הזמנתי את הכיסוי לעדשה בתאריך 09/03/16 תוך התחייבות שהעדשה תגיע תוך 5 ימי עסקים. אחרי שהכיסוי לא הגיע בזמן התקשרתי אליהם. הם התנצלו והסבירו שלא היה להם במלאי ושבשבוע הבא יגיע המוצר. אך גם בשבוע זה המוצר לא הגיע. אחרי חודש מזמן ההזמנה התקשרתי שוב והם ענו שאין את המוצר במלאי. השבתי שראוי היה לעמוד בהתחייבות שכתובה באתר ואם לא זה אז לפחות להודיע ללקוח על התקלה על מנת שיזמין במקום אחר. אבל הם לא הודיעו על כך וכשהתקשרתי לבקש פיצוי על עוגמת הנפש והטרחה שנגרמה לי, ענו לי שלא אקבל שום פיצוי וכל זה בצורה ממש לא נעימה, חוסר הקשבה לדבריי, עיסוק בדברים אחרים, וניתוק השיחה במקום לטפל בבעיה.
מוצר:
כיסוי לעדשת מצלמה 62 מ"מ מכסה לעדשה 62 מ"מ
שם:
פבל
תאריך:
27/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות עכבר rapoo 7100p אלחוטי עם לחצנים צדדיים. לאחר שגיליתי שהעכבר תקול ולא עובד במספר מחשבים, החזרתי את העכבר לחנות בצירוף האריזה המקורית והקבלה ובקשתי לקבל עכבר תקין. המוכר בחנות אמר לי שאין לו במלאי עכבר אחר לתת במקום ולא יוזמן אחר כי עוד מעט שנה חדשה ולא מזמינים מלאי עכשיו.
הומלץ לי להוסיף כסף ולרכוש עכבר אלחוטי Logitech M560 יקר יותר. אני זקוק לעכבר למחשב נייד שמריץ לינוקס. למרות שעל האריזה רשום שהעכבר תומך בוינדוס (ולא לינוקס), המוכר אמר שאם תהיה בעיה לחזור לחנות.
העכבר של לוג'יטק עבד, אבל כל הלחצנים שלו לא עושים מה שהם בדרך כלל עושים (קדימה וחורה בדפדפן וכו') אלא הם קיצורים לוינדוס 8. הלחצנים פותחים את תפרטי ההתחל או מצמצמים את כל החלונות. המוכר לא ידע את זה בכלל ולא אמר שום דבר. בשביל לשנות את פונקציות העכבר בוינדוס צריך להוריד תוכנה מאתר לוגי'טק, אבל ללינוקס אין תוכנה כזו.
חזרתי לחנות, אבל שכחתי את האריזה. המוכר אמר לי לחזור עם האריזה בשביל שהוא יוכל לעשות משהו. לאחר שחזרתי לחנות עם האריזה, המוכר הלך לשאול את המנהל מה לעשות, חזר ואמר שאין לו מה לעשות וזאת בעיה שלי שלא בדקתי מראש, שבכלל לא אמרתי למוכר שאני זקוק לעכבר שתומך בלינוקס (שזה פשוט שקר, כי המוכר אפילו שאל אותי למה אני משתמש בלינוקס), ובכללי נתנו לי להרגיש שבין מה שהמוכר אומר למציאות אין קשר.
בדרך כלל אני בודק על מוצרים לפני שאני רוכש אותם, לוודא תאימות וקורא ביקורות. הפעם בגלל שהייתי כבר בחנות, וזאת נסיעה של חצי שעה בשבילי, החלטתי לבטוח במוכר שאמר שאם תהיה בעיה יסדרו אותה. אולי זאת באמת הטעות שלי שהאמנתי למוכר ושלא בדקתי על המוצר לפני שהקשבתי לו. מה שבטוח שלא רק שאני לא אחזור לחנות הזאת אני גם אמליץ לכל מי שאני מכיר להתרחק ממנה.
מוצר:
עכבר M560
שם:
Jonathan
תאריך:
25/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חיים מ- "או.אם.סי" נתן לי שירות שבאמת היה מעל ומעבר, באדיבות ובמקיצועיות. יש לו הבנה ללקוח, בקיאות במגוון המוצרים והוא לא מנסה "לדחוף" לך בכח מוצרים שאינך צריך. בנוסף, המחיר שקיבלתי עבור המוצר היה בהחלט אטרקטיבי ותחרותי. שאפו!