
תהליך ההזמנה היה מהיר, הפרטים על המכשיר היו מפורטים ומדוייקים ולא נדרשתי לעשות רשום באתר שזה גם מקל. המוצר הגיע במהירות!

תהליך ההזמנה היה מהיר, הפרטים על המכשיר היו מפורטים ומדוייקים ולא נדרשתי לעשות רשום באתר שזה גם מקל. המוצר הגיע במהירות!

החוויה שלי מול החנות הזו הייתה מתסכלת ומכעיסה ביותר. אחרי הזמנה שביצעתי באתר – שכללה מסירת פרטים אישיים ופרטי אשראי – הסתבר שהמוצר כלל לא זמין במלאי, למרות שהוצג באתר כאילו כן. במקום לקחת אחריות ולספק את המוצר במחיר שפורסם, בחרו לגלגל עליי את האחריות ולהציע לי דגם אחר, יקר בהרבה, תוך הצגה של ה"עסקה" כטובה עבורי. מעבר לכך, סגנון התשובות שקיבלתי היה מחפיר: במקום שירות לקוחות ענייני ואדיב, קיבלתי תגובות מתנשאות, מזלזלות ואף מאיימות. התחושה ברורה – לא מדובר בטעות תמימה אלא קרוב לודאי בהתנהלות שיטתית שנועדה למשוך לקוחות עם הצעות זולות למכשירים מבוקשים שאינם במלאי ואז לנסות להסיט אותם למוצרים יקרים יותר. התוצאה מבחינתי: ביזבוז זמן, עוגמת נפש, ואובדן מוחלט של אמון בחברה הזו. מי שמחפש יחס מכבד, שקיפות ואמינות – רצוי מאוד שיחשוב פעמיים לפני שהוא מתקרב לאתר הזה.

סתם דרשו עוד 200 ש"ח לטלויזיה. במודעה נכתב שהמחיר 1499 ש"ח. טלפנתי לוודא שהדגם (סמסונג 50'') נמצא. אמרו שכן. אחרי כמה שעות שלחו פתאום אימייל שהמחיר עלה ב- 200 ש"ח כי עבר מיבואן מקביל ליבואן אחר (=שקר כלשהו). חוצפה.
שלום, השירות והשקיפות חשובים לנו מעל לכל. בפנייתך שאלת לגבי מלאי ומי היבואן, ונמסר לך כי הדגם זמין הן ביבואן הרשמי סמליין והן ביבואן הרשמי ניופרו. הסברנו את ההבדלים ואף עניתו לשאלותיך לגבי הדגם החדש ומחירו. לצערנו, השיחה הסתיימה בכך שניתקת את הטלפון בפנינו, ולכן לא ניתנה לנו ההזדמנות להמשיך ולעזור. אנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו לספק מידע אמין ושקוף לכל לקוח, ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

קיבלנו את המוצר בזריזות,מוצר טוב ואיכותי, קל לתפעול ויפה בעין. תודה רבה על השירות המהיר!

חווית שירות נוראית. לא עונים לאימלים, כשפונים בואטאפ מקבלים שקרים. מספקים מספר מעקב לא תקין כי אין להם כנראה את במוצר במלאי, ואז מספרים שהחבילה אבדה, אך ציטה משלוחים אישרו שהחבילה בכלל לא נמסרה להם. לא מומלץ לקנות בחנות זו, כי השרות גרוע ולא אמין. כשביקשתי לבטל את ההזמנה כי כבר עברו שבועיים אמרו שהחוק מאפשר להם "לחפש" את החבילה ואין אפשרות לבטל.

רכשתי מכונת כביסה בוש מדגם WAN24159IL . למחרת פנו אלי מהחנות ומסרו שהמוצר לא יסופק מאחר ואינו נמצא במלאי, זמן קצר לאחר מכן ביטלו את העסקה מיוזמתם. לא זכור לי שנתקלתי בעבר בהתנהלות כזו שערורייתית מצד בית עסק.
שלום, תודה על הפנייה. חשוב לנו להתייחס לדברים ולהציג את התמונה המלאה. לאחר ביצוע ההזמנה, זיהינו כי הדגם שרכשת אזל מהמלאי, ולכן יצרנו איתך קשר מיידי כדי לעדכן ולמצוא פתרון חלופי. בשלב זה ביקשת לבטל את העסקה, ואכן ביצענו את הביטול בהתאם לבקשתך – לא מדובר בביטול חד-צדדי מצדנו. יחד עם זאת, מתוך רצון אמיתי להשאיר אותך מרוצה, מנהל החטיבה יצר איתך קשר, ובסיומו סופק לך דגם חלופי יוקרתי יותר – בשווי גבוה בכ-30% מהדגם המקורי – ללא תוספת תשלום, ובאותם תנאי עסקה. אנו שמחים שבחרת להמשיך איתנו וליהנות מהמוצר החדש, ומבטיחים להמשיך לעשות את המירב עבור לקוחותינו – גם כשמתעוררים אתגרים. בברכה, צוות מבט אלקטריק

