מפרסם ב-zap מאז 2004

‎בית הצילום‎ ‏(CameraShop) - עמוד 3

מצלמות וציוד היקפי (רמת גן)

- / 5
בעלים: בית הצילום
נמצאו 120 חוות דעת גולשים על בית הצילום
Outdoor
Outdoor
18.03.2018
מוצר שנרכש: ציוד צילום

שרות מקצועי ואיכותי. היעוץ היה מקצועי יסודי והכל בחיוך. המחיר היה הוגן ובהשוואה למקומות אחרים אף זול. חשים שבעלי מקצוע אמתיים נותנים את השרות, יעוץ ותמיכה. תוך הקשבה והתאמה מלאה אלי כצלם מקצועי. אמינות ושרות יוצאים דופן !

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי דואק- צלם
אבי דואק- צלם
18.03.2018
מוצר שנרכש: פלשים של חברת גודוקס

רכשתי לאחרונה סט פלשים וטריגרים של גודוקס. היחס של הצוות רוני ואילן מעל ומעבר. נותנים מענה לכל שאלה. מאד אדיבים ואיכפתיים. שירות ברמה גבוהה עם ידע מקצועי. המקום לרכוש את הציוד במחיר הנכון והמתאים. המקום לצלמים מקצועיhם וחובבים.

חוות הדעת עזרה לכם?
baruchG
baruchG
18.03.2018
מוצר שנרכש: EOS 5D MARK 4

כצלם מקצועי הנאלץ להשתמש הרבה בשירותי מעבדה, כבר שנים שאני משתמש בשירותי בית הצילום. הצוות נהדר, מסביר פנים, עושה הכל כדי שאצא מרוצה. המחירים סבירים לגמרי, בטח יחסית למה שאני מקבל. רכשתי מצלמה חדשה רק לפני שבועיים, קיבלתי פריסת תשלומים ושירות מצויין. ממליץ בחום. ברוך ג.

חוות הדעת עזרה לכם?
נטלי
נטלי
17.03.2018
מוצר שנרכש: EOS 5D MARK4

בבית הצילום תמיד חוויתי שירות נעים, אדיב והכי חשוב אמין ! לכן אני קונה רק שם לאורך השנים

חוות הדעת עזרה לכם?
Tony
Tony
16.03.2018
מוצר שנרכש: 24-70 2.8 מארק 2

חולה על הצוות המטורף והמוכשר ברמות של בית הצילום. רוני והצוות שלו תמיד מצילים אותי בזמן אמת ותמיד דואגים שתיהיה לי אפשרות להמשיך לעבוד בכל מצב. אני חושב שבלי בית הצילום לא הייתי שורד בעסק הזה. תודה רבה על שירות מטורף. תודה רבה לרוני שדואג ללקוחות שלי שתמיד יהיה להם את האיכות הכי טובה שיש. שבוע שעבר היתה לי בעיה עם עדשה ורוני שידרג לי את העדשה במקום לעדשה מטורפת ופשוט המשכתי לעבוד והכל היה מושלם תודה רבה לכם. טוני בנישו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sasson
Sasson
16.03.2018
מוצר שנרכש: EOS 5D MARK4

בתאריך 8.02.18רכשתי מצלמה EOS 5D MARK4 חשבונית מספר 10383. ברצוני לציין את המקצועיות הגבוהה, השירות המיומן והאדיב, גם במהלך ההחלטה לבצע את הקניה וגם לאחר מכן עם סבלנות ותשובה לכל שאלה. אני רוכש ציוד צילום וכן מקבל שרותי מעבדה כבר שנים רבות,\ השרות מעולה לאורך כל השנים. אני מרוצה מאוד וכמובן ממליץ על קניה ותיקון מצלמות בבית הצילום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yoav
Yoav
16.03.2018
מוצר שנרכש: עדשה 135 צמצם 2 קנון

החנות הכי טובה בארץ! שירות ללא מתחרים, אילן, רוני וכל העובדים שם מגדירים מחדש מה זה שירות אמיתי, כנה ואיכותי. תמיד מקבלים בחנות שירות מדהים, ועזרה אמיתית בכל דבר, כצלם מקצועי אני יכול להגיד שאין תחליף לבית הצילום וחבל שאין עוד מקומות כאלה. מומלץ בחום לכל מי שרוצה לקנות מצלמה או ציוד צילום ולדעת שיש לו בית להגיע אליו לכל דבר גם לאחר הקנייה עצמה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gal
Gal
24.04.2017
מוצר שנרכש: מצלמה 5D MARK IV

