קניתי S8 סמסונג ומסתבר שהמסך רפוי והמצלמה "מנוקדת". שלחתי אותו לחנות. החליפו לי אותו. עד כאן נפלא. לצערי קיבלתי חדש עם סדקים קטנים במסך. התקשרתי ובעל החנות קרא לי גזלנית, כי ביקשתי זיכוי. הוא מצפה, שאשלח שוב ושוב את הפלאפון לחנות. ועוד אמר לי, שהוא עושה לי טובה, שאני לא משלמת עבור התיקון, או המשלוחים שלהם. וכך אני נשארת עם פלאפון סדוק. 5 כוכבים על השירות, עד שאתה נופל לפלאפון של הרבה עוגמת נפש.
אני בפירוש "נפלתי" איתם.!!!!!
תגובת החנות
ורד הלקוחה המקסימה שלנו התלוננה על תקלה במכשיר שרכשה לפני כמה חודשים, תקלות קורות וזה בסדר. בלי להתווכח איתה לאחר כמה ימים שהמכשיר שלה היה במעבדת היבואן ונבדק הוחלט להחליף לה אותו בכדי שתהיה מרוצה עוד יותר. אנחנו יודעים שהמכשיר הגיע אליה שלם וללא כל שבר וכשניסנו לברר מולה את הדבר חטפנו רק צעקות וחוסר נימוס ולבסוף ניתוק בפנים וחבל. ברור לכל מאות אלפי לקוחות סמייל פון שהשרות אצלנו הוא מעל ל-כ-ל ואחוז הלקוחת החוזרים והמרוצים שלנו הוא עצום וחבל שעל דבר לא נכון הלקוחה החליטה להכפיש אותנו ולהזיק לנו.