דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חומרה ומחשבים  (חדרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סאטובי יאיר, אורלי אחרק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפנדה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
333
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
275
9
49
נמצאו 333 חוות דעת גולשים על פנדה
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
08/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת לא פעם ראשונה שאני קונה בפנדה. הכל היה בסדר.
אבל הפעם הם הכזיבו.
במקום 7 ימי עבודה, לקח להם משהו כמו 17 ימי עבודה.
אחרי 7 ימי עבודה התקשרתי אליהם, והייתה תחושה שרק אז הם בכלל הכניסו את ההזמנה שלי למעערכת, ורק אז התחילו לטפל בי....
תגובת החנות:
הלוקח הזמין מוצר שזמן ההספקה שלו הוא עד 14 ימי עסקים
המוצר יצא ממשרדינו לאחר 10 ימי עסקים ונשלח ללקוח על פי בקשתו בדואר.

מוצר:
מאוורר ופתרון קירור ZM NC1000 Retail
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
05/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא האמנתי! בצעתי את ההזמנה באתר שלהם ביום שני בצהרים, וביום רביעי בצהרים הסחורה כבר היתה אצלי - ואני לא גר במרכז הארץ! שרות מצויין מההתחלה ועד הסוף.
מוצר:
מסך מחשב BX2450 LED
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
30/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לפנדה בשאלה לגבי מסך המחשב. קיבלתי תשובה מהירה ואדיבה מאורלי אחרק. המסך התקבל עם שליח של UPS יום (!) לאחר שהוזמן. פשוט תענוג של שירות.

חשוב לי לציין כי 2 ניסיונות להזמין את המוצר מחברות אחרות כשלו בגלל שהמוצר לא היה במלאי של אותן החברות (על אף כי פורסם שהוא קיים).
מוצר:
מסך מחשב U2311H LCD
תמונת משתמש
שם:
סרגיי
תאריך:
13/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה קל ופשוט. מה שקרה בהמשך היה סוג של חוויה: נראה כי רמת הביורוקרטיה בחברת פנדה יכולה להרשים אף את המוסד לביטוח לאומי.
לפי כלי המעקב שלהם נראה כי המוצר נמצא במחלקה א', אח"כ עובר לדלפק ב'... עד שלבסוף הוא מגיע למצב של "מוכן למשלוח", בו הוא מתיישן עוד מספר ימים, וזאת על פי התקנון כמובן, אותו "קראנו והסכמנו".
רק כדי לסבר את האוזן, באותו יום הזמתי דרך EBAY איזה משהו קטן מסין. מוצר זה הגיע לפני הנתב מקיסריה.
מוצר:
נתב WRT160NL
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
29/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע "בזמן" ובמצב לא תקין ואלו הן מספיק בעיות כדי מעתה אקח את כל עסקיי למקום אחר. לולא ידעתי שהחברה פרטית ופועלת תחת רשם פרטי, הייתי משוכנע על פי אופן הפעולה של החנות כי היא ממשלתית. הרי אין מילה אחרת לתאר את האחיזה ב"תקנון" של האתר שכן כל מה שהם מתחייבים לו זוהי נדיבות הלב לקום מהכסא המשרדי המסתחרר ולתת את המוצר לידי הדואר/חברת שליחויות. ומאמץ כביר זה יבוצע תוך שבועיים, וסביר להניח שלא יום אחד פחות. העובדה שהחברה פועלת על פי חוק לא אומרת שהיא נעימה ללקוח וזמני השליחה שלה הם ללא ספק הכי גרועים מבין כל חברה לגיטימית. גם העובדה שהנתב הגיע לידיי במצב לא תקין לא משפרת את מצבם.

