
אחלה איכות של כלים אחלה שירות ומחיר... המשלוח הגיע מהר.. תודה רבה אזמין בע'ה שוב

אחלה איכות של כלים אחלה שירות ומחיר... המשלוח הגיע מהר.. תודה רבה אזמין בע'ה שוב

התקשרתי לחנות לברר על מברגה ופטישון נטענים. מהרגע הראשון קיבלתי יחס מעולה, עם הבנה של הצרכים והדרישות לעומת המחיר. סגרתי עסקה במקום ביום חמישי ואמרו לי שהמוצר יגיע בתחילת השבוע. האמת הייתי מוכן לזה שיגיע לקראת סוף השבוע, אבל יום ראשון המוצר כבר סופק. הרכישה שביצעתי היתה דיל שלא כלל ארגז לאימפקט, ובחנות הודיעו לי שאם זה לא יתאים וארצה להחזיר אין שום בעיה יזכו אותי. בסוף רציתי להוסיף מזוודה. שוב קיבלתי שירות מעולה ואספקה מיידית. אני לחנות הזו בוודאות חוזר שוב! תודה!!!

שירות ברמה גבוהה: מהיר, קשוב, מענה אישי ומתן פתרונות לבקשות מיוחדות. המוצר הגיע מהיום למחר .

היה ממש קל לחפש ולמצוא באתר את מה שרציתי. המחיר ממש הוגן, והמבחר באתר די גדול.

שירות ברמה גבוהה: מהיר, קשוב, מענה אישי ומתן פתרונות לבקשות מיוחדות. המוצר הגיע מהיום למחר.

רכשתי בחנות תיק סטנלי על גלגלים, בחרתי בחנות זו מכיוון שזה היה הכי זול, קיבלתי את המוצר בזמן ועם יחס אדיב, עם טעם טוב לחזור שוב לאותה חנות. אגב אני מאוד מרוצה מהמוצר וממליץ עליו בחום, קומפקטי הכל נכנס בו, שילבתי את הכל, (שכבה תחתונה) פטישון, דיסק, ג'קסון, (ועליו) מאריך, מברגה מטען, (בצד) 2 קופסאות מחלקי ברגים, ומסביב מברגים, פליירים וכדומה מכל הסוגים, (בתאים בחוץ) ביטים, משוריות לג'קסון, ולהבים לדיסק, התפטרתי מהקיבעון שלי לשמור את הכלים בארגזים המקוריים. וזה תקופה שאני משתמש במזוודה ומאוד מרוצה. קל להתנייד, וקל לשלוף במהירות מה שצריך. גם בבית בלי להתנייד זה איחסון הכי מוצלח לכלי העבודה, הכל נשלף, ורואים כל דבר ברור מלמעלה לשליפה מהירה, ניתן להכניס את כל המזוודה לארון סטנדרטי בעומק 30 ס"מ עם הריצ'רץ מקדימה, וזה מאוד מוצלח.

קניתי פטישון של בוש במחיר מצויין. תהליך ההזמנה היה מאוד קל ונוח והמשלוח הגיע כעבור 4 ימים ע"י שליח.

אתר אינטרנט מתקדם. שרות מצוין ומהיר, גם דרך WhatsApp. מגיבים מהר ובאדיבות לפניות ושאלות. עוזרים ומייעצים כשצריך.

ההזמנה הייתה מהירה ויעילה. חסרה שורת בחירה באפשרויות המשלוח- משלוח באמצעות שליח. הייתי שמח לראות גם זמני משלוח משוערים באפשרויות הלשיחה. חוץ מזה, הפעולה ידידותית ונגישה.

