
שירות אדיב ומקצועי. כשהפריט שביקשתי לרכוש לא היה במלאי, המוכר חזר אלי עם הצעות למסך בעל אותן תכונות ובמחיר שהיה זול יותר מהעלות של אותו מסך בחנויות אחרות.

שירות אדיב ומקצועי. כשהפריט שביקשתי לרכוש לא היה במלאי, המוכר חזר אלי עם הצעות למסך בעל אותן תכונות ובמחיר שהיה זול יותר מהעלות של אותו מסך בחנויות אחרות.

שירות מוקפד ונעים חווית קניה מעולה יחס אדיב ונדיב, במיוחד אציין את אפי שהתאמץ במיוחד למצוא עבורי פנל לנייד עבור בחור עם צרכים מיוחדים- ישר כח, ממליץ לקנות שם בחום

אפי, כנראה בעל הבית, היה ענייני ואדיב. סגרנו על המחיר הכי זול שמצאתי וקבלתי גם מגן מתנה שלא כלול במחיר הטלפון. היה נותן גם מגן מסך אבל נגמרו לו. מומלץ בחום

צוות מקצועי ואדיב. קיבלתי בדיוק את המוצר כפי שפורסם ובמחיר הנקוב. ממליץ בחום על טליה-קום. תודה אפי

רכשתי סמסונג J7 אצלם במאי 21, היה תענוג. השירות ברמה שקשה למצוא היום, היתה להם סבלנות והבנה, בשום שלב לא ניסו "לשדרג" את הקניה, הכל ישיר וענייני. וזה המקום היחיד שהצלחתי למצוא עדיין את הדגם הזה. ממליץ בחום, ואחזור לשם לטלפון הבא שלי ללא ספק. דני ת"א

קונה שם דיו וטוינרים באופן קבוע, גם את מכשיר המדפסת קניתי שם. חנות עם תודעת שירות מעולה, אדיבות, יעוץ סופר מקצועי ואמינות, והכל במחירים במחירים הוגנים ותחרותיים. מומלץ בחום גם לקניית מכשירי תקשורת טלפוניה ומדפסות במגוון רחב, וגם לקניית טיונרים ותחליפי דיו למינהם, תודה רבה

יעיל אדיב ונחמד. התקשרתי בשישי בצהרים וביקשתי לבוא ולקנות. חיכה לי בחנות עם המוצר. זריז וושירותי מאוד.

רכשתי אוזניית בלוטוס Plantronics VOYAGER 5200 פלנטרוניקס וקיבלתי שירות מעולה. בעל החנות היה מקסים ואדיב והביא לי בית למטען להטענת האוזנייה משום שהאוזנייה מגיעה עם כבל ללא בית למטען.

מאה אחוז של בן אדם. מתאמץ לשרות לקוחות מעל ומעבר לכל מצופה. שלח במיוחד במהירות כשהבין את הצורך המיידי שלי, ועשה הכל בשביל כך ובמחיר מיוחד, אין כאלה דברים. מעבר לכך, לא ראיתי מוכר ש'מתאמץ' לא למכור, הוא ניסה קודם למצוא כל דרך שיהיה אפשר לתקן את המכשיר הישן שלי שקניתי בכלל בחו''ל ובודאי לא דרכו. ואף דיבר עם היבואן [למרות שלא קניתי בכלל דרכו...] ורק אחר שאמרתי לו שהחלטתי לקנות חדש, הוא היה 'מוכן' למכור. אני חושב שלא נתקלתי במוכר כל כך מסור ללקוחות שאפ' עוד לא קנו דרכו!!!, פשוט מוכר מקסים!!!! ירבו כמותו בישראל!!! אבי

טילפנתי למקום לברר אם המוצר קיים במלאי, נעניתי באדיבות, ובגלל שעמדתי על איסוף עצמי, קיבלתי הוראות הגעה מלאות. החנות לא מפוארת, וזה בא לידי ביטוי במחיר ההוגן. בהגיעי למקום, האוזנייה כבר הייתה מוכנה. המוכר ענה לי באדיבות ובסבלנות על כל השאלות. כשפתחנו את האריזה ראיתי שהאוזניה מגיעה עם כבל טעינה וללא מטען. תוך שניות וללא חיוב נוסף הובא לי מטען מתאים. בקיצור, ככה צריכה להיות חווית קניה