שירות הלקוחות שלהם הוא התגלמות חוסר האכפתיות ומפגין כמה החברה מזלזלת בכל לקוח, באופן שיטתי ויסודי. הנתב שלי הגיע תקול, חברת פנדה זרקה אותי לחברת טק-דאטה, שענו לי, ובצדק, שהטיפול צריך להתבצע מול החנות. רק אחרי כל זה קיבלתי הודעה מאיזשהו עורך דין של חברת פנדה שאמר שהוא ב"קשר" עם טק-דאטה, זה כמובן אחרי שהראיתי להם את המייל ששם את האחריות על החברה שלהם. עכשיו נכון לרגע זה אני צריך לשלוח את הנתב למעבדות טק-דאטה, על –חשבוני- מכיוון שחברת פנדה סירבה לשלם את העלות. אתם קוראים את זה? –סירבה- לשלם את עלות המשלוח של המוצר התקול –שלה- למעבדה של היבואן. מגעיל, מבזה, מכעיס ומרתיח. לא רק זה אלא נציגת השירות ניתקה את הטלפון בפניי בזמן שהמשכתי לדבר. אני ממשיך לשטוח את טיעוניי והיא מנתקת. אז מה יוצא? אני צריך לשלם על חשבוני את המשלוח של המוצר התקול שהם שלחו לי למרות שאני מאמין ששילמתי על מוצר פועל, שאותו בפועל, לא קיבלתי.

ועכשיו בנוגע לזמן המשלוח שלהם:
מקובל להבין שכאשר אתר מציין בפרטי המשלוח אספקה של 7 ימי עסקים, ללקוח לא אכפת שזה תקף רק אחרי השבועיים שלוקח להם לשים את המוצר בידי החברה ששולחת את המוצר. התקנון שלהם מספר סיפור נפלא על רמת האחריות הנחותה שהם מוכנים לקבל ולמרות שכל זה מותר, זהו עדיין מעשה על גבול הטעיית הלקוח ומכיוון שהזמנה אחרת למוצר אחר התבצעה אצלי באותו היום בחברה אחרת, וזמן האספקה והשירות שלהם עוקף את חברת פנדה בכל אופן, מעכשיו והלאה אני יודע שלא אקנה אצלם כלום.

כמובן ששיחה כעוסה עם מישהי שלא הזדהתה כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות כנראה שימנה כמה גלגלים ומאוחר יותר באותו היום שונה סטאטוס ההזמנה לנשלח. רק העובדה שאחרי שבוע רגוע יחסית אני צריך להתקשר ולנזוף בחברה על כך שהמוצר ששילמתי עליו במלוא כספי רק ייצא מידם ולידי הדואר ולחכות עוד שבוע בשביל מוצר קטן, קל לשינוע וזמין בדי הרבה מקורות, הבהירה לי את רמת המקצועיות שעימה עליי להתמודד כאן.

אם אחרי כל התסבוכות והעצבים שאני חייב להוציא רק כדי לקבל מוצר באותו החודש בו הזמנתי אותו מחברה בארץ וזה קורה רק לאחר שיחת טלפון מבולבלת בגלל התקנון שאת יעילותו כבר ציינתי, וגם אז אני מקבל מוצר שבור, אני אעדיף להבא לקנות דוב פנדה אמיתי מאשר מוצר מחברת פנדה.

15 שקלים מיותרים רק כדי שהמוצר יגיע תוך כ14 ימים זה מחיר שעליי להחשיב כקנס על שאי פעם חשבתי אפילו לרכוש נתב אלחוטי (המחשב הנייד מונח לו ומעלה אבק כיוון שאין רשת אינטרנט אלחוטית זמינה הודות לחברת פנדה) מהם, הותירו טעם רע בפה וחוויה מגעילה לכל לקוח שפשוט רצה לקבל מוצר בזמן סביר.

