
היה מאוד מקצועי. לאחר שקבענו זמן הגיעו ביצעו עבודה מקצועית. גם הזמן לקבעית מואד ושעה היה בסדר גמור. בקיצור אני מאוד מרוצה ו אמליץ

היה מאוד מקצועי. לאחר שקבענו זמן הגיעו ביצעו עבודה מקצועית. גם הזמן לקבעית מואד ושעה היה בסדר גמור. בקיצור אני מאוד מרוצה ו אמליץ

המחיר היה הוגן, המשלוח הגיע מהר והחנות דאגה לפני, תוך כדי ואחרי לוודא שהכול בסדר - לא נתקלתי בשירות כזה:)

שירות יעיל, משלוח מהיר, במוצרים באיכות טובה, עקבו אחרי המשלוח עד לקבלת אישור שהגיע. ממליץ מאוד

מעולים וזריזים, התקנתי את הפילטרים 5 שלבים שלהם כבר בשני דירות, והחלפתי אותם בקלות בעצמי לאחר שנה (לקח קצת מאמץ אבל לגמרי אפשרי).

שירות מצויין, ענו לי מיד על כל שאלה ופניה , קיבלתי את המשלוח (מסנן ומנורה מקורי של תמי 4 edge) מהר ללוקר הקרוב לביתי, ממליצה בחום!!

הזמנתי מסננים לאוסמוזה הפוכה הזמנה קלה ומהירה מחיר סביר הגיע מהר מאוד תודה רבה על התזכורת של תפוגת יח' המסננים

שירות מדהים ממש, הכל בזריזות ואדיבות וגם המלאי מאד מגוון. מקצועיות ברמה גבוהה. בקיצור אמין ומומלץ

ראיתי את האתר לאחר חיפוש ברי מים באינטרנט. איתרתי מה שרציתי, התקשרתי לוודא שמה שבאתר אמנם מה שמגיע. נעניתי ע"י יעקב שבירר ובדק והיה מאד מקצועי מחד וסובלני מאידך. הזמנתי עם התקנה וכן ביקשתי שהמתקין יביא אתו גם את שני הפילטרים הרזרביים. התשלום בוצע טלפונית. לאחר 3 ימים התקשר יעקב, תיאם התקנה ובדיוק במועד שתואם, הגיע יעקב, התקין הכל ואפילו הוסיף מגביל לחץ לאחר שבדק אם נדרש. הדריך אותי באופן מלא והדגים תפעול המיני בר וכך הכל נגמר. המשרד בדק כל העת אם הכל בסדר (ביזמתם) והלוואי וכל המשווקים ונותני השרות בארץ היו כמו "מריטל". תענוג צרוף ותפקוד (המיניבר והצוות) מעולים !!! רק תודה והערכה רבה להם, לכווולם !

שרות יעיל ומהיר, עזרו בפתרון הבעיה ושלחו את החלק מהר. ממליץ בחום לקנות דרכם, בהצלחה.

שירות מהיר מאוד ומחירים נוחים. מעקב צמוד לאחר שליחת המוצר ועד לקבלתו. מומלץ מאוד. אין ספק שאשוב לרכוש בחנות זאת

נתקעתי בלי מים לפני החגים, המערכת לטיהור המים אוסמוזה הפוכה מספק אחר הפסיקה לעבוד פתאום. פניתי לספק שממנו רכשתי את המוצר, נאמר שיכולים להגיע בעוד חודש. התחלתי לחפש טכנאי אחר שיכול לטפל בבעיה במהרות לפני החגים. בשמחתי הרבה מצאתי את יעקוב מחברת מריטל. קיבלתי שירות מדהים ומקצועי לפני החג. בנוסף קיבלתי הדרכה מלאה ומענה לכל השאלתי ובקשתי. מומלץ בחום. יוליה מפתח תקווה

הזמנתי אונליין אחרי השוואת מחירים תנאי משלוח, בנוחות ובמהירות. המשלוח הגיע תוך יומיים וחיכה לי בתיבה בנקודה נוחה בעיר. תודה על השירות היעיל. ממליצה.