לקוח שלהם כמה שנים - בדיוק רכשתי אזניה שהייתה לא תקינה - מרגע שהתקשרתי (בשעות העבודה) ועד שחזרו אלי וביקשו להגיע בכדי להחליף אותה עברו בדיוק שעתיים כיף לעבוד עם אנשים אמיתיים, שרואים אותך :).

אפי סופר מקצועי, אמין מאוד והוגן במחירים, מכיר היטב את כל המדפסות בשוק וסייע לי לזהות בדיוק מה מתאים לצרכים שלי. לא תמיד הוא זמין מיידית, אבל שווה להמתין לו!

קניתי טלפון עם מענה קולי פנאסוניק ומחסנית דיו לפקס. השירות מצוין. אדיבות ונכונות יוצאות מן הכלל. מומלץ ביותר.2022264

מוכרים אדיבים ומקצועיים מהסוג שכבר לא פוגשים יותר, עם מחירים סופר הוגנים!!! במילה אחת: מעולים! ביותר מילים: לגמרי מסוג החנויות שכדאי לחזור אליהן.

רכשתי היום טלפון אלחוטי. קיבלתי שרות מעולה. היחס מקצועי, אדיב,סבלני וסובלני. אפי, תודה וכה לחי!!!!

אפי נותן שירות בצורה מעוררת התפעלות שיש לקחת מימנו דוגמה לאיך עסק מתנהל בישראל סבלנות מקצועיות ושמיעת הלקוח

שרות שרות ועוד פעם שרות מהסוג שלא מוצאים כבר היום אפי האדם היקר נותן שירות גם לאחר הקניה וגם לאחר התשלום קניתי מכשיר נוקיה 5.3 וקיבלתי מגן מסך ללא תשלום התלוננתי שהוא נשבר בהתקנה ללא דיבורים מיותרים מיד אמר שיספק אחר במקומו רק שעליו להזמין במיוחד כעבור כמה ימים התקשר להודיע שהמוצר הגיע עלי לציין שהוא זמין וחוזר במיידי כשמתקשרים

שירות מדהים, מוצר מצויין, משלוח מהיר,ממליץ לכולם לרכוש בחנות הנפלאה הזאת. אקנה בחנות הזאת שוב בעתיד.

מקום מקצועי ושירותי. ענו לכל השאלות ועזרו מאוד. כשהגעתי לסניף כדי לאסוף את המוצר - אפילו עזרו עם החנייה. ממליץ בחום!

אנחנו לקוחות קבועים של טליה קום. תמיד מקבלים שרות אדיב וטוב. המוצר מגיע תוך ימים ספורים אפילו למחרת. כמו כן המחרים טובים. אנחנו מאוד ממליצים בחום על החנות ועל אפי וכל עובד בחברה שתמיד עונים בסבלנות ובשרותיות לכל פניה.

הזמנתי שפורפרת לאינטרקום 5 גיד Wintec PTI - 500, המשלוח הגיע מהר והיה עטוף טוב.

שירות ברמה גבוהה מאוד והמחיר בין הזולים בשוק :) המון תודה על הליווי והסבלנות ממליץ בחום

המכשיר הקודם שלי התקלקל אחרי סביבות 5 שנים, אז החלטתי שכבר עדיף לקנות חדש. בדיקה מהירה בזאפ הובילה אותי ל-Nokia 8, וטליה-קום נראה כבחירה הכי טובה מארבעת החנויות שהופיעו. לשמחתי גם יצא שהחנות מאוד קרובה לבית, כך שכשהתקשרו אלינו עוד באותו יום לקבוע זמן מסירה יכולנו לקבוע למחרת. בחנות המוכר היה חברותי ונחמד, ודקות אחר כך כבר היינו בדרך חזרה עם המכשיר.