
אני אורטל עמרם במקרא נתקלתי באתר שדפדפתי באינטרנט ,יש לציין שהשירות אדיר כל אחד מהם מתייחס בצורה מכובדת להפליא. והמוצרים מגיעים בזמן , השירות של השליחים גם סבבה לגמרי וכל מה שאני מזמינה מגיעה בצורה מסודרת עטוף יפה בקיצור שווה לקנות דרכם כי אין על השירות שהוא החשוב שבחשובים והכי שירות אמין ובלי תקלות מודה לכל אחד ואחד.