אפילו אם תבחרו באפשרות הכי יקרה שלהם, שבעים שקלים למשלוח UPS זה עדיין אומר ששליח UPS יגיע עם המוצר רק אחרי השבועיים הדרושים להם להניח את המוצר בידי החברה, מגוחך לחלוטין ומצדיק תגובה כועסת זו. אם אתם לקוחות ואכפת לכם מתי, אם בכלל יגיע המוצר שהזמנתם תסגרו את הדפדפן ודאגו לחסום אתר זה מכל צד וצד. כמו כן התגובות המרדניות לחוות הדעת של לקוחות לא מרוצים בזאפ השאירה רושם משלה, רושם של בני נוער חסרי סבלנות, חסרי נימוס וחסרי יכולת לספוג ביקורת. ולסיכום אומר, חברה שמפתה צרכנים עם מחירים נוחים אך שירות בלתי נסבל תגרום גם לחסכן הגדול ביותר לעבור למקור אחר.


בקיצור, אל תקנו מהם, אף פעם.
מוצר:
נתב אלחוטי WRT54GL138
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
13/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר מאוד נוח, מענה טלפוני אנושי אדיב ומסייע, משלוח שהגיע הרבה לפני הזמן וחוויית קניה מאוד נעימה ובטוחה. לפני כחודש הזמנתי מוצר אחר מחנות אחרת בזאפ והייתה חוויה מאוד לא נעימה. עם "פנדה" הרגשתי שיש מישהו בצד השני ואין ספק שגם בפעם הבאה אבחר בהם כספק. ממליץ בחום.
מוצר:
שלט אוניברסלי harmony one
תמונת משתמש
שם:
ליאורה
תאריך:
13/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המאוורר דרך האתר, והוא הגיע בדואר רשום בדיוק שבועיים אחרי ביצוע ההזמנה. כשפתחתי את החבילה ראיתי שהמאוורר שבור. פניתי לשירות הלקוחות במייל ובטלפון. חזרה אלי אורלי, ואחרי בדיקה דאגה לכך שהם ישלחו מאוורר חלופי עם שליח למחרת.
זה לא נעים לקבל מוצר שבור, אבל זה מאד נעים לדעת שמטפלים כמו שצריך באירוע ופותרים אותו במהירות וביעילות בלי לטרטר את הלקוח.
מוצר:
מאוור למעבד Alpine 11 Pro
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
11/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף פעם בחיי לא קיבלתי כזה שירות מעליב פוגע ולא משרת. קניתי דיסק קשיח נייד בשביל לגבות חומרים לימודיים. לאחר הגיבוי הכונן הפסיק לעבוד ואני איבדתי חומרים חשובים ביותר - רק שבוע מזמן הקנייה! הם מצידם לא מוכנים להחזיר את כספי ומבקשים ממני לשלם על משלוח בפעם השנייה בשביל לקבל חדש! פשוט מזעזע. פעם ראשונה בחיי שיוצא לי להיפגש בשירות לקוחות שמנתק את הטלפון לצרכן בפנים! לא מומלץ!!! ובטח שלא קנייה מומלצת!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה כונן והוא נשלח אליה תוך יום אחד.
הכונן חובר למחשב MAC ועבד כראוי.
