
קיבלתי אוזניות שלא עובדות, החליפו לי 3 פעמים. למרות זאת השירות לקוחות היה בסדר יחסית יש לציין
כנראה בעיה בתפעול נבדקו על ידינו ונמצאו תקינות. לציין כי הלקוח קיבל שירות קשוב ונסיון לפתור את הבעיה לצערנו ללא הצלחה

קיבלתי אוזניות שלא עובדות, החליפו לי 3 פעמים. למרות זאת השירות לקוחות היה בסדר יחסית יש לציין
כנראה בעיה בתפעול נבדקו על ידינו ונמצאו תקינות. לציין כי הלקוח קיבל שירות קשוב ונסיון לפתור את הבעיה לצערנו ללא הצלחה

קניתי סמארטפון של סמסונג a35 זאת החנות שאני קונה בה לכל המשפחה תמיד מקבל שירות טוב ויחס מזמין. נהנה לקנות אצל ליאור

קניתי airpods pro שלאחר שבועיים גיליתי שלא עובדים כפי שצריך החליפו לי ישירות ללא שאלות כמו כן מחיר טוב מאוד ויחס מצוין

הכל מ-א' עד ת' על הפנים, הזמנתי מוצר שהיה רשום עליו משלוח חינם עד הבית עד 7 ימי עסקים, לאחר 7 ימי עסקים התקשרו אליי והודיעו לי שלא רק שהמשלוח מאחר אלא גם אני צריך פתאום לשלם על שליח ושגם אז זה יהיה רק מנקודת איסוף, שילמתי דמי משלוח ורק לאחר שלושה שבועות המשלוח הגיע לנקודת איסוף, אספתי אותו היום ואני רואה שלא הגיע המוצר שהזמנתי אלא דגם אחר שעולה שלוש מאות שקל פחות, כך השירות שקיבלתי היה על הפנים!
כמובן שמדובר בטעות , עומס הזמנות גרם לבלבול של המחסנאי, המוצר הנכון יתקבל מתנצלים

התקשרתי לרוש מכשיר מסוג גלאקסי נוט 20 לאחר שמצאתי אותו באינטרנט. ענה לי נציג בשם איתי. לאחר כמה שאלות הבהרה סגרנו את העסקה כולל מגן מסך וכיסוי חיצוני. המכשיר הגיע בשליחות עד הבית כמובטח תוך 2 ימי עסקים. מומלץ !!!!

שבוע לאחר ביצוע ההזמנה כאשר הבנתי שהיא לא מגיעה, כתבתי לחנות והתכתבתי בוואטסאפ ולא קיבלתי מענה והסבר. רק כאשר הפעלתי את שירות לקוחות זאפ קיבלתי תשובה מהחנות שהמוצר לא במלאי וכנראה יסופק בעוד שבוע. מוזר וחבל שלא עודכנתי ביום שההזמנה התקבלה שהיא לא נמצאת במלאי וכנראה יהיה עיקוב. סיכום: אכזבה גדולה!
אכן המוצר לא ירד בזמן מהאתר לאחר שאזל בגלל תקלה טכנית , כל הלקוחות קיבלו הודעה על עיכוב או אפשרות לביטול .

הזמנתי אוזניות איירפודס פרו אחרי יומים הם מתקשרים שנגמר להם במלאי והציעו לי לשדרג לפרו 2 ולא היה לי אפשרות והם החליטו לשדרג על חשבונם התרשמתי שהם אנשים ישרים מאוד בצורה שאין הרבה כאלה. ממש תודה רבה על הכול. רק חבל שהמשלוח שכב הרבה זמן בנקודת האיסוף ולא ידעתי שהוא הגיע כי אין לי

הזמנתי אייפון 11. על החשבונית לא היה רשום שהוא מאוקטב. בפועל התקבל טלפון מחודש! שנפתח והוחלפו בו רכיבים בטרם נמכר לנו. גילינו לאחר כ 11 חודשים מהרכישה. לא מוכנים לקחת שום אחריות. ראו הוזהרתם!
עמודי המוצרים מפורטים , ישנם עשרות דגמים באתר . במקרה ובחרת במכשיר מאוקטב ישנו הסבר מפורט וכן נשלחת תעודת אחריות רלוונטית ישנה שקיפות מלאה . לעניין התלונה מדובר בנזק שנגרם ע"י הלקוח ונפתח במעבדה חיצונית ולכן לא מכוסה באחריות היבואן. אנו מקפידים על מתן שירות ואחריות וזהו נסיון להציג מצג שווא

הזמנתי מהם מגן לטלפון S20 FE עם משלוח דרך דואר ישראל. עבר כבר מעל חודש וימי העסקים עברו להם מזמן וטרם קיבלתי את המוצר. מנסה כבר מעל שבועיים ליצור קשר עם החנות במיילים ובאופן טלפוני אך ללא הצלחה. דואר ישראל לא ידוע כמצטיין אבל אם מציעים את האפשרות הזו, מוטלת עליהם האחריות במידה ומתעכב לזכות/לעדכן את הלקוח וודאי שלענות לטלפונים! להתרחק להתרחק להתרחק!
לקוח פנה ונשלח שוב

רכשתי טלפון סלולרי הזמנה 147917 בתאריך 03/07/2024 כלל משלוח עד הבית ב 5 ימי עסקים קבלתי את ההזמנה בתאריך 17/07/2024 כמו כן הזמנתי מטען מהיר מקורי של סמסונג . שאכן קבלתי אך הוא אינו מטען מהיר וללא כבל מתאים כמו כן לא קבלתי את המטען המקורי הסוללה של המכשיר אינה מספיקה ליום שימוש בניגוד לפרסום
מתנצלים על האיחור בדקנו ואכן זה נתקע במרכז המיון של חברת המשלוחים ולא סופק בזמן, לגבי המטען מוזמן לפנות אלינו ונדאג לטפל

שרות נוראי אחרי הקניה. רכשתי אוזניית איירפודס 2. הגיעה זרוקה בשקית ולא עובדת למרות שביצעתי את כל הפעולות שמופיעות באתר שלהם.מאז הם מתעלמים מפניותיי הן בווטסאפ וכן לא עונים לטלפון. בפעם היחידה שענו בווטסאפ ביקשו שאגיע לחנות להחליף. הזמנתי מראש משלוח, ושילמתי עליו, כי אין לי אפשרות להגיע.
מתנצלים לשמוע , התקלה רוב הסיכויים נמצאת בתפעול האוזניה מאחר ורכשת אוזניה בודדת לקייס קיים יש לנתק את ההתאמה מהאייפון להטעין את 2 האוזניות יחד ולהתאים שוב לאייפון את הסט במידה והקייס אינו מקורי ייתכן ולא תוכל להתאים במידה ואינך מצליח בכל זאת מבטיחים שתקבל מענה

הזמתי קייס לאיירופודס2 מגן סיליקון, היה יעיל, במחיר טוב ובמשלוח סבבה. הבעיה היחידה שלא היה להם את הצבע שרציתי למגן ואז פשוט התקשרו ושלחו לי צבע אחר. מבאס אבל לא נורא.

שירות מצויין הגיע האיפון אחרי 3 ימים . ממש מרוצה שירות אחלה אדיב וסבלני . ממש מרוצה

ההזמנה באתר האינטרנט היתה פשוטה, קיבלתי את המוצר בטווח הזמן שהובטח, המוצר הגיע תקין, בסך הכל מרוצה

פשוט בושה של חנות שירות לקוחות מזעזע.. קנינו טלפון לילד סמסונג e10 לא אמרו לנו שמדובר במכשיר ישן ושאין להם את האביזרים שלו ובכל זאת מכרו לנו כיסוי ומגן זכוכית.. כמובן הכיסוי לא התאים לטלפון והמגן זכוכית היה קטן ושבור בפנייה לשירות לקוחות אומרים שיבדקו עם היבואן ונעלמים הישמרו מהחנות הזאת

חויית קנייה נעימה ביותר תוך שנייה הזמנתי מהאתר והגיע בשיא המהירות, אין עליכם מספר 1, אמשיך לקנות ממכם, מאוד ממליצה מכל הבחינות

הזמנתי בושם באתר הגיע ארוז מהר ובצורה מושלמת תודה רבה גם בטלפון ענו מיד ונתנו שירות

רכשתי מכשיר הקלטה לאייפון, ובחרתי מכשיר יקר לאחר שהבטיחו שמדובר במוצר איכותי. אחרי חודשיים תקלה במכשיר ומאותו רגע הם נעלמו. הבטיחו לברר לגבי אחריות, הבטיחו לברר לגבי תיקון, ולא חזרו. מסננים אותי בווטסאפ, בטלפון לא עונים. במכירות הם מצויינים, בשירות ממש פחות.
לצערנו לא ניתן לפתור תקלה טכנית מרחוק וצריך להגיע עם המכשיר , אין ללקוחה רצון להגיע לפתרון

הזמנתי ערסל תליה יחיד. ההזמנה הגיע מהר למקום האיסוף. תיאור מדויק ומחיר הוגן. ממליץ בחום.

המחיר טוב והמשלוח מהיר. כמו כן, יש להם שירות בוואצפ. אז אני ממליץ עליהם. תודה.

מאוד מרוצה הזמנתי אוזניות אודיו טכניקה קיבלתי מחיר טוב ושירות טוב אחזור בטוח לקנות שוב

קניתי מגן מסך לסמסונג S23FE, קיבלתי מגן שאינו מתאים לטלפון כלל, קטן ולא מכסה את כל המסך. פניתי לחנות והם התחילו לספר סיפורים כמו שהמסך מעוגל ולכן הכיסוי ללא מכסה, דבר שיקרי כי המסך שטוח לחלוטין. "ושככה זה אמור להתאים", קישקוש. סירבו לזכות על המגן הלא מתאים ששלחו. קניתי במקום אחר מגן מתאים בדיוק, יש כאלה. קורה ששולחים מוצר שגוי, אבל למה ההתנערות והסיפורים
מתנצלים על החוויה אבל המוצר שנשלח הוא מתאם לדגם ע"פ הכתוב על אריזת המוצר , יש מוצרים שונים כנראה ששלנו לא התאים ללקוח..

שירות אדיב ומקצועי. מחירים מעולים. הגעתי דרך חיפוש באינטרנט, מרוצה מהמוצר שקניתי. תודה רבה וחג שמח

הזמנתי מחשב נייד מסוג מאק,ומי שטיפל בהזמנה בחור מאוד נחמד בשם דניאל שעשה עבודה נהדרת ודאג לתת לי שרות מצויין ועזר מעל ומעבר.קיבלתי את המוצר בפרק זמן מאוד קצר ואני מאוד שמח שרכשתי אצלו.מומלץ מאוד לרכוש אצלם.

רכשתי מכשיר סלולרי בזכות מקצועיותו, אדיבותו והחוויה השירותית יוצאת הדופן של הנציג דניאל קריידן. זוהי הפעם הראשונה שרכשתי באתר הזה ואני סופר מרוצה. מחירים מעולים, אחריות ושירות יוצא מן הכלל.