לפני שבועיים הזמנתי מוצר. המוצר לא סופק. החברה טוענת שהעבירה את המוצר לחברת צ'יטה. בתגובה למייל ששלחנו לאחר שבוע נמסר שהנושא ייבדק עם צ'יטה. לצערי זה לא קרה. ביומיים האחרונים אני מתכתב עם שירות לקוחות בווטס אפ של החברה שבמקום לבדוק למה לא קיבלתי את המוצר טוען שאני מסרב לקבל את המוצר. אגב בהתכתבות עם צ'יטה אישרתי להם להניח את המוצר ליד הדלת. במשך שבועיים לא היה אפילו טלפון אחד מצ'יטה. אני חייב להגיד שבעבר נתקלתי בשרות לא טוב של חברות אבל בכזה דבר לא נתקלתי.

שירות מצויין ומחירים טובים. מזמינים מהאתר לא בפעם הראשונה. הכל היה טוב והמוצר הגיע מהר. מרוצה מאוד ממליץ בחום!

מומלץ מאוד לקנות - שירות ואמינות הגיע מהר ובזמן ועובד בצורה טובה ממליץ בחום השמש

הזמנתי מכשיר לייזר ביתי והוא היה אצלי תוך יומיים כשהזמנתי ביום שישי ואני גרה בצפון - חווית קניה מהטובות שהיו לי המוצר כמובן הגיע שלם עובד כמו שצריך בקיצור זה היה הזמנה אמינה ומהיר

הזמנתי את הנינג׳ה פודי דרכם, המחיר הכי זול שמצאתי וזה הגיע תוך יומיים בלבד!! שירות מצויין!

הזמנתי שואב אבק רובוטי. משלוח הגיע לאחר 8 ימי עסקים, אך לאורך כל הדרך שירות היה זמין עבורי הן בואטסטף הן בטלפון. ממליץ בגלל נדיבות השירות ומענה מהיר וענייני.

שירות מזעזע ונורא. רכשתי מכונת כביסה באתר, שלחו לי מייל שהמכונה לא זמינה (קיימת רק פגומה או מתצוגה), והציעו לי במקום לרכוש מכונה מדגם משופר במחיר גבוה יותר בלי הנחה, בדיוק המחיר שמופיע באתר (בעיקרון, אין את המכונה האחרת אז תקני מכונה יותר יקרה). כל זאת בזמן שהמכונה שרכשתי עדיין זמינה לרכישה באתר ועוד במחיר נמוך יותר מכשרכשתי (יש לי צילום מסך), ולמרות ששאלתי אותם בוואטסאפ שאלות על המכונה לפני שרכשתי אותה, והם יכלו למנוע את כל האירוע מלכתחילה שיחת צעקות עם שירות לקוחות בסופה בוטלה העסקה. לא הרגשתי לרגע שבאמת רוצים לתת לי חוויית שירות טובה כלקוחה. יצאתי עם תחושה קשה של שיטת מצליח.
שלום, אנחנו מצרים על כך שזו הייתה חווייתך, אך חשוב לנו להבהיר את העובדות: המלאי באתר מתעדכן באופן דינמי, ולעיתים רחוקות ייתכנו פערים בין זמינות המוצרים בפועל לבין הנתון המופיע באתר – במיוחד כשמדובר בדגמים מבוקשים. עם קבלת ההזמנה, התברר כי הדגם שהוזמן אינו זמין במלאי חדש, ולכן לא חויבת כלל על הרכישה. מתוך רצון טוב בלבד, הצענו לך דגם מתקדם יותר במחיר עלות – המחיר הזול ביותר בארץ ובאינטרנט – כהצעת פיצוי. לומר שזו "ללא הנחה" זה פשוט לא נכון, וחבל לבחור להציג את הדברים כך. אנחנו עומדים מאחורי השירות שלנו בגאווה, ואלפי לקוחות מרוצים יעידו על כך. יחס אישי, שקיפות והוגנות הם ערכים שמובילים אותנו, גם כשהפתרון לא תמיד מושלם. מאחלים לך חוויות שירות טובות בעתיד. צוות מבט אלקטריק

