
שירות מצויין, קיבלנו יחס VIP מהמוכרת אריאל האלופה ! בנוסף מחירים זולים במיוחד ממולץ !

שירות מצויין, קיבלנו יחס VIP מהמוכרת אריאל האלופה ! בנוסף מחירים זולים במיוחד ממולץ !

מקום איכותי קונה כבר שנים שירות ואיכות ואחריות אין על יובל אחראית ורצינית מאוד מאוד

מוכרת בשם אריאל המקסימה רמת שרות גבוהה מאוד אדיבה וסבלנית ומקצועית אין כמוה כל הכבוד

בשנים האחרונות אני רוכשת מכשירים סלולריים רק בחנות הזו, השירות הרבה מעל המצופה!! אתמול קיבלתי שירות מבחורה בשם אריאל, היא הייתה מקסימה ומקצועית. נהנתי כמו כל פעם, אין ספק שאחזור שוב.

חוויית קנייה טובה מאוד. המוכרת שהיתה איתנו, יובל, הייתה מקצועית, אדיבה וידעה לעזור כמו שצריך.

שירות מדהים מאריאל, מקצועי, מחיר זול והרבה חיוך. מחיר מצוין ושירות הכי טוב שקיבלתי תודה

קניתי מסור אנכי מקיטה djv182z במחיר זול יותר משמעותית! מכל חנות אחרת עם אחריות יבואן רשמי. הגיע תוך 3 ימים.

השרות ממש טוב כשנמצאים בחנות,רועי טיפל בי ,ב30.9 רכשתי 3 אייפונים 14 פרו ועוד סלולר של שיאומי ,לאייפונים המליץ לי כיסויים קשיחים שקופים במחיר מוזל של 120 שח לכל אחד רכשתי 3 סה״כ קניה כ14000 שח,אני מהמרכז,חזרתי באותו יום שישי הביתה ונמצא כי הכיסויים לא מתאימים לטיפול 14 פרו ,מאותו יום אני מנסה להשיג אותם ללא הצלחה ,גם במייל שום תגובה.צרפתי חשבונית אחת מתוך שלושה,שוב מלבד החוסר מענה מצידם השרות היה מעולה חבללל

הזמנתי מהחנות 4 סטים של שיפודי נירוסטה. כשהגיעה החבילה עם סט אחד בלבד, ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם החנות, אבל אף אחד לא ענה, אז השארתי הודעה באתר. נציג של החנות חזר אלי, ואמר שנשאר רק סט אחד, וזה נשלח אלי בטעות במקום הארבעה שהזמנתי. הוא אמר שבינתיים מצאו במחסן עוד סט, ושאל אם אני מעדיף לקבל זיכוי על שלושה, או שישלחו לי את הסט הנוסף ולקבל זיכוי על שניים. מבחינתי, אף אחת מהאפשרויות לא הייתה מתאימה, שכן כשביצעתי את ההזמנה חישבתי את עלות המשלוח כנגד 4 סטים, ולא הייתי משלם אותה עבור שניים, אבל בלית ברירה בחרתי באפשרות הזאת. הנציג אמר שישלחו לי את הסט הנוסף, וייצרו איתי קשר ע"מ לקבל פרטי אשראי לטובת הזיכוי. לאחר השיחה, אגב, פתחתי את החבילה וגיליתי שאחד מהשיפודים מתוך ה-6 שהיו אמורים להיות בסט חסר. עד למחרת אף אחד לא חזר אלי, והמשכתי לנסות ליצור קשר טלפוני עם החנות ב-3 מספרי טלפון שונים ללא הועיל. גם השארתי באתר הודעה נוספת, אך אף אחד לא חזר אלי. המשכתי להתקשר לחנות כל יום במשך שבוע (בינתיים הסט השני הגיע), ומכיוון שעדיין לא חזרו אלי, נאלצתי לפתור את הנושא דרך פניה לחברת האשראי שלי ע"מ לבטל את החיוב על שני הסטים שלא הגיעו. זאת הייתה אחת מחוויות הקניה הכי מזעזעות שאי פעם חוויתי.

