבלת המשלוח כבר למחרת ע"י שליח הביתה שרות לקוחות אדיב ומקצועי. בקיצור הכל 10. xcvb bvct mjklu

המחיר של המוצר היה נמוך מאוד והמשלוח היה מהיר ביותר! ללא ספק אקנה בחנות הזו בעתיד! ועכשיו הנה עוד כמה מלים כדי להגיע למכסה.

הגעתי לחנות כדי לצלם תמונות פספורט ב25₪ ל8 תמונות. הצטלמתי, שילמתי וקיבלתי את התמונות. בנוסף, רציתי לפתח תמונה אחת סטנדרטית 10x15 לבן שלי, תמונה שבה הוא מופיע 8 פעמים. (איך זה קשור? את התמונה הזו ניתן בעצם לגזור ל8 תמונות פספורט, אבל כמובן זה לא אמור לעניין את החנות מה תוכן התמונה). המוכרת אמרה שלא ניתן לקבל תמונה אחת אלא חייבים לפחות 10 תמונות ב10 שח. אמרתי, אין בעיה, תדפיסי אותה 10 פעמים ואשלם על 10 תמונות. המוכרת כעסה ואמרה שיכולה להדפיס רק 2 כרגע. אמרתי בסדר, תדפיסי 2 ואת היתר אקח כשיהיו מוכנות. היא חייכה חיוך כועס ואמרה לי "זה לא עובד ככה!" כי אני לא יכולה לתת לך שקית נוספת לתמונות כשתחזרי. אמרתי שאני לא צריכה שקית נוספת, אקח את התמונות באותה שקית. היא לקחה את 2 התמונות שהדפיסה וכמעט זרקה אותן עליי, אמרה לי טוב קחי! לא ברור לי מה זה עניינם של המוכרים מה תוכן התמונה שהם מדפיסים. אם זו היתה תמונת נוף הרי לא היתה שום בעיה. שילמתי, כאמור סהכ 35 שח. ממליצה להתרחק מהאנשים האלה, חווית קניה קטסטרופלית, גועל נפש. לא מגיע לאנשים שרק מנסים לנצל את הלקוחות להרוויח.
שלום רב באותו יום, שהגיעה אלינו הגברת (לא ניתן לדעת מהו שמה מאחר והיא רשומה בעילום שם באתרכם), הדפסנו כמות גדולה מאוד של לקוח שהביא תמונות להדפסה. הכמות הייתה 3950 תמ' בבת אחת. המכונה הייתה עמוסה מאוד ובדרך כלל אנו לא מדפיסים ללקוחות תמונות באמצע העבודה של לקוח אחר. הלקוחה הצטלמה פספורט וביקשה לפתח גם מדיסק און קי. נאמר לה שאין לנו אפשרות כרגע מאחר והמכונה עמוסה, אך היא התעקשה. ניסיתי לתת לה מענה מהיר בכך שאמרתי לה שאשלח את התמונה שהיא מבקשת ב"אולטרה", כלומר, אכניס את זה בין לבין הפיתוח הגדול. לכן הדפסנו לה את 2 התמונות במיידי תוך 5 דקות. בחנותנו יש מינימום הזמנת תמונות על סך 10 ₪, לא משנה מהו תוכן ההזמנה. אין קשר בין מה שיש בתמונה לבין המינימום הזמנה. ברצוני לציין שלא זרקתי את התמונות על הלקוחה, בטח שלא אמרתי לה "טוב קחי". אין לי עניין מהו תוכן התמונה שהיא הדפיסה. לא משנה לי אם זו תמונת נוף, או תמונה מורכבת מתמונות קטנות או אפילו איור או כל דבר אחר. מצטערת לשמוע על חווית הקניה הלא נעימה. הדברים שנאמרו ע"י הגברת מוקצנים. ושוב, אני מדגישה, אין קשר בין מה שיש בתמונה למינימום הזמנה. גם העובד הנוסף בחנות הסביר לגברת שיש הבדל בין צילום פספורט בחנות, לבין פספורט שמביאים עם דיסק און קי מהבית. לא גבינו לה 25 ₪ על התמונת פספורט שהיא הביאה מהבית, גבינו לה את המינימום שיכולנו, כלומר 10 ₪. יכולנו לפתח לה רק תמונה אחת בסכום הנ"ל, אך המלצנו לה לקבל 10 תמונות באותו המחיר. לא תמיד יכולים לתת מענה במיידי ועשינו ככל יכולתנו לעזור לה. לא ניצלנו, לא ביקשנו מה שלא מגיע לנו ורק ניסינו לעזור לה. אנו נותנים שירות מצויין לפיתוח תמונות ובכלל. יש לנו הזמנות רבות גם דרך משלוחי תמונות באתר, גם דרך ווטסאפ, גם לאנשים המגיעים לחנות. כולם מקבלים מענה מהיר ואיכותי ונמשיך לתת שירות מצויין גם בעתיד.

