
קניתי משאבה למזרקה דרך אתר החברה. המידע באתר היה מצויין, חיפוש ידידותי לקונה. המחיר נמוך משמעותי ממחירי אותו דגם מספקים אחרים. מחיר משלוח עד הבית נמוך מאחרים. תהליך הזמנה באתר החברה חלק מהיר ברור. המשלוח הגיע לדלת ביתי בזמן בלי בילבולי מוח.

קניתי משאבה למזרקה דרך אתר החברה. המידע באתר היה מצויין, חיפוש ידידותי לקונה. המחיר נמוך משמעותי ממחירי אותו דגם מספקים אחרים. מחיר משלוח עד הבית נמוך מאחרים. תהליך הזמנה באתר החברה חלק מהיר ברור. המשלוח הגיע לדלת ביתי בזמן בלי בילבולי מוח.

הכספת הגיעה כמתואר. ארוזה בצורה טובה. כולל משלוח עד הבית בזמן סביר. המחיר הכי זול שקיים.

המוצר בסדר גמור אבל את ההזמנה ביצעתי בתחילת יולי והמוצר הגיע אליי בסוף אוגוסט.... יצרתי קשר עם החנות מספר פעמים במהלך התקופה ונאמר לי "שזה לא במלאי", "אמור להגיע" וכ'ו חודשיים לחכות למוצר זה לא הגיוני הייתי מזמין מחו"ל וזה היה מגיע חווית הקניה שלי התקלקלה וחבל
מיום הקניה היה ברור ללקוח לאחר שיחה טלפונית איתנו כי יקח זמן עד שהמוצר יחזור למלאי לא ברורות טענותיו לגבי האיחור.

קניתי ארון הזזה ברוחב 120 ס"מ לבתי המתבגרת המוצר תואם לתיאור באתר הקניה הייתה מאד פשוטה ונוחה

הזמנתי כספת של יל לנשק מהאתר. הגיע מהר מאוד לפתח הבית. הוראות בעברית ואחלה מוצר תותחים! גם הכי זול שהיה ברשת!

שירות מעולה. קיבלתי מוצר פגום. שלחתי מייל בהתאם וכעבור יומיים קיבלתי מוצר חדש בלי שאלות ובלי ויכוחים.

הזמנתי מחסן גינה מגינה פלוס. כאשר פתחתי את החבילה הסתבר שחסרים מספר חלקים. התקשרתי לחנות. אחרי מספר פניות לחנות העבירו אותי ליבואן של המחסנים האלה. שם העבירו אותי למרכיב פרטי שהם עובדים איתו. הוא מצא ו"אירגן" לי חלקים דומים בעזרתם פחות או יותר השלמתי את המחסן כי הייתי חייב להרכיב אותו בהקדם תוך הבטחה של המתקין (הוא לא עובד של החנות ולא של היבואן) שבערך באמצע אוגוסט יגיעו מחול חלקים מתאימים חדשים ואז נחליף. ראוי לציין לטובה את המתקין סינאן שהראה רצון טוב ובאמת ניסה לעזור. אך מצד היבואן וגם מצד החנות לא הייתה שום התייחסות. שום בדיקה לראות אם הסתדרו העניינים. שלא לדבר על התנצלות או הצעה לפיצוי וכדומה. בסך הכל לא מרוצה מהחנות.
אכן הייתה תקלה בחלקים שסופקו עם המחסן, הלקוח פנה אלינו וטופל לשביעות רצונו מול היבואן שלו ורק לו חלקי חילוף לא ידוע לנו על טענות נוספות מצד הלקוח. נשמח לשרת את כל לקוחותינו בכל עת גינה פלוס

