
שירות מהיר, אדיב ומקצועי. תודה לאמיר על הגמישות, היצירתיות והזריזות הלא ברורה מאליה.... אחת הרכישות המהירות שלי

שירות מהיר, אדיב ומקצועי. תודה לאמיר על הגמישות, היצירתיות והזריזות הלא ברורה מאליה.... אחת הרכישות המהירות שלי

לנוכח חוות הדעת הטובה על החנות, החלטתי להזמין מהם מחשב נייד Mackbook Air. יום לאחר הרכישה נשלח אליי מייל שההזמנה מבוטלת משום שהדגם לא קיים במלאי ולהפתעתי באותו מייל הם הציעו לי את *אותו* הדגם במחיר *יותר יקר* רק בצבע שונה. שאלתי חזרה במייל מדוע הם מציעים לי את אותו הדגם בעלות יותר יקרה ולא קיבלתי מהם תשובה. בדיקה באינטרנט של המוצר מראה שאין הבדל מחיר בצבעים. אני מצפה מחברה שמעריכה את לקוחותיה ושאכפת לה לספק שירות טוב ללקוחותיה, לספוג את הבדל המחיר כאשר היא מפרסמת באתרה מוצר שאין לה במלאי, בטח ובטח אם הם מציעים את אותו הדגם. דרך אגב מוצר זה עד לשעה זאת נמצא באתר למרות שלטענתם הוא לא קיים במלאי, אני הייתי מצפה שאם הם מודעים לכך שאין להם את המוצר במלאי למחוק אותו מהאתר, שאני ואנשים אחרים לא נבזבז את זמננו בלהזמין אותו.
שמי אמיר כהן, מנהל אתר 4COM של חברת אופטימייז מחשבים, ואין לי בעיה להודות כעושים טעות, כולנו בני אדם. אין פה שום טעות, שום הטעייה של הלקוח. להלן ההתנהלות מול הקלוח: 1. הלקוח צודק, המחשב אינו במלאי נכון לרגע שהזמין אותו, מלאי מחשב mac משתנה מיום ליום במחסני היבואן. הלקוח לא חוייב מן הסתם וקיבל תשובה שהזמנתנו בוטלה וכן הוצע לו דגם חלופי במלאי. הלקוח הזמין דגם 2018 שאין במלאי והוצע לו דגם 2019. דגם 2018 מק"ט: MREE2HB/A דגם 2019 מק"ט: MVFK2HB/A (אגב, במחיר הכי זול בזאפ) 2. הלקוח שלח מייל ואני מצטט: "אני לא רואה שום הבדל בדגמים, מדוע אתם רוצים לחייב אותי אקסטרה בשביל אותו דגם?", ולכן שלחתי לו מאמר מקצועי הנותן הסבר מפורט מה ההבדלים בין הדגמים. אגב, לא ניתן לחייב לקוח על הזמנה שלא בוצעה כיוון שפרטי האשראי שלו מוצפנים במערכת, וזאת על פי חוק. 3. רצ"ב המייל שנשלח ללקוח: מוחמד שלום יש הבדל בין הדגמים, מה שהזמנת הוא דגם 2018 ומה שהצעתי שיש במלאי הוא דגם 2019. ראה מאמר זה המסביר את ההבדלים: https://mashable.com/review/apple-macbook-air-2019/ בברכה, אמיר

מצויין. הזמנתי,קיבלתי הודעה שיש. באתי ולקחתי. שרות אישי. אמין . נוח להגעה. אמיר מצויין-שרות אישי

הרכישה באתר הייתה קלה ומהירה. לאחר הרכישה דואגים לעדכן על סטטוס ההזמנה והמוצר. השירות מצויין.

מהרגע שחייגתי ועד הרגע שהמוצר היה בידי עברו 45 דקות, מדהימים! נותני שירות נהדרים ומהיום אני אשתמש בהם לכל רכישה עבור החברה שלנו.

הי, חוויה טובה, מענה זריז לטלפון, הכווינו אותי לרכישה דרך האתר. רכשתי, תוך שני ימי עסקים היה אצלם, קיבלתי טלפון מהם על כך שהגיע, הגעתי אליהם לחנות, יש חניה אצלם, קבלו אותי בחום וספקו את הסחורה. בקיצור - מומלצים מאד.

בעל החנות יצר איתי קשר מיד עם קבלת ההזמנה לתיאום המשלוח. שירות מהיר, אדיב ויעיל. קיבלתי את המחשב שהזמנתי תוך 3 ימים. בהחלט אזמין מהם שוב בעתיד

הזמנתי מחשב HP PAVILION במחיר מצויין. לאחר יומיים התקשרו אלי לתאם מועד למשלוח. מאוד מרוצה

הם היו מאוד יעילים ונחמדים. המשלוח הגיע תוך יום, והמחיר שלהם היה מעולה. זה הפעם הרביעית שלנו איתם, והם הטלפון הראשון שאנחנו עושים שאנחנו צריכים ציוד מחשבים

הזמנתי אל פסק Eaton 5E650iUSB ושילמתי באתר. אחרי שעתיים באתי ולקחתי. היה מוכן בזמן כולל חשבונית ולא התעכבתי רגע. אתר מומלץ. ענו באדיבות לשאלות בטלפון [אמיר].

רכשתי באופטימייז תחנת עגינה ומסך מחשב. קיבלתי שרות מצויין, נציג המכירות התאים לי בדיוק את המוצר שנתן מענה לצרכים שלי, ההסבר היה מפורט ואני מאד מרוצה גם מהמחיר וגם מהיחס והשירות.

