
שירות הכי טוב,מחירים פצצה אין כמו המחירים שלהם המוכר בשם חן בן אדם טוב,סבלני,נותן שירות מדהים ממליצה בחום לקנות ממקום הזה

שירות הכי טוב,מחירים פצצה אין כמו המחירים שלהם המוכר בשם חן בן אדם טוב,סבלני,נותן שירות מדהים ממליצה בחום לקנות ממקום הזה

רוצה לכתוב תודה רבה על השירות האדיב והסבלני של חן . רכשתי אייפון חדש ואוזניות איירפודס , עזרו לי בכל שאלה והתלבטות שהייתה לי . כמובן שניתנה עזרה גם בהחלפה והעברת הקבצים מהטלפון הקודם לחדש . בהחלט בחירה מוצלחת ויצאתי בהרגשה מעולה :)

שירות גרוע, הביאו לי מכשיר לא נכון וסחבו אותי יותר מ 10 ימים עד שהחזירו את הכסף, במקום משלוח מהיר לאיסוף, נאלצתי לנסוע 4 שעות. צורת הדיבור וההתנהגות של המנהל מזלזלת, מנתק ללקוחות את הטלפון ומייצר תחושה שהלקוח תמיד אשם.

10 על 10 שירות הכי טוב ומהר תודה לכם ממליץ מאוד לבוא לקנות קניתי לי ולכל המשפחה וכולנו מרוצים

רכשתי טלפון בטופ מובייל ואני רוצה לציין את המחיר המצוין ואולי החשוב מכל השרות האדיב והמקצועיים יישאר כח

רכשתי מכשיר טלפון Samsung A54 אחלה חנות עם אחלה חברה - מקצועיים וחברותים! יש חניה בשפע. ממליץ בחום! איליה.

תודה רבה לטוב מובייל על השרות והעזרה באדיבות טוב וות ומהירות ישר כוח ממליץ בחום לכולם

חוזר תמיד בגלל השירות של חן.מקבל שירות ברמ הגבוהה ביותר ועם חיוך. ממליץ בחום כלקוח ותיק

שבע רצון מקניית המכשיר חן וקארין עזרו לי בהעברת הנתונים המחיר היה מעולה וסך הכול חווית קניה נהדרת

לגולשים שלום רב רכשתי מכשיר בטופ מובייל עקב השרות והמחיר המעולים המלצתי לחברים להגיע ואני ממליץ גם כאן תודה רבה

שירות מעולה חם ודואג מחיר נוח המוכרים סבלנים אכפתיים ועוזרים חווית קנייה מעולה אחזור שוב וממליץ לכולם

רכשתי מכשיר בטוף מובייל , רוצה לציין את המחיר ואת השירות , ואני חוזר כל פעם מחדש בגלל השירות היחודי שלהם

מרגע ההזמנה ועד שקיבלתי את הטלפון לקח יותר מחודשיים שירות מזעזע !! הזמנתי מכשיר נייד גלאקסי s22, ומרגע ההזמנה עד שקיבלתי את הטלפון וכל האבזרים לקח יותר מחודשים !!! בהתחלה כשלא הגיעה החבילה אמרו שחברת השליחות איבדה את החבילה... אחרי זה אמרו שיוציאו שליח ולא יצא, החלטתי להחליף לגרסה אחרת של טלפון glaxy s23, הטלפון החדש שביקשתי גם לא הגיע התקשרתי ולבסוף שלחו שליח שהביא את הנייד עד הבית זה היה חודש וחצי אחרי שבצעתי את ההזמנה. גם שזה הגיע לא הגיעו כל המוצרים הנלווים שהזמנתי ביחד עם הטלפון - מגן מסך כיסוי ומטען . לזה לקח עוד 3 שבועות , החנות טענה ששלחה את המוצרים פעמיים בדואר , וזה הלך לאיבוד ... לבסוף אספתי את המוצרים מהחנות! בכל הזמן הזה המון שיחות טלפון שנציגים אומרים שיחזרו כשחן יהיה בחנות , בפועל לא חזרו הרבה פעמים וכל הזמן הייתי צריך להתקשר! שירות מזעזע! המוצר עצמו היה בסדר גמור!

אנו מוצאת לעצמי חובה נעימה להודות למנהל החנות חן ולעוזרת קארין על הליווי בתהליך רכישת פלאפון סמסונג A54. אני מודה להם על תשומת הלב האישית והחמה שהפגינו כלפי . חן גילה התחשבות רבה, גמישות בתשלום, אכפתיות וסבלנות רבה !! חן הינו אדם נעים ומקצועי שדאג אף להתקשר כעבור מספר ימים על מנת לוודא כי המשלוח אכן הגיע לשביעות רצוני. יישר כוח על פועלו וכן ירבו אנשים כמותם!!!

שירות אדיב ומקצועי, עם חיוך ומחירים מצוינים. מומלץ! המוכר שפגשנו עזר לנו מאוד בבחירת המכשיר וסידר לנו מחיר שמתאים בדיוק עבורנו.

באתי לקנות מכשיר וקיבלתי יחס נעים ואדיב מאוד מחן. הסביר בסבלנות אפשרויות, יתרונות, חסרונות וכו'. ואני מרוצה מאוד! ממליצה בחום להגיע לטופ מובייל בנשר

שלום רב אמת אני לקוח ישן בחנות רכשתי נוט 9 לפני 4 שנים והיה שירות נפלא חזרתי עוד פעם אחרי 4 שנים ורכשתי אתמול נs22 ultra אצל הנציגה אמת מעולה וקבלתי שירות מיוחד תודה לצוות שיודעת לעבוד ולכבד

חוזרת לפה בפעם השניה לקנות מכשיר גלקסי. הראשון היה s9 מעולה שהחזיק לי 4 שנים (וגם אז נשחק רק בגלל הסוללה), עכשיו קניתי s23 וגם ממנו מאוד מרוצה, שירות מעולה, מחירים טובים. אחזור לפה גם למכשיר הבא

תיזהרו!! כותבים במפרט שהמכשיר של הארץ (עם סיומת e) אבל תקבלו מכשיר של ארה״ב (שהסיומת u). התדרים לא בהכרח מתאימים לארץ ועלול להיות בעיות קליטה שהם מסירים מהם אחריות בכתב אחריות שלהם.

אני חייב לציין שיש פה שרות מעולה צוות עובדים אחלה נותנים שרות מהלב ממליץ בחום על המקום !

אין כמוהםםםם שירות מעולההה יחס אישי וחם עושים מאמץ בשביל כל לקוח מהעברת נתונים ועד הדבר הקטן מומלץ בחום

שלום רב לגולשים הגעתי היום לטופ מובייל עם מכשיר לא תקין לא האמנתי שאפשר להציל את הנתונים אבל החברה כאן לא ויתרו וישבו שעתיים עד שהעבירו לי את הכל רכשתי נייד חדש מדגם סמסונג במחיר הכי זול בארץ! אבל השרות שווה יותר מהמחיר תודה רבה!!

רכשץי מכשיר נייד.חדש תודה לסטב על.השרות ועל.המחיר ממליץ בחום על המקום לא מובן מאליו מה שהם עושים בשביל לקוח

שרות מצויין יש לי בעית שמיעה והם התאימולו את המכשיר טלפון לפי הצורך שלי. סטס בחור סבלנו ומקצועי.

שרות מעולה ואדיב דאגו להעביר נתונים תודה על הכל צוות צעיר ונחמד וכמובן מחיר מעולה תודה