
רכשתי מקלחון דרך האתר, השירות היה מצוין והאספקה ניתנה לאחר מספר ימים. המתקינים היו מקצועיים וקשובים, הכל עבר חלק

רכשתי מקלחון דרך האתר, השירות היה מצוין והאספקה ניתנה לאחר מספר ימים. המתקינים היו מקצועיים וקשובים, הכל עבר חלק

רכשתי סבוניות רשת תלויות וסבוניות ואקום באמצעות האתר שלם. מחירים נוחים אך שירות לא משהו. בשל חוסר התאמה במידות נאלצתי לבטל את הסבוניות התלויות ולקחו ממני 6% קנס למרות שביטלתי את הרכישה מייד (תוך יומיים שלושה) לאחר ביצועה ובטרם אספתי את הסחורה מהחנות.
הלקוחה הזמין סבוניות שהוזמנו עבורו והגיעו והביטול היה לאחר שכבר הודענו לו שהם הגיעו לאיסוף. הלקוח חויב בעמלת ביטול בדיוק ככתוב בחוק ובתקנון החברה שהוא אישר בזמן הקניה ונובע בין היתר מעמלת כרטיסי אשראי שלא מוחזרת לנו.

קניתי ארונית עם כיור ב 1000ש"ח שזה כבר סכום מטורף אבל בגלל המידות אמרתי טוב נו זה מה יש חברים אחרי חודש ימים של שימוש מינימלי הדלתות התנפחו ונהרסו לאחר הפניה לחברה קיבלתי תשובה שהם לא נותנים אחריות למוצרים אלה חברת סניטק שלחו אותי לדבר עם סניטק שגם הם טוענו שהם לא נותנים אחריות בגלל שאת הארונית היה צריך להתקין רק המתקין של סניטק (בעט רכישה לא ידעתי מי הם בכלל) חזרתי בחזרה לחברה והם להגנתם אמרו שבגלל שזה נזק מים אז אין אחריות. אתם מבינים מה הם אומרים קנית מוצר לחדר אמבטיה ששם תמיד יש מים והמוצר נהרס אחרי חודש ימים והם מתנערים מאחריות שאין אחריות אל תקנו אצלם הם לא אמינים ורק מרמים אנשים גם השירות גרוע אומרים לך נחזור אלייך ואף אחד לא חוזר מספר ימים כל פעם צריך לרדוף אחריהם תגובת החברה: שלום רב ארונות אמבטיה בכל החברות מיוצרות מסנדויץ וחזיתות mdf ירוק בציפוי צבע בתנור.עמידות הינה ללחות ורטיבות קלה,במידה ויש מים שזורמים על החזיתות באופן רציף אז החזית נהרסת.תופעה זו יכולה לקרות מהתקנה לקויה או מהתאמת לחץ המים/הברז לגודל הכיור.על הלקוח להיות אחראי ובמידה ויש השפרצות ונזילות מים רבות באת השימוש לפתור את הבעיה. סניטק או כל חברה אחרת לא נותנת אחריות בכלל על נזקי מים אלא עם נגרמו כתוצאה מהתקנה לקויה של מתקין שלהם ,גם במידה והם היו מתקינים את הארון במידה והנזק נגרם כתוצאה מהשפרצת מים מרובה על החזיתות הם לא היו אחראים לנוא אלא רק במידה וההתקנה היתה לקויה. צר לי שאתה מתנסח בצורה כזו ולא לטקח אחריות על נזק שאתה גרמת לחזית מחוסר צומת לב ואולי אף מהתקנה לקויה של המוצר. עם כל הרצון לעזור לך בנושא אין לי כיצד במקרה זה. אל תקנו אצלם עדיף תשלמו יותר ותקנו במקום שנותן אחריות למוצרים שלו ועומד אחרי המילה שלו
צר לנו שהלקוח בחר לחסוך כסף ולא לקחת התקנה מקצועית של החברה ולאחר שנגרם לו נזק לארון כתוצאה מזרימת כמויות של מים על החזיתות הוא פשוט לא לוקח אחריות על מעשיו ומחליט להכפיש את החברה. אני לא מכיר ארון אמבטיה שעשוי בצורה אחרת כל ארונות האמבטיה מיוצרים מגוף סנדויץ וחזיתות mdf ירוק עמידותם הינה ברטיבות קלה ולחות בשום מקרה ושל שום חברה לא תקבלו עמידות במים זורמים על החזיתות . צר לי שזאת תחושת הלקוח אך המוצר שקיבל היא באיכות הגבוה ביותר.

מצאתי את המקלחון שרציתי בזאפ, הנציגה הייתה שרותית ועזרה לוודא זמינות כמו גם להקדים את תאריך ההתקנה היות והייתי לחוץ למסור את הדירה המוכרנה לשוכר. המתקינים היו מקצועיים וקשובים, הכל עבר חלק

הזמנתי דופן לאמבטיה, זה המקום היחיד שבו נתנו לי לאסוף מהחנות (תוך 72שעות ) כהבטחת אחת העובדות. ואכן קיימו ואכן זה הגיע במהירות ובאנו לאסוף.

שירות טוב מאוד!!! תמיד יש מענה בשירות לקוחות. הזמנתי מוצר והייתה טעות בהזמנה. ולמרות שהטעות הייתה שלנו, החליפו את המוצר ללא עלות.

עשיתי הזמנה גדולה של 3 ארונות אמבטיה ו 2 מקלחונים. הצוות הלנות בסדר אבל הספקים שהם עובדים איתם זה משהו נורא. עם הארונות היה קשה מאד לתאם, עד שהגיע היה צריך לחזור פעם נוספת כדי להשלים את העבודה. לגבי המקלחונים- עבודה מתחת לכל ביקורת. אל תזמינו מקלחונים מהם אם אתם יכולים להימנע מכך. הזמנתי מקלחונים ממש יקרים במידה מיוחדת, לקח המון זמן עד שהמתקין הגיע, כשהוא סוףסוף הגיע, הסתבר שהוא טעה במידות (שהוא עצמו לקח), וצריך להזמין חדש. שוב מחכה מלא זמן עד שיגיע. כשהגיע סוף סוף, עבד בצורה הכי מלוכלכת שאפשר: שרט לי את האמבטיה, הדביק סיליקון על מקום מלוכלך מבלי לנקות קודם (ועכשיו יש שם לכלוך קבוע בתוך הסיליקון), השאיר כל כך הרבה לכלוך אחריו שלקח לי זמן למצוא את כל הליקויים האלה (עד שניקיתי את הטינופת). כל זה ולא נתן חשבונית למרות שקיבל כסף במזומן
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לספק את המוצרים בזמן ולשביעות רצון הלקוחות,כמו בכל עסק לפעמים יתכנו בעיות אך המבחן האמיתי הינו בטיפול בבעיות. לצערי במקרה זה נחשפנו לבעיות אק בחוות הדעת של זאפ כלומר הלקוחה אפילו לא פנתה לשירות הלקוחות שלנו ונתנה לנו אפשרות טיפול בנושא.פנינו ללקוחה שתפתח אצלנו קריאת שרות כמקובל ונטפל בפניתה בהתאם.

חווית שירות מזעזעת - שומר נפשו ירחק. רכשתי באתר מקלחון ביום 8.4.21. התמורה שולמה, זמן האספקה חלף זה מכבר, ולא יצרו עימי קשר לצורך התקנת המקלחון. פניותיי ושיחה שקיימתי ביום 26.4.21 עם אורנה - נציגת דונטלו - לא הועילו. מייל נוסף שלי מיום 4.5.21 לביטול העיסקה והשבת הסכום שנגבה ללא תמורה - לא נענה כלל. הכסף והמקלחון עדיין בחברה. שירות גרוע ביותר, היזהרו!!!!
דונטלו עושה ימים ולילות עלמנת שאלפי ההזמנות יגיעו בזמן ללקוחות. לאחר בדיקת המקרה אין שחר לטענות הלקוחה . כל טענות הלקוחה נובעים מאי קריאת תנאי ההזמנה אותם היא אישרה בזמן הקניה וממשלוח מיילים לכתובת לא נכונה שפשוט לא הגיעו אלינו ,למרות שכתובת שרות הלקוחות מופיע במקומות רבים באתר,כאשר לבסוף נשלח מייל לכתובת הנכונה הלקוחה קיבלה תגובה מיידית עוד באותו יום למרות שנשלח לאחר שעות הפעילות .למחרת בבוקר כבר תואמה התקנה לחקוחה ליום למחרת ונדגיש עדין בזמנים המתחייבים לפי תנאי ההזמנה. כל טענות הלקוחה נובעים מטעויות הלקוחה ואנחנו מצידו פעלנו במהירות לטפל בפנייתה מייד איך שנתקבלה אצלנו. צר לנו שישנם לקוחות שלא קוראים את תנאי ההזמנה שולחים מיילים לכתובות לא נכנות וממהרים להשמיץ וזאת טרם בדיקת המקרה מול החנות. נכון להיום המקלחון מותקן בבית הלקוחה.

מוצרים איכותיים ויפים, שירות פנטסטי. בנינו 2 חדרי אמבטיה והכל קנינו דרכם: קרמיקה, סניטציה ובאזור. כשהיינו צריכים השלמות קרמיקה סיפקו במהירות כשהקבלן עוד היה באתר. זמינים בוואטסאפ לכל הסבר.

חווית הרכישה היתה שלימה, מהתיעצות טלפונית בשירות הלקוחות, מהירות קבלת המוצר לביתנו, ושביעות רצוננו מהמוצר עצמו, איכותו והפעלתו.

שלום, רכשתי בחנות מספר מוצרים בינהם קרמיקה לחיפוי קיר, בגלל טעות שלי בחישוב נשארו לי 4 קופסאות קרמיקה סגורות מקוריות. שוחחתי עם יואל בחנות בבקשה את הקופסאות הנותרות, יואל דיבר בחוסר סבלנות, וניתק לי את הטלפון בפרצוף, חבל שזו רמת השרות, אני מאוכזבת מאוד
דונטלו חורטת על דיגלה מתן שירות ללא פשרות ללקוחותיה..המצב כפי שהלקוחה מתארת הינו עיוות של המציאות ועל גבול של הוצאת דיבה. מברור שערכנו לרבות שמיעת הקלטות מסתבר שהלקוחה התקשרה כמה פעמים למרות שהוסבר לה בשיחה הראשונה שלא ניתן להחזיר את הסחורה העודפת והוסבר לה גם למה !! הלקוחה המשיכה לצלצל עוד ועוד ובפעם האחרונה המוכרן יואל היה במהלך טיפול בלקוחות בחנות ולאחר שהלקוחה לא הרפתה ממנו הוא הסביר לה שהוא נמצא עם לקוחות שממתינים לו והוא נאלץ לסיים את השיחה! יש אבדל עצום בן זה לבין ״לנתק את הטלפון בפרצוף״. לצערי ישנם לקוחות שלא מוכנים לקבל תשובה אחרת מהתשובה שהם רוצים לקבל וכל תשובה אחרת היא פשוט ״שירות גרוע״.

שירות גרוע! רכשתי אמבטיון עם איסוף עצמי מהחנות, כשההתחייבות היא לאספקה של 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עבודה צלצלתי לראות מה קורה עם ההזמנה, היא "נפלה להם בין הכיסאות". למחרת יצרה איתי קשר נציגה שניסתה לשכנע אותי להוסיף 300 שח ולקבל גם משלוח והתקנה כשהסברתי כמה פעמים שאני לא מעוניינת אמרה שזה פחות מקובל לאסוף מאצלם ואולי ארצה לנסוע לאסוף מהספק במודיעין- אז למה מלכתחילה קיימת האופציה בהזמנה?? לאחר שסירבתי והתעקשתי על איסוף עצמי,, יומיים אחר כך הגיע הטלפון המיוחל. זה היה יום חמישי בשעה 13:00 והתבקשתי לבוא לאסוף באותו יום. הסברתי לה שאני לא יכולה להגיע כי אני לבד עם הילדים בבית, ואמרתי שבעלי יגיע בשישי לאסוף אך היא אמרה שאין איסופים בשישי על אף שהחנות פתוחה!! בלי שזה מצויין באתר בלי כלום! כשאמרתי שלא נוכל לאסוף ביום אחר הנציגה שינתה את הטון והייתה ממש לא נעימה שהם לא מחסן ושאסוף במיידי. הסברתי לה שבעלי בקבע ולא זמין, משרת בצפון וחוזר רק בסופש, זה לא הועיל לה לתת לנו לאסוף בשישי. גם שיחה עם נציג אחר לא הועילה. בקיצור דיס המלצה על השירות של המקום!!
אתר ביג דיל עושה את כל המאמצים עלמנת לשרת ברמה הגבוה ביותר את כל לקוחותיו. לגבי המוצר המדובר אכן ההזמנה נפלה בין הכיסאות אך כשהתגלה הדבר הנושא טופל מיידית והגיע תוך יומיים ועדין תוך ימי האספקה באתר העומדי על 7 ימי עסקים שהינם 9 ימים רגילים. לגבי האיסוף עצמי - הלקוחה לא קראה את תנאי ההזמנה שהיא אישרה בהזמנת המוצר כיוון ששם רשום בצורה ברורה שאין איסוף בימי שישי כמקובל במרבית העסקים שהמחסן סגור ביום ו. לגבי ההתקנה אכן המלצנו ללקוחה לקחת התקנה כי זה מה שעדיף עלמנת שיהיה ללקוחה אחריות ועלמנת שהמוצר יותקן בצורה מקצועית משלא רצתה קיבלנו את החלטתה,צר לנו שהלקוחה לא הבינה שאנו ממליצים על כך לטובתה בלבד .לאתר ביג דיל אין שום קשר או רווח מההתקנות שמבוצעות עלידי הספק. אנו מאחלים לחקוחה הנאה שלמה מהמוצר שרכשה.

שרות מהיר ויעיל. אתר נגיש וברור. מחירים הוגנים. אספקה מהירה. אני קונה שם קבוע. מומלץ!

הזמנו ברז לכיור מקלחת עם משלוח (אנחנו בימי הסגר בשל הקורונה). המוצר הגיע עם שליח תוך יום אחד. התקנו אותו והוא בסדר גמור, נראה איכותי ותואם את הפרסום שבאתר.

מענה מהיר. משלוח תוך 3 ימים. מוצר בדיוק כפי שנראה באתר. שירות נדיב. משלוח לנקודה מאוד קרובה לבית

קיבלתי שרות מעולה מהיר, מענה לכל השאלות שלי בכל זמן נתון ובמהירות. המוצרים הגיעו אלי תוך יום עם שליח, המוצרים באיכות מאוד גבוהה ארוזים טוב! בטוח אזמין שוב??

חוויה לא טובה בכלל מאחר והספק אליו הגעתי דרך האתר סיפק סחורה פגומה, הטיל את האשמה עליי וסרב להחליף את המוצר אי לכך, נאלצתי לקנות מוצר חדש דרך ספק אחר ונמנעתי מלפנות שוב לאתר על מנת לבצע רכישות נוספות במסגרת אותו פרויקט ככל הנראה חבריי למשרד ואני (משרד לעיצוב פנים) לא נקנה יותר דרך האתר ובטח ובטח לא נפנה לספק הספציפי הזה. לספק ניתנו כל האפשרויות והזמן לברר את הנושא ולתקן את העוול אך הוא סרב בתוקף ובגסות רוח. בתודה מראש יוסי 0504236107
החקוח מכפיש סתם וחבל . הלקוח רכש 2 כיורי נירוסטה במעמד האספקה הכיורים נפתחו בפני מי שהגיע מטעם הלקוח נבדקו והלקוח הוחתם שקיבל את המוצר תקין ושלם. לאחר יומים התקשר הלקוח ושלח תמונה של אחד הכיורים כשכל הפינה של הכיור עקומה לגמרי הוסבר לו שהדבר לא יצא ככה מהחנות והסחורה נבדקה גם כשהגיעה מהספק וגם מול מי שנשלח לאספה עלידו .במקום לקחת אחריות על נזק שהוא או איש השיש גרמו לכיור הוא מנסה להלך אימים באיומים שיפרסם עלינו חוות דעת שליליות ולא יקנה מאיתנו.חבל שאדם לא יודע לקחת אחריות על מעשיו ומנסה ״לסחוט״כיור נוסף בטענות שווא

חיפשתי סיפון מיוחד הנצרך לעיצוב המקום, סיפון מיוחד שאין להשיג בכל חנות סטנדרטית, מצאתי את הסיפון באמצעות זאפ בחנות ביג דיל פתח תקוה, בחרתי בחנות זו כי שם היה המחיר הכי טוב. הסחורה הגיעה כעבור מס' ימים לשביעות רצוני. הייתי נהנה לחזור לקנות שוב בחנות הזאת, בהצלחה!

.רכישה קלה ונוחה מתוך האתר. קטלוג מפורט מאוד. תהליך ההזמנה היה פשוט, נוח ומדויק. בתום ההזמנה נוצר קשר מיידי עם הספק ותואמו כל הפרטים הטכניים. איסוף נוח ברמת שירות גבוהה

הזמנתי ברז אמבטיה דרכם, המחיר היה מעולה ויואל וכל הצוות היו נחמדים סבלניים ועוזרים. כיף לקבל שירות ברמה כל כך גבוהה כשברוב בתי העסק נותנים לך תחושה שאתה לא לקוח, אלא טרחה

המוצר שהזמנתי (מתלה לאמבטיה עם ואקום) באיכות טובה. בחרתי באופציה של איסוף מהחנות. עוד באותו יום התקשרו להגיד לי שהמוצר מוכן ומחכה לי בחנות מה שהיה מאוד מרשים. אבל כשהגעתי הביתה עם המוצר גיליתי שהכינו לי מוצר לא נכון והייתי צריכה לחזור לחנות (תיזוז'די רציני מבחינתי) כדי להחליף ואף אחד אפילו לא התנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
אתר ביג דיל עושה את על המאמצים עלמנת שהסחורה תגיע במהירות ולפי ההזמנה.לפעמים יש טעויות וההוראה היא לשלוח ללקוח אחר במשלוח על חשבונינו.נעשה בדיקה מקיפה למה כאן זה לא בוצע ונחדד נהלים.אני מודה לך על חוות דעת .

שרות מצויין ומהיר, גם אחרי הרכישה תודה, הצוות מוכן לעזור בכל פנייה ומענה אנושי מהיר.

מעולה, קיבלתי מוצר מקורי במחיר נמוך. אספקה מהירה וללא תקלות. תודה רבה ובוודאי אקנה שוב מהאתר הזה

הכישה ב- ZAP פשוטה וקלה, לאחר שבחרתי את המוצר הקניה באתר הייתה מהירה, אומנם באתר כתוב שקבל אתהמוצר תוך שבע ימי עבודה, קיבלתיאת המוצר למחרת.

רכשתי כיור מטבח מיטרני נירוסטה מסדרת KBA שלומי הבעלים מקצועי ויודע להסביר על המוצר וכן יתרונות וחסרונות. שלומי לא מחסיר שום פרט בכדי שללקוח תהיה החלטה שקטלה ואמיתית בנוגע למוצר שהוא רוכש ממחיץ מאוד על החנות דונטלו שמפעילת אתר ביג דיל