חווית קניה נהדרת. כבר למחרת הקניה התקשרו אלי לתאם את מסירת המשלוח, השליח הגיע בדיוק בזמן - בקיצור שירות נהדר.

ההזמנה היתה קלה מאוד, המחיר מנצח, הגיע במהירות שיא. אחזור תמיד לפוטו נגבה, הם מהווים דוגמא ומופת לאיך שירות צריך להיות כאן בארץ הקודש

1. קיבלתי הכול לפי הזמנה שלי באריזה טובה ובטוחה. רצוי למלא את חשבונית בהדפסה ולא בכתב יד. 2. קיבלתי דברים בזמן למרות שמיליתי תנאי הספקה בטעות - לא הבנתי מה זה "משלוח Boxit מהיר ". 3. המצלמה מצוינת. תודה רבה, בוריס.

הגיע אלי מהר מאד. היה פשוט מאד להזמין, וחוץ מזה הכל בסדר ועכשו אני ממלאה עוד מילים כי צריך להיות עשרים וזה חבל מאד כי אין צורך לכתוב יותר

הזמנתי מפוטו נגבה מצלמת Fuji Instax. שחשוב היה לי במהירות לצורך מתנה. במהלך ההזמנה הטלפונית (שכן היה חשוב לי לברר שהמוצר במלאי וישלח במהירות), מסרתי לנציג (מקסים) את הכתובת שלי. התברר שהוא גר קרוב אלי. הוא הציע לחסוך לי את השליחות, ולקחת את המצלמה איתו בסוף יום העבודה, כך שאוכל לאסוף אותה מביתו. מבחינתי, זה כבר יותר מאשר "שירות טוב", זה פשוט להיות אנשים טובים. תודה רבה!

ניכנסתי לאתר, הזמנתי ואחרי יומיים החבילה הגיעה. העיכוב היחידי היה בדואר, כרגיל לא מצאו איפה מונחת החבילה. אחרי יום הגעתי שוב לדואר והחבילה נמצאה.

אספקה מהירה מאוד, מענה מהיר טיפול אישי ומסור, מוצר מהמם ואיכותי, מוצרים מקוריים והכי חשוב עומדים במילה שנאמרת.בהחלט אחזור לקנות שוב

המוצר הגיע מהר וללא תקלות. המוצר עמד בציפייה והתמונה על פד העכבר הייתה באיכות גבוהה שתאמה את התמונה שנשלחה אל החנות.

הזמנתי דרך האתר וקיבלתי את האלבומים אחרי יומיים בחבילה במשלוח ישיר. האלבומים היו עטופים ומוגנים ביריעות פלסטיק כל שהגיעו במצב מעולה. השירות מהיר ואדיב.

תהליך הזמנה היותה פשוטה מאד; ענו לשאלה בטלפון מאד באדיבות; שלחו שתי הודעות על התהליך בדוא:ל; המוצר היגייע מהר מאד

איללוא השביתה בדואר הפריט היה מגיע בזמן , לאחר טרטורים רבים בדואר קיבלתי אותו לאחר 7 ימי עסקים מלאים. אמנם זו לא בעיית החנות, אבל שמתחייבים על ימי עסקים זה גם חלק מהעניין.(בפרט שמשלוח עולה כסף) המחיר של הפריט היה גבוה במאות אחוזים ממחירו הנורמלי בשאר מקומות בגלל הצורך בו הזמנתי.. ההזמנה נלקחה מפוטו-נגבה רק משום זמן הספקה הנמוך יחסית משאר המקומות ולחץ של זמן. מהמוצר עצמו אני מאוד מרוצה שינה לי את חווית הטיול. המוצר שרכשתי: מוט סלפי דגם Z07-5 עם לחצן צילום מובנה

