
הייתי צריך תיקון לXBOX אשר קניתי במקום אחר קיבלו אותי בנימוס וטיפלו במכשיר שלי תוך פחות משעה מחיר סביר, צוות נחמד. בטוח שאני אשוב לקניות עתדיות

הייתי צריך תיקון לXBOX אשר קניתי במקום אחר קיבלו אותי בנימוס וטיפלו במכשיר שלי תוך פחות משעה מחיר סביר, צוות נחמד. בטוח שאני אשוב לקניות עתדיות

שירות מהיר וחברותי בזמן שקניתי את המשחק nba2k16 שירות מעולה יקנה שם עוד הפעם שווה לבקר האווירה נחמדה והעובדים נחמדים ומחירים זולים במיוחד

שהשירות מאוד טוב שהם חברה מאוד מאוד טובה אני גבר מגיל קטן קונה שמה כי השירות טוב יחס טוב מחירים טובים אני ממליץ לכם לבו לחנות של גניסיס נתניה

חיפשתי מצלמה KINECT ל XBOX 360, בדקתי הרבה מקומות ובסופו של דבר החלטתי לקנות בחנות הזאת. ופה עשיתי טעות, כל דבר שאמרו לי בטלפון היה שקר. אמרו שזה מוצר חדש,ושאני אקבל אותו יום למחרת, אבל שני הדברים האלו לא קרו. נתחיל מזה שקיבלתי אותו אחרי 3 ימי עסקים למרות ששלמתי משלוח מהיר בשביל לקבל את זה יום למחרת, והכי מעניין שהמוצר הגיע בכלל בלי קופסה, בלי הוראות הפעלה. . בבדיקה שלי היו חנויות שאמרו אמת שהמוצר לא חדש והמחיר שלהם היה יותר זול אבל החלטתי לשלם יותר בשביל לקבל מוצר חדש, באריזה מקורית. ולצערי זה לא קרה. בסופו של דבר הם לא רצינים ולא אמינים, מוצר יקר !! ללא סיבה מצדקת . הגיע ללא אריזה ולא בזמן, לקוח שלהם אני כבר לא אהיה יותר.
הלקוח הזמין KINECT ואכן שילם משלוח אקספרס. נאמר לו במפורש שהמשלוח יגיע אליו למחרת בערב או ביום שלאחר מכן ואכן המשלוח הגיע אליו ביום שלאחר מכן. כנראה שהוא החשיב גם את יום ההזמנה, ולכן רשם שלושה ימים. המוצר שהלקוח קיבל חדש לחלוטין אך לא באריזתו המקורית מהסיבה שאת מוצר זה חדלה החברה לייצר בניפרד (מדובר במצלמה שמהווה תוסף לקונסולת האקסבוקס 360), לכן מסיבה זו מצלמת הקינקט נמכרת כמוצר שהוצא מחבילת אקסבוקס 360 חדש שכללה קינקט. לאחר שיחה עם הלקוח שבמהלכה הוסבר לו שהמוצר מגיע בצורה הנ"ל(מוצר שמאות לקוחות רכשו בצורה הזאת), ולאחר טענתו של הלקוח על כך שהמוצר צריך להגיע באריזה מקורית הוצעה האפשרות של ביטול העסקה עם החזר כספי מלא. למרות כל זאת הוצע ללקוח משחק מתנה כפיצוי על שהרגיש שחווית הקנייה לא הייתה לשביעות רצונו. אנו חנות בעלת תודעת שירות גבוהה וחשוב לנו שלקוחותינו יהיו מרוצים, יתרה מכך אנו מזמינים את כלל לקוחותינו לחזור ולקבל את השירות הטוב ביותר על אחת כמה וכמה אם נתקלו בבעיה כלשהי

קניתי היום 17.7.2015 משחק לסוני 4 DYING LIGHT השירות היה מעולה , מחיר מצוין לצרכן ממליץ בחום לקנות בחנות הזו מחיר מצוין והשירות מעולה !

