
הגעתי לחנות במטרה לרכוש בלנדר מסוים. המוכר שאל אותי מה בדיוק אני רוצה להכין עם הבלנדר, ואז הסביר לי שעדיף לי לקחת בלנדר אחר זול יותר בכמעט 100 ש"ח. התרשמתי מאוד מההגינות ומהשירות האדיב. יתרון חשוב נוסף זה שהיתה חניה כחול-לבן בשפע בדיוק מול החנות (ומדובר בתל אביב באמצע היום).























