
חוויה מזעזעת! מוצר עם זמן הספקה של עד 8 ימים לבית הלקוח נשלח לאיסוף בחנות רחוקה ללא חניה אחרי 3 שבועות ועשרה מיילים. השירות מתחת לכל ביקורת, המוצר הגיע באריזה לא מקורית (קרטון של IKEA) כשהוא פגום. אין לי כח להתמודד מולם, ממליץ בחום שלא לרכוש דרכם!
שלום יוסי, חשוב לנו להבהיר לכל הגולשים: המשלוח יועד לאספקה עד הבית, אולם בשל אי מענה מצידך לשליח - חברת צ'יטה הסבה את המשלוח לנקודת מסירה קרובה כדי להקל עליך בקבלת החבילה במהירות האפשרית. ההודעה על כך נשלחה אליך בהודעת SMS עם פרטי המקום ושעות הפעילות. המוצר שסופק הינו חדש, והאריזה החיצונית נועדה להגן עליו בלבד. אנו עומדים מאחורי איכות המוצרים שלנו ומוודאים שכל לקוח מקבל מוצר תקין. נמשיך לפעול לשיפור השירות והשקיפות מול חברות המשלוחים, כדי למנוע חוסר הבנות דומות בעתיד.























