
Excellent and friendly post-sale service. So far we are happy with the model and time will tell!

Excellent and friendly post-sale service. So far we are happy with the model and time will tell!

רכשנו מטחנת בשר של בוש, כל התהליך היה רצף של שירות לקוחות יוצא דופן - נציג החברה גיל שמר יצא מגדרו לחפש לנו את הדגם הספציפי שרצינו, דאג שיגיע עם שליח תוך יומיים עד פתח הבית, וגם דאג להשלמת חלק נוסף שבקשנו. בימים שכל הרשת מלאה בביקורות רעות על שירות הלקוחות בישראל - חשוב לנו לכתוב כמה אנחנו מרוצים מהרכישה באינסייל ואין ספק שנחזור לרכוש מהם גם בעתיד! תודה, ושאפו לגיל שמר מאינסייל!

קנינו מגהץ בוש מתצוגה, אחרי מספר ימים התקשר גילי, שהמגהץ שקנינו נמצא עם מיכל מים שבור ולכן שולח לנו מגהץ אחר, דגם יקר יותר, גם הוא מתצוגה. המגהץ הגיע..ולא עבד.. פנינו בטעות..לתחנת השרות( היינו אמורים לפנות ישירות למוכר) ולכן לקח יותר זמן( כמה ימים..) עד שהמגהץ הגיע למוכר. בזמן הזה..גילי המוכר היה מאוד אדיב, סבלני, ובהחלט הרגיע אותנו שהבעיה תטופל באופן שאנחנו נהיה מרוצים ואמנם, המגהץ הגיע אליו ביום רביעי, התקלה תוקנה( תקלה שלא הצריכה החלפת המוצר) ומיד יצא חזרה אלינו. בחמישי בבוקר כבר הגיע חזרה. יצאנו בהרגשה של הגינות, אמינות ויושר! בהחלט מרוצים!! תודה לגילי!!

השירות מדוגם ממש, אינמילים, אמינות מלאה אפשר לסמוך עליהם בעניים עצומות. גיל שמר פשוט אלוף נעים הליכות מקצועי מלא סבלנות. מתוך 100 הוא 110

חנות עם שירות, אמינות מעל ומעבר למצופה, ובנוסף גם מחירים מצוינים, וכל זה - בהובלת גילי הגדול. כל מילה שאמר אכן גובתה במוצר בפועל. ענה בסבלנות על כל שאלה ובירור (והיו הרבה ...). השירות המצוין שלו התבטא גם לאחר הרכישה , וזה לא דבר מובן מאליו אצלנו. הפכתי לשגריר של חברה זו ואין ספק שאמליץ עליהם בחום, ובמיוחד על גילי .

גילינו את גיל ואת החנות האינטרנטית במקרה.. שמחנו על הגילוי כי קיבלנו שירות מצוין, סבלני ואכפתי. כבר המלצנו לחברים!

*המלצה חמה* רכשתי תנור מ insale מחסני יבוא, ואני רוצה להגיד שמההתחלה קיבלתי שירות מצויין, גיל היה נחמד מאוד, עם המון נכונות לעזור ולמצוא את מה שיהיה נכון לי.. והרבה סבלנות לכל השאלות והבקשות ועלו לי בדרך.. השירות היה מקצועי, אמין וזמין.. קבלתי מענה לכל מה שהייתי צריכה וגם תנור מצויין.. תודה רבה!

מאוד מרוצה מהשירות. גילי הסביר, שלח תמונות ודאג שאקבל את המוצר עוד האותו יום! תודה

ממליץ מאוד על החנות. גיל מקסים, אנושי ונותן מענה גם ברמת השירות וגם ברמת ההגינות במחיר ובשקיפות המוצר

חוויית קנייה מצויינת ואמינה. גיל היה סבלני והסביר שהמוצר חסר במלאי, הוא עידכן כשהגיע ונתן פיצוי מכובד על העיכוב. המקרר הגיע במצב מצויין.