הגעתי לבית הצילום מיואש ! ממצלמת ה CANON 5D MARK IV שלי , הרגשתי ששום עדשה לא עובדת איתה כמו שצריך שהמצלמה שלי פשוט נוראית !!!! באמת מעולם לא הרגשתי כה חסר אונים אל מול הציוד שלי , אילן האלוף קיבל את פני בצורה הכי חברית ואכפתית בעולם דאג להנעים את זמני בזמן שהכרעת הדין על ידי רוני תתבצע , כעבור מספר דקות רוני ביקש ממני להשאיר את כל התיק שלי בחנות ושהוא לוקח את המצלמה כפרויקט ... אחרי שלושה ימים אני חוזר מאשדוד בתקווה שסוף סוף אצליח להינות מהגוף החדש שלי ושיעבוד בצורה מדויקת עם כל העדשות !! רוני המטורף הזההההההההה הצליח לכייל לי את כל העדשות !!!!! הגוף שלי עבר כיוון CMOS מכיוון שלא היה במקום ועכשיו אין מאושר ממני ! אני בוטח בציוד שלי ויודע מה הוא שווה רוני ואילן אתם אלופים ומגיע לכם שאפו ענקי !! המחיר היה הוגן לחלוטין ואפילו פרגנו לי מעל המצופה חברים ללא ספק המקום הכי מקצועי בארץ ישראל 11!!! תודה רבה גל זהבי

חוות הדעת עזרה לכם?
ira
ira
22.04.2017
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 50mm f/1.4

הגעתי לחנות לרכישת עדשת קנון בעקבות פרסום שלה באתר זאפ ולאחר פעמיים ברור טלפוני שהעדשה נמצאת במלאי ! צינתי שאני מגיע במיוחד ממרחק (שעה וחצי נסיעה כוון אחד ) המוכר הוציא לי את המוצר ונוקב במחיר יותר גבוה מהמצוין בפרסום שלהם באתר זאפ ! כששאלתי למה המחיר יותר גבוה מהמצוין באתר ?! התשובה שקיבלתי שאתר זאפ לא מעניין אותו וזה לא האתר שלו ! והעדשה שהוא נותן לי היא של יבואן רשמי עם 3 שנות אחריות ושיש עדשה ביבוא לא רשמי עם שנה אחריות ! ולכן המחיר שונה , ביקשתי מהמוכר את העדשה עם שנת האחריות (אם עדשה עובדת שנה היא תעבוד גם 3 שנים ויותר ! ) על כך השיב לי המוכר שאין במלאי וצריך להזמין במיוחד ! אני אומר לו שבאתר שלו ( לא בזאפ) מצוין שיש את העדשה במלאי במחיר שצינתי ובהספקה מידית עם סימני קריאה !! על כך מוכר אחד אמר לי אתה לא חייב לקנות אצלי ! ומוכר אחר צועק לי "אתה יודע מה ?! אני לא רוצה למכור לך ! וזאת אחרי שצינתי כמה פעמים שהגעתי ממרחק לרכוש בחנות שלהם " כל השיחה הזו התנהלה בטונים גבוהים, בחוסר סובלנות ובצורה מתלהמת מצד המוכרים. לא היתה לי ברירה ורכשתי את העדשה במחיר היותר גבוה כי ביום שישי לקראת צהריים לא אתחיל לחפש עדשה שאני צריך לעבודה ביום ראשון בחנויות אחרות וכשיש לי נסיעה חזרה של שעה וחצי .

תגובת החנות

ראשית אנחנו מצרים על כך שנפגעת . הפרש המחיר בין עדשה עם שנה אחריות של יבואן לא רשמי לבין עדשה מיבואן רשמי עם 3 שנות אחריות הוא 59 ש"ח נאמר לך שחסרה במלאי עדשה עם שנת אחריות אחת, אך כנראה שהיתה כאן אי הבנה כי עובדה שלא הבנת זאת . נשמח ללכת לקראתך אותך בקניה הבאה. בברכה, בית הצילום

חוות הדעת עזרה לכם?
סומי
סומי
01.12.2016
מוצר שנרכש: כרטיס זיכרון SD 32GB

חוויה טובה מהחנות הזאת הגעתי לאחר הסגירה והדלת של החנות כבר היתה סגורה הצצתי פנימה וראיתי את אחד המוכרים הוא ניגש אמרתי שאני מגיעה מרחוק ואני חייבת לקנות משהו לצורך עבודה מחר על הבוקר המוכר פתח את החנות הדליק אורות ונתן שרות מצוין הבטחתי לכתוב על החנות מילים חמות ! תודה על השרות אחזור אליכם בעתיד בוודאות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tsafrir
Tsafrir
23.11.2016
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 5D Mark IV