מצטער אבל רק דברים שליליים יש לי על גינה פלוס. התקשרתי ביום שלישי כדי לברר מועד הספקה של המוצר שהזמנתי והובטח לי שהמוצר יהיה אצלי עד יום חמישי באותו השבוע, שבוע לאחר מכן ביום שני התקשרתי מאחר ולא קיבלתי את המוצר והודיעו לי שההזמנה שלי נעלמה (למרות שהכסף שולם כבר) ואזכה לראות את ההזמנה ביום שני שבוע לאחר מכן כלומר כ -15 ימי עסקים לאחר ההזמנה. מובן שביטלתי את ההזמנה ובנתיים מחכה לראות אם התשלום יוחזר אלי שמא גם בתהליך זה התשלום יעלם. למותר לציין שאמליץ לכל מכרי לא לנהל קשר אם חברתכם. כמו כן אוסיף שהחברה לא טרחה אפילו פעם אחת לטלפן אלי מיוזמתה ולהודיע לי שיש עיקוב בהזמנה אלא רק אחרי שאני צלצלתי אליהם.
הזמנתו של הלקוח נפלה בין הכיסאות בקבלת המייל במחסן היבואן. ברגע שהתקשר נעשה בירור והתברר כי המוצר אינו במלאי וחוזר רק בעוד מספר ימים הוסבר ללקוח והוא החליט לבטל את ההזמנה אנו מצרים על כך נשמח לשרת את כל לקוחותינו בכל עת גינה פלוס

משלוח מהיר מאוד. מחיר הוגן. מייד לאחר הרכישה קיבלתי אישור למייל. אני ממליץ זאת היתה הרכישה הראדונה שלי אצלהם.

שירות יוצא דופן! זמינים, מקצועיים, עונים לשאלות בסבלנות, התקשרו לעדכן אותי בדרך ומאד אדיבים! מבדיקה שעשיתי המחירים שלהם מאד נמוכים ביחס לאחרים וזה מראה על הגינות מול הצרכן. כל זאת מבלי לפגוע בשירות. ישר כח! אני בטוח שאזמין בעתיד כן ירבו עסקים כאלה!

השירות דרך האתר היה קל, נוח ומאוד יעיל. שירות המשלוחים היה גם כן יעיל , אדיב ומהיר . תודה רבה

קניה אינטרנטית תקינה, עם קשר טלפוני לפרטי אשראי הגיע במשלוח פריט שגוי (קורה), והעניין טופל מהר וללא בעיות. הערה לגבי המשלוח: (חב' צ'יטה): במשך יומיים קיבלתי התראות SMS על המוביל שבדרך אלי ולא קרה כלום. רק לאחר פניה טלפונית שלי הגיע המוביל, ביום השלישי.

המוצרים הגיעו במהירות שיא לשביעות רצוני, תקשורת יפה עם הלקוח מעדכנים באופן שוטף על התקדמות ההזמנה

למרות ששילמתי תוספת כספית נכבדה על זירוז משלוח , הובלה והרכבה- נתקלנו ביחס משפיל של מוביל ומרכיב, חסר נסיון ומקצועיות שלא הסכים לשתף פעולה ולהציב הארון במקומו. פעולה שנאלצתי בעצמי לבצעה. פשוט בושה
אנו מאוד מצרים על המקרה. מדובר במתקין חיצוני שאינו קשור לאתר שלנו, העברנו את הפנייה לספק להמשך טיפול... נפיק לקחים בהתאם.

הזמנתי צלייה באתר גינה פלוס כמה שעות לאחר מכן התקשרה מישהי נחמדה כדי לאמת איתי את הפרטים כבר יום למחרת קיבלתי את המוצר למרות שהיה רשום עד 7 ימי עסקים ממליץ מאוד

גינה פלוס היו מאד שירותיים. אהבתי שלא מרחו אותנו ולא סיפרו לנו את הסיפורים. אמרו שהמוצר יהיה רק בעוד חודש ועמדו בזה על היום. ביקשנו צורת הובלה ספציפית והלכו לקראתנו עד כמה שאפשר. גם המוצר היה ללא דופי, סופק בזמן ובמחיר טוב יחסית לשאר השוק. בהחלט ממליצה.

הקנייה היתה קלה ופשוטה. קיבלתי את המוצר יום לאחר אישור ההזמנה. אני מאד מרוצה. תודה.