עשיתי רכישה דרך האינטרנט, וגם התקשרתי כדי לקבל מידע על המוצר, מענה מהיר, מקצועי, אדיב מאד, שירות מהיר, הגיע בזמן והתהליך היה ברור ופשוט לכל אורך הדרך. מאד נהניתי.

משלוח מהיר מאד מוצר מעולה שחוסך המון כסף יצרו איתי קשר במייל בשביל לוודא שהמוצר הגיע ושהכל תקין מעולה.

ביצוע מהיר וקל של הזמנה.. מחיר זול באופן יחסי ותשלום נוח באפליקציה.. אספקה מהירה באמצעות box2box כולל ברור הגעת החבילה ע״י הספק.

אתר נהדר זמין, מהיר ונותן שירות מיידי. מוצר נפלא שעושה את עבודתו. תודה לכם ונתראה בקניות שיגיעו.

הכל הגיע עם משלוח boxit כפי שהזמנתי. לא היה שום בעיות וקיבלתי מענה מהיר לשאלות שלי. אני מאד מרוצה מהשרות.

נטלי ליוותה אותי לאורך כל הדרך עד שהחבילה הגיעה אליי. באמת מדובר בשירות נפלא, ממליץ בחום.

הזמנתי את המוצר וקיבלתי אותו בדאר, ההתקנה הייתה פשוטה למסננים העליונים אבל ל 3 מסננים למטה היה צריך את הכלי לפתיחה/ סגירה של המסננים בפעם הבאה שאזמין את המסננים - אזמין גם את הכלי (כשפתחתי בעצמי עם עזרה מהבנים היד נצבטה בין היחידות כאשר סוף סוף הבית של המסנן הואיל להפתח) בקיצור קנו גם את הכלי לא הצלחתי להבין איזה כלי צריך, אבל מצורף קישור לכמה סוגים, אפשר לפנות אליהם והם יעזרו עם זה.

משלוח מהיר שירות טוב ומוצר טוב שעושה את העבודה. מומלץ. מזמין מהאתר ומחליף בעצמי את הפילטרים.

נהניתי מחוויית הקניה במריטל. המחיר שלהם סביר בהחלט. השרות מצויין. משלוח מהיר ביותר כולל מידע עדכני.

הזמנתי ערכה של שני פילטרים ומנורת UV. התקשרתי לפני כדי לברר שהכל קיים במלאי. השירות היה מעולה, ענו לכל השאלות. התקשורת עם החברה טובה בכל הערוצים, טלפון, ווצאפ, מייל. ההזמנה הגיעה מהר. אני מרוצה

מומלץ. קניתי חלק לתמי 4 אספתי באותו יום מפ"ת. מחיר הוגן שרות 10. תודה לכם

הליך קנייה פשוט, ביצעתי משלוח בוקסיט והחבילה הגיעה תוך ימים ספורים. נציגת שירות יצרה אתי קשר במייל לוודא את הגעת המשלוח ואת שביעות רצוני. היה חסר לי שלא צורפו למוצר הוראות התקנה.

הזמנתי ברז הזנה מפצל לבר מים באיסוף עצמי. תוך יום כבר קיבלתי הודעה שהברז ממתין לאיסוף מהכתובת שבחרתי (ביתו של אחד העובדים...לא מובן מאליו). הנציג ממנו אספתי את הברז היה אדיב ונכון לפגוש אותי גם מעבר לשעות האיסוף שהוגדרו באתר. לאורך כל ההזמנה קיבלתי מהאתר מיילים איפורמטיביים לגבי סטטוס ההזמנה ופרטי האיסוף, וכן נציגת שירות וידאה לאחר מכן שקיבלתי את ההזמנה לשביעות רצוני. לסיכום - שירות אדיב, מהיר, ומקצועי. ממליץ !