
מוצר שלישי שאני קונה שם בשנה האחרונה , יש להם מחירים טובים תמיד ושירות טוב גם לאחר המכירה. מפרגן מכל הלב

מוצר שלישי שאני קונה שם בשנה האחרונה , יש להם מחירים טובים תמיד ושירות טוב גם לאחר המכירה. מפרגן מכל הלב

הגעתי למוביילנד לקנות טאבלט לילד חייגתי לחנות לפני לוודא שיש במלאי ענתה לי נועה הסבירה לי את ההבדלים בין הדגמים השונים הייתה מאוד סבלנית ונחמדה. שירות לפעמים יותר חשוב ממחיר ממליץ מאוד

קיבלתי משלוח מהיום להיום לתל אביב .השירות היה יעיל ואדיב לאורך כל תהליך הקנייה האוזניות היו אצלי תוך 3 שעות וגם צלצלו לוודא שקיבלתי ואני מרוצה - ממליץ,

קניתי קונסולה סוני מחיר הצגה יבואן רשמי וריבלתי הסבר מדויק לגבי ההתקנה. תודה ליוסי על שירות מעולה

קניתי סטרימר בחנות בהרצליה הגעתי הבייתה והתקשתי בחיבורו לטלויזיה חייגתי לחנות ענה לי בחור בשם יוסי במשך חצי שעה עזר לי דרך הטלפון עם ההגדרות של המכשיר למרות שליבואן יש שירות לקוחות לא מובן מאליו בכלל. אם היה אפשר לתת 10 כוכבים הייתי נותנת 10 תודה רבה ליוסי היקר

באנו לקנות אייפון 13 נשאר להם אחרון במלאי, אביב היה מאוד נחמד ועזר לנו לבחור מגנים וכו שירות ברמה מאוד גבוהה וגם מחירים טובים ממליץ!!

ברצוני להמליץ ולהודות על השירות המקצועי והמדויק בתהליך הזמנת הטלפון החדש. החל משלב ההזמנה ועד לאספקה, התהליך התנהל באופן מסודר, יעיל וללא תקלות. קיבלתי עדכונים שוטפים לכל אורך הדרך, והמשלוח הגיע במועד שנקבע מראש ובמצב תקין. אני מעריך את הדיוק בפרטים, את העמידה בזמנים ואת ההתנהלות השקופה והברורה. השירות שסיפקתם עמד בסטנדרטים גבוהים, ואני ממליץ עליכם לכל מי שמחפש ספק אמין, יעיל ומקצועי. תודה על העבודה המוקפדת ועל חוויית רכישה חלקה ומוצלחת.

מצאתי אצלם את המחיר הכי טוב בזאפ ומסתבר שהם גם קרובים אלי הבייתה אז בכלל יתרון. התקשרתי לברר מלאי ביקשתי לשמור לי בצד כעבור 3 שעות הגעתי המוצר היה מוכן . סך הכל חווית קניה מאוד נוחה וקלה.

חנות הטלפונים הקבועה שלי. תמיד אצל איציק קונה שם כבר פעם רביעית בשנתיים האחרונות. תמיד נותנים הרגשה טובה וגם שצריך שירות זה מכל הלב. ממליצה בחום על איציק ומוביילנד

שירות נפלא תודה ליוסי על הסבר מפורט לילד שלי נתת לו הרגשה של מלך וכל זה ללא קשר למחיר המצוין

שירות נפלא חיפשתי משקפי vr נתנו מענה מדויק עם מחיר טוב בשבילי הגעתי לאסוף וקיבלתי שירות ללא תחרות תודה לכם מוביילנד

אחרי מחקר ארוך בזאפ ובאינטרנט ננעלתי על דגם סמארטפון וחנות שנראתה לי (מובייל לנד) והתקשרתי אחרי 1900. ענה לי איציק בסבלנות כאילו זה אמצע היום, הציע לי כמה אפשרויות על הדגם שרציתי ונתן לי מידע חדש וחשוב שלא הופיע באינטרנט. למחרת הגעתי לחנות ב 0830, ולמרות שעקרונית טרם נפתחה, רועי קיבל אותי בחיוך ובמקצועיות ותוך כ רבע שעה סיימתי קניה לשביעות רצוני המלאה

קניתי איפון 14 במחיר הכי טוב שיש שירות מדהים ומוכרים שירותיים מאוד שמסבירים ועונים על כל שאלה טכנית

אלופים משלוח בזמן, שירות מצוין אייפון הגיע ארוז טוב עד דלת הבית תודה רבה על הכל

שירות של אלופים הזמנתי ממוביילנד טלפון אחרי שראיתי ביקורות טובות עליהם וגם המחיר היה סופר הוגן. למחרת התקשרו כדי להסביר לי על המכשיר ולעבור איתי על ההזמנה ורק אז חייבו אותי. המשלוח היה עד 7 ימי עסקים אבל כבר למחרת הטלפון הגיע אליי. יש הרבה חנויות ברשת, כזאת אין!

חנות מדהימה ! אנשים טובים ואמיתים! שירות אישי ויחס אנושי מהטובים שפגשתי ! לכל העובדים שלי ולמשרדים שלי אני דואג לקנות רק מהם ! פשוט חוויה בכל קנייה מחדש!

במקרה מצאתי את החנות באינטרנט יש להם מלא מבחר קל מוצרים ומחירים נוחים קיבלתי שירות טוב ואני מאוד מרוצה

קונה שם מלא אביזרים לטלפון , תמיד השירות טוב והמחירים אטרקטיבים , ממליץ על החנות בהרצליה

קיבלתי שירות מצויין במוביילנד. טיפל בי בחור בשם אביב , ענה לכל השאלות שלי ועזר לי בבחירת המוצר.

שירות אדיב. שמרו לי את המוצר שבוע בצד, מחיר מצויין וזמינות מיידית - חנות מומלצת .

אני רוצה לציין לטובה את השירות האדיב שקיבלתי בסניף מוביילנד הרצליה. הגעתי בשעה מאוחרת ממש דקה לפני סגירת החנות לרכוש מכשיר גלקסי ובכל זאת קיבלו אותי בנעימות ובחיוך. המנהלת נועה דאגה לי והעובד אביב ייעץ לי ועזר לי עם כל השאלות שהיו לי. אם אתם מחפשים איכות ובעיקר שירות ויחס אישי אני ממליצה בחום על הסניף הזה 🩵

המחיר הכי זול שמצאתי בזאפ. קניה מהירה, באתי קניתי הלכתי באתי במיוחד כי קראתי ביקורות טובות חנות מומלצת.

רכשתי אתמוך אייפון 15 מחיר הכי זול בשוק!!! שירות הכי מקצועי ואדיב שיש!!!! מומלץ בחום!!! תודה לכם מובייל לנד!!!

שירות נפלא, לא פעם ראשונה שאני רוכש שם. אמין, שירותי, מחירים מצוינים... בקיצור, אני לקוח שבוי.