חפשתי פילטר לבריכה במספר מקומות ברחבי הארץ ובעיקר באתרים ויש לציין שהאתר של גינה פלוס מאוד נח לשימוש, וכן הזמינות שלהם בטלפון ובמייל, חוץ מכך שאף אחד לא רצה לעזור לי אפילו בייעוץ למקרה הספציפי שלי ויכול להיות שזה דווקא נכון מצידם לא לעשות כך כי באמת אין להם שום ידע במקרה שלי (בריכה לברווזים), אבל בסופו של דבר קניתי אצלם כי ראיתי באתר שהם שומרים שבת והתרגשתי.

הזמנתי מפצל לברז גינה. השירות היה יעיל ונעים, התקשרו מייד להתנצל שייתכן שהמשלוח יתעכב במספר ימים כי עדיין לא הגיע למחסן, אך בפועל המשלוח הגיע אלי במהירות. בנוסף, אני מרוצה מאוד מהמפצל של קלאבר.

החנות מקפידה על עדכון כל שלב בעיסקה: קבלת ההזמנה, העברת המוצר לחברת השליחויות עם מספר המשלוח. המשלוח הגיע בזמן עם המוצר הנכון.

שירות יוצא מהכלל!! רכשתי מספר מוצרים באתר, חבילה אחת הגיעה עם נזק חיצוני למוצר (כנראה באשמת חברת המשלוחים). העניין טופל במהירות וביעילות לשביעות רצוני המלאה! יש עם מי לדבר... אתר מומלץ! גיא כ.

לפני מספר שנים אני ואבי חיפשנו דרך קלה להקים בריכת נוי בגינה , אחראי חיפושים נתקלתי באתר גינה פלוס והחלטתי לרכוש בריכת נוי דגם OASE PE250 , המשלוח היה מהיר והייתי מאוד מרוצה מהמוצר. לא מזמן החלטנו לשדרג את הבריכה וישר נזכרנו בחנות... הזמנו בריכה מדגם בעל נפח יותר גדול וצורה שונה (heissner b083) פילטר JEBAO CBF-4000 ומשאבה JEBAO PF-1000. ביצענו את ההזמנה באתר (שאגב בכמעט הכל הוא היה הכי זול) ולמחרת בבוקר יצרה איתנו קשר נציגה אדיבה שוידאה איתנו את ההזמנה ואף ציינה מראש שבגלל הקורונה יש סיכוי שיהיה עיכוב בזמן ההספקה ושאלה אם זה בסדר מבחינתנו(בנוסף פירטה ואמרה שמשום שהם מוציאים את הסחורה עם משאית שלהם והם מחכים שיהיה משאית לצפון). אחרי יומיים קיבלנו טלפון ותיאמו איתנו הגעה למחרת , הם הגיעו בזמן והבחור היה מאוד נחמד. שורה תחתונה - מאוד מרוצים , צוות אדיבה סחורה מצויינת ומחירים מעולים!

הזמנתי מגינה פלוס מחסן פלרם 6*5. השירות היה פשוט מצויין. והמחסן מדהים חברה מצויינת ממליץ בחום. עשוי מחומרים מצויינים וניתן להרכבה לבד לפי שיש קצת חוש בבנייה של דברים כאלו

זמין ברור נגיש קל מאוד להזמין , למרות המצב בארץ הם שלחו אלי את המוצר באיחור קטן בתיאום ובהסכמה שלי,

החברה הזו מטעה לקוחות! הזמנתי ונטה תעשייתית קטנה לעסק שלי כשבפירוט המוצר לא צוין כלום על התקנה. בפועל מסתבר שההתקנה דורשת ממני להזמין לוח עץ עגול שדורש ייצור מיוחד. זו לא הונטה הראשונה שלי ותמיד ההתקנה פשוטה וקלה. ביקשתי מהם להחזיר את המוצר שעדין בניילון אבל הם סרבו כי עבר תקופת ההחזרה, ולא מעניין אותם שהם מכרו לי מוצר פשוט שההתקנה עולה יותר מהמוצר וזה לא כתוב בשום מקום!
אנו מצרים על החלטת הלקוח להכפיש את חברתנו. יותר מכך לא נוסיף.