
יוסי הוא איש שירות מקצועי ואמין יחס אישי ואדיב, עם הרבה סבלנות.מחירים הוגנים ממליץ בחום לקנות אצלו!!!

יוסי הוא איש שירות מקצועי ואמין יחס אישי ואדיב, עם הרבה סבלנות.מחירים הוגנים ממליץ בחום לקנות אצלו!!!

הזמנתי דרך אתר האינטרנט מדפסת מסוג canon 226dw, ההזמנה הגיעה מהר ואני מאוד מרוצה מהשירות

יוסי מקצוען ייעץ ועזר לי בבחירת המדפסת . שרות אדיב, נעים מקצועי עם הרבה סבלנות.

מאוד מרוצה מהשירות האדיב והמהיר של יוסי! אפילו עזר לי למצוא נק׳ איסוף קרובה. הגיע במהירות והמוצר מעולה! הזמנו פד למקלדת

שירות אדיב , ממש מומלץ מחיר הוגן , בדקתי בשלושה חנויות נוספות לגבי פריטים נוספים שרציתי ויצאתי מהחנות עם מוצרים נוספים וגם לאחר מכן שהתקשרתי לקבל הסבר יוסי המוכר ענה לי מיד ושב והסביר לי בסובלנות ובאדיבות ואף אמר במידה ולא תסתדר אני "כאן" .

לא הכרתי את החנות או את יוסי אבל הוא הוכיח שהוא בהחלט זן אחר של מוכרים. עזר לי בבחירה והבטיח לעמוד בזמן אספקה וקיים. היה נעים לשוחח איתו ואני מניח שאת הקניות הבאות שלי בנושא הדפסות יופנו אליו

שירות מקצועי ואדיב, זמינות של 100% , תשובות לכל שאלה, פתרון לכל בעיה = יחס אישי

שירות אדיב ומקצועי קיבלתי יחס חם אצלי אמינות במקום הראשון החליף לי את המוצר ללא קשיים בנוסף קיבלתי את המוצר מהר מהמצופה

השירות ברמה גבוהה יחס אישי ומקצועיות המטען הכי איכותי שרכשתי עד כה ממליץ בחום !!!

רכשתי מהם מדפסת בהתחלה ענה לי בחור נחמד בשם יוסי אחרי שכבר שלח אליי את המדפסת הבנתי שהדגם שאני צריך הוא לא אותו הדגם צלצלתי אליו וביקשתי ממנו לבטל ולמשוך את המשלוח חזרה יוסי עשה זאת מיד ומצאתי אני את החלופה שמתאימה לי והוא שלח לי אותה לצערי נאלצתי לשלם את הביטול של המשלוח הראשון אבל בכל זאת ליוסי היה את הסבלנות אליי שזה כבר דבר נורא יפה אני שמח שבחרתי פנפל אני בהחלט לקוח לא קל וזה ידוע ואני שמח שליוסי היה את הסבלנות לסייע לי בתהליך אחלה שירות !!!!

שירות נהדר. רכשתי מסך מחשב מהאתר במחיר טוב מאוד והציוד הגיע אחרי יום עד הבית. מומלץ!

התיעצות טלפונית באשר לרכישת מכונת כריכה ידנית לימדה אותי חיש קל כי מן העבר השני של הקו ישנו אדם שמבין בעולם התוכן הזה ברמה מקצועית. בסופו של תהליך רכשתי מכונת כריכה ידנית ויחד עימה ספירלות בגדלים שיתאימו לסוגו העבודות הכי שכיחות במשרדנו. העיסקה בוצעה בטלפון. חשבונית קיבלתי תוך פחות משעה. תוך פחות מ-24 שעות הופיע אצלי שליח עם ההזמנה כולה. לסיכום: חנות מקצועית שמסייעת באמת בבחירת המוצר שמתאים ללקוח, שירות אדיב ואספקה מהירה במיוחד. תענוג!

