
איחור משמעותי באספקת השולחן ואיכות נמוכה מאד של מוצרים. השולחן שהגיע לבסוף היה מדגם אחר ופגום. שירות גרוע. לא מומלץ בכלל
הלקוחה הזמינה את השולחן בתאריך 10.5.22 ב-35 ימי עסקים אספקה סופק לה בתאריך 17.7.22 באיחור - התנצלנו בפני הלקוחה וזיכינו אותה בגין דמי המשלוח על סך 100 ש"ח. לאחר שהגיע אליה המוצר התגלתה בעיית ייצור של המפעל בחול שהיה חסר חלק שאמור לייצב את השולחן אשר נשלח אליה בתאריך 1.8.22 הלקוחה פנתה אלינו לגבי זה שהיא לא מצליחה להרכיב, ניסינו לעזור לה טלפונית ואף הוצע לה לשלוח לה מרכיב על חשבוננו לפתור את הבעיה. הלקוחה סירבה ואמרה שהיא לא מעוניינת בעזרה שלנו. אנחנו כמובן עדיין כאן ומוכנים להציע לה פתרונות, צר לי שהלקוחה החליטה להגיד שהשירות איננו טוב, כאשר לאורך כל הדרך היינו קשובים ללקוחה ובקשר איתה על המקרה המצער.






