שירות מצויין עם מוצרים שלא תמצאו בשום מקום אחר מהיר אדיב וזול ממולץ מאוד! תודה לכם.

המוצר היה מוגדר בבהירות, הגיע במהירות, ועובד כמצופה. אין צורך להכביר במילים. שירות מעולה וכמו שצריך

שירות אינטרנטי מהיר ונוח. אדיבות ושירותיות , גם במייל וגם בטלפון. אפילו על קנייה פשוטה של מתאם. כל הכבוד.

לא ציפיתי להרבה מהחנות שהציעה את המחיר הזול ביותר למוצר, אך קבלתי שירות מצויין ומשלוח מהיר. נציג התקשר לוודא שהמוצר מתאים לי, ותוך יומיים הוא היה אצלי. המוצר עצמו עובד בדיוק כמצופה - מאד מרוצה.

קשה למצוא עסק אמין , שאתה יודע שיעמוד במילותיו. יצא לי לעבוד מול אמיר , אשר דאג לכל אורך הדרך לשקף לי את המוצרים והמחירים. דאג לעדכן אותי בכל שלב שעד שהמוצר הגיע אלינו . הייתה חווית קניה מעולה. בטוח אנחנו נחזור לקנות בשנית .

קיבלתי שירות מצויין לפני המכירה. הסברים בלי סוף וסבלנות עד השמיים. אמיר כהן תומך מצויין - חבר'ה נהדרים. ממולץ לרכוש מחנות זו.

רכשתי מתאם Thunderbolt3-Thunderbolt2ֿ. הקניה באתר היתה קלה והמשלוח הגיע במהירות. הסתבר שלא היה לי צורך במתאם כזה וביקשתי להחזירו ולזכות את כרטיס האשראי. אופטימייז כיבדו את בקשתי ללא שאלות ובמהירות, ואפילו לא ביקשו החזר על דמי המשלוח שספגו. השירות היה אדיב ביותר, מהיר ואיכותי - אחזור לקנות שם בעתיד!

הנתב שעולה 1250 ₪. 3 שבועות לאחר התקנתו התחיל להיתקע כמעט כל יום אחרי חודשיים שדיברו שטויות בטלפון והוצאות נוספות כדי לשלוח את הנתב שלחו אותו בחזרה אלי ואמר שזה עובד בסדר גמור D-link DSL 225 ו- Cisco 867-VAE-K9 פועלים באותו מקום עם אותן הגדרות ללא בעיות. יקר, שירות גרוע אני לא ממליץ אני מהנדס תקשורת שעובד ב 15 שנה - יש לי יעד להגדיר נתב
הלקוח רכש את הנתב בתאריך 18.3.18 ביוני פנה אלינו לראשונה בטענה שיש בעיות עם הראוטר, כשלושה חודשים לאחר שרכש אותו. הלקוח התבקשה לשלוח אלינו את המוצר לצורך בדיקת מעבדה במסגרת האחריות. הלקוח שלח את הנתב והמוצר נבדק ע"י מעבדת היבואן ונמצא תקין. שלחנו את הנתב ללקוח כולל תוצאות בדיקת המעבדה וכל פרטי היבואן שנותן את האחריות. מרגע רכישת המוצר היבואן, נותן האחריות, הוא הגורם שמולו צריך להתנהל, ולמרות זאת, בחרנו אנו לטפל בבקשה. ברכישה של מוצר אלקטרוני, פעמים רבות, החנות שרכשתם ממנה כלל לא תטפל בכם ותפנה אתכם למעבדה (אלא אם כן זה מוצר שלא עבד מיומו הראשון). לגבי המחיר, טענה לא רלוונטית, אם המוצר יקר, למה רכש מאיתנו, למה לא בדק בזאפ? אגב, המחיר יקר ב-4 אחוזים ממחיר הזול ביותר, וכיום המחיר זהה לזול ביותר. לגבי השירות, השירות שלנו הוא לא טוב, הוא מעולה, והביקורות הרבות המופיעות בזאפ מדברות בעד עצמן.

שירות הלקוחות פשוט מדהים. כשמתקשרים - נענים תוך 5 שניות, ולא מגיעים לאיזה מערכת ניתוב שיחות, אלא ישר לנציג. גם אחרי הקניה - דאגו לעדכן ולתזכר שהמוצר הגיע (בחרתי באיסוף עצמי). ממליץ בחום.

אצל 4com ואמיר כהן " זכות לתת שרות " זה לא רק סיסמא אלא דרך חיים , אומנם גודל העסקה לא היה מהותי (תחינת עגינה בשווי מאות שקלים) אבל הגישה היתה VIP מההתחלה ועד הסוף הן ברמה המסחרית והן בתמיכה הטכנית. ממליץ בחום לכל גודל של עסק או לקוח פרטי.

רכשתי רכזת רשת / ממתג D-Link DGS1024C המשלוח הגיע מהר והמכשיר מעולה. חנות מומלצת ביותר.

מקום שמתייחס לבנאדם שקנה כבל בפחות מ-100 ש"ח, כאילו קנה מערכת וציוד בעשרות אלפי שקלים - זה מעיד משהו טוב עליו :) תודה רבv

שרות מצויין, מענה מיידי, רצינו דגם מסויים ולא היה לו, ישר בוטלה ההזמנה הלא נכונה וניתנה אופציה לרכישה של מוצר דומה במחיר דומה.

קניתי מחברים מקוריים של אפל, חווית קנייה! משלוח סופר מהיר , תקשורת טובה נעימה ומקצועית ממליץ!