בית הצילום היא המקום לצלמים מקצועים וחובבים שירות ברמה גבוהה עם ידע מקצועי לרכוש את הציוד המתאים במחיר הנכון והמתאים לפי התקציב, אני רכשתי EOS 5D Mark IV ןמקווה שאוכל לרכוש מבית הצילום ציוד צילום נוסף כי אני יודע שזה הבית של הצלמים וחובבי הצילום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
21.11.2016
מוצר שנרכש: מצלמה Canon 5d mark 4

חווית קניה טובה מאוד, שירות מצויין הסברים טובים ומספקים. מחירים טובים וזמינות במלאי של המוצרים. אשמח לחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
שירן
שירן
16.11.2016
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 18-15

לא נתקלתי בשירות כל כך מקצועי וסבלני, מלא אנושיות וראיית הלקוח, לא משנה כמה עומס היה מסביב. הגעתי לתקן מצלמה ולקנות עדשה, רוני והצוות עזרו לי לבחור את העדשה הנכונה ביותר, לא דחפו מעבר למה שהייתי צריכה והיו קשובים לצרכים ולהתלבטויות. כמה מקומות יש לנו שניתן ללכת לקנות ולתקן ברוגע ובידיעה שהולכים למקום הכי טוב לקנות ולקבל שירות בו?... מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
עוז
עוז
07.03.2016
מוצר שנרכש: תיק למצלמה airport roller derbi

אני קונה ומתקן את הציוד בבית הצילום כבר שנים. השירות תמיד מקצועי, אכפתי ואדיב, הצוות תמיד נעים וקשוב ותמיד אני יוצא משם עם חיוך. אילן ורוני היקרים תודה רבה על העזרה, שדרגתם לי את החיים! עוז

חוות הדעת עזרה לכם?
ohad zwigenberg
ohad zwigenberg
21.01.2016
מוצר שנרכש: עדשה 24-70

אז קוראים לי אוהד צויגנברג ו אני צלם עיתונות ובתור צלם ש המצלמות הם כלי העבודה שלי וחלק בלתי נפרד שלי אני משתמש בהם יום יום ובסוג הצילום שאני מצלם המצלמות עוברות הרבה ומקבלות לא מעט מקום אבל אני תמיד רגוע ש לא משנה מה יקרה להם יש לי כתובת אחת ויחידה לטפל בהם בצורה הכי טובה,מהירה ואמינה שיש עברתי ונוכחתי לבקר בהרבה מעבדות ושאר חנויות צילום בארץ ובאף חנות אחרת בארץ אין את אותה חווית הקנייה ו שירותי מעבדה הכי טובים שיש כמו בית הצילום ברמת גן ו בעוד חנות אחת ירושלמית ותיקה ומפורסמת תמיד בבית הצילום תקבלו את השירות הכי אמין ומקצועי שאתם רוצים לקבל מתי שאתם נכנסים לחנות בכל פעם

חוות הדעת עזרה לכם?
VIKI
VIKI
17.12.2015
מוצר שנרכש: נרתיק למצלמה REZO

חיפשת תיק שיגן על המצלמה שלי , הגעתי לאתר של בית הצילום דרך זאפ המחיר היה מצוין חזרו אליי מיד ולשאר את ההזמנה למחרת הגעתי לאסוף מהחנות נציגי השרות שם נחמדים מאוד ממליצה בחום למי שמחפש ציוד צילום .

חוות הדעת עזרה לכם?
יעל
יעל
14.12.2015
מוצר שנרכש: מצלמה EOS5DM2

היה ברור לי שאני קונה מצלמה רק באחריות של קרט, לכן ניגשתי לבית הצילום. קיבלתי שירות מקצועי וסבלני. בחנות היה אילן, שלמרות שהיה לחץ בחנות, הצליח לשמור על שלווה ולתת שירות מעולה. אני יודעת שיש למצלמה בית - אם תהיה לי תקלה או סתם שאלה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
27.11.2014
מוצר שנרכש: מצלמה 60D

הגעתי לחנות אחרי השוואת מחירים באינטרנט, המחיר שלהם היה הכי זול כולל אחריות רשמית של קרט ל3 שנים! (מאוד משמעותי) הנציג היה מאוד נחמד, עזר לי בכמה התלבטויות אחרונות, ואח"כ עשה לי הסבר זריר על המצלמה, הרכיב לי הכל ובדקנו יחד שהכל תקין... בקיצור, הכל היה מצויין

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
14.10.2014
מוצר שנרכש: עדשה 16-35mm f2.8 ii

