
נהניתי משירות מקצועי, אדיב, אמין ויעיל. המחירים חבנות מצוינים ותחרותיים . מבחר המוצרים גדול מגוון ואיכותי. אשמח להשתמש בשירותיהם שוב.

נהניתי משירות מקצועי, אדיב, אמין ויעיל. המחירים חבנות מצוינים ותחרותיים . מבחר המוצרים גדול מגוון ואיכותי. אשמח להשתמש בשירותיהם שוב.

צריך לפרגן לחנות כזו! ההזמנה הטלפונית אדיבה, המחיר זול משמעותית 600 ש"ח. במקום אחר ביקשו 1200, ב'הום סנטר' הברז עולה 1799. אפילו חבר בעל חנות טמבור אמר שיכול לעשות לי מחיר עלות שלו כ800 ש"ח. הברז הגיע עם שריטה קלה (כנראה בשליחות) וכשהודעתי מיד שלחו למקום שבו התארחנו בחול המועד פסח שליח על חשבונם עם ברז אחר חדש. ותודה לאיזבל(ה). כה-לחי!!! מומלץ בחום...

רכשתי ב"ברזים" מספר משמעותי של מוצרים, כיורים, ברזים, מקלחונים. הגעתי אליהם לאחר סקר מעמיק בתחום, גיליתי בחנות מבחר עשיר של מוצרים ממגוון חברות מובילות. המחירים היו מהזולים שפגשתי, השרות לבבי ומקצועי. נהנתי מהרכישה וללא ספק אשוב לקנות שם.

היינו צריכים מידות מאוד מדוייקות לארון, ובברזים היה בדיוק את מה שחיפשנו! המחיר היה טוב מאוד! והשירות יוצא מן הכלל!! אסף היה איתנו בקשר במהלך ההזמנה, עזר לנו לבחור בדיוק את מה שרצינו, עשה את כל המאמצים שהארון יהיה מוכן במהירות האפשרית, פשוט חוויה מדהימה! חנות יפיפיה!! שירות לקוחות יוצא מן הכלל , חוויה שהייתי ממליץ לכל מכרי לעבור! תודה צוות "ברזים"!

בקשתי הצעת מחיר למיקלחונים דרך האתר למוחרת קיבלתי שיחת טלפון והצעה נהדרת (בהשוואה לחברת קרמיקה מהמובילה בענף)-ביצעתי את הקנייה בעיקר בזכות היחס והאמינות שקיבלתי , מודד ממיטרני הגיע- בתיאום וההתקנה בוצעה אחרי כשבוע לשביעות רצוני , במקביל בגלל היחס הטוב קניתי כיור למטבח+אינטרפוץ ונקודת מים לכל האמבטיות - תודה על השרות והמחיר ההוגן

יש לי בבית ג'קוזי עם ברז עומד 3 חלקים, כמעט ולא מייצרים היום ברזים כאלו, ואם מוצאים מאחר וזה נדיר דופקים לך מחיר בין 2,000 ש"ח ל- 3,000 ש"ח לסט. חיפשתי במשך חודשים! כל החנויות שהייתי ניסו לדחוף לי ברז יקר מאחר והם יודעים שאין לי ברירה ואני חייב לקנות, הרי הלך לי הברז. החנות היחידה שהיו כנים הם "ברזים מרכז השרון", המוכר פתח לי את העיניים והסביר לי ש-4 חלקים יש המון סטים! ולכן זה הרבה יותר זול ויוזיל לי משמעותית לקנות 4 חלקים ופשוט לחצוב עוד חור בדופן האמבט, זה הוזיל לי ביותר מחצי!!! הזמנתי באינטרנט, וכשהגיע המוצר גיליתי שהמזלף קטן ולא יכולתי לנחש בגלל התמונה, די איכזב אותי... הלכתי פיזית לחנות בידיעה שאין ברירה ונצטרך להחליף לסט אחר שקצת יותר יקר, והרי כל חנות הייתי דוחפת לי סט יותר יקר... לא כאן! כאן הוא שוב פתח לי את העיניים ואמר שאפשר פשוט להחליף את המזל ושזו אותה הברגה כל ברז, והליף לי מזךלף קטן בגדול יותר, ואפילו לא לקח על זה כסף, העיקר שיוציא עוד לקוח מרוצה! אין.. פשוט אין חנויות כאלו, ואין שירות כזה!! יישר כח.

