מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone) - עמוד 3

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
רותי
רותי
16.06.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11

באתי לקנות אייפון 11. כשהגעתי לחנות המוכר היה מאוד אדיב ונחמד. כאשר הגעתי הביתה גיליתי פגם של יצרן בטלפון, התקשרתי לחנות ומיד הביאו לי טלפון חלופי עם שירות מצוין!! מאוד מאוד נחמדים ואדיבים עם שירות מעולה. הציעה לי עזרה טלפונית להעברת נתונים ולכל בעיה שתצוץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
emn66881812
emn66881812
20.03.2020
מוצר שנרכש: טלפון נייד - mi max 3

שירות מאוד מהיר - ביצעתי קניה של טלפון דרך האינטרנט בשבע בבוקר. בשעה אחת הגיע השליח.

חוות הדעת עזרה לכם?
דנה
דנה
17.03.2020
מוצר שנרכש: סמסונג s8

קניתי סמסונג s8 שהיו לו מלא בעיות. פעמיים הגעתי לשים את הטלפון בתיקון והחנות הייתה סגורה למרות שהתקשרתי לפני. אנשים נחמדים אבל לא יודעים לתת שירות ללקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
allasteblynskaya
allasteblynskaya
11.02.2020
מוצר שנרכש: סמסונג פלוס s8

פעם ראשונה יצא לי לקבל שרות ברמה כזו גבוהה . להגיד על אמפטיה, אחראיות יוצאת מן הכלל , זמינות ומהירות בטיפול על בעלי עסק ברכישה וירטואלית לא טריויאלי כלל!! רכשנו מכשיר סוללרי .. בחרנו את החברה עקב המחיר הנוח ומסלול רכישה פשוט .. קבלנו את המכשיר בזמן ללא עיקוב אך לאחר הפלתו התגלה פגם של יצרן ... רק כתבתי הודעה לבעל העסק ... באותו היום היה לי מכשיר חדש ( אני גרה בצפון ! ) יותר מזה קבלנו מגן יוקרתי במתנה . והכל ברוח כל כך נעימה ורגועה ! פשוט אין דברים כאלה .. ברור לכולנו שקניה זה דבר קל ואם אין בעיה שכחנו מייד ואם קורים דברים לא צפויים כל כך חשוב את הנוכחות בצד השני ! ממליצה בחום מכל הלב

חוות הדעת עזרה לכם?
ריקי
ריקי
13.01.2020
מוצר שנרכש: גלקסי S9

חנות הסלולאר עם היחס, השירות והאדיבות הכי טובה שנתקלתי בה. רכשתי סמסונג S9 ולא נתנו לי לצאת מהחנות עד שלא וףבדקו עשר פעמים שהכל מובן וברור לי. אשריכם (:

חוות הדעת עזרה לכם?
hermanyariv
hermanyariv
05.01.2020
מוצר שנרכש: גלקסי נוט 9

התקשרתי לחנות מראש בכדי לברר באם גלקסי נוט 9 נמצא במלאי, ע"פ התיאור (מכשיר מיבוא מקביל) והמחיר בזאפ. נעניתי שאין בעיה, ישנם מכשירים זמינים ושאגיע. שעתיים לאחר מכן נסעתי במיוחד מראש העין לתל אביב בפקקים, שילמתי חנייה וניגשתי לחנות.המוכר חיפש וחיפש והצליח למצוא מכשיר אחד בשחור. לא בדיוק הצבע שרציתי אבל התפשרתי. ואז להפתעתו גילה המוכר שלמעשה המכשיר שברשותו הוא הדגם היקר עם הדאבל סים וכלל לא המוצר שהובטח. הסברתי שווידאתי מראש ובאתי במיוחד ונעניתי שמה שהבטיח לי היה המוכר הקודם לא היה נכון וזה מה שיש להם להציע. הוא הציע שאשלם והם כבר ישלחו את המכשיר אלי הבייתה. אני לא יודע מה עבר לו בראש אבל בשום אופן לו התכוונתי לסמוך על החנות הזו יותר. ממליץ לכם להתרחק ולחסוך מפח נפש, שירות גרוע וחוסר מקצועיות. חוצפה ישראלית

תגובת החנות

אין אנו מתייחסים ל"חוות דעת" למכשירים שלא נרכשו בסמייל פון ואין בידי הלקוח פלוני אישור רכישה מאיתנו חשבונית מס/קבלה ו/או אסמכתא להזמנה שבוצעה באתר או בטלפון ובנוסף ברור לנו שזוהי חו"ד מוּמְצֶאת/בְּדוּיָה/פיקטיבית כי מעולם לא היה חסר לנו גלקסי נוט 9 רגיל או דואל סים במלאי או כל מכשיר אחר שאנו מפרסמים ובטח שלא הצענו לשום לקוח שהגיע לחנות "שישלם ואנחנו נשלח לו את המכשיר הביתה..." זו לא שיטת העבודה שלנו. אין אנו יכולים לשלוט לצערנו על אנשים שמכפישים ועושים שיימינג שקרי מאחורי המקלדת. נמשיך להעניק ללקוחותינו את השרות המיטבי שאנו יודעים לתת בסמייל פון.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
04.12.2019
מוצר שנרכש: סמסונג A50

