
חווית קנייה מצוינת! המחיר היה טוב והכל התנהל על הצד היותר טוב, במהירות, אחריות ואדיבות.

חווית קנייה מצוינת! המחיר היה טוב והכל התנהל על הצד היותר טוב, במהירות, אחריות ואדיבות.

רכשתי מוצר מהחברה לפני מספר ימים ומסרתי טלפון שגוי. המאמצים שהם השקיעו לאתר את הנייד הנכון מדהימים ולא מאמין שהרבה עסקים היו עושים זאת. במקרה הטוב היו מבטלים עסקה. שירות נדיר במקומותינו. תודה רבה והרווחתם לקוח נאמן. ממליץ עליכם בחום.

שרות מהיר ואדיב המוצר הגיע די מהר והסבירו לי הסבר מפורט על המוצר טלפונית אחרי שלוש שעות שהשארתי הודעה במייל

הזמנתי מכשיר שמשדר תדר שמרגיע נביחות כלבים. שלחו מוצר משומש מלא אבק עם מטען ישן מאוד שרואים שהיה בשימוש זמן ממושך, ולא ענו לשתי פניות שלי במייל. ממש לא רציני ומעליב. אפילו הקופסא היתה עם סימני שימוש. בימי קורונה והפחד מהדבקה זה פשוט מחדל.
היי מרדכי, תודה על חוות הדעת זה עוזר לנו להשתפר! חיפשנו בתיבת המייל שלנו ולצערי לא ראינו את הפניות שלך במייל, כמובן שיכולות לקרות טעויות באריזה ושילוח. אדאג באופן אישי שיצרו איתך קשר לשיפור חווית הקניה והחלפת המוצר במיידי. שוב תודה, מנהל צוות האתר

המוצרים שהזמנתי הגיעו במהירות ותואמים לתאורם באינטרנט. נראה לי שאמשיך לרכש מהם מוצרים נוספים בעתיד הקרוב

קניתי באתר שלהם סרה טראפ נגד מזיק זבוב הים התיכון לעצי פרי הגיע במשלוח תוך 3 ימים. ממליץ עליהם מאד !

קניתי 2 בקרי ערפול שלמתי על שליחות ישירה, הגיעו קצת באיחור 7 ימים במקום 5 (זה קשור לחברת השליחויות) היתה לי בעיה בהתקנה ופתרו לי אותה טלפונית נשמעים קצת בעומס אבל נתנו לי את הפתרון ויצאתי מרוצה

טיפול מהיר ויעיל בהזמנה. הגיעה תוך 48 שעות. אתר נוח ושופע מידע. סיכום עיסקה מיידי במייל. הכל זריז

הזמנתי מוצרים הגיעו תוך 24 שעות למרות מקום מגורים מרוחק אחלה שירות ממליץ מאוד לקנות.

לקוח און ליין חוזר, אתר ידידותי עם מבחר גדול. משלוחים מהירים מאוד ממליץ אבי פ. כפ"ס

שרות מחריד, חוסר אמינות. הבטיחו משלוח של הקניה תוך חמישה ימים גם אחרי שבועיים הקניה לא הגיעה, למרות הבטחות לבדיקה ולחזור עם תשובות.

זו הפעם השנייה שאני מזמינה דרך האתר של צור מרקט. השירות מהיר ומקצועי. המחיר הוגן

שירות טלפוני נוח, משלוח שהגיע תוך 24 שעות ועוד בתקופת הקורונה, צוות אדיב, עזרו לי לבחור את כל המוצרים שמותאמים לצרכים שלי

חווית קניה טובה מאוד. מקום מסודר ומאורגן שעושה את המירב לספק שירות טוב ללקוחות. כיוון שאני גר בבני ברק שהוכנסה לסגר והיה בעיה לשליח להגיע עם ההזמנה תואם איתי כתובת אחרת למשלוח ונעשה מאמץ מיוחד בתקופה לא פשוטה לספק את ההזמנה לפני החג. הפניות שלי נענו מיד גם בטלפון וגם במייל וקבלתי תחושה שיש להם רצון אמיתי לעזור ולעשות מעל ומעבר כדי שהלקוח יהיה מרוצה.

קניתי מכם קופסה מסכות לפנים חד-פעמי,מסתבר שאתם יקרנים מעל ומעבר בעשרות אחוזים 7.84 ש"ח ליחידה.לא יאומן!!!
שמריהו היקר, תודה על חוות הדעת כפי שהסברנו לך בטלפון, אתה בחרת לקנות את המוצר באופן עצמאי באתר ומוזמן להחזיר אותו. המוצר שאנחנו מוכרים ברמה גבוהה מאד בעל תו תקן אירופאי ואמריקאי, כמו כן תקן ISO הגובה ביותר. אתה בחרת את המוצר ברמה הגבוהה ביותר והיקר ביותר. כמובן שיש עוד מגוון מוצרים ברמות שונות החל מ 1.5 ש"ח למסכה. תרגיש חופשי :) תודה, צוות האתר

הזמנתי מוצרי מיגון לקורנה המחירים היו סבירים, השרות זמין אדיב ומקצועי.בצעתי 2 משלוחים ליעדים שונים, המשלוחים הגיעו במלואם במהירות ארוזים בקפידה, בהחלט ממליצים בחום