קשה לתקשר איתם. רכשתי מקרר משרדי ב 16 לחודש לאחר המתנה של שבועיים לא סופק המוצר והיה צריך לערב את חברת האשראי לצורך החזר הכסף. אין להם מלאי!!! אני רושם את החוות דעת הזו כי הם ממשיכים אחרי שבועיים למכור מוצר למרות שאין להם מלאי! חנות שפשוט מזלזלת באנשים
שלום וברכה, שירות הוא ערך עליון עבורנו, ולכן חבל לנו לקרוא ביקורת כזו – במיוחד כשעשינו מעל ומעבר לספק את ההזמנה בזמן. המקרר נשלח ללקוח מיד עם השלמת הרכישה באמצעות חברת השליחויות צ'יטה. בוצעו שלושה ניסיונות מסירה בתיאום, אך לצערנו, הלקוח לא היה זמין לקבל את המשלוח והמוצר חזר אלינו. לאחר מכן, הלקוח זוכה במלוא הסכום. לצד זאת, עמדנו מולו בקשר שוטף – גם בטלפון, גם בווטסאפ וגם במייל – ולכן הטענה ש”קשה לתקשר איתנו” מפתיעה ואינה משקפת את המציאות. אנחנו עושים כל מאמץ לתת שירות מקצועי, אישי וזמין – גם במקרים שבהם מתעוררים עיכובים שאינם תלויים בנו. בברכה, מבט אלקטריק

רכשנו מכונת כביסה וגם מייבש כביסה. לגבי המייבש, ביקשנו דגם שבו אפשר להוציא את המסנן לצורך ניקוי (אחרי ניסיון לא טוב עם מייבש קודם). הציעו לנו דגם והסכמנו. לאחר האספקה ראינו שאי אפשר להוציא את המסנן, למרות שביקשנו מפורשות. הם ניסו להסביר שזאת "טכנולוגיה חדשה יותר" ואין צורך להוציא את המסנן. לא השתכנענו וביקשנו להחזיר את המייבש. אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו. יצרנו איתם קשר המון פעמים, ובכל פעם זה חזר על עצמו - אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו. שורה תחתונה - סיפקו מוצר נגד בקשתינו המפורשת, שיקרו לנו לגבי שיחזרו אלינו, סירבו לקבל את המוצר בחזרה. שירות מתחת לכל ביקורת
שלום וברכה, אנו תמיד שואפים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב, המקצועי והמהיר ביותר – ולכן חבל לנו לקרוא את חוות הדעת הזו, שאינה תואמת את מהלך הדברים בפועל. המייבש סופק בדיוק כפי שהוזמן, לפי דגם שהלקוח עצמו בחר – ולא צוין בשום שלב הצורך באפשרות להוצאת מסנן. מדובר בדגם חדיש שבו מערכת הסינון שונה, בהתאם לטכנולוגיה העדכנית. לאחר האספקה (שהייתה מהירה במיוחד), פנה אלינו הלקוח בבקשה להחזיר את המוצר – לאחר שימוש – תוך טענות שלא היו חלק מהשיח המקורי. גם כשהשיחה כללה צעקות ואיומים, עשינו מאמצים להיות זמינים וקשובים, כפי שאנו נוהגים עם כל לקוח. אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך חשוב לנו להציג את התמונה המלאה – השירות שלנו מקצועי, ההתחייבויות מכובדות, והיחס תמיד אישי וזמין. בברכה, צוות מבט אלקטריק

שירות מעולה ומפתיע מעבר לציפויות. רכשתי כיריים אינדוקציה שלא היו זמינות במלאי, התקשרו אליי והציעו לי מוצר טוב יותר ויקר יותר כחלופה במחיר זהה. הכיריים היו אצלי באריזה חודשיים עד שיותקן מטבח. לאחר חודשיים ראיתי שיש שבר קטן. שלחתי מייל למגן ממבט אלקטריק, הייתי בטוח שיתחילו שאלות ואמירות של למה רק עכשיו אני פונה אליהם וכו'. להפתעתי מגן ביקש תמונה של השבר ואחרי יומיים הגיע שליח שלקח את הכיריים הישנות והביא חדשות. אין לי ספק שבפעם הבאה שארצה לקנות מוצר חשמלי מבט אלקטריק יהיו האופציה הראשונה שלי

האתר הכי זול שמצאתי ושירות מעולה! המשלוח הגיע מהר וענו לי על כל מה שרציתי לדעת

הזמנתי מכונת כביסה בסוף שבוע ביום ראשון בבוקר הזמנה כבר יצאה נרות שלושה ימים קיבלתי אותה כבר בבית הכל היה מצויין

ממליצה מאוד!! אלופים ושירות מעולה! אהבתי, וגם השליח היה מתחשב ומקסים. זול ושווה ,אחזור לקנות