חנות אמינה ומומלצת. מסבירים ועוזרים תמיד. מחירים נוחים מאוד. ממליצה בחום על שי ואריאל. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתמר
איתמר
01.11.2019
מוצר שנרכש: Sam gal s9

אחלה חנות שבעולם אחלה מוכר שבעולם בנאדם נימוסי וסובלני ובנוסף החנות מאוד זולה נהנתי מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
29.10.2019
מוצר שנרכש: LG G6 H870DS 64GB

כשנכנסתי לחנות היחס שקיבלתי משי המוכר היה מעולה, ביררתי בנוגע לקניית פלאפון LG G6 ואביזרים נלווים. הוא הדריך אותי בסבלנות על כל דבר ועבר איתי בצורה מעולה בכל הנוגע לתוכן המכשיר גיבוי מהמכשיר הקודם. תודה רבה על היחס :) גיא.

חוות הדעת עזרה לכם?
Nadav
Nadav
24.10.2019
מוצר שנרכש: Galaxy s9

שירות מעולה, מחירים הוגנים ושקיפות מלאה- בלי חארטות בלי הטיות מכוונות, נותן לך את מלוא תמונת המצב והאופציות שניתנות לך ואתה בוחר כרצונך. תודה לך שי

חוות הדעת עזרה לכם?
picpol
picpol
15.09.2019
מוצר שנרכש: סלולר LG Q6 -64 GB

כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם שי, הרגשתי שאני מדבר עם אדם שחשוב לו לתת לי שירות אדיב, מקצועי והוגן. כשהגעתי לחנות לקחת את המכשיר קיבלתי שירות מדהים. שי עשה עבורי דברים מעל ומעבר, וכל זאת מיוזמתו ולמרות שהוא לא היה מחוייב לעשותם כחלק מרכישת המכשיר. הייתה לי התחושה שאני לא מול מוכר שהרגע פגשתי, אלא מול ידיד שחשוב לו שאהיה מרוצה מאוד. מהסיבה הזו יצאתי מהחנות עם טלפון חדש ועם חיוך. השם של החנות smile phone בהחלט משקף את הסגנון של החנות הזו. אם לסכם את חוות הדעת שלי במשפט אחד אוכל לומר שרכישת הטלפון בחנות הזו הייתה חוויית קניה נדירה. מומלץ בהחלט.

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
02.09.2019
מוצר שנרכש: A50 samsung

חייב לציין לשבח את המקצועיות והכנות של המוכר. באתי לרכוש גלקסי S8 אך הוא דווקא ידע להמליץ לי ,ע"ס הצרכים שלי, על מכשיר A50 שעלה פחות. גם הזכיר שיש מדבקה שבאה עם המכשיר. מומלץ בחום למי שמחפש בעל עסק אמין כנה ומקצועי.

חוות הדעת עזרה לכם?
שקט
שקט
20.08.2019
מוצר שנרכש: j2 pro

חווית קנייה מצויינת. מחייכים מסודרים ואדיבים ועונים במקצועיות רבה על כל שאלה ובקשה. כן ירבו!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Dina
Dina
02.08.2019
מוצר שנרכש: Galaxy s8

אני רוצה להודות לשי ואריאל על טיפול ישר ואדיב ושרות מצויין מעבר למצופה בפתרון תקלה שלה הצלחתי לפתור במכשיר. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
adi
adi
19.07.2019
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S8

שי המוכר היה מאוד אדיב, מקצועי, עם המון סבלנות. הרגשתי שבאמת רוצה לעזור ולהמליץ על מה שמתאים לי גם אם בגלל זה אקנה משהו פחות יקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אריה
אריה
02.07.2019
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S8

קצת באיחור אבל כשמגיע אז מגיע. מרב המחמאות לשי שנתן לי שרות מעל ומעבר למצופה אשמח להמליץ ולחזור בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
iddoma
iddoma
01.07.2019
מוצר שנרכש: גלקסי S8

חווית קניה מושלמת של טלפון סלולרי- שי היה סבלני, נעים ויסודי ודאג שהכל תקין ויהיה לשביעות רצוננו.

חוות הדעת עזרה לכם?
אשר
אשר
01.07.2019
מוצר שנרכש: Galaxy S8.64GB

הגענו לחנות.אחרי.חיפוש באינטרנט ורכשנו מכשיר לשביעות.רצוננו המלאה בזריזות וביעילות תודה רבה מקרב לב לאריאל המקסים

חוות הדעת עזרה לכם?
mor1
mor1
01.07.2019
מוצר שנרכש: פלאפון שיומי

קנייה הוגנת ומהירה. חנות שעושה רושם של חנות מקצועית ואיכותית. לא גבו לי כסף על החלפת סים והעברת נתונים

חוות הדעת עזרה לכם?
אתי
אתי
27.06.2019
מוצר שנרכש: פלאפון 8s סמסונג

לא מומלץ בכלל! אני מחפשת את השירות לקוחות שלהם כבר כמה ימים ואין מענה! רכשתי פלאפון 8s לפני כמעט חודש כולל מגן מסך קדמי ואחורי. קיבלתי את הפלאפון עם מטען לא מקורי שהתפרק אחרי שבועיים (החוטים אשכרה מתפוררים) . יומיים לאחר הרכישה המגן מסך הקדמי נפל ועכשיו אני מגלה סדקים בצד האחורי של הפלאפון, למרות שיש מגן אחורי... הקטע הכי מבאס ששמתי לב שמאז שרכשתי את הפלאפון הזה, התחילו להתנתק לי שיחות או שאין לי קליטה בכלל...

