
השירות מצויין אני מזמין מדי פעם דרך האינטרנט ומקבל שירות מצויין הכל טוב ומצויין למה אני צריך להתחבר

השירות מצויין אני מזמין מדי פעם דרך האינטרנט ומקבל שירות מצויין הכל טוב ומצויין למה אני צריך להתחבר

כבר שנים שאני מזמינה מאתר מדי פארם ותמיד מרוצה מהמחירים ומשירות הלקוחות. כמעט תמיד (אם לא תמיד) המחירים שלהם באתר הם הכי זולים שאני יכולה למצוא, יש מספר אופציות משלוח נוחות מאד והמשלוח תמיד מגיע בזמן. באתר אפשר לצבור נקודות ולהמיר להנחה כספית בקנייה הבאה כך שהקנייה עוד יותר משתלמת. יש לי נסיון רב עם שירות הלקוחות שלהם כמו החזרת מוצרים ושינוי שיטת משלוח והכל תמיד בוצע לשביעות רצוני ובנעימות. אפשר לתקשר איתם בוואטסאפ כך שזה מאד נוח אבל גם לטלפון הם עונים במהירות ואדיבות. סהכ ממליצה מאד!

רכשתי מהם שתי אבקות חלבון קזאין למתאמנים של תנובה והמשלוח סופק במהירות. לאחר שאחד הפריטים לא תאם את הזמנתי השארתי להם הודעה בווטסאפ והם חזרו אלי עם התנצלות והוציאו משלוח חלופי. שירות מדהים נמדד גם במקרים כאלו! בסכ"ה חוויה מעולה...

שירות לקוחות מצוין ומחירים מעולים. ביקשתי משירות הלקוחות לזרז לי את המשלוח ובלי יותר מידי שאלות קיבלתי למחרת את ההזמנה . בהחלט שירות מעולה, מומלץ בחום.

יחס נוראי ללקוח.. הזמנה של מוצרים ב492 שח לא בוצעה. התנהלות איטית ולא נעימה. כל פעם הודעה על מוצר אחר שחסר.. לסכום, אכזבה וחוסר אדיבות
שלום רב אנחנו מצרים על האכזבה שלך שהיא בהחלט מובנת אכן מספר מוצרים אכן היו חסרים במלאי בעת ההזמנה. זיכינו את חשבונך על מלוא הסכום. יום נעים

שירות ברמה גבוהה, קבלתי מענה מאוד מהר, מוצר הגיע אליי תוך יומיים אליי הביתה. תודה

שלחתי בטעות שתי הזמנות באינטרנט. אחרי כמה דקות הבחנתי בטעןת. ביקשתי לבטל אחת. קיבלתי מענה שאכן אחת תבוטל ויזוכה החשבון. הגיע משלוח כפול עם חיוב כפול. לא מתכוונת לוותר על הכסף מה גם שפגי התוקף של המוצרים קצרים....... בלתי אפשרי להשיג אותם טלפונית. לדעתי הטעיות יזומות שלהם לייאש אנשים. לא ממליצה בשום אופן להזמין דרכם
אורה שלום טענתך שאנחנו מבצעים טעויות בכוונה אינה מתיישרת בקנה אחד אם העובדה שאת כותבת כי הטעות בביצוע שתי ההזמנות נעשתה על ידך. אנו מעדכנים כי ההזמנה אחת שלך זוכתה ב26.7, לאחר שיחתך עם שירות הלקוחות (שטענת שאינו זמין) אנחנו מאחלים יום נפלא ורפואה שלמה

היה בלבול עם ההזמנה שלי ואברהם תיקתק ועשה סדר, השירות מול אברהם היה מהיר ומעולה.

ממליץ בחום! מחירים טובים, שירות לקוחות מעולה, תגובות מהירות ועושים הכל כדי לסייע. המוצר הגיע בזמן

ממליצה בחום על חנות מדיפארם, המחירים מצוינים, שירות הלקוחות מצוין והמענה מיידי. המשלוח מהיר ביותר, פשוט חוויית קנייה מצוינת! אמשיך לקנות אצלכם. ישר כוח!

קיבלתי רצועה אורטופדית שלא תאמה את ההזמנה. אברהם משרות הלקוחות טיפל בעניין במהירות והעניין טופל ובמהירות שרות מצויין

שירות נהדר, עונים מהר בוואסאפ ונהדרים בשירות. ממליצה בחום בקניות הבאות. בהחלט אחזור אליהם בעתיד

שירות מעולה ומחירים מצויינים, משתלם ונעים לקנות שם יותר מכל בית מרקחת. תמיד כיף ותודה רבה על השירות

שרות מעולה של אברהם. קבלתי דגם אחר מההזמנה שביצעתי באיטרנט. אברהם בדק את הנושא תוך 24 שעות קבלתי את הדגם שהזמנתי.

שירות יעל ומהיר. המוצר הגיע מוקדם מהצפוי. הוזמן ביום שלישי וכבר ביום חמישי המוצר היה אצלי בצהריים. שירות יעיל מאוד

שרות מהיר ומקצועי. משלוח מהיר מאוד. הזמנה קלה ונוחה מאוד . תמיד מומלץ לקנות . תודה רבה לכם

קונה קבוע מקום מעולה תמיד מקבל מה שהזמנתי באיכות והשירות הטוב ביותר מקום מצויין מומלץ מאוד

מחירים טובים, משלוח עד הבית מהיר ובעלות נמוכה, שירות לקוחות מעולה וטיפול בטעות קטנה שנעשתה שלחו פריט נוסף תואם להזמנה מבלי להחזיר את הקודם

אחלה מוצר הגיע מהר באמת על הכיפאק מוצר נהדר, אנחנו תמיד קונים במדי פארם ומרוצים

קיבלתי שרות טוב ומהיר. גם היו מבצעים טובים עם מחירים נעימים. נח מאוד שאפשר לשלב קניית קוסמטיקה עם מוצרי בית מרקחת

זאת הפעם השלישית שלי שאני מזמינה את המוצר והשירות מעולה ומהיר וארוז כמו שצריך. ממליצה מאוד!

הזמנתי את המוצר ב25/12. היום המוצר הגיע. אני מרוצה מחוויית הקניה ומהירות המשלוח. יש לי רק הערה אחת שהחנות צריכה לבחור יותר טוב עם איזה חברת משלוחים היא עובדת. השליח התקשר אלי ושאל האם אני בבית. אמרתי שכן. השליח שם ליד הדלת מבלי להתקשר אפילו שהוא בתוך הבניין ומבלי לצלצל בדלת. אני חושב שזה חוסר אחריות רציני וחוצפה להשאיר ככה סחורה כי המוצר יכול ללכת לאיבוד/להיגנב.

אני ממליצה על הרכישה תודות לשירות ומקצועיות, זמינות ומוכנות לסייע. מהיר יותר מרוב בתי הטבע, בעיקר באיסוף עצמי. מבצעים טובים ומחירים טובים. ובעיקר אמינות.

חווית שירות מהנה. אדיבות , מקצועיות ומהירות. הזמנתי אתמול כבר היום היה מוכן לאיסוף . פשוט תענוג

לא ממליץ. רכשתי ויטמינים לתינוקות, ושום דבר לא הגיע. ניסיתי לאתר את החבילה מול חברת השליחויות שהם עובדים איתה - הודיעו לי שלא מצליחים לאתר את הנהג ונקודת ההפצה לא מוכנה לשתף איתם פעולה (בחיי!). השארתי שתי הודעות למדי-פארם ואף אחד לא חזר אלי. מקווה לקבל זיכוי מתישהו, ובינתיים אוותר על שירותי מדי-פארם בעתיד. ממליץ להתרחק כמו מאש מאתרים שלא מספקים שירות לקוחות מינימלי.
מוטי שלום מצער שזו ההרגשה שלך, עשינו חיפוש ולא מצאנו הזמנה על השם שלך אצלנו באתר, נשמח לקבלאת מספר ההזמנה שלך כדי לבדוק את התלונה יום נעים