
מ ד ה י ם ! ישראל היקר היה אדיב ברמה שלא תתואר ! הסביר לי ועזר וייעץ והגיע עד אליי והרכיב ושוב הסביר ושוב בדק , פשוט אדם זהב!

מ ד ה י ם ! ישראל היקר היה אדיב ברמה שלא תתואר ! הסביר לי ועזר וייעץ והגיע עד אליי והרכיב ושוב הסביר ושוב בדק , פשוט אדם זהב!

אני ממש מרוצה! קיבלתי את הסוללה תוך יומיים מרגעה ההזמנה. חיברתי את הסוללה לקורקינט חשמלי Inokim Light (הייתי צריך מתאם לחיבור XT60) ועכשיו תווח הנסיעה של הקורקינט מעל 80 קמ! הסוללה מעולה, המחיר הכי טוב בארץ והספקה תוך יומיים. תודה!

תודה על המהירות.על היחס המצוין.הסבלנות.אתם ראויים לעשרה כוכבים.מעבר לזה המחירים שלכם מאוד אטרקטיבים.ושוב תודה.אמשיך לרכוש דרככם.

לאחר חיפוש אינטנסיבי ברשת אחר קניית בטריה לאופנים הגעתי לחברת ילבטריה׳ ולישראל העומד בראשה. קבלתי שרות יוצא מן הכלל, כמו גם מחיר הוגן לחלוטין. הבטריה נשלחה אלי הביתה עם שליח ללא עלות נוספת. הרגשתי צורך עז לכתוב כאן ביקורות מפרגנת על המוצר כמו גם על השירות. תודה רבה ישראל 🙏V

חיפשתי בטריה לאחר שגנבו לי את הבטריה הקודמת, ואני שמח מאוד שמצאתי את לה-בטריה, שירות מקצועי, מחירים נמוכים, הבטריה קלה יותר מהקודמת עם אותו הספק, ואני יכול להגיד שהבטריה מתפקדת בצורה מעולה והתוספת של המטען יו אס בי בהחלט מפנקת. ממליץ בחום!

קודם כל המחיר הוא הכי נמוך שיש בהתחלה חששתי אבל אחרי שדיברתי עם החנות נדהמתי כמה סבלנות והסבר מפורט נתן לי אחרי הזמנתי באתר סוללת 48ה 15 אמפר ב1100 שח בלבד קיבלתי קבלה מסודרת למייל ותוך שבוע הוא הגיע עד אלי במשלוח חינם הסביר לי איך לחבר איך להטעין בהתחלה והיה אדם מדהים ונחמד מקבלים גם אחריות 15 חודשים עם הסוללה מגיעים עוד חלקים כגון מסילה תושבת ווהפינים של החשמל וכן מגיעה חוברת הדרכה בעיברית פשוט מושלם

שירות לקוחות מצוין עד כה. התקשרתי לברר לגבי אם הסוללה מתאימה לאופניים שלי ועוד שאלות בנוגע לסוללה, והבנאדם(ישראל אם אני לא טועה) מLabatteria היה סבלני הסביר במקצועיות וידע לגבי הסוללה. בינתיים אני מרוצה מהסוללה כרגע למרות שלא יצא לי להשתמש בה הרבה בינתיים. מגיע לכם 5 כוכבים

אחלה סוללה אחלה אנשים אחלה מחיר אחלה שירות אחלה אחריות ועוד, הביאו לי עד הבית :)

בעל הבית אדם מיוחד אדיב ולא מנסה לדחוף לך דברים שאתה לא באמת צריך. גם הסחורה נראית מטיב מצוין. ממליץ בחום רב לכולם.

אני ממליץ על הכל : א ) שרות מצוין ב ) סוללה חזקה ביותר ג )מחיר שווה ...פשוט עובד יפה מאוד , הכי ממליץ על החברה Labatteria