
ביצעתי קנייה לפני כחודשיים של האופניים, לאחר חיפוש רב באינטרנט. ראיתי את חוות הדעת שבזאפ והחלטתי ללכת לחנות, ומה אני יגיד... כל מילה בסלע!! אנשים טובים ואדיבים,משלוח מהיר לבית, אפילו עשיתי טיפול לפני מספר ימים וטיפלו בי במקום, פשוט אין דברים כאלה!! והאופניים... פשוט חוויה! לא בא לי לרדת מהם, בדיוק מה שחיפשתי. ולסיום איך אומר המשפט : "לקוח מרוצה, הוא לקוח נאמן" אותי הם קנו!!! ממליץ בחום!