נהנתי מאוד מהקנייה שלי. המחרים אכי זולים, הזמנתי דרך הטלפון, היה מהר ומדויק. הזמנתי את המוצר ב 7/02/2012, קבלתי אותו ב13/02/2012. אני מאוד ממליץ לכם לקנות בחנות זה

החנות הכי מקצועית ואדיבה בתחום.אני בסיום שיפוץ גדול,ועברתי כבר הרבה..זו אינה חנות רגילה.מדובר במרכז הגדול בתחום.מחירים הכי נמוכים,שרות נדיר משלום ואיזבל,מקצועיות,יושר ואמינות מעל לכל.שווה לבדוק ולהתרשם!!!

הכיור שרציתי לא היה בתצוגה, אלא רק בקטלוג. החנות הזמינה מיידית את הכיור מהספק, ויום לאחר מכן יצרה איתי קשר שהכיור זמין עבורי, כפי שאכן הבטיחה. המחיר של הכיור - כ-50% יותר זול מכל מקום אחר. שלום בעל החנות ואיזבל נותנים שרות מעל ומעבר, מסבירים,מייעצים ומסייעים מאוד לבצע קנייה נכונה ונבונה. כן ירבו!!

חוויית קניה מהטובות ביותר! אין דברים כאלה. שירות מעולה. תמיד עם חיוך ועם רצון אמיתי לעזור. שיפצנו דירה מהיסוד והיינו צריכים מוצרים רבים. הגענו לחנות דרך האינטרנט ומהרגע הראשון קיבלנו שירות מצויין, אדיב ומכל הלב. חזרנו מספר פעמים להחליף דברים ותמיד התקבלנו בברכה, הפריטים הוחלפו ללא כל בעיה ואף הוחזר לנו כסף. אין ספק שאנחנו נחזור לחנות בכל הזדמנות! מומלץ ביותר.

קניתי מספר מוצרים בחנות ברזים. קיבלתי שירות מעולה: יעוץ מקצועי, יחס מאד סבלני, הסבר מדוייק. בין המוצרים שרכשתי בטעות רכשתי כיור במידה לא מתאימה לגודל המטבח. החלפתי ללא שום בעיה אחרי שיחה טלפונית ואת ההפרש קיבלתי במזומן במקום. המחירים הולמים. יותר כדאי להיכנס לחנות מאשר להזמין דרך האתר, כך ניתן לקבל יעוץ והסבר ולראות מוצרים נוספים ומבצעים. אם אצטרך לרכוש שוב מוצרים דומים אסע ל"ברזים" למרות שהם רחוקים מאד ממני.

חוויה! שירות מעל ומעבר, סבלנות ואדיבות. אנחנו באמצע שיפוץ דירה, ראינו והיינו בהמון חנויות, וזאת באמת מעל ומעבר. מעבר למחירים הנוחים, הנה דוגמא - נצרכנו להחליף ניאגרה סמויה שרכשנו בחנות אחרת (!) לסוג אחר, אותו שלמה מחזיק. לא זאת בלבד שהסכים לזכות אותי במחיר מלא על אותה ניאגרה (בחנויות אחרות לא הסכימו), אלא שנתן לי אותה לעומת הבטחה שאחזיר לו את שלי בהקדם. בקיצור - אמינות, שירות וכל הכבוד.

שירות מצוין, יעוץ מקצועי בלי הרגשה שמנסים "לדחוף" מוצרים. ההזמנה מוכנה בזמן עם המוצרים המדויקים לפי ההזמנה. מחירים אטרקטיבים. כן ירבו חנויות כאלו. מומלץ ביותר!!!

כך צריכה להראות קניה! יום חמישי בצעתי הזמנה וכבר בשני שלאחר מכן הגיע הברז,ארוז ושמור היטב. בלי תירוצים ובלי בעיות והכל במחיר הזול ביותר בנמצא. כל הכבוד ותודה רבה!