לאחר מספר ימים התקשרה לומר שאיננה רואה את הכונן במערכת ה MAC שלה
הוסבר לה במשך 45 דקות בטלפון מה לעשות למרות שהחנות אינה אמורה לתת לה תמיכה במחשב אלא למוצר
בשיחה אחרת במשך 40 דקות שניהלה עם איש מכירות בסניף חדרה ביקשה למרות שהכונן לא תקול
לקבל כונן אחר של WD ולא של SAMSUNG
למרות שהשתמשה בכונן והוא תקין - אישרנו לה את ההחזרה ולקבל מוצר אחר של WD
נאמר לה שהיא יכולה להגיע לאסוף מאחד מסניפי הרשת או לחילופין לשלם משלוח בדואר
היא סירבה וממשיכה להטריד יום יום את עובדי החנות בשיחות סרק שקרים וטענות שווא
צר לנו שיש גם לקוחות כאלה - הם לא יפריעו לנו להמשיך לתת שירות מעולה והוגן לשאר הלקוחות
מוצר:
דיסק קשיח נייד
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
05/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה טובה, סה"כ מצויין. לא דיברתי איתם בכלל כי הכל היה במחשב. שידרגו לי גם לדגם יותר חדיש (לטענתם). קצת התאכזבתי שהגיע בדואר רק אחרי שבועיים כי ציפיתי שיהיה יותר מהיר. עם זאת, בהתחייבות של 14 ימי עסקים הם עמדו
מוצר:
זיכרון נייד USB flash drive
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
28/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 20.10.2010 הזמנתי מהאתר רמקולים למחשב. ההזמנה התקבלה מייד. אחרי שבוע, התקשרתי לשירות הלקוחות הארצי לברר מה עם ההזמנה, ונאמר לי שהיא עוד לא נשלחה. (דואר רשום + ביטוח - 7 ימי עסקים) הבהרתי לנציגה שאם עד יום ראשון ה31.10.2010 המוצר לא יגיע אלי, אני מבטל את העסקה. למחרת בבוקר (היום) ראיתי שהם שדרגו לי את המשלוח לאביב שיגור. (24 ש"ח עם הדואר לעומת 49 ש"ח עם אביב שיגור) בלי לחייב אותי. המוצר טרם הגיע, אבל אני מניח שהוא יגיע היום או מחר (29\28)
לסיכום: אני חושב שהייתי חוזר לקנות שם, אבל לא בעיניים עצומות.
מוצר:
רמקולים למחשב z323
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
25/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי ישירות למכירות באימייל ביום שלישי בערב (אחרי 21:00), מייד חזר אלי יאיר שעזר בבחירת המחשב וגם הציע תיק במתנה.
ביום חמישי חברת המשלוחים כבר סיפקה את המחשב לביתי.
חוויית קניה מצויינת, אנשי החנות היו מועילים וענו לאימיילים גם מחוץ לשעות העבודה.
מוצר:
מחשב נייד N5010
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
25/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חלק שהזמנתי הגיע בזמן לפי משפורסם באתר.

רק ש- HARD DISC היה לא תקין(BIOS לא מזהה אותו) ולקחתי אותו לסניף באר שבע ב- 17.10 ומשם נשלח למעבדה. היום 25.10 התקשרתי ונאמר לי "תתקשר למעבדה בחדרה".
ותשובה היתה "השארתי הודעה למנהל".
בס''כ משמוכן להתמודד עם השרות יכול להמשיך ולקנות שם. אני אישית לא מבין למה להחליף חלק לוקח כ''כ הרבה זמןץ
תגובת החנות:
הכונן תקין
הלקוח לא יודע להתקין את הכונן
להבא לפני שהוא כותב חוות דעת כדאי שיבדוק את עצמו
מוצר:
Hard disk Caviar Blue 3.5 16Mb SATA II 500GB
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני טכנאי מחשבים הרוכש ציוד מפנדה באופן שוטף. רמת המחוייבות שלהם גבוהה ביותר והשירות מדהים. ממליץ בחום לכל אחד לקנות שם
