רכשתי עגלה באמצעות האתר ורשמתי בהערות "חשוב שתגיע בזמן ליום הולדת" (הרכישה הייתה 20 יום לפני האירוע והובטח משלוח תוך 7 ימי עסקים). למחרת התקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה ומטופלת. נאמר לי שצריכים לבדוק ויחזרו אלי (לא חזרו). מאז התקשרתי מדי יום, מספר פעמים ביום. לפעמים לא הייתה תשובה, לפעמים ענו שיבדקו ויחזרו אלי ( לא חזרו), לפעמים ענתה מישהי שאמרה שהיא חדשה ויכולה רק לקחת הודעות (שגם הן לא זכו להתייחסות). לבסוף, ביום שבו הייתי אמורה לקבל את העגלה, הצלחתי להשיג מישהי שבדקה והודיעה: "ההזמנה שלך מבוטלת כי המוצר לא במלאי". אפס תודעת השירות, עגמת נפש ובזבוז זמן. זאת חוויית הקנייה.
תגובת החנות
שלום, לאחר בדיקה שערכנו לפי תיעוד השיחות שברשותנו ניסינו ליצור עמך קשר טלפוני בכדי לעדכן שהמוצר חסר במלאי. לאחר שלא היה מענה נשלח אלייך מייל עדכון לגבי סטטוס ההזמנה. אנו מתנצלים שזו חווית השירות שלך, נפיק לקחים לעתיד.