
יעוץ ושירות מקצועי ונדיב, ממש תענוג לקנות שם. קניתי שם כרטיס קול של פוקוסרייט וגם מגבר אוזניות של ברינגר., רועי ממש סידר לי את הראש מה הכי נכון לצרכים שלי. תודה רבה!

יעוץ ושירות מקצועי ונדיב, ממש תענוג לקנות שם. קניתי שם כרטיס קול של פוקוסרייט וגם מגבר אוזניות של ברינגר., רועי ממש סידר לי את הראש מה הכי נכון לצרכים שלי. תודה רבה!

קניתי אקוסטיקה לאולפן, שירותיות מעולה ונעימה עם רצון אמיתי לעזור ללקוח ולמצוא את הפתרון המתאים בתוך התקציב

גן עדן לאוהבי מוזיקה וסאונד ותודה רבה ליגאל על שירות מקצועי ומעמיק נחזור לקנות בוודאות תודה!!

שירות יוצא מן הכלל, אדיב ומקצועי. רכשתי יותר ממה שתכננתי בתקציב קטן יותר ממה שהתכוונתי להוציא.

לא עונים לטלפון, לא עונים לוואטסאפ... אפס שירות. גם כשניסיתי לקנות לא הצלחתי להשיג אתכם בשום דרך, אבל כדי למכור לפחות חזרתם אלי. לא ברור מה האינטרס. בהצלחה
היי יחי, אנחנו מצטערים שכך אתה מרגיש, יחד עם זאת חשוב לנו לציין כי נקסט פרו משרתת אלפי לקוחות בחודש ואכן לעיתים אנו עמוסים -אך מקפידים לחזור לכולם תמיד. תלונך לא ברורה לנו, אנו מבינים ממה שכתבת שפנית ואכן חזרנו אלייך, כך או כך אנחנו משתדלים תמיד להשתפר ונשמח אם תפנה אלינו נדאג שמנהל השירות יחזור אלייך לבירור הנושא ולשביעות רצונך. תוכל ליצור קשר במייל: [email protected] בווטסאפ או בשיחת טלפון: 03-6700606

נקס פרו התקשרו אלי במיוחד לאחר שענו לי בוואצאפ ולא עניתי חזרה. הייתה לי בעיה עם האשראי- והם עשו לי הנחה משמעותית (!!!) במחיר ובאו לקראתי :) קיבלתי שירות אישי, חם, הוגן ומקצועי. תודה רבה!

חוויית השירות הכי טובה שהייתה לי בכל החיים🔥 הייתה לי תקלה ברמקולים, דיברתי עם נציג שירות ותמיכה בשם עידו. כבר מההתחלה הוא התכתב איתי בווטסאפ בצורה נעימה ומקצועית. אמר שייתכן שהכבל חשמל קיצר ושאולי הרמקולים תקולים. ממש נתן לי את כל האופציות ואת התימחור עבורם. הציע לי לבוא לסניף שלהם בכפר סבא. הגעתי לסניף, פגשתי את עידו והוא בדק ומצא שכבל החשמל התקלקל ושיש לי אפשרות לקנות אותו בחנות מסויימת בתל אביב ב150₪. הודתי לו על העזרה ובעודי פונה לדלת כדי לצאת מהחנות, עידו קורא לי ואומר שהוא מצא כבל חשמל שהיה להם לא בשימוש ושאני יכול לקחת אותו. הייתי בהלם ואסיר תודה על הנתינה הזו. תודה עידו מנקסט פרו, יצאת מלך

הגעתי לחנות עצמה ולא היה את המוצר שרציתי זמין בחנות. המוכר היה אדיב והציע לי משלוח עד לבית תוך כמה ימים בחינם. בנוסף המליץ לי על כבלים שהייתי צריך, למרות שהיו בערב הכי זולים שיש הוא אמר לי שעדיף לי אותם, ובדיעבד אני אכן מאוד מרוצה. אחזור לקנות בחנות הזאת בעתיד שוב

לאחר שרכשתי מוצר מהחנות ב900 ש"ח והתברר לי שהמוצר לא מתאים לצרכיי רציתי להחזיר את המוצר למרות שלא עברו עדיין 14 יום ולא נעשה בו שימוש. אך הנציג שירות דיבר בצורה מאוד דורסנית ולא רצה לשמוע אותי ופשוט ניתק לי בפרצוף ואמר "יש לי דברים יותר חשובים לעשות". בושה שככה השירות לקוחות מתנהג, וכמובן להגיש תביעה על עברה על החוק ולצרף את החוצפה של הנציג מכירות בהקלטה.
היי רון,מצטערים לקרוא את התגובה שלך במיוחד לאור העובדה שקיבלת שירות הוגן והחזר מלא על המוצר לפנים משורת הדין. למען הסדר הטוב, חשוב לנו לדייק את פרטי המקרה, להלן: בתאריך 19.6 נרכש כרטיס קול IRIG-PRODUO ללא יעוץ מקדים, למרות שכתוב באתרנו באופן ברור כי המוצר עלול שלא לעבוד עם אנדרואיד ולכן אנו ממליצים על שימוש בו רק במוצרי אפל מנסיוננו. לאחר מכן הוסבר לך טלפונית ע"י מנהל השירות שלנו שהמוצר אינו מתאים וכדאי להביא לבדיקת אפשרות החזרה. חשוב להבהיר כי השירות שניתן היה לפי מדיניות השירות שלנו הידועה לטובה והטענות על שימוש במילים לא ראויות או ניתוק לא היה ולא נברא. כמו כן השיחות בינינו מוקלטות. בנוסף, בתאריך 13.7 שוחחנו טלפונית ואושרה החזרת המוצר אע"פ שהיה קרע באריזה. למרות כל האמור לעיל בחרת להשאיר תגובה כזאת וצר לנו על כך.