מוצר:
רמקולים bxr1220
תמונת משתמש
שם:
כפיר
תאריך:
20/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ביום רביעי בערב ה-6 באוקטובר. כבר למחרת המוצר נשלח אליי עם דואר שליחים, בתוספת תשלום שבחרתי מראש כמובן. המוצר הגיע אליי מיד ביום ראשון, יום עסקים אחד בלבד לאחר שהמוצר נשלח אליי, שזה זמן יפה מאוד. לאחר שחיברתי את המוצר, גיליתי כי הוא פגום ותקול. פניתי ליבואן שאמר לי "תצטרך להגיע אלינו". כיוון שאין לי רכב, זו קצת בעיה לסחוב בדרכים מערכת רמקולים ששוקלים מעל ל-25 קילו. לכן פניתי ל"פנדה", שלפנים משורת הדין יצרו קשר עם היבואן וסדרו משלוח עם שליח של לקיחת המוצר התקול, ושליח אלינו עם המוצר החדש בתמורה לתקול. חשוב לציין שהמשלוחים לא היו על חשבונינו. בלעדי העזרה של "פנדה", הייתי עדיין עם מערכת תקולה עד עצם היום הזה למעשה. השירות היה אדיב, מהיר, ענייני ומקצועי לכל אורך הדרך מצד "פנדה". בהתחלה חשבנו שהיבואן מורח אותנו קצת לקראת הסוף, אך בדיעבד הבנו שמדובר בסה"כ בטעות אנוש קטנה ולא משמעותית. המוצר התקול נלקח מאיתנו ביום חמישי, ה-14 באוקטובר. לאחר יצירת קשר טלפוני עם היבואן, נאמר לנו שהמערכת החדשה תשלח אלינו ביום ראשון בלילה, הווה אומר שתגיע ביום שני. כאשר יצרנו איתם קשר ביום שני בצהריים, הסתבר שבעקבות טעות אנוש, המערכת שכבה באחד ממשרדי היבואנית, ונשלחה אלינו עוד באותו היום עם גילוי הטעות, והגיעה כבר למחרת בצהריים. חשוב לציין, הטעות הייתה של היבואן ולא של "פנדה". וכפי שצוין כבר ע"י, זו סה"כ טעות אנוש שיכולה לקרות לכל אחד. כך למשל, אבא שלי לא שם לב לארבעת הטלפונים שקיבלנו מהשליח, והוא מצידו לפנים משורת הדין הגיע אלינו בכל זאת, על מנת לנסות ולמסור את החבילה, אף על פי שיכול היה לוותר. אני בהחלט ממליץ על קנייה בחנות "פנדה". אורלי, הנציגה שהייתה אחראית על ההזמנה שלי, הייתה נהדרת מכל הבחינות והקטגוריות שרק תרצו, שהיא גם מנהלת סניף חדרה ואף אחת הבעלים של הרשת. אני רוצה להודות לחנות על שירות מקצועי ואמין, ובהחלט אחזור לקנות שם בעתיד!
מוצר:
רמקולים z5500
תמונת משתמש
שם:
Slava
תאריך:
19/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היה קל וקצר, נאמר כי יגיע תוך 14 יום. בפועל הגיעה תוך 4 ימים.
שרות אדיב ומהיר.
ממליץ על החנות
מוצר:
מסך מחשב Samsung SyncMaster 2443BW
תמונת משתמש
שם:
etaysigl
תאריך:
13/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני שלושה שבועות דיסק און קי של חברת סנדיסק בפנדה, אחת מבין הזמנות רבות שביצעתי באינטרנט.
זו הייתה ההזמנה הגרועה ביותר.
סימנתי בהזמנה - משלוח מהיר עד 7 ימי עסקים מסיבה שהייתי צריך את הדיסק און קי באופן בהול למטרת לימודים, והיה ידוע לי עד אותו יום שחברת פנדה היא אמינה. שילמתי סכום נוסף עבור משלוח זה שבפועל לא בוצע.
לקח לחברת פנדה לשלוח מוצר קטן שניתן לשלוח במעטפה עם שליח - 20 יום. הם תירצו את העיכוב בתקופת החגים, אך מה שמעניין שהזמנתי עוד מוצרים מאתרים נוספים שהגיעו גם בתקופת החגים בזמן משלוח יחסית קצר.
נאלצתי בסופו של דבר לרכוש דיסק און קי נוסף.
פעלו בזהירות, עדיף לפעמים לשלם עוד כמה שקלים על מוצרים מסוימים ולא להסתכן במשלוח מאוחר. לתשומת לבכם.  