השרות היה די בסדר. נראה מה יהיה עם פלייסטיישן 4 עם הוא יחזיק מעמד כי הוא לא ארופיה שעם אחריות לשנתיים הוא משהו עם אחריות לשנה ואך שהבנתי מי החנות הם היבואן שלו נקווה לטובה ..

קניתי בג'נסיס xbox 360 השירות שם היה מעולה ואדיב המחירים מאוד זולים נתנו לי הרבה הנחות וגם משחק ספורט, כבל HDMI וסוללה נטענת לבקר מתנה. כדאי מאוד לקנות שם אני ממליץ בחום רב

קניתי משחק לגו לאקס בוקס וואן. המוכר היה אדיב, עזר לי להתלבט בין משחקים,עבר איתי על כמה משחקים ועזר לי למצוא את המשחק המתאים עבורי. לא לחץ עליי לקנות ונתן לי את המרחב האישי. ממליץ

מוצרים ברמה גבוהה מאוד, מחירים הוגנים מאוד, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, יחס סבלני. עובדי החנות בעלי ידע מקצועי ותודעת שירות מהגבוהות שראיתי. אמשיך לקנות בחנות.

כמה שקלים לכאן או לשם זה לא באמת משנה. מה שכן משנה זו התחושה שאתה קונה ממקצוענים שיודעים מה הם מוכרים ועל מה הם מדברים. החברה מג'נסיס ענו לכל שאלותיי הקשות בסבלנות רבה תוך תודעת שירות ומקצוענות מפליאה. מלאי גדול ועשיר וידע אינסופי. ולכך ניתן להוסיף שהם גם היו הכי זולים בשוק. רכשתי סוני 4 ועוד משחקים וכל מיני עזרים במחיר מצחיק. חן חן לכם...אתם סטארים!

הגעתי לחנות דרך המלצות חברים, התלבטתי בין פלייסטיישן לאקס בוקס. קיבלתי את כל האינפורמציה על שני המוצרים, השירות היה מעולה, המוכר היה סבלני מאוד והסביר לנו על המשחקים. ממליצה בחום!

קניתי שם Xbox 360 עם קינקט, כבל HD ושישים משחקים במחיר מצויין. בכל בעיה או כשאני רוצה להוסיף משחקים אני מגיע לחנות ומקבל שירות מקצועי ומצויין.

מוצרים ברמה גבוהה מאוד, מחירים הוגנים מאוד, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, יחס סבלני. תומר מנהל החנות סבלני מאוד, דוד העוזר שלו בעל ידע מקצועי ותודעת שירות מהגבוהות שראיתי. אמשיך לקנות בחנות.

רכשתי את המוצר לפני שבועיים וחצי הגעתי ללא כל ידע מוקדם מהר מאוד התאימו לי את מה שאני צריך בלי דברים מיותרים אמינות ושירות יוצאים מהכלל גם לאחר שבועיים שחזרתי עם שאלות השקיעו זמן והסבירו בסבלנות פשוט מס אחד בשירות ואמינות מומלץ מאוד

מצאתי באתר מחיר של פליי סטיישן 3 בסך 1,114 ש"ח בשיטת שידור PAL. התקשרתי טלפונית ואמרו שהמוצר קיים במלאי. כשהגעתי וביקשתי את המוצר, המוכר הפעיל מה שנראה כתרגולת קבועה, שאל אותי "בכמה ראית את המחיר?", והזמין את האחראי, שוהודיע לי שהמוצר הוא בשיטת NTSC ולא PAL וכי הוא הקליד זאת אמש בטעות. המחיר שהוא מבקש 1,500 ש"ח. לדבריו במחיר שפורסם הוא מפסיד... כשהוכחתי לו שיש מחיר דומה גם בחנויות אחרות הוא אמר לי שהם לא מתכוונים... כמובן שהלכתי וקניתי את המוצר בחנות אחרת במחיר דומה. בינתיים עברו כבר 24 שעות וה"טעות" לא תוקנה. ברור שמדובר במדיניות מכוונת של הטעיית צרכנים. היזהרו!!!
אנו מתנצלים על הלקוח יצא מאוכזב. הכוונה היתה להסביר לו את בהבדלי מחירים בין יבואן רשמי עם אחריות מורחבת לשנתיים לבין אחריות של יבואן מקביל אין טעות באתר ואנו עומדים מאחורי המחירים באתר

שרות מצויין ומחירים נוחים. אני קונה את כל המשחקים שלי בחנות הזאת כבר הרבה שנים ופשוט אין מקום יותר טוב לקנות בו.