חנות להיט שירות נדיר, מחירים ברצפה אין עליהם, קונה רק שם. אמינים ומהירים עם המשלוח והכל.

קניתי גיטרה קלאסית, רועי היה ממש נחמד ואדיב ודאג להסביר לי בסבלנות כל מה שהייתי צריך וענה על השאלות שלי. הוא דאג לכלול בהזמנה כל מה שאצטרך כדי שאהיה מסודר. חווית קניה חיובית מאוד, אשמח לחזור שוב במידה ואצטרך משהו נוסף.

יצרתי איתם קשר כשרציתי לרכוש מגבר לגיטרה אקוסטית. לא הייתי בטוח מה טיבו של המגבר שחשבתי עליו, וקיבלתי משוב ששמחתי עליו. מעבר לכך, במהלך ביצוע ההזמנה קיבלתי תמיכה מאורן ואני מודה לו מאוד על הסיוע.

היי, ממליצה ממש לקנות מנקסט פרו! בואו נתחיל מזה שהשירות ברמה גבוהה ביותר! וכמה שזה חשוב.. זמינות, מענה נעים, אנשים סבלניים וחייכנים שרק רוצים בטובת הלקוח. מכוונים את הלקוח לרכוש את מה שמדויק לו ולא בהכרח את מה שיותר יקר. גם לאחר הקנייה, זמינים ונותנים שירות מעל ומעבר למצופה. עשיתי אצלם קנייה גדולה של מוצרים איכותיים וטובים, ואין לי ספק שאחזור. מצאתי לעצמי חנות ״צעצועים״ חדשה שמאווווד קשה לצאת ממנה :)

קניתי גיטרה אקוסטית בסניף בכפר סבא, יש מגוון כלי נגינה והמון עובדים שנתנו לנו שירות מהיר ואישי.

שרות מעולה, סבלני, מקצועי, מסביר פנים, קשוב. נראה לי שבזכות השרות פשוט באתי וקניתי - הרגשתי ביטחון שנותנים לי מוצר טוב במחיר הגון

ממליץ בחום! קבלתי שירות מרועי, בחור אדיב וסבלני שמצא לי את הפתרון הטוב ביותר. מחירים בהחלט הוגנים, תודה רבה.

שירים מהיר, נוח וממש נחמד כאשר אציין שיש להם גם את המחירים הכי טובים בארץ.

השארתי פניה ותוך מספר דקות כבר קיבלתי מענה מהיר, אדיב ושירות טוב מאוד שעזר לי להחליט מה המוצר המתאים עבורי

הגעתי לנקסט פרו לקנות מוניטורים מקצועים לסטודיו. הגעתי נעול על דגם מסוים, אבל בזכות רועי האלוף הצלחנו למצוא לי דגם שאני הרבה יותר מרוצה ממנו רועי נתן לי שירות מקצועי וחברי ועזר לי להגיע לבחירה הכי נכונה בנוסף הייתה להם תקלה קטנה עם ההזמנה שלי והם פיצו אותי בדגם הרבה יותר שווה!!!

מומלץ בחום שירות מעולה המוכר שקד היה מקצועי אדיב ואמין בטוח אחזור קנות שוב בחנות

תודה רבה לשקד על יחס חם! מקצועי! אדיב וסבלני! לא מחסיר שום פרט ודואג שאבין הכל! לא משאיר מקום לשאלות בקיצור! אחלה של שירות ובהחלט אמשיך לרכוש דרכם!

תודה לצוות המדהים על שירות וייעוץ מעולה ליגאל ועידו בפרט שסייעו ועזרו לבחור את המוצר התאים ביותר!

קניתי אוזניות, סטנד ומיקרופון. סופר מרוצה מיחס, המהירות, המקצוענות, ובעיקר: אורן עמרם- מקצוען, אדיב, סבלני ונותן מענה מדוייק!! תודה!!!

האמת ,לא נתקלתי בכזה שירות מעולה בשום מקום ,הזמנתי אורגנית ובאותו יום קיבלתי טלפון שהמוצר שהזמנתי לא היה במלאי ולפני שבדקתי אופציית שדרוג בתשלום כמובן , מציע לי הנציג לקבל מוצר יותר טוב וכמובן יותר יקר אבל ב ח י נ ם !! הכוונה בלי שום תוספת תשלום (האורגנית עלתה ב 30 אחוז יותר מהאורנית שהזמנתי) , אאני ממש מתפעל מכזה שירות ומאחל להם הצלחה בהכל שאר הדברים שירות ומשלוח בזמן זה אפ'י לא צריך לציין , הכל היה ככמו שצריך תודה רבה

תודה לשקד על העזרה המקצועית, האדיבות והסבלנות, עזרת לי ממש, זו הפעם הראשונה שאני אצלכם ואני מאמצת אתכם להמשך, מענת ברזילי