מוצר:
דיסק און קי Sandisk 16GB
תמונת משתמש
שם:
ולדימיר
תאריך:
08/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר של המוצר היה הכי טוב מכל החנויות האתר של פנדה נוח נקי ומסודר
השארתי פרטים למחרת חזרו אלי לקבלת פרטי כרטיס האשראי ולאחר יומיים קיבלתי את המוצר....שלושה ימים מההזמנה שזה יפה מאוד אפילו...הלוואי וכל הקניות שלי יהיו ככה
מוצר:
רמקולים למחשב Z-5500
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
06/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כה נחמד שהחנות מקבלת התראה על ביקרת שאני כתבתי אבל אני לא מקבלת שב התראה על תגובתם. פנדב היקרה - בשום שלב לא קיבלתי הודעה (בכתב או בע"פ) שהמוצר לא במלאי. כדאי שתתאפסו על עצמכם...
תגובת החנות:
הלקוחה , נופר רכשה עבור חברה בא היא עובדת אוזניה היא עודכנה מייד כי המוצר איננו קיים במלאי בארץ ליבואן ויש זמן המתנה של כ 21 ימי עסקים והיא אישרה זאת המוצר נשלח אליה בזמן - אבל היא כנראה שכחה שחגים אינם נחשבים במניין ימי עסקים נאמר לי כי במידה ולא תרצה במוצר תוכל להחזירו ולקבל זיכוי.
מוצר:
Sennheiser PC121 Headset PC121
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
06/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב עם מע' הפעלה באנגלית. מכיוון שליבואן לא היה במלאי עם מע' הפעלה זו, אפשרו לי לבחור בין החלפה של מער' ההפעלה שתעשה ע"י פנדה או לחילופין להמתין 10 ימים למחשב כפי שרציתי. להפתעתי כל יומיים עדכנו אותי על מצב המשלוח וכן המתנתי בפועל 8 ימים בלבד.
ככלל, אני קניין גדול מאד של מוצרי מחשוב, תמיד מצאתי בפנדה את אשר חיפשתי, ובמידה והיה חסר במלאי תוך ימים ספורים קיבלתי הודעה לבוא לחנות... הרכיבים הם רק מיבואנים רשמיים, ומכיוון שקורה שרכיב חדש\באחריות אינו תקין, לא קרה שלא מצאתי אוזן קשבת ופתרון לבעיה. כמו כן ברצוני לציין, שלמרות פרסום המחירים באתר, במידה ואני מוכיח לאנשי פנדה שמחיריהם גבוהים יש נכונות להנחה. טיפ לקונים בפנדה או בכל חנות מחשוב אחרת - בואו לרכוש כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים, ואת המחיר הממוצע של המוצר.  
מוצר:
מחשב נייד DELL INSPIRON N5010 4241
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
05/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה היה קל וקצר, נאמר כי יגיע תוך 14 יום. בפועל טרם הגיע המוצר! הם טעו ברישום תא הדואר והשם (כך נאמר לי בדואר) ולכן המוצר נשלח בחזרה. שירות לקוחות לקחו ממני מס' טלפון כמה פעמים אולם בפועל לא קרה דבר. לא לקנות.
עדכון:
ככל הנראה היתה טעות של הדואר ולא של החנות ולכן המוצר חזר לחנות. הם דרשו ממני להוריד את חוות הדעת בזאפ ואז ישקלו לא לחייב אותי בדמי משלוח חוזר, לאחר דין ודברים ארוך ביטלתי את ההזמנה (וחויבתי בדמי ביטול) ורכשתי בחנות רגילה באותו המחיר ובאופן מיידי.
עם כל הצער ההמלצה שלי עומדת בעינה - לא לקנות שם.
תגובת החנות:
הלקוח אינו דובר אמת.
זאפ לא מאפשר לנו להעלות תשובה נגדית כלשונה
וללא תיאור של שם הלקוח ודעתנו עליו ועל המקרה
לעומת זאת את חוות דעת הלקוחות הוא מפרסם ללא כל בדיקה או צנזור.
לפיכך אין לנו אפשרות להציג בפני הלקוחות את תגובתנו כפי שאנו רוצים.