האיש מכירות עזר לי המון בבחירת מדפסת. הוא הציע לי מה שהוא יותר זול ממה שרציתי לקנות, ועזר לי למצוא מוצר שמתאים לי מבחינת WIFI DIRECT וכן מבחינת עלות הדפסה

קיבלתי הסבר ויעוץ מקצועי באדיבות וסבלנות איזו מגרסה היא המתאימה ביותר לצרכי . המגרסה הגיעה כמובטח ביום העבודה השני . כל הכבוד על האדיבות והמקצועיות

שירות אדיב אמין ומקצועי. רכשתי מחשב נ11107120ייד של huawei דגם matebook 15 במחיר הכי זול שמצאתי וההמלצה על המחשב הזה הייתה מצויינת. יוסי בעל החנות היה שירותי מאוד גם שהייתי די נודניק עד שרכשתי את המחשב, תודה רבה יוסי.

השירות שקיבלתי מיוסי הוא מעבר לכל ציפייה. המדפסת הגיעה 2-3 ימים אחרי ההזמנה. לאחר מכן עזר לי בהתקנה של המדפסת (על שני מחשבים אחד מהם מסובך..) בסבלנות רבה. שירות VIP וזמינות מלאה. ממליצה בחום לקנות בפן פל!

שירות נהדר ענייני ומהיר. ביקשו להבין בדיוק את הצורך שלי ולהתאים מוצר נכון שעובד. המשלוח הגיע אחרי יום.

הזמנתי מדפסת הגיעה תוך יומיים , בחור בשם יוסי נתן לי שירות מדהים אדיב סבלני והסביר לי עוד לפני הקניה מה לעשות שהמדפסת מגיעה שלח הסברים בווצאפ , אין הרבה אנשים שמקצועיים ויודעים לתת תשובות מדויקות , פה הרגשתי סוף סוף שהגעתי למקום הנכון

קניתי דיו למדפסת בהזמנה טלפונית וקיבלתי בדואר בתוך שבוע. יוסי מהחנות גילה יחס אישי חיובי -הראוי בהחלט לציון ! -צחי.

הזמנו אתמול קיבלנו היום בתא הדואר. מהירות כזאת לא ציפינו והופתענו לטובה! המשלוח חינם. שירות מעולה! תודה רבה

רכשתי מדפסת. יוסי היה ענייני ואדיב. הבטיח אספקה תוך 24 שעות וקיים. ממליץ עליהם בחום.

שירות מקצועי, סייעו לי בתיקון מדפסת וייעוץ לתפעול ושימור. רכשתי מהם דיו במחיר מצוין. בהחלט אנשים שאפשר לסמוך על העיצה המקצועית שלהם, הם לא מחפשים לדחוף אותך לקנות סתם אלא מחפשים לעזור

הגעתי לחנות אחרי שבדקתי באתר של החנות רכישה של ראשי דיו תחליפים למדפסת HP, זאת לאחר ששוחחתי עם יוסי. יוסי הסביר שכדאי שאגיע לחנות לבדוק שאכן הם עובדים.רבותיי שירות ומקצועיות כזו לא ראיתי הרבה זמן, כמובן שרכשתי והוא גם סידר לי את התקשורת בין והקבצים במדפסת ובמחשב וזאת ללא עלות. ממליץ בחום לקנות מהם וקרוב לודאי שכל דבר שקשור לשירותי משרד ועוד אפנה אליהם, תודה יוסי ושחר התותחים.

הזמנתי מגרסה ולמחרת היום כבר הגיעה אך נעשתה טעות בדגם. לאחר שיחה עם החברה כבר באותו יום הוחלפה המגרסה בדגם שהזמנתי. שירות אמין מקצועי ואישי. מעולם לא קיבלתי כזה שרות מדהים. ממליצה בחום.

קניתי מעמד לטלפון מחנות זו , קיבלתי הודעה במייל על כך שנשלח בדואר 24 ושלא ניתן לעקוב אחר המשלוח , עברו למעלה משבועיים . המוצר לא הגיע ולא משיבים למיילים שאני כותב .