הזמנתי מצלימה קנון SX 600 בגלל שקיים תפריט מלא בעברית. הזמנתי את המצלימה באתר לאחר מכן צלצלתי לחנות ודיברתי עם הבעלים והוא הזמין לי את המצלימה ושלח לי אותה מהר מאחר שאני עמדתי לטוס לסלוניקי, הוא אפלו הדריך אותי על המצלימה. יחס אדיב ומיצויין. מומלץ בחום לקנות בחנות פוטו נוח. זוהר דניאל

המוצר מעולה ותהליך הרכישה מאוד פשוט ונוח. חשוב לי לציין שהמשלוח היה מהיר באופן מוגזם. כשקיבלתי את הטופס לדואר רשום הגעתי לסניף הדואר ללא מחשבה בכלל על ההזמנה הזו. הופתעתי לגלות שקיבלתי את האלבום. מומלץ!

שירות נעים, המשלוח הגיע מהר, ההזמנה תאמה בדיוק לציפיותיי והתמונה כללה את כל הפרטים. התרשמות כללית מעולה! אני לא הייתי בטוח בכך שהתמונה היא באמת מה שהם מפרסמים מכיוון שהמחיר היה נמוך יותר מאתרים אחרים. ולכן רשמתי הערה אשר לא ישלחו לי את המוצר אם הוא לא בדיוק כפי המתואר בתמונה. סוכן של פוטו נגבה התקשר אלי ואמר לי שאין כזה דבר אצלהם לפרסם תמונה ושזה לא יהיה בדיוק אותו דבר, ואכן כך היה!

המשלוח הגיע אחרי יומיים עד הבית. שירות לקוחות מצויין ,כשהתעניינתי לגבי החלפת המוצר לגודל אחר מיד בדקו לי וחזרו אלי עם תשובה. בנוסף,אחרי חודש שלחתי מייל לחנות לקבלת חשבונית ואחרי כמה דקות חזרו אלי בטלפון וטיפלו בעניין. לי השירות והיחס מאוד חשוב יותר מהמחיר שדרך אגב היה מאוד זול, אקנה מהם גם בעתיד.

אחלה מצלמה. עמידה למים ותמונות באיכות מצויינת. קטנה מאד ושווה כל שקל. השרות היה מעולה. מיד לאחר ההזמנה קבלתי טלפון והמצלמה הגיעה בזמן כפי שהובטח.

תודה רבה עבור השרות המהיר ו טוב שלא נדבר על האדיבות של המוכר סמי. אני מאוד מעוניין לקנות ב חנות "פוטו נגבה" שרות מצוין ,מקפידים מאוד לתת שרות מצוין .אפילו שרות השליחויות מצוין ו מהיר.לדעתי פוטו נגבה אחד ה חנויות צילום הטובים ב ארץ. גם עונים ל טלפון ו ל דואר אלקטרוני מאוד מהר. שרות מצוין ו יש לציין שכל העובדים בחנות טובים מאוד

ממש נהנתי, אתר מאוד ברור ונח להזמנה בלי צורך לאישור טלפוני וכדו', הזמנתי ביום ה' וכבר ביום ב' קיבלתי את המוצר בדואר, המוצר הגיע ארוז הייטב וללא שום פגם, ממש שירות לתפארת. פשוט מושלם.

אין יותר מידי מה לומר חוץ משירות יעיל משלוח זריז אחריות יצרן טובה אני מהדרום ושמעתי עליה בזאפ ולא הצטערתי ממש ממליץ תמשיכו כך תבקשו את סומי מקצוען ברמות

קיבלתי תגובה זריזה לשאלה ששאלתי באתר, האתר היה נוח לשימוש והחבילה הגיעה תוך כמה ימים בדואר כפי שצויין בהזמנה. חויית הקנייה הייתה נוחה מספיק כדי שאשאיר חוות דעת.. :-)