
איזה כיף להתחדש באייפון 16.256 חדש הכי זולים בירושלים שירות טיל ואין על מאיר בעולם דאג לי שלא יאבד שום נתונים אפילו את התמונה של הפלאפון העביר לי פשוט הכל ממליץ עליהם פשוט מקצוענים

איזה כיף להתחדש באייפון 16.256 חדש הכי זולים בירושלים שירות טיל ואין על מאיר בעולם דאג לי שלא יאבד שום נתונים אפילו את התמונה של הפלאפון העביר לי פשוט הכל ממליץ עליהם פשוט מקצוענים

אני חייל וחיפשתי מכשיר s25 אולטרה 1 טרה והם היחידים שהיה להם בירושלים הבעיה שבמוצש החנות סגורה ואז ענה לי בחור בשם מאיר ואמר לי דהוא יבוא לפתוח מיוחד בשבילי כי מחר על הבוקר נוסע למילואים אז אין מאודר ממני ותודה ענקית להייטק מובייל בירושלים שירות 100 מ100 אלופים

בסדר גמור. ההזמנה מהירה ופשוטה. חוזרים אליך טלפונית לאישור וסיכום. קיבלתי הודעה ע"כ שהמכשיר הגיע לירושלים. לקח חמישה ימים.

רכשתי אייפון חדש דרך החנות השירות היה מצויין חוויה נעימה עזרו לי והדריכו אותי במעבר למכשיר החדש ממליץ לכולם

חפשתילעובדים שלי שתי מכשירים ומצאתי את הייטק מובייל ירושלים דאגו לי כל צה שהייתי צריך פנקן אותי במגנים וגם הציעו לי קפה הרגשתי שירות אמריקה אין ספק שיחזור לשם שוב

מקום פשוט מושלם! היו איתנו לאורך יום שלםםם כדי לסדר לנו את התקלה הכי מקצועי

שירות מכל הלב! קניתי במחיר הכי טוב ברשת. קיבלתי את המוצר תוך יום מומלץ מאוד. תמיד כייף לקנות במקום כזה .

רכשתי מהחנות מכשיר אייפון עם מוצרים נלווים, והחוויה הייתה פשוט מעולה. לאורך כל התהליך שוחחתי עם מאיר מהחנות והוא היה אדיב, מקצועי, סבלני ושירותי בצורה יוצאת דופן. הוא שמר לי את המכשיר בצד עד שהגעתי לאסוף אותו ודאג שהכל יתבצע בצורה חלקה. גם לאחר הרכישה, מאיר הדריך אותי בסבלנות איך להעביר את הנתונים מהמכשיר הישן לחדש וזה ממש עזר לי. מרגיש שיש על מי לסמוך, גם לפני הרכישה וגם אחריה. שירות באמת מעל ומעבר - ממליץ בחום!

חיפשתי מלא זמן אייפון 13 מיני ובאתי לחנות קיבלתי שירות מעולה עד הפרט הכי קטן יבואן רשמי עם אחריות ממליצה מאוד

קנינו בסניף ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. יחס מעולה. מחירים טובים. שירות אדיב ואמין. הבטיחו לשמור לנו את המוצר למרות שלא התחייבנו לכלום. היו נחמדים מאוד, יעילים ומקצועיים.

שירות מהיר, יעיל וענייני. הזמנתי טלפון לבני בקשתי שיגיע בזמן ליומולדת, הגיע לפני הזמן והרבה לפני זמן ההתחייבות אז תודה! הילד מרוצה ושמח! מכשיר מעולה!

חנות נחמדה במרכז ירושלים, יחס מאוד יפה, שירות טוב בחנות, מענה מהיר ואיכותי בוואטסטפ, מאוד מרוצה. בעז"ה שלא אזדקק לשירות או אחריות שאז באמת נבחנת איכות השירות, כך שההמלצה שלי על חווית הרכישה עצמה. מקווה שגם אתם תהנו כמוני.