הפנייה לברור המבחר והשירות זכתה ליחס אישי מאסף.תיאום הזמנים היה נוח ומתחשב. ההתקנה היתה יעילה, מקצועית , בזמן שנקבע ומהירה. הקנייה נהייתה- חוויה

מחירים הוגנים שרות מעולה של שלום ואסף עוזרים בכל שאלה ופותרים כל בעיה . המבחר בחנות עצום ובאתר שלהם קל להתמצא עלו והצליחו

השירות שקיבלתי היה מצויין - גם מאסף במחלקת מקלחונים וגם משלום במחלקת ברזים. שניהם היו סבלניים מאוד ונתנו לי מספר הצעות מחיר לפי מפרטים שונים שביקשתי, ועשו כל מאמץ לבוא לקראתי בתמחור הסופי, ולתת לי את ההצעה המתאימה ביותר לתקציב שלי. מאחלת להם הצלחה ועוד הרבה לקוחות מרוצים, דפנה

חויית קנייה שלא היתה כדוגמתא. כששמע שלום הנציג של ברזים הנפלא שאנחנו גרים במטולה,שלח את הפריט שהזמנתי לטבריה על מנת להקל עלינו!בנוסף, לא חייב אותנו בדמי המשלוח ואת התשלום שילמנו רק לאחר הגעת הפריט!!! ישר כח על האמון והשירות יוצא הדופן.

שירות אדיב מאסף ושלום. אנשים טובים ונחמדים מאוד. ממליץ בחום! קנינו את כל הכלים הסניטריים לבית שם. אין צורך לנסוע לכל החנויות הפלצניות והמחירים המופקעים. קנייה נעימה ביותר בברזים.

אין דברים כאלה בימינו !!!!, אנשים ישרים מאד, מחיר הוגן בצורה יוצאת מהכלל !!!, אפשר לפנות אליהם גם אחרי הקניה והם יעזרו, יחליפו, ייעצו והכל עם חיוך . הלוואי שכל החנויות בכלל ובתחום אביזרי הבית בפרט היו מתקרבים לרמת השירות והאמינות שלהם ! .

חנות מעולה ! השירות המקצועי של אסף ושלום והמחירים הנוחים עושים את ההבדל. קנינו שם את כל כלי האמבטיה והאביזרים הסניטריים, ונחזור שוב כשנזדקק. מומלץ בחום ! כל הכבוד !

הי לכולם, ראשית זו הפעם הראשונה שאני כותב חוות דעת! וזה קצת מסורבל. לא משנה. לאחר עשית סקר שוק רציני (מאוד) וברור במספר חנויות מתחרות גילינו שמרכז השרון , ברזים סי או אי אל . החנות הכי זולה ובכי משתלמת שיש. בנוסף עשיתי טעות בהזמנה והזמנתי כיור וברז מיותרים (ויתרנו על שרותיי אורחים) והחזרתי את המוצרים, במקום קיבלתי את כספי חזרה ובמזומן!!! המייל שלי זמין לשאלות וטיפים נוספים לגבי שיפוץ דירה או שיפור דירה מקבלן. בקיצור נהנתי מהקניה מאוד, אסף אפרתי, רואה חשבון

הזמנתי כיור דרך האתר ודיברתי טלפונית עם מס' גורמים בחנות. כולם הבטיחו לי שהכיור יגיע בזמן שביקשתי. הדגשתי את חשיבות הגעת המוצר בזמן והם פטרו אותי בכך שאין בעיה ואין לי מה לדאוג. כשהתקשרתי יומיים לפני המועד לחנות נאמר לי שאין בעיה ושהמוצר כבר ממתין בחנות. כשהגעתי ביום היעד, התברר שהמוצר לא קיים בחנות. התרשמתי שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה. בקיצור, שרר בלאגן סביב כל עניין ההזמנה שלי.

שרות מקצועי, מחיר אטרקטיבי, אתר אינטרנט מקצועי, נותנים עצה טובה גם בקניה וגם במידה ונתקלים בבעיה בהרכבה, במידה והפריט איננו במלאי מגיע תוך יומיים.

כל הכבוד על השירות ומהירות ההתקנה ביום ראשון הזמנתי וביום רביעי הותקן במהירות ובמחיר שווה נפש המשיכו כך