תגובת החנות

שלום רב, הלקוחה הגיע לחנות חודש אחרי הרכישה עם מכשיר שכל הגב האחורי שלו שבור ומנופץ ונראה כאילו עבר מלחמה... סיפרה שהמכשיר נפל לה, דיברה בהתלהמות ובגסות רוח איימה בשיימינג ודרשה מכשיר חדש מיד ובמקום! לא ברור לנו עד לאן תוקפנות וחוצפה יכולים להגיע ומה עוד שאין לנו את הרצון להתעמת עם לקוחות טועים ואגרסיבים. לפנים משורת הדין הוחלט להחליף ללקוחה למכשיר חדש למרות הפסד של 700 ש"ח לחנות כי בסמייל פון גם לקוח שטועה הוא תמיד צודק וזו דרכנו העסקית והמוסרית. נמשיך תמיד לשרת ולעזור מהלב והנשמה למאות אלפי לקוחותינו הנאמנים והמרוצים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Aris Bar - אריס בר
Aris Bar - אריס בר
19.06.2019
מוצר שנרכש: שואב אבק jimmy jv51

חנות פנטסטית עם מוצרים טובים ומחירים זולים ביחס לשוק מלאי מגוון מאוד בחנות. שרותיים מאוד ואדיבים. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
נופר
נופר
15.06.2019
מוצר שנרכש: סמסמונג גלגקסי S5

שירות כזה לא זכור לי. לא בארץ ולא בחו״ל. קניתי טלפון של סמסונג שיתחבר למכשיר רפואי של ילד קטן. המכשיר הרפואי הצריך שידרוג מערכת הפעלה של הטלפון. לאחר שהסתבכתי עם הדבר, סמיילפון עשו מעל ומעבר על מנת לעזור לי לשדרג את המערכת הפעלה. לא אכנס כאן לפרטים, אבל באמת הרגשתי שתמיד יש לי למי לפנות ועושים הכל (ה כ ל) על מנת לעזור לי. ממליצה בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
ורד
ורד
14.06.2019
מוצר שנרכש: פלאפון סמסונג S8

קניתי S8 סמסונג ומסתבר שהמסך רפוי והמצלמה "מנוקדת". שלחתי אותו לחנות. החליפו לי אותו. עד כאן נפלא. לצערי קיבלתי חדש עם סדקים קטנים במסך. התקשרתי ובעל החנות קרא לי גזלנית, כי ביקשתי זיכוי. הוא מצפה, שאשלח שוב ושוב את הפלאפון לחנות. ועוד אמר לי, שהוא עושה לי טובה, שאני לא משלמת עבור התיקון, או המשלוחים שלהם. וכך אני נשארת עם פלאפון סדוק. 5 כוכבים על השירות, עד שאתה נופל לפלאפון של הרבה עוגמת נפש. אני בפירוש "נפלתי" איתם.!!!!!

תגובת החנות

ורד הלקוחה המקסימה שלנו התלוננה על תקלה במכשיר שרכשה לפני כמה חודשים, תקלות קורות וזה בסדר. בלי להתווכח איתה לאחר כמה ימים שהמכשיר שלה היה במעבדת היבואן ונבדק הוחלט להחליף לה אותו בכדי שתהיה מרוצה עוד יותר. אנחנו יודעים שהמכשיר הגיע אליה שלם וללא כל שבר וכשניסנו לברר מולה את הדבר חטפנו רק צעקות וחוסר נימוס ולבסוף ניתוק בפנים וחבל. ברור לכל מאות אלפי לקוחות סמייל פון שהשרות אצלנו הוא מעל ל-כ-ל ואחוז הלקוחת החוזרים והמרוצים שלנו הוא עצום וחבל שעל דבר לא נכון הלקוחה החליטה להכפיש אותנו ולהזיק לנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
לינוי
לינוי
17.05.2019
מוצר שנרכש: פלאפון

חנות סלולר מקסימה שיודעת לתת שירות אמין ואדיב גם לאחר קניה ופותרת תקלות בדרך מהירה ומקצועית. ממליצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
itaykaizer
itaykaizer
14.05.2019
מוצר שנרכש: Lg g5

חנות מצוינת ואמינה. קניתי אצל שי הבעלים בחנות בדיזינגוף, גם המחיר היה הכי טוב מכל החנויוץ וגם השירות מקצועי ואמין. מאז אני חוזר רק לחנות הזו. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון