
לא עומדים בזמני המשלוח לא נותנים שירות ללקוח, מבחינתם בעיה של הצרכן שהמשלוח התעכב לא להאמין למה שכתוב באתר ולא להזמין אצלם
שלום, חבל שבחרת בכתיבת חוות דעת מוטעית. לפני רכישת המוצר רשום במספר מקומות באתרנו כי עקב החג והמצב הביטחוני ישנם עומסים ולכן ייתכנו עיכובים בזמני האספקה. כמו כן, צויין במפרש כי יישובים מרוחקים מראש זמני האספקה ארוכים יותר ובכל זאת החלטת לרכוש את המוצר ובכך אישרת את ההזמנה. פנית אלינו וקיבלת מענה מיידי, מספר שניות לאחר פנייתך, בדקנו ונתנו תשבות היכן נמצא המשלוח ומסרנו לך את כל המידע הנדרש ובכל זאת בחרת לומר שזה לא מעניין אותך ואתה דורש פיצוי. אנו עושים מאמץ לספק לכל לקוחותינו במהירות האפשרית מה שלא תמיד מתאפשר בעקבות המצב ולכן אנו דואגים בשקיפות מלאה לציין באתר את זמני האספקה באופן בהיר וברור.