אלופים!!! המשלוח הגיע 24 שעות מרגע ההזמנה וזה עוד ביום לפני ערב פסח, בתוך ההיסטריה של הקורונה!!!! ענו לי מהר עשיתי הזמנה טלפונית עם נציג מקסים וסבלני שהסביר לי וענה על כל שאלותי. הבהרתי שההזמנה דחופה לי והצעתי שאשלם תוספת על משלוח אקספרס (ביחוד שכבר עשיתי הזמנה לפני למעלה משבועים מחנות אחרת והיא עדיין לא הגיעה). הוא התחייב לדאוג למשלוח מהיר ללא שום תוספת. אני הייתי סקפטית ותארתי לעצמי שעם כל הרצון הטוב זה יגיע אחרי פסח אבל הם הפתיעו ויצאו מדהימים ברמות. משלוח הגיע תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. אלופים ממש!!!

הזמנתי וקניתי דרך אינטרנט ציוד מגן (מסכות חד פעמיות ורב שימושיות, מגני פנים) לאחר שמשרד הבריאות הודיעו על שימוש חובה בשטח ציבורי. המחירים היו וממשיכים להיות מוגזמים עבור בדרים בחומרים פשוטים ושקונים אותם בזול. נכון שהחנות לא מתנהגת שונה מחנויות אחרות בלנצל את הפחד והחובה לשימוש בלי לפקח על מחירים. גם אם כולם כך מתנהגים, לנצל מצב חרום כדי להקפיץ מחירים להרוויח עוד יותר זה רחוק ממתן שרות ללקוח. הדבר הנוסף לגבי שירות לקוי היה השליח שהודיע לנו שהוא לא מתכוון להיכנס לבניין ולעלות לדירה שלנו,ושם את החבילה בפתח הבניין ליד המדרכה וברך. אם בן אדם לא מוכן למסור חבילות מסיבות שלו, שלא יעבוד בשליחות: זאת עבודה ולא טובה אישית ללקוחות. שוב, מתן שרות רע. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה כאן.

הזמנתי מספר מוצרים נחוצים ביותר בימינו (קורונה). המחירים מצוינים, המשלוח הגיע בזמן, שירות הלקוחות היה פשוט מדהים! דבר נדיר בימים כסדרם ועוד יותר בימים אלו. יש לי רק מילים טובות לומר! אני בטוח אזמין משם פעם נוספת ובטח שאמליץ לחברים

קניתי חומר שמרחיק חתולים מהחצר שירות מהיר ויעיל ואפי' בימי הקורונה. והעיקר מהפך, אין יותר חתולים בחצר, משפיע מיידית מהרגע הראשון, חבל שסבלתי כ"כ עד היום. תודה רבה, שוה כל שקל.

הזמנתי חלוק עבה לבן נגד חידקים כי אני מסייע לקשישים ולא רוצה להידבק בקורונה או להדביק חלילה , כמובן שולם על חלוק כזה , ונשלח חלוק צבע כחול מרשת , ורכשתי 2 משחות 70 אחוז אלכוהול שכל אחת עולה כ 35 שח שזהב מחיר מופקע אבל הייתי חייב , שולחו לי בקבוקני אלהוכול שבחוץ קונה ב 10 שח , חבל שככה מנצלים את המצב , יכלו להודיע ולא הייתי מזמין !! ניצול של המצב !!
תודה רבה על חוות הדעת, זה עוזר לנו להשתפר בתקופה מאתגרת זאת הפעלנו צוותים מתוגברים יום ולילה בכדי לתת מענה מהיר ואיכותי ללקוחותינו. לצערנו קיבלת חבילה שלא שייכת לך, לכן המוצרים לא תואמים. כמובן שתוכל לקבל החזר כספי במלואו או להחליף ולקבל את החבילה שלך עם שליח מהיר תוך יום אחד בלבד. אשרך על עזרה לקשישים, כל הכבוד! שוב, תודה על האפשרות להשתפר תמיד לשרותך, צוות צור מרקט

שירות הכי טוב שרק יכול להיות על אף המצב הקשה (קורונה) נציג ענה לי בטלפון מיד. והעיקר המשלוח הגיע תוך יום הזמנתי בערב ולמחרת בבקר הגיע ממליץ בכל פה הלוואי שכולם ילמדו מהם.

איך שהתקשרתי טלפןנית מיד הנציג/ה ענו פנייתי ,קיבלו את הזמנתי שבוצעה ללא שהיות ועיכובים , הגיע לביתי כפי שהובטח .( ללא כמעבר מאחד לשני וללא ברבורים וקשקשים מיותרים ) תודה רבה , עטיה הרצל אור-עקיבא.

אתר ברור. הזמנה מאוד נוחה. קיבלתי מוצר עד הבית תוך כמה ימים. תודה רבה לכם.

הזמנתי מחמם מגבות של אטמור, המוצר הגיע עם שליח ממש מהר, תשלום בוצע דרך פיי פאל. המוצר נהדר, אחרי השוואת מחירים הכי זול שמצאתי. ממליצה בחום.