ההזמנה באתר הייתה פשוטה, המחיר היה בין הזולים באתר זאפ. ביצעתי את ההזמנה בשבת בערב וביום ראשון בבוקר יצרו איתי קשר בבקשה לקבל צילום של תז וכרטיס אשראי מפני שהחיוב גדול והם לא לוקחים סיכונים. קצת מחשיד, אני חייב להודות, שלחתי את הפרטים הדרושים, אך משום מה הייתה בעיה בחיוב דרך אותו כרטיס אשראי. מיד חזרו אלי להודיע לי שלא התבצע חיוב. נתתי בטלפון את הפרטים של כרטיס אשראי אחר וכבר באותו הרגע הוציאו לי את ההזמנה והמשלוח. כמו כן שאלו אותי אם אני מעוניין להוסיף פילטר UV על מנת לשמור על האלמנט החיצוני של העדשה מפני שריטות - מכיוון שזו עדשה מאד יקרה. זה דבר נהוג מאד ואני מעריך את העובדה שהציעו לי לרכוש פילטר כזה ועם זאת סירבתי להצעה ולא הרגשתי שמנסים לדחוף לי סתם דברים נוספים. כמו כן מכיוון ששילמתי בתשלום אחד קיבלתי את המשלוח בחינם שזו הטבה לא רעה בכלל ולא מובנת מאליו (המשלוח מהיר ועד הבית). השליח הגיע תוך יומיים כאשר זמן האספקה היה 3-4 ימים. השירות היה טוב, המוכר נשמע נחמד והמשלוח הגיע במהירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Joseph Nowsre
Joseph Nowsre
12.10.2014
מוצר שנרכש: עדשה צילום 18-200

ההזמנה היתה קלה ומהירה מאוד שירות לקוחות מעולה התקשרו יום למחרת לאמת את ההזמנה ולמרות שהובטח משלוח תוך 14 יום העדשה הגיעה תוך 3 ימים !! אני מרוצה ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
איגור
איגור
12.10.2014
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה EF 50mm f/1.8 II

השירות היה מצוין, יעיל ומהיר. המשלוח מהיר מאוד, המוצר הגיע יום למחרת. המוצר שהגיע היה בדיוק המוצר שהוזמן. בסה"כ מרוצה מאוד, אין תלונות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב וכ
אביב וכ
08.10.2014
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 50mm f1.8

היה איזה בלבול בהזמנה, ישר יצרו איתי קשר מהחנות, תיקנו את הבעיה, ושלחו לי את המוצר עם שליח (לא דואר) עד הבית.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
30.08.2014
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה 50mm f/1/8

חיפשתי לקנות עדשה למצלמה שלי ולפי האתר "בית הצילום" היו הזולים ביותר. היה כתוב שהעדשה עולה 389 ש"ח. יום למחרת התקשרו ואמרו שמכיוון שנותרו להם רק עדשות בייבוא מחו"ל (או משהו בנוסח הזה, אני לא זוכרת במדויק) העדשה בעצם עולה 418 ש"ח. שקלתי האם לבטל את ההזמנה מכיוון שיכולתי למצוא ביותר זול אבל החלטתי לא לבזבז עוד זמן ולאשר את ההזמנה. מעט התאכזבתי מכך שהם לא נאמנים למחיר שכתוב, ענייני הייבוא הם פחות עניינו של הלקוח והיה יותר הוגן להשאר עם המחיר הנקוב, ואחר כך לשנות את מה שמופיע באתר כדי למנוע עוגמת נפש ללקוחות נוספים. בנוסף, עכשיו כשנכנסתי ראיתי שלצד העדשה ב-418 ש"ח הם עדיין מציגים עדשה ב-389 ש"ח, מן ההגינות להוריד את הפרסום אם הוא לא תקף. ונעבור לדברים הטובים... למרות שלא ציינתי שאני רוצה שליח עד הבית, הגיע אליי שליח ולא סתם לבית אלא במיוחד למקום העבודה שלי, תוך יום. ההתנהלות כולה הייתה נחמדה ואדיבה, ועכשיו גם קיבלתי מייל שאני מקבלת מתנה על הקנייה. סך הכל חוויית שירות טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
MARK
MARK
12.07.2014
מוצר שנרכש: עדשת CANON 50MM ef 50 mmf/1.8 ii

הזמנתי באינטרנט עדשת CANON ef 50 mmf/1.8 ii. כמעט מיד קבלתי טלפון מבחור בשם אילן מהחנות, לצורך בירור אמצעי תשלום. למחרת הגיע שליח עם עדשה. לא מאמין שניתן לקבל כל כך מהר. השירות פשוט מדהים.

חוות הדעת עזרה לכם?
tomash
tomash
22.05.2014
מוצר שנרכש: מבזק למצלמה YN568EX

קניה פשוטה ביותר. מהירה ביותר. רכשתי את המבזק בסוף שבוע וכבר ביום ראשון חזרו אלי להשלמת הקנייה,ועוד באותו יום נשלח המבזק אלי. למחרת היה אצלי המבזק עם שליח שהגיע ישירות. חויית קנייה מעולה. מומלץ ביותר!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון