מפרסם ב-zap מאז 2019

‎twins design‎ ‏(ClickAndBuy) - עמוד 3

קניון

1.4 / 5 ממוצע מבוסס על 5 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: פינום ישראל בע"מ
נמצאו 369 חוות דעת גולשים על twins design
יפעת
יפעת
04.08.2022
מוצר שנרכש: שולחן בוקט ומדף ולנטינו

איחור משמעותי באספקת השולחן ואיכות נמוכה מאד של מוצרים. השולחן שהגיע לבסוף היה מדגם אחר ופגום. שירות גרוע. לא מומלץ בכלל

תגובת החנות

הלקוחה הזמינה את השולחן בתאריך 10.5.22 ב-35 ימי עסקים אספקה סופק לה בתאריך 17.7.22 באיחור - התנצלנו בפני הלקוחה וזיכינו אותה בגין דמי המשלוח על סך 100 ש"ח. לאחר שהגיע אליה המוצר התגלתה בעיית ייצור של המפעל בחול שהיה חסר חלק שאמור לייצב את השולחן אשר נשלח אליה בתאריך 1.8.22 הלקוחה פנתה אלינו לגבי זה שהיא לא מצליחה להרכיב, ניסינו לעזור לה טלפונית ואף הוצע לה לשלוח לה מרכיב על חשבוננו לפתור את הבעיה. הלקוחה סירבה ואמרה שהיא לא מעוניינת בעזרה שלנו. אנחנו כמובן עדיין כאן ומוכנים להציע לה פתרונות, צר לי שהלקוחה החליטה להגיד שהשירות איננו טוב, כאשר לאורך כל הדרך היינו קשובים ללקוחה ובקשר איתה על המקרה המצער.

חוות הדעת עזרה לכם?
רעות
רעות
30.06.2022
מוצר שנרכש: כסא מחשב אורטופד

הזמנתי כיסא משרדי. הכיסא הגיע עם חלקים חסרים כך שלא ניתן להרכיבו. פניתי לשירות הלקוחות שישלחו את החלקים החסרים או לחליפין שיוציאו כיסא חדש ויאספו את הכיסא הישן. 4 ימים אני בדין ודברים איתם, כאשר מולי מתנהלת נציגת שירות בשם פלורי, המציגה את עצמה כמנהלת השירות. לא יודעת לנהל שיח מכבד, מבקשת ממני תמונות של החלקים החסרים (אם היו בהישג לא הייתי פונה מלכתחילה), מסירה את האחריות באופן מלא מקליק אנד ביי ומפנה אותי, לדבר עם היבואן- והוא בכלל לא עונה, או שאני אמתין שהוא יצור איתי קשר. עם כל הכבוד אני רכשתי מוצר מקליק אנד ביי לא מהיבואן ישירות, שילמתי לקליק אנד ביי! את ההתנהלות הבירוקרטית הם צריכים לסגור בינם לבין היבואן מבלי לפגוע בלקוח. בשיחתי האחרונה עם פלורי היא ציינה שהיבואן שולח אלי את החלקים החסרים, ביקשתי ממנה לאור ההתנהלות הקלוקלת שלהם לבטל את העסקה ושהשליח יגיע לאסוף את הכיסא חזרה. משום מה רק לאחר שביקשתי ביטול עסקה, מהיבואן פתאום התקשרו, טענו שלא ידוע להם בכלל על משלוח עם חלקים חסרים שאמורים להיות מסופקים ואז ביקשו ממני שוב להמתין כדי לבדוק אם יוכלו להוציא לי כיסא אחר. אני ממתינה עד עכשיו וכמובן שאף אחד לא חוזר ולא מעדכן תתרחקו כל עוד אתם יכולים, ככל הנראה מדובר בחברה קטנה שלא יכולה לתת ולא מסוגלת לתת שירות אלא משמשת כבמת מכירה ליבואנים אחרים ויודעת רק לקחת את הכסף ואחרי זה שהלקוחות יתמודדו עם מישהו אחר כי "זה לא אשמתם"

חוות הדעת עזרה לכם?
may.mann
may.mann
26.05.2022
מוצר שנרכש: סט שלישיית שולחנות ושולחן צד לספה

רכשתי סט שולחנות ושולחן צד לספה, הגיע מהר, מרוצה, שירות נהדר מוצרים טובים 🙏🏼😇 תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
bathen208
bathen208
25.05.2022
מוצר שנרכש: פינת אוכל

הזמנתי פינת אוכל התקשרו לוודא את בהזמנה ומה בדיוק אני רוצה סופק מהר תוך 5 ימים שירות אדיב ואמין

חוות הדעת עזרה לכם?
שי
שי
24.05.2022
מוצר שנרכש: קונסולה נפתחת דגם אלבמה

רכשתי קונסולה נפתחת ,המוצר הגיע אליי יומיים אחרי ההזמנה, המוביל היה אדם לבבי ונחמד ניסיתי להרכיב בעצמי ונתקלתי בקשיים טכניים ולאורך 3 ימים שפניתי לשירות הלקוחות ,פלורי הנציגה המדהימה עם סבלנות אין קץ (הייתי מאד לחוץ) עזרה לי ,הפעילה את הספק את המתקין ובנוסף גם הרגיעה אותי ונתנה לי תחושה טובה,אני אסכם בזה שמעולם לא קיבלתי חווית קניה שכזו יחס אנושי מעבר למצופה שווה להזמין וזה בהתחייבות מהחברה הזו שמייצגת על ידי אנשים כמו פלורי תודה רבה שי

חוות הדעת עזרה לכם?
בנצי
בנצי
24.05.2022
מוצר שנרכש: קונסולה אלבמה

טיפול מסור ושליח שרק רצה שיהיה לי נוח וטוב. ממליץ מכל הלב. גם המוצרים איכותיים

חוות הדעת עזרה לכם?
Shay
Shay
16.05.2022
מוצר שנרכש: normande nd-3000

לקח המון זמן למוצר להגיע כשאמרתי שאינני מרוצה מהמוצר, אמרו לי שמשלוח חזרה לחנות מעבר לקו הירוק עולה 120 ש״ח ומהרצליה 80 שח (החנות ברשל״צ) כמו כן, אמרו לי שאם השתמשתי בו אפילו פעם אחת, אני אחוייב על 30% מערך המוצר במקום ב-5% לפי חוק. למכור אותו ביד 2 יותר משתלם... כל פעם שדיברתי איתם הם הפנו אולי לכל מיני גורמי משנה - ספק וכו׳. לוקח להם כמה ימים לחזור עם תשובה והם מניחים שגורמי המשנה כבר דיברו איתך ולא מוודאים זאת.

תגובת החנות

היי לאחר בירור מול הספק נאמר לנו שבוצע שימוש במוצר לפי חוק ברגע שבוצע שימוש במוצר חשמלי לא ניתן לבטל את העסקה נשמח לעמוד לרשותך בכול עת

חוות הדעת עזרה לכם?
tamar6006
tamar6006
04.05.2022
מוצר שנרכש: פינת אוכל גל לבן מק"ט 150

קנינו פינת אוכל בקליק אנד בי ורצינו להודות על השירות המהיר והיחס האדיב. בטעות הגיע אלינו צבע אחר ממה שהזמנו, והם היו תמיד זמינים בטלפון ומיד שלחו לנו עד הבית את השולחן בצבע הנכון תודה לסוניה נציגת השירות המסורה ותודה לשרון על השירות המהיר והאדיב.

חוות הדעת עזרה לכם?
8578707
8578707
27.04.2022
מוצר שנרכש: זוג שולחנות עגולים דגם ונוס מק"ט 12586

חוויה מאוד גרועה. קניתי זוג שולחנות בכמעט 1000 ש"ח. הספק הוא פנדה. השולחן הצהוב (הגדול יותר) היה אצלי בשימוש פחות מחודש. הרמתי אותו כדי להזיז והפלטה נשארה לי ביד. מוכנה לשלוח תמונות. פניתי לקליק אנד ביי שתיווכו ביני לבין הספק. התשובה שניתנה לי נסביר לך איך לקנות 4 ברגים ולחבר בעצמה (הנזק כבר קיים) או שתגיע לגבעת כוח ונסדר לה, כאמור הסימנים ישארו רק מתחת לשולחן. דיברתי עם הספק, בחור בשם עוזי, שאמר אותו הדבר. כשניסיתי להגיד שזה לא מקובל ולא יכול להיות ששילמתי כל כך יקר ואני נשארת עם שולחן פגום. אמר לי נשמה, אני עושה לך טובה ומסביר לך מה לעשות, את צריכה לפנות לקליק אנד ביי. חזרתי לקליק אנד ביי, שאמרו נתנו לך מענה או שתגיעי או שתסדרי בעצמך. התעקשתי שזה לא שירות! לא שילמתי כ"כ הרבה על שולחן פגום. בקיצור חווית קניה לא טובה, אין מענה כאשר צצה בעיה. אין עם מי לדבר, ויחס מאוד מזלזל. סוניה היא הנציגה של קליק אנד ביי.