מוצר:
דיסק און קי
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
01/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר לא פעל כשהגיע לידי ושירות הלקוחות של היבואן טען שיש להחליפו(נו, קורה...)
בחנות התעקשו שעלי להגיע לחנות פעמיים!!!
פעם ראשונה ע"מ למסור את המוצר הפגום ופעם שנייה ע"מ לקחת את החדש. כל תחנוני שיזמינו לחנות מוצר זהה ושאבצע את ההחלפה בביקור אחד לא עזרו. לאחר התעקשות ונזיפה בנציגת שירות הלוחות (האנטיפטית) נאמר לי שעלי לכתוב מייל לבקשה מיוחד ואולי הדבר יתבצע.
למזלי חבר שמבין יותר משירות הלקוחות של היבואן פתר את הבעיה ולבסוף לא הייתי צריך לבצע החלפה. לסיכום: אם יש לכם בעיה במוצר אכלתם אותה!!!
מוצר:
ראוטר BR-6524-n
תמונת משתמש
שם:
סרגיי
תאריך:
28/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתנצל מראש על חוות דעת ארוכה, אבל כדאי שתקראו עד הסוף ותבינו איך החברה עובדת. שימו לב לתאריכים.

24.8.10 - הבאתי בבוקר את הדיסק הקשיח התקול לנציג מכירות בסניף נשר.
אמר שישלח למעבדה והם יחליטו האם לזכות במחירו הנוכחי או להחליפו לחדש. אמר שזמן טיפול בערך שבוע (לא דייק). בטופס הכנסת מוצר/מחשב למעבדה מופיע "כשבוע ימים". לא יכלתי לרכוש חדש במקום כי לא היה במלאי. קניתי בחנות אחרת עקב דחיפות.

19.9.10 - התקשרתי בצהריים לחנות סניף נשר. בחור אמר שלא מוצא את המנוי שלי וציין שיבדוק ויעדכן אותי יותר מאוחר. לא התקשר.
20.9.10 - התקשרתי לשירות לקוחות ארצי ודיברתי עם אורלי. גם היא לא מצאה את המנוי ואחרי ויכוח שלחתי לה צילום למייל שלה. אמרה שתבדוק ותודיע לי במהלך היום. לא התקשרה.
21.9.10 - התקשרתי שוב לשירות לקוחות ארצי והגעתי לשמעון. אמר שאורלי בהפסקה ואחרי ויכוח שלחתי גם אליו את הצילום למייל שלו בשעה 13:50. הוא ווידא שקיבל את התצלום ואמר שאורלי תחזור אלי יותר מאוחר בנייד או במייל אחרי שתבדוק. אף אחד לא התקשר ולא שלח מייל.
22.9.10 - התקשרתי ב 12:25 שוב לשירות לקוחות ובקשתי לדבר עם אחראי. אורלי ענתה לי ואמרה שהיא אחראית ואין מעליה. אמרה כי לא קיבלה אתמול את הקובץ ששלחתי וקיבלה אותו אתמול משמעון. אמרה כי תבדוק וביום ראשון תחזיר לי תשובה בגלל חגים. בקשתי לדבר עם מישהו מעליה ואמרה שהיא הבעלים. אמרה כי בגלל החגים זה מתעכב. שיחה מוקלטת.
28.9.10 - יום ראשון לא התקשרו. יום שני לא התקשרו. התקשרתי ב 11:00 וניתקו לי 3 פעמים כשבקשתי אחראי. חברה שלי עזרה לי לחייג והתחילה את השיחה ואורלי ענתה. אמרה שהשאירה לי הודעה (לא הייתה) ויש לי זיכוי. לא הייתי מוכן לזיכוי ובקשתי כסף. לא הסכימה. ביקשתי אחראי ואמרה שוב שהיא בעלים של החברה ושמה אורלי אחרק. שיחות מוקלטות.

אחרי שקראתם את זה תחליטו בעצמכם אם אתם רוצים לקבל כזה שירות. חבל על עצבים שלכם.