מחיר הכי אטרקטיבי חווית קניה ברמה בן לאומית המוצר הגיע תוך יומיים עם שליח עד הבית הכל כמובן תוך כדי עדכונים שוטפים במייל ובאס אם אס לנייד .ממליץ בחום

הזמנתי, קיבלתי את המשלוח תוך יומיים (כבר הכנתי את עצמי נפשית למקרה שיגידו לי שנגמר במלאי כפי שעושים לעיתים בחנויות), המוצר הגיע. הורדתי כוכב אחד כיוון שאע"פ שכתוב באתר עגלת משא 350 ק"ג, על האריזה (כפי שרואים בצילום החשבונית וגם באתר עצמו של stanelytrucks ) כתוב 250 קילו ואילו על החשבונית כתוב, גם 250 וגם 350 ... כיוון שסה"כ אני עובר דירה , המשקל ברמות האלה לא כל כך ישנה לי (כי גם ככה לא נראה לי שאשנע 250 קילו) לכן סביר להניח שהייתי קונה את זה גם ככה.. כי יותר חשוב לי הגודל (לא קטן מדי ולא גדול מדי שלא ייכנס לי בדלת). אבל לאחרים ייתכן שזה היה אחרת...

הזמנתי ארגז כלים craftsman, התקשר אלי בחור מאוד נחמד בשביל להודיע שלצערו אזל המלאי אבל הוא עושה מאמצים רבים למצוא באחד מין הספקים, לאחר מס' שעות התברר כי הארגז כבר ארוז ומוכן למשלוח עד פתח הדלת. שירות מעל למצופה ! ארגז כלים ברמה מאוד גבוהה ! תודה רבה לכם :)

הזמנתי מכונת קרמיקה במחיר נמוך וחששתי לאיכות הסחורה. הגיעה מכונה שעושה יפה את העבודה ושווה כל שקל. המשלוח היה תוך יום אחד מרגע התשלום. השליח תיאם איתי בsms מבעוד מועד ולמרות שלא יכלתי לקבל את החבילה, סגררנו שהוא משאיר אותה בנקודת איסוף שלהם (שזו המכולת ברחוב שלי במקרה) עסקה מצויינת

הזמנתי חותך קרמיקה ביום רביעי בערב באתר באינטרנט. ביום שני אחר הצהרים הגיע אלי, לערבה, עם שליח עד הבית. כל הכבוד על השרות המהיר!!!

בחרתי איסוף עצמי, מצאתי את החנות בקלות, יש חניה בפנים (לא צריך לחפש חניה), המוכר ישר סיפק את מה שהזמנתי באיסוף עצמי (פח ירוק לבית), אספתי ולקחתי וזהו, צ'יק צ'ק ובקלי קלות וגם במחיר יחסית נח לעומת מתחרים אחרים.

הקנייה הייתה מאד נוחה, מצאנו מה שרצינו והזמנו באתר. ההזמנה התבצעה במהירות וקבלנו אישור מייד. יש לציין שהיו זמינים גם בטלפון לבירורים. המשלוח היה מהיר מאד ותוך מספר ימים קבלנו את המוצר עד הבית ללא דמי משלוח.

חוויה טובה ברגע שהזמנתי את גוף המברגה,שלחו לי מייל ,כדי לוודא שהזמנתי רק את גוף המברגה ללא מטען וסוללה. מראה שאכפת להם מלקוחותיהם. תודה לכם

שרות טוב ואדיב. גם המחירים סבירים והוגנים עבור מוצרים טובים. עידן טפל בבקשתי במהירות לשביעות רצוני.

חווית קניה מצוינת. רכשתי מיכל אשפה לבנין, 360 לטר. פניתי אלים כי המחיר היה הנמוך ביותר והמשלוח חינם. במהלך השיחה הטלפונית התברר כי המשלוח לא היה אמור להיות בחינם, אך החנות לקחה אחריות על הטעות באתר והודיעה כי תספוג את עלות ההובלה בעצמה. המיכל הגיע ילמחרת הרכישה (במקום שישה ימי עסקים) כאשר אחד מאנשי החנות (עידן) טורח להוביל את המיכל עד לביתי. ברכישות הבאות החנות הזו תהיה הכתובת הראשונה שאפנה אליה.

התקשרתי לשאול עם יש במלאי פטיש 5 קילו, הגעתי לחנות וקיבלתי מבחר שלם של פטישים, שירות אמין.