קניתי מקרר קטן ונדרשתי לשלם עוד 100 ש״ח באיום שאם לא אשלם יבטלו גועל נפש

רכשתי שואב אבק שוטף, יום למחרת וידאתי בווצאפ שההזמנה תקינה ומבט אישרו - "אל דאגה". 3 ימים לאחר מכן - מעקב המשלוח שונה לסטטוס "סגור" אך מבט עדיין טענו שהפריט יצא לאספקה. בירור עם חברת המשלוח אישר שמבט ביטלו את המשלוח! כשפניתי אליהם שוב הם טענו שהמשלוח בכלל יצא שוב מהיבואן ואין להם מעקב על כך. משהו כבר הרגיש לי לא נכון, אז פניתי אל היבואן לבירור - ואכן בכלל אין לו מלאי וגם לא הזמנה עבורי. כששוב פניתי למבט, הפעם הם טענו שהיבואן היה אמור ליצור איתי קשר ולהציע לי דגם מתקדם יותר באותו המחיר - ושלחו לי קישור לצפות בדגם. רק שהדגם שהם הציעו כתחליף בכלל ישן, פשוט וגם זול יותר לפי זאפ מהדגם שבחרתי! תגובת מבט לאחר שסירבתי ל"שדרוג" הייתה - "אז נבטל" יום למחרת שליח יצר איתי קשר כדי למסור לי את הדגם החלופי, מבלי שאישרתי - כמובן שסירבתי והתעקשתי לבטל. במרבית מההזמנות ברשת - החנויות בסה"כ מתווכות בין הרוכש ליבואן - והיבואן מבצע את המשלוח וכמובן גם מטפל באחריות ושירות לאחר הרכישה. אך בחלק מההזמנות ברשת כמו במקרה הפשוט שלי - נצטרך שהתיווך הזה יהיה אמין, שקוף וזמין. לאחר ההתנסות הזו, במבט אלקטריק לא ארכוש שוב גם אם יציעו את האלטרנטיבה הזולה ביותר. סוף הסיפור הוא שהפסדתי פריט אחרון שהיה במלאי לחנות מקבילה ורכשתי את המוצר ב70 שקלים יותר ושעה נסיעה - זה מבחינתי שכר לימוד זול, תודה על השיעור.
שלום וברכה, הביקורת הזו היא תיאור מעוות של המציאות, שמנסה להציג סיפור שקרי תוך התעלמות מוחלטת מהעובדות. הלקוח הזמין שואב מדגם מסוים. כאשר התברר לנו מהיבואן שיש עיכוב באספקה, פנינו אליו ביוזמתנו והצענו לו שואב מדגם חדש, איכותי וטוב יותר – גם מבחינת המפרט, גם מבחינת הביצועים, וגם במחיר. מדובר בדגם שעולה יותר מהדגם שהוזמן, וכל גולש מוזמן לבדוק את זה לבד בזאפ או באתרי השוואה אחרים. הטענה שהצענו "תחליף נחות וזול יותר" היא פשוט שקר גמור. לא הייתה כאן שום "תחבולה", אלא ניסיון כן ואחראי לפתור בעיה שנגרמה מצד הספק. לצערנו, במקום להודות על שירות יוצא דופן ושדרוג ללא עלות – הלקוח בחר לירוק לבאר ששתתה אותו, ולפרסם ביקורת שקרית ומטעה. העובדה שהוא טורח לציין שהלך לקנות את המוצר במקום אחר ב־70 ש"ח יותר – רק מוכיחה שהוא קיבל מאיתנו הצעה משתלמת יותר, אבל בחר שלא להבין זאת. עם יותר מ-90% חוות דעת חיוביות, אנחנו לא צריכים להוכיח כלום – השירות שלנו מדבר בעד עצמו. אבל כשמתפרסמת ביקורת מסולפת, אנחנו נדע גם להעמיד דברים על דיוקם. בברכה, צוות מבט אלקטריק

קניתי מכיונת גלידה ביתית של נינגה קרים בחנות האינטרנטית מבט אלקטריק. תהליך הרכישה היה מהיר ונעשה באדיבות רבה. המכשיר לא הגיע כמצופה תוך מספר ימים ספורים. הרמתי טלפון למבט אלקטריק והוסבר לי שהמכשיר יצא אל חברת המשלוחים. הובטח לי שהמכשיר יהיה אצלי יום למחרת. להפתעתי הרבה, עוד באותו היום המכשיר הגיע אלי הבייתה עם שליח.

קניתי מכונת כביסה למחרת קיבלתי מייל שאומר שנגמר להם הדגם הספציפי במלאי, אבל הם ישלחו לי אחד יותר טוב במקום מרוצה מאוד

הזמנתי שואב שוטף dream x40 הגיע תוך כמה ימים המוצר מעולה והשירות שלהם נהדר ממליץ.

רכשתי תנור אפייה משולב כיריים, במחיר הכי טוב שמצאתי, שירות אדיב ומהיר, תוך כמה ימים התנור הגיע אלי ופינו את הישן.