חנות אמינה בהחלט גיל אדם נהדר הסביר לנו הכל בנחת בסבלנות וגם אחרי הקניה הצטרכנו את עזרתו ועזר לנו מייד. חנות מומלצת ביותר

רכשנו מספר מוצרים. כחלוף הזמן היה צורך בשירות וחסרים. קבלנו תמיכה מעולה. ומענה עד הבית תוך 24 שעות. כול הכבוד. ישר כוח.

קניתי מכונת כביסה דגם WAW24468 מתצוגה במחיר ממש משתלם עם אחריות מורחבת לאחר שירות אדיב ונפלא של גיל. ממליץ לקנות מחנות זו.

קניתי תנור מובנה ותנור מיקרוגל השרות והיחס לא מובן מאליו . היחס שלהם הוא יחס אישי ומיידי ממליץ בחום גם מחיר וגם שרות

שירות אדיב ביותר, מעולה ומקצועי. תודה מיוחדת לגיל על המענה והטיפול המסור, ממליצה בחום רב

גיל היקר והאהוב...מדד את המכשיר , צילם שלח תמונה, המתין לי...ובסוף הוריד עוד במחיר, העמיס לי את המכשיר למכונית.. איזה כייף

כל תהליך השירות היה מעולה, מהייעוץ לפני הקניה ועד האספקה המהירה. הם גם נתנו את המחיר האטרקטיבי ביותר ביחד לאחרים. המוצר היה מכונת כביסה של בוש.

חווית קניה חיובית ביותר. יחס אדיב מקצועי מגילי שמר . יצר לי "וויה מתקנת " לעומת חחויות קניה במקומות אחרים. ממליץ . אקנה שם את המוצר הבא ככל שיהיה בהיצע החנות.

קניה באווירה נעימה, סבלנית תיאור המוצר בפירוט מאחר ולא ראיתי אותו. המוצר הגיע מהר. היה חסר חלק קטן, נשלח מיד עם שליח.

החנות לא אמיתית, סתם מפרסמים לא ברור למה התקשרתי לברר לגבי כיריים (לא דגם ספציפי) התשובה שקיבלתי : ״ נגמר אין כיריים״
שלום, כמו שנאמר לך בשיחת הטלפון עם נציג המכירות שלנו שהדגם הזה של בוש מתצוגה אזל מהמלאי, וגם מצויין באתר שלנו שהמוצר אזל מהמלאי. אנחנו משרתים את לקוחותנו נאמנה כבר הרבה שנים. קורה לפעמים שמוצר לא זמין במלאי, במיוחד מתצוגה. אנחנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לעזור בעתיד. צוות אינסייל

רכשתי תנור אפייה של סימנס במחיר מעולה . התנור הגיע תקול (קורה) , גיל ליווה אותי צמוד , דאג להחלפה מהירה בתנור חדש והמשיך ללוות אותו עד שהייתי מרוצה . למרות שרכשתי דרך האינטרנט ומעולם לא פגשתי את גיל באופן אישי , קיבלתי שירות מצויין ואישי .

קיבלתי מעבד מזון עם חוסר 4 חלקים. תוך חודש ימים התקשרתי הרבה פעמים. שלחו לי חלקים חוץ מחלק אחד. עד היום אין לי תשובה מהחנות.

חווית קניה מעולה ובמיוחד מהמוכר בשם גבי פז שלא רק עמד במילתו אלא אף הלך בלפנים משורת הדין ועזר לנו לקנות ואת המוצר (תנור) שרצינו ואף הקפיד שהוא יגיע בזמן שיא של יום למטבחנו - כל הכבוד ותודה. אנחנו צריכים עוד אנשים כאלה בעם ישראל!

לאחר לבטים לא מעטים הזמנתי מדיח כלים (מתצוגה) של בוש דרך האתר של אינסייל ביום שלישי בשבוע. כבר ביום חמישי באותו שבוע המדיח היה אצלי בבית ביישוב בצפון. היו שתי שיחות קצרות, ענייניות וחיוביות עם החנות. השירות ממש טוב וזמין. אני ממליצה בלב שלם על החנות, אין מה להתלבט

שירות לקוחות ברמה גבוהה אספקה מהירה ואנשי מכירות קשובים תיאור מוצר מדויק ו שלחו לי תמונות תודה רבה!!!!!