וואו איזה חוויה חויית שירות מדהימה אנשים נהדרים מחיריםמצויינים המחיר זהה למחיר באתר בלי טריקים ובלי שטיקים בטוח אחזור

שירות מקצועי ענייני ומהיר, הגעתי לקנות לילדים אוזניות של אפל וקיבלתי הסבר מפורט ומקצועי על כל דגם של אוזניה עד שהחלטנו

שלחנו מכשיר אייפון 12תקול, מהחברה נאמר שיחליפו לנו מכשיר, נתנו מכשיר לבן, החזירו מכשיר אדום, ילד בן 12 לא רוצה טלפון אדום, שלחו אותנו הביתה, תמתינו שייהיה טלפון לבן. מתי? לא יודעים מתי יהיה להם. הבן שלי שהיה להוט לקחת את הטלפון שלו לחול" ברר על אייפון 13 להמרה..גבו מאיתנו 610 שח יותר מכל חברת טלפונים אחרת. יחס מזעזע, אין להם מושג מתי יהיה... עוד לא נתקלתי בחוויה כזו. אחרי שיחה עם נציג החנות וששלחתי לו 4 חברות סלולר אם 600 שח פחות..אמר לי שבעיה שלך.בחוצפה כזו טרם נתקלתי
לקוחותינו היקרים שלום רב חשוב לנו להבהיר את השתלשלות העניינים בצורה מדויקת: המכשיר שנמסר לבדיקה הוחלף בהתאם למדיניות היצרן, בצבע שהיה זמין במלאי באותו רגע (אדום). הובהר מראש, ובצורה מפורשת, שכאשר יגיע מכשיר בצבע לבן – נבצע החלפה נוספת ללא עלות. לגבי המעבר לאייפון 13 – לא "גבינו מכם" סתם תשלום. הלקוחה מיוזמתה התקשרה ושאלה האם ניתן להחליף לדגם מתקדם יותר בתוספת תשלום עבור ההפרש וכך היה. האמא של הילד הגיעה איתו, קיבלה הצעת מחיר מסודרת ומפורטת , ( וגם הנחה קטנה מהמחיר המקורי ) והלקוחה בחרה להסכים להצעה, ואף הודתה לנו על השירות. מדובר במכשיר חדש (ולא מחודש), ובשוק הפתוח מטבע הדברים יש פערי מחירים מול רשתות גדולות או מבצעים נקודתיים – זה ברור וידוע מראש. נציין עוד שלאחר יומיים פנתה הלקוחה באיומים שאם לא נזכה אותה היא תכפיש את שמנו ברשתות ולצערנו כך עשתה , אף על פי שגם הלקוחה בעלת עסק והיא מודעת לנזקים הנגמרים מכך . צר לנו שכך פעלת! הייטק מובייל חורטת על דגלה שירות ואמינות ואנו משתדלים לתת שירות מקצועי והוגן לכל לקוח, וגם במקרה הזה פעלנו כך. נשמח לעמוד לשירותכם גם בעתיד.

רכשתי מצלמה של קנון , אני חייבת לציין שקיבלתי את המצלמה יום אחרי ההזמנה עם שליח עדדד הבית . בשיא המלחמה עם איראן לא מובן מאליו בכללל , השליח מטעם החנות שהגיע היה נחמד מאוד וסבלני לא יכולתי לרדת לקחת את המצלמה הוא העלה לי את המצלמה עד הדלת בשמחה ובחיוך .

קניה חכמה צוות שירותי יעיל ונעים, באתי לקחתי למרות התור והביקוש שהיה, יצאתי עם מוצר מבוקש שהיה אצלם במלאי

דניאל היה שירותי במיוחד! תודה ממליץ בחום חנות נעימה והמחירים נוחים קניתי לכל המשפחה שלי

ממש ממליץ, מחירים הגונים, יחס אדיב, המון סבלנות ובעיקר יושר. קניתי פה אחרי הרבה בירורים. מקום ראשון.

קניתי טאבלאט מקצועי המחיר מיוחד והשירות מטורף תמיד אחזור לקנות פה אני ממליץ לכולם על החנות

שירות מעולה ויעיל, תהליך רכישה קל וברור, משלוח מהיר נוח. כל שאלה נענתה, הציעו שדרוג רלוונטי אך לא דחקו. שירותיים ונעימים.

מפרגן לחנות מקסימה נתנו לי אחלה שירות מחירים מצויינים חוות קנייה מהנה ומקצועית תודה לכם

שירות מקצועי ומהיר עם הסבר ממצה על המוצר, מוצרים מתחרים, מוצרים משלימים וכמובן מחיר מצוין

אני חייל נתנו לי הנחה מטורפת ממליץ ממש שירות מהיר ואיכותי מיקום נוח וטוב מומלץ

שירות מהמם ומכל❤️, תמיד מזמינה מהם💃🏼🥰🤩🥳תודה על הכל🤩 סניף רמת גן🔝 ונותנים שירות הכי טוב, והכי חשוב הסבלנות שלהם והייחס המעולה עם הלוקח