הגעתי לחנות קבלנו שירות מצוין - המוכר עזר לי לבחור מה יותר כדאי לי והיה מאוד מקצועי - טיפלו בנו מיד המחירים טובים ומבחר גדול של משחקים - מילה אחד ממליץ בחום :-)

הי קיבלתי שירות מצוין הסבר על המשחקים בחנות, שירות אישי וסבלני. שירות מהיר לא חיכיתי הרבה זמן גם להסבר וגם לתשלום, שירות מצוין ומומלץ. מירה מלכה

חנות מצוינת שווה איכותית וזולה שווה לקנות קונסולות שווה כל שקל והחנות מקבלת משחקים הכי נכשבים במחיר עלות חנות מצוינת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בעת הקניה קיבלתי שרות טוב וסבלני למרות עומס לקוחות בחנות הוצעו לי אלמנטים משלימים שבדיעבד התבררו כנחוצים להשלמת הערכה כגון סוללת נטענות ומטען בעת הפעלת המכשיר בבית היו מס בעיות התקנה ובעזרת הטלפון קיבלתי סיוע מקצועי להתקנה והפעלת המכשיר לאחר כחודש וחצי הייתי צריך לעשות עידכון לקינקט , בהתחלה אמרו לי להביא את המכשיר לחנות ושם יבצעו את העידכון אולם מאחר שמקום מגוריי רחוק מהחנות חזר אלי טלפונית בחור בשם דוד והסביר כיצד לבצע את העידכון ובכך חסך לי את הטירחה להגיע לחנות. באופן כללי מציין את החנות לטובה - את מנהל החנות תומר ואת העובד דוד מקצוענים עם תודעת שירות

אני לא מכיר את החנות ופניתי אליהם כדי לקנות משחק שהיה במחיר טוב שם. עברתי את תהליך ההזמנה באתר וראיתי שרשום בצורה ברורה מאוד שהמוצר צריך להגיע כעבור 7 ימי עסקים לכל היותר. כשבוע אחרי ביצוע ההזמנה התקשרתי כי היה לי מוזר שלא שמעתי כלום מהחנות במשך כמה ימים, ונאמר לי שאין את המשחק במלאי ושהם לא מחייבים עד שהמשחק מגיע. כששאלתי למה לא להודיע לי על זה מיד במקום לתת לי לחכות בלי שום סיבה, נענתי ש"אין זמן להודיע לכל המזמינים שאין את המשחק במלאי". כמובן שביטלתי את ההזמנה. אם החנות לא עומדת בהתחייבות שלה לזמן משלוח, לכל הפחות צריך להודיע על זה ללקוח שמחכה למוצר.
אנו מתנצלים ללקוח שלא חזרנו אליו פשוט זה היה באמת שבוע עמוס. תוך כידי ניסינו להשיג ללקוח את המשחק ומשהסתבר שאין ביכולתנו להשיג את המשחק מכיוון שהוא ישן והפסיקו לייצר אותו הלקוח כבר התקשר. כמובן שהלקוח לא חויב אנו שוב מתנצלים אם נגרם ללקוח נזק ו

אני רוצה להודות לג'נסיס על השירות האדיב שקיבלתי. חנות ענקית של משחקים מהגדולות בארץ עם שירות טוב ומחירים מעולים. אני רוצה לציין את דויד שלאחר הרכישה הסביר לי טלפונית איך מתפעלים את המשחק שירות מצוין

השירות היה טוב והמוצר הגיע בזמן אבל המוצר שהזמנתי זה לא מה שקיבלתי... הזמנתי אוזניות מדגם XTHS66MV וקיבלתי מדגם hs-66v ...