
אבירם המתוק נתן שירות מצויין עם חיוך והרבה אהבה אין ספק שנחזור בזכותו שירות מצויין

אבירם המתוק נתן שירות מצויין עם חיוך והרבה אהבה אין ספק שנחזור בזכותו שירות מצויין

הגעתי לגו מובייל סניף הבורסה כדי לקנות מכשיר לאמא שלי וזכיתי לשירות מעולה מעוז שהיה אדיב, סבלני, מקצועי ושירותי והמליץ לי על מכשיר טוב וזול ממה שתכננתי לקנות, ומותאם לצרכים של אמא שלי. תודה רבה על השירות.

אני לקוח של גומובייל כבר כמה וכמה שנים, תמיד השירות מעולה, יש אבא ואמא והמחיר משמעותית זול יותר

אלכס מקסים. רכשתי ממנו אייפון חדש, והיה צריך להעביר את כל הנתונים מהסמסונג הישן. הוא הסביר לי מה לעשות, ולא הצלחתי, אז חזרתי אליו ובמשך 3 שעות הוא העביר לי את כל הנתונים, פשוט שרות מעל ומעבר. לא מכירה עוד מוכר שנותן כזה אקסטרה שרות מכל הלב והנשמה. אם אתם מחפשים חנות אמינה, במחירים טובים - זה המקום. מומלץ מאוד.

חווית שירות ממש מעולה! צוות מקצועי, שירותי ונעים. עוזרים בכל מה שצריך ויודעים להתאים את המוצרים לפי הצרכים שלך והם גם מאוד ישרים וכנים לגביי טיב ואיכות כל מוצר. יודעים להצביע על יתרונות וחסרונות לפי הדרישות.

כבר שנים קונים את כל המכשירים בסניף דיזינגוף סנטר של גו מובייל, בגלל השרות המקצועי והסבלני של מיכל מנהלת הסניף, אליה הצטרף עובד מקסים -מאור.

שרות מעולה מהיר וקשוב המוכר אוהד הציע לנו מוצרים נוספים על מנת להקל עלינו בהמשך. תודה רבה

מיכל האחת והיחידה, מנהלת סניף דיזנגוף סנטר, יכולה לעשות בית ספר לכל אנשי המכירות והשיווק בארץ עם תודעת השירות שלה. תודה מקרב לב על שרות סופר מקצועי ועל האכפתיות שהיא מעל ומעבר למצופה!!! חנה

שירות מצויין, המלצות מקצועיות וטובות, עזרו לי להחליט על ההתלבטויות שלי והמחיר הכי זול שמצאתי, על זה הוסיפו לי הנחה כי אני חייל

קיבלתי עזרה ממיכל המקסימה. שירות יוצא מהכלל, סבלנות ומקצועיות. אני מרוצה מאוד מהשירות. אחזור בעתיד.

קניתי Samsung s24 ultra בסניף רעננה ,המחיר הכי משתלם שראיתי תודה למוכר אלדד קיבלתי חווית קנייה מאוד טובה ממנו והכל בחיוך תודה רבה הכל עובד פיקס

פרנק הקשיב לצרכים שלנו, התייחס לשאלותינו והמליץ על סלולרי שלדעתו הכי מתאיחם לנו ולמה והכל באדיבות ובמקצועיות.

הצוות מקסים, מוכר בשם מתן עזר במקצועיות, בהנה וסבלנות. תודה רבה על השירות המדהים והמקצועי.

נתן התותח האיש והאגדה!!! עזר לי בסניף אילת ונתן לי שירות מצוין כמובן שהמחירים היו הכי זולים שראיתי אבל זה לא פגע בכלל בשירות שהיה מעולה תודה נתן אני עוד אחזור

קיבלתי שירות מאכלס התותח, נותן אחלה של שירות, בן אדם טוב ואחלה איש שיחה, בנוסף גם דאג לי למחיר קטלני ודאג שאצא הכי מרוצה !

שרות מעולה, יחס נעים. מקצועיות. ויושרה. עשיתי טעות וקניתי באינטרנט מכשיר סלולארי עם כיסוי לא תואם והתקשרו אלי כדי לבדוק האם זה מה שרציתי ושינו למה שמתאים. מדהים. בחנות יהושע הציע שיפורים, לא דחף אבל הסביר בנימוס, למעשה חסך לי כסף וגם הרכיב את המגן הקידמי והאחורי. והכל מהר ובנימוס. באמת שחויית קניה מעולם אחר

הגעתי לסניף בקניון רננים היה לפני תוך של כמה אנשים וחששתי שזאת הולכת להיות המתנה ארוכה אך העובד אלדד נתן שירות מהיר לכולם עם זאת גם היה סבלני ועם חיוך, כשהגיע אליי הסביר לי הכל במקצועיות וענה על כל הדרישות שחיפשתי באוזניות. אני בהחלט אחזור שוב:)

נציג בשם נתן עזר לי מאוד, היה מאוד יסודי ונחמד, הציע לי גם מגן מסך וכיסוי בהנחה, סהכ חוויה מאטד חיובית ומומלצת, גם הכי זולים באילת במכשירי סלולר.

שירות מאוד אדיב, ולמרות שהיו הרבה לקוחות, התור תיקתק. נתן המוכר היה חייכן, סבלני ומאוד עזר לי, המליץ וכיוון לקניית הטלפון המושלם לבן שלי.

שירות מעולה, הייתי חייב להגיע להחליף נייד, אלדד המתין לי בסניף נשאר אחרי שעות הפעילות

היינו בסניף אילת וקיבלנו טיפול מסור ומקצועי מאלכס והצוות. התקבלנו עם חיוך ויצאנו בהרגשה טובה מהקניה. תודה

קיבלתי שירות מצויין לקניית טלפון סלולרי לילד מנדב בסניף רמת גן. היה אמין נחמד ועזר מאד.

וואלה המוכר נתן הוא אחלה גבר שדואג ועוזר לך לעשות את הקנייה הכי משתלמת עבורך. מבסוט שקניתי ממנו.

קיבלתי שירות מבחור בשם "נתן". אדם דואג מאוד ומתיחס לכולם בצורה נהדרת. את האמת הוא בחור נחמד ועזר לי הרבה בבחירת המכשיר שרכשתי. ממליץ מאוד.

הייתה חוויה קנייה מעולה. הודיה הייתה המוכרת והיא הייתה נעימה מאוד ונתנה שירות יוצא מן הכלל. ממליץ מאוד