מוצר:
דיסק קשיח Barracuda 500GB 32Bit
תמונת משתמש
שם:
אחיקם וגדי
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 05.08.2010 הזמנתי מסך מסוג eizo דגם EV2333W-H מפנדה סניף חדרה.
הובטח לי שהמסך יגיע תוך 14 ימי עבודה,לאחר שעברו 14 ימי עבודה והמסך עדיין לא היגיע דיברתי עם אורלי מהסניף יש לציין כי התנצלה וטענה שיש בעייה עם היבואן והבטיחה לפצות אותי מכיוון שהאיחור באשמתם.
לאחר שבוע נוסף המסך עדיין לא היגיע ובכל פעם שניסיתי לברר מתי אקבל את המסך מרחו אותי או אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו.
לבסוף המסך היגיע באיחור של 12 ימי עבודה בערב רה"ש בתאריך 08.09.2010
12 ימים מעבר להתחייבות על קבלת המוצר תוך 14 ימי עבודה.
לאחר שקיבלתי את המסך פניתי אל אורלי במטרה לקבל את הפיצוי שהיא הבטיחה לי,אורלי ביקשה שאשלח מכתב מסודר במייל וכך עשיתי אולם מאז,רוחות ורפאים,לפתע היא לא זמינה,עסוקה בטלפונים וגם 3 מכתבי מיילים ששלחתי לא נענו בטענה שלא קיבלו את המייל שלי,מעבר לכך התקשרתי ומסרתי גם את המייל שלי,אולם עדיין שום הענות מצידם.
לסיכום מאוד התאכזבתי מההתנהלות של החברה,החל מקבלת המוצר וחוסר הטיפול בהמשך.
בדיעבד לא הייתי רוכש את המוצר דרכם.
מוצר:
מסך מחשב EV2333W-H
תמונת משתמש
שם:
אראל ונטלי
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס זכרון באתר
החברה לא מציינת את משך הזמן לאספקה או מצב המלאי בדף המוצר
כשראיתי שזה מתעכב הם אמרו לי שהם מחוייבים עד 14 יום ואמרו שהם מציינים רק כאשר המוצר נמצא במלאי ואילו במצבים שהמוצר לא נמצא במלאי הם אינם מציינים זאת כלל. בכל מקרה הם אמרו שזו הייתה אחריותי לבדוק בתקנון.
בקשתי לבטל את ההזמנה ושלחתי להם מייל ופניה דרך האתר. הם לא הגיבו ואני עדיין ממתין לראות אם הם יחיבו אותי או לא.
יתרה מכך שביקשתי לברר כמה יעלה לי לבטל את ההזמנה הם לא היו מוכנים להגיד לי.
בסוף ביטלתי את ההזמנה כי היחס שלהם הרגיז אותי באופן עקרוני והזמנתי מאתר אחר ששלח את הכרטיס בו ביום.
לטעמי העובדה שהם טורחים לציין במפורש כאשר המוצר במלאי אך אינם מציינים דבר כאשר מוצר אינו במלאי פסולה ואינה גילוי נאות.
לא אקנה בחנות זו שוב.
מוצר:
כרטיס זכרון sdhc 8gb
תמונת משתמש
שם:
Aviad
תאריך:
21/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקיבלתי את החבילה גיליתי לתדהמתי שהמוצר היה פתוח כבר בעבר (טביעות אצבעות וכו'ו) וגם הספק כח לא מקורי של LinkSys יש ספק כח סיני חלופי. (בעבר רכשתי ראוטר כזה עבור המשרד וקיבלתי איתו ספק כח מקורי של LinkSys
כשקניתי את המוצר לא נאמר לי שזהו מוצר מחודש, ציפיתי לקבל מוצר חדש Factory Sealed עם ספק כח מקורי. וקיבלתי מוצר מחודש
מוצר:
ראוטר WRT54GL
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply