
חוויה מזעזעת!!!! פשוט לא לקנות שם!!!! קניתי ספה נפתחת - מילא שלקח חודש וחצי להביאה... כאשר הגיעה שיחררתי את המובילים (טעות!) ופתחתי לבדוק שאכן נפתחת כמו שראיתי באולם תצוגה. כבר מהפתיחה הראשונה היא לא נפתחה בקלות והיה פגם - הברגים לא היו במקום וכל מכלול המתכת יצא... לא נגעתי ומיד התקשרתי למובילים, הם נפנפו אותי למחלקת שירות. התקשרתי למחלקת שירות ותיאמו לי לאחר שבוע שיבואו לראות מה התקלה ולתקן (עוד שעות עבודה שלי שאף אחד לא משלם...). ביום שבאו "לתקן" כמובן שמדובר במוביל עצמו (מסתבר שהמוביל הוא גם איש השירות....ממש מקצועי). שום תיקון ושום כלום - דפקו עם פטיש כמה פעמים בחוסר מקצועיות ואמרו שהנה הספה מתוקנת, כמובן שהפתיחה עדיין לא הייתה כמו בחנות והיה צריך ממש להתאמץ כדי לפתוח ולסגור - מסקנה - המוצר פגום! (דבר שהחברה סירבה לקבל!). כמובן ששלחתי אותם חזרה עם הספה שלהם אך החזר מלא טרם קיבלתי. הובטח לי החזר רק על הספה ולא על ההובלה שכן המוצר אינו פגום. לא להתקרב לשם ולא לקנות מהם! רק עצבים, זמן וכסף שהולכים מלהסתכל לכיוונם, תפיצו את זה לכל החברים והמשפחה!!!!
שלום שירי,צר לנו לדעת שאת לא מרוצה מהשירות שקיבלת אך יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים. פנית אלינו בטענה שישנה תקלה בספה שקיבלת ושלחנו לך טכנאים אחרי מס' ימים לבדיקה,כשהגיעו לבדוק את הספה,הופתעו לגלות שהכל תקין רק שאת לטענתך מתקשה עם הפתיחהה והסגירה של הספה. רכשת את הספה אחרי שביקרת בסניף וניסית אותה.מסרת לטכנאים שאת לא מעוניינת בספה והם אספו אותה בלי ויכוח. הבוקר יצרת קשר ונאמר לך שמבצעים החזר כספי מלא ללא דמי ההובלה ששולמו. אם הספה היתה פגומה,היית מקבלת החזר גם על ההובלה אבל הספה לא פגומה! כל טוב
