חוות הדעת עזרה לכם?
shalom
shalom
12.04.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש 9 קג דגם WAN242K9PL

פנינו לקליק אנד ביי באופן אקראי לאחר שמכונת הכביסה שבקה חיים . חפשנו חברה שתספק בדחיפות מכונת כביסה נעננו באדיבות יוצאת מהכלל תוך כדי נסיון למצוא עבורנו את הדגם המתאים במחיר הכדאי ובזמן הקצר ביותר. בחברה התחייבו ל4 ימי עסקים אולם בפועל המכונה הגיעה כעבור יום וחצי ע"י מוביל אדיב. פניתי להדרכה לאחר שהמכונה הגיעה ונענתי באדיבות ובסבלנות רבה! וקבלתי הדרכה מפורטת ומקצועית. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
מרסדס
מרסדס
29.03.2022
מוצר שנרכש: סלון פינתי

הזמנתי סלון פינתי בתאריך 7/3 נאמר לי על פי האתר 14 ימי עסקים . לא קיבלתי

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofer
Ofer
24.03.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש 9 ק"ג דגם WAN242K9PL סדרת פרמיום

חוויה נהדרת, שירות מצויין. הגיעו בזמן וליוו לאורך כל התהליך. מומלץ חוויה נהדרת, שירות מצויין. הגיעו בזמן וליוו לאורך כל התהליך. מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
israel
israel
22.03.2022
מוצר שנרכש: AEG LFX6I8264B מכונת כביסה פתח קדמי 8 ק"ג

חווית קניה יוצאת מהכלל טובה, שרות לקוחות מקצועי , אדיב , קשוב , מרגיש שאתה בידיים טובות , פשוט יעשו הכל שתהיה מרוצה כל הכבוד יישר כח , ממש מרגש המוצר הגיע בזמן , בדיוק כפי שתואם עם הלקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
orenshiloni33
orenshiloni33
13.03.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש

ממליץ בחום את כל מוצרי החשמל לבית שלי ולבני משפחתי אנחנו מזמינים אך ורק דרך קליק אנד ביי ותודה רבה לגיל מהשירות לקוחות. בכבוד רב אורן שילוני ☺️

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי ירושלים
אלי ירושלים
13.02.2022
מוצר שנרכש: WAN242K9PL

וואי אישה שירות! ברצוני לשבח את השירות המדהים שקיבלתי מחברת Click&Buy, אנחנו משפחה של 7 נפשות ונפק לנו המכונה כביסה ב09.02.22 בלילה ולמחרת ב10 לחודש יצרתי קשר אם החברה לגבי רכישת מכונה חדשה שראיתי באתר. לאור המקרה יצא לי לנהל שיחה עם בחורה מאוד אכפתית שהבינה את המצב והצורך וחיפשה לי מכונה להספקה הקרובה ביותר. ננעלנו על המכונה הזו בהספקה ל13 לחודש אך בהפתעה התקשרו אלינו בשעות הצהרים כי המכונה במלאי והמוביל כבר בדרך! לא אשכח לעולם את היחס החם שקיבלתי בחברה, שירות כזה עוד לא פגשתי בארץ באף מקום, דבר בטוח שאקנה שוב מהחנות! מכונה מעולה קל מאוד לתפעול, פיקוד בעברית, שקטה במיוחד, רמת ניקיון מעולה.

חוות הדעת עזרה לכם?
shaidorovm
shaidorovm
13.02.2022
מוצר שנרכש: ‏מכונת כביסה בוש

‏שירות שקיבלתי מנציגה בשם פלורה לא פגשתי אף פעם במדינת ישראל!!!!!!!‏מקצוענות תרבות סבלנות חשק לעזור ולהסביר בכל דבר!!!!!‏הכל מה שהיא אמרה לי בדיוק מה שקיבלתי גם אספקה בזמן!!!!‏תודה רבה לך מכל הלב!!!!!‏תשמרי על עצמך

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
03.02.2022
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
banzzzzz
banzzzzz
31.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש 9 קילו WAN242K9PL

מכונת כביסה מעולה, שקטה מאד ומנקה מצוין את הבגדים, יש מלא תוכניות וגם אפשרות לכביסה מהירה ממש (רבע שעה) קניתי אחרי התייעצות בטלפון עם איש מכירות מהאתר, היה ענייני ומקצועי, המכונה הגיעה תוך 3 ימים והותקנה עוד באותו יום על ידי איש שירות שהסביר לי עליה כל מה שצריך. אני ממליץ, מכונה מעולה וחוויית קניה טובה מול החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
נתי
נתי
26.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש דגםWAN242K9PL פרימיום תוצרת פולין.

נתנו לי שירות מעולה בטלפון, מחיר משתלם, עזרה ושירות גם לאחר הקנייה, משלוח מהיר תוך יומיים. ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
סימה
סימה
12.01.2022
מוצר שנרכש: שידה

תודה.שידה ללא פגם .קלה להרכבה.שרות לקוחות מצויין.מומלץ קליק אנד ביי .אתר מצויין.סחורה טובה.כדאי מאוד .

חוות הדעת עזרה לכם?
mashrakifam
mashrakifam
09.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה בוש 9 ק"ג

חווית קניה מדהימה. תיאור ברור של המוצרים (קניתי מכונת כביסה מסוג בוש 9 ק"ג), עמידה בלוחות זמנים ושירות מעולה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אורי
אורי
06.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה

שירות לקוחות זוועתי ביקשנו פינוי מכונה ישנה לפי החוק ונאמר לנו שצריך לנתק את המכונה הישנה מהמים והחשמל וכך עשינו. המוביל שהגיע אמר שלא הוא אמור לפנות את המכונה וצריך לפנות לחנות/אתר. בשירות הלקוחות הנציגה החזיקה אותנו עשר דקות על הקו ובסוף אמרה שהיה צריך להשאיר את המכונה הישנה בכניסה לבית וזו הסיבה שהמכונה לא פונתה. שאלתי למה לא נאמר לנו שצריך להזיז את המכונה לכניסה לבית והנציגה אמרה שזה כתוב בתקנון האתר. הנציגה לא ניסתה לפתור את הבעיה ודיברה בגסות ובחוסר סבלנות עד שניתקה את השיחה. ממליץ לא להתקרב לאתר הזה.

תגובת החנות

היי אורי ראשית אני מתנצלת על הרגשתך השירות שאתה מדבר עליו זה השירות של הספק ולא השירות של האתר אם היית פונה אלינו לאתר לעזרה היינו שמחים לעזור לך מול הספק במידה ועדיין לא טיפלו בך נשמח לעזור אנא צור איתנו קשר תודה רבה קליק אנד ביי

חוות הדעת עזרה לכם?
כהנא
כהנא
29.12.2021
מוצר שנרכש: מקפיא 6 מגירות נורמנדה

משהו מיוחד ..מאוד נהנתי מחווית הקניה ואיכות המוצר..הזמנתי ותוך פחות מ-72 שעות זה היה אצלי..ללא עלויות נוספות ותוספות משונות כלשהן..

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
27.12.2021
מוצר שנרכש: מערכת ישיבה

שרות מעולה ואדיב, אספקה מהירה ומוצרים איכותיים ומקסימים המחיר מצוין ומעל הכל המענה האדיב לכל פניה ושאלה

חוות הדעת עזרה לכם?
galisteg
galisteg
27.12.2021
מוצר שנרכש: ספריית סלון

השירות מתחת לכל ביקורת!! הזמנתי סיפריה לפני כחודש שהייתה צריכה להגיע אליי בתוך 14 ימי עסקים מיותר לציין כי היא טרם הגיעה. התקשרתי אל החברה מספר רב של פעמים ובכל פעם נאמר לי שהיבואן לא החזיר תשובה או שהוא לא עובד בשעה 16 אחר הצהריים ולא הוצא פיתרון גלוי. בכל מקרה המוצר לא היה במלאי למרות שהיה רשום באתר ותשובות הנציגים ובמיוחד מנהלת הלקוחות היו לא מספקות ומתחמקות מאחריות שלהן כלפיי הלקוח.בנוסף, הובטח מצד מנהלת הלקוחות לבדוק לי על פיצוי באחת השיחות אך לא רק שלא בדקה אלא אמרה שהחברה לא עובדת אצלי. בקיצור אני ממש לא ממליצה!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון