
רכשתי את הסטרימר באמצעות הזמנה באינטרנט. המוצר שקבלתי (איסוף עצמי) היה משומש (נשארו טורנטים של הלקוח הקודם). בחנות ניסו לטעון שהטורנטים היו לצורך בדיקת המוצר לפני מסירה, אבל המוצר גם הגיע פגום,לא ניתן היה לעדכן את הגרסת הקושחה שלו ולא הייתה גישה לממשק הweb. בחנות הציעו להחליף לי למוצר חדש ואני הסכמתי. לאחר שבוע פנו אליי שוב וטענו שעדיין המוצר לא מוכן (אבל כל החלקים הגיעו...). מנהל החנות הציע (מיוזמתו) להחזיר את המוצר הפגום ולקבל החזר כספי. כמובן שהסכמתי.
לצערנו היתה באמת בעייה עם המוצר שהלקוח קיבל לאחר ניסוי אצלנו. הצענו להחליף אבל זה לקח יום אחד יותר ממה שהסכים לחכות ואז הצעתי לו זיכוי מלא (למרות שהמוצר היה במלאי ורק עדיין לא מורכב בגלל הטכנאי שלנו היה במילואים בשבוע שעבר) הלקוח הגיע, קיבל את כספו כמובטח ולדעתי זה שירות נהדר למרות הטעות. כמו כן הלקוח לא החזיר חלק מהמוצר. החלטנו לא להטריח אותו ולא התקשרנו אליו להחזיר את המתאם האלחוטי בשווי של כ 150 ש"ח שנשאר בידיו. נראה לי שרות נהדר ?