המשלוח הגיע מהר אך המוצר לא היה באריזה המקורית יותר נכון באריזה של מוצר אחר. בגלל שקניתי מוצר מקורי הייתי מצפה לקבל אותו גם באריזתו המקורית

שירות מעולה! לא פעם ראשונה שקונה אצלייהם ותמיד עוזרים ונעימים! דיברתי עם אופיר היה מאוד נחמד!

תודה רבה לנציג עקיבא על השירות המסור יצאנו משם עם כיף גדול וחיוך. מחירים הכי זולים בעיר, שירות מס׳ 1! שווה לקנות רק שם:)

לא פעם ראשונה שאני רוכש בחנות, תמיד יוצא בחיוך. תודה רבה לעובד אופיר משה על ההקשבה והסבלנות, טיפל בי בצורה מדוייקת ומהירה. שירות מעולה, תודה רבה!

מחירים הכי זולים באילת שירות מעולה !! מלא סבלנות מצד המוכר שירות מדהים ממליצה בחום !! אופיר עזר לי

תודה לנציג אופיר שנתן שירות אדיב ומקצועי, וידע להתאים במהירות וביעילות את המוצר הנדרש. ממליצה בחום!

יחס אישי, קניה מהירה ויעילה. המוכר אופיר היה קשוב וסבלני. בהחלט נחזור בביקור הבא באילת.

רכשתי אצל בחור מקסים בשם אופיר משה יחס מעולה ישירות מדהים ממליץ בחום מחירים הרצפה הכי זול באילת, והוא בחור חבל על הזמן

ממליצה בחום על מוכר בשם אופיר חווית שירות מעולה אדיב ונעים , מחירים הכי נמוכים באילת באחריות ממליצה בחום רק על אופיר !!

חייבת להמליץ מאוד על אופיר מאילת דיפו נתן לנו שירות טוב ואדיב מחירים מעולים חווית שירות !! ממליצה בחום

שירות אדיב מאוד שוחחתי עם אופיר שענה על כל השאלות בסבלנות, מחירים הכי זולים באילת אין ספק שנחזור לקנות שוב!

אופיר ורועי עשו הרבה מעל הנדרש מנותן שירות. קיבלתי שירות מעולה, סבלניים ואדיבים, מחירים מצוינים. אופיר נתן שירות מעולה בזמן קצר. חנות מצוינת עם מבחר רחב של מוצרים. קבלו המלצה חמה מאוד על החנות!!!

שירות אדיב ומקצועי של המוכר אופיר ענה לכול השאלות באדיבות בסבלנות ובמקצועיות , ממליץ על החנות.

קנינו אצל אופיר מכשיר נייד מסוג סמסונג s20. קיבלנו שירות מעולה! אופיר אדיב ובעל תודעת שירות מעל המצופה. תודה על קניה מהנה! מומלץ בחום!

שירות מעולה מחירים הכי נמוכים באילת חווית שירות יוצאת דופן יחס אישי נעים ואדיב

אני לא מאילת אני מהמרכז וחברה קנתה בשבילי שתי אייפדים ושתי עטים נלווים ...אחד מהם היה דור שני שלא מתאים לאייפד שקניתי ולא קיבלתי מהחנות את המידע הנדרש , לאחר בקשת פתרון כלשהו אמרו לי שיחזרו אליי בתשובה ,לא רק שלא חזרו אליי כל פעם שהתקשרתי לא נתנו לי מענה ! אחרי שלושה חודשים שאני תקועה עם עט שאין לי מה לעשות איתו אח שלי ירד לאילת והלך לחנות להחליף לי ..שהוא הגיע לשם הוא קיבל יחס מגעיל ,חוסר אכפתיות פשוט לא לקנות משם !!