דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, סלולר וגאדג'טים (72 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
באג מולטיסיסטם בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבאג ?
3.68
ציון ממוצע
66
חוות דעת בשנה האחרונה
634
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
4
1
4
6 חודשים אחרונים
13
2
9
שנה אחרונה
43
2
21
כל הזמן
392
20
222
נמצאו 634 חוות דעת גולשים על באג
תמונת משתמש
שם:
Ofir
תאריך:
16/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במידה והפוסט יגיע לאדם אחד וישנה את דעתו–עשיתי את שלי.
רכשתי לבני בן ה-10 מדפסת תלת-ממד. אחרי שבוע הפסיקה לעבוד ומצאתי עצמי בתוך סאגה מתישה בת שלושה שבועות מול נציג תמיכה בשם יניב. מיילים, סרטונים, בקשות להוכחות טיפול מצדו–הכול, רק לא לקחת את המדפסת למעבדה.כששאלתי על האחריות, הסביר יניב שהיא חלה רק על רכיבי חשמל. איפה זה רשום?איך יודעים שהתקלה לא חשמלית? כלום. לבסוף הגעתי למנהל אלון, ששאל למה המכשיר לא הגיע למעבדה. שאלה מצוינת אחרי שלושה שבועות של התשה. אז העברתי את המדפסת לסניף ביהוד, שבועיים נוספים הסתיימו בהחלטה להחליף אותה בחדשה. יניב טרח לציין שזה "לא במסגרת האחריות". עוד שבוע חלף ללא מענה. יצרתי שוב קשר, אמרו שאפשר לאסוף את המדפסת החדשה מהסניף. אבל רק את המדפסת. שאלתי למה הכוונה, הסביר יניב שהם יוציאו מהאריזה חלפים שלא הגיעו אליהם לתיקון. ניסיתי להבין מה בדיוק הולכים להוציא, אבל הוא המשיך להתיש במיילים בלי לתת תשובה. שהתקשרתי לסניף, הפנו אותי שוב לשירות, ושוב יניב שלא נתן תשובה והמשיך להתיש באופן שהרגיש מכוון ואישי. לבסוף הגעתי לסניף, שם נציג נחמד בשם דנאל, ניסה להבין מה לעשות. המכשיר החדש הגיע מפורק בתוך אריזה עם שלל חלקים, ולא היה ברור אילו חלקים אמורים להישאר בחוץ. הוא ניסה להשיג את אלון ויניב, אך לא קיבל מענה. שעתיים שלמות של התעסקות והמתנה ולבסוף התייעצויות, הוחלט שאקבל את המדפסת – בלי שקית שמצורפת לאריזה. הסברתי שהשקית הזו חיונית שכן יש שם את הברגים, ושוב נמצא דנאל הנציג במבוי סתום. מה ניסו לחסוך? ברגים? אחרי התשה נוספת קיבלתי מדפסת חדשה עם החלקים. אפילו כבל החשמל הביאו לי, מדהים.
לשים מישהו כמו יניב בתמיכה ללקוחות זו טעות. גם אחרי אסקלציה להנהלה לא היה שיפור, להיפך. כבר החלטתם להחליף את המוצר אז למה לא לתת חוויה עם חיוך. את המיילים מול הבחור אפשר לשלוח לניתוח בסדנאות. אפס אחריות, אפס תודעת שירות. אני מקווה שמישהו בהנהלת באג יקרא את זה וירענן שורות. זה באמת חבל.
תגובת החנות:
אופיר שלום
הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כן חשוב לי לומר שאנו עושים את המיטב בתמיכה כדי לסייע בתפעול ומתן פתרון.
בקצרה - זיהינו תקלה במבנה \ שלדת המדפסת שלא מאפשרת להדפיס באופן תקין, במקום לתקן את הקיים הוחלט לאשר החלפה, מדפסת מול מדפסת, הנחנו את החנות לעניין ההחלפה – חייגו אלינו מהחנות ומסרנו שנותנים מדפסת + מחזיק פילאמנט בלבד (בדיוק כמו ששלחת), לצורך הרכבת המדפסת אכן היה צריך לספק ברגים וזה מה שסופק,
לסיכום: מה ששלחת זה בדיוק מה שהוחלף לך לחדש.
כמובן שהיה צריך בחזרה את שאר הערכה לצורך השמשה / החלפה.
בברכה,
שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.

מוצר:
Ender-3 V3 KE CREALITY
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
11/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות היה מהיר ונוח! בלי תקלות ובלי התחכמויות. גם המענה לשאלות היה מהיר ולעניין. מומלץ בחום.
מוצר:
מכשיר gps לכלבים מכשיר gps לכלבים trackipet
תמונת משתמש
שם:
ישראל קליוסטרו
תאריך:
07/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אחלה חוויית קנייה, ממש טובים החברה הזאת. משלב הגלישה, דרך שינוי הכתובת ועד לשליח החביב. שאפו.
מוצר:
אריזה כפולה (16 דפים) אריזה כפולה color go black frame
תמונת משתמש
שם:
liore
תאריך:
06/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון באתר , כשבאתי להתקין את המדפסת גיליתי להפתעתי שהיא ללא חיבור אלחוטי בכלל , הפרט הזה לא היה ברור בפרטי המוצר באתר , למרות שלא השתמשתי במדפסת והיא נארזה בחזרה , באג סירבו לחליף אותה בדגם אחר, למעשה לא קיבלתי שירות ואני תקוע עם מדפסת שהיא משקולת נייר ,אני לא אקנה ברשת באג יותר, ואני ממליץ לא לקנות שם גם לאחרים.
תגובת החנות:
ליאור שלום
חשוב לי לציין כי הדברים אינם מדויקים .
פנית אלינו וטענת שלא ביצעת שימוש במוצר אלא רק פתחת את האריזה.
לאחר מכן התברר שהמוצר כן נפתח ואפילו ראשי הדיו נפתחו (מוצר מתכלה).
לאור זאת לא אישרנו את ההחזרה.

בברכה,
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
epson 3210
תמונת משתמש
שם:
totosha1971
תאריך:
04/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מרוקן אשפה ל-roborock s7, קיבלתי את ההזמנה שלי מהר הביתה. המכשיר עובד טוב, תודה רבה.
מוצר:
מרוקן אשפה מרוקן אשפה ל-roborock s7
תמונת משתמש
שם:
ארקדי
תאריך:
03/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי תשלום בביט, קיבלתי אימייל "לצערנו הזמנה מספר 913663
לא אושרה לחיוב מחברת האשראי ולכן לא נוכל לספקה."
שלחתי את אישור התשלום מהביט לתמיכה של באג, ענו לי "הזמנתך בוטלה עכב סירוב מחברת האשראי.
לביצוע הזמנה חדשה אנו ממליצים לך לנסות עם פרטי אשראי אחר.". בדקתי באפליקציה של חברת האשראי וראיתי שנרשמה עסקה שתרם אושרה. ועכשיו אני צריך להתעסק בלוודא שלא יחייבו אותי מבלי שאקבל את ההזמנה, לא ממליץ.
תגובת החנות:
ארקדי שלום
הזמנתך לא חויבה, לצערנו לא היה אישור.
לאחר מכן קיבלנו אישור מביט ולכן העברנו בקשה לביצוע זיכוי בהעברה בנקאית.
מוצר:
K380s
תמונת משתמש
שם:
Asaf
תאריך:
02/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מתנת יום הולדת לבן שלי, המחיר ששילמתי באתר היה 1249 ש״ח, כמה דקות אחרי שרכשתי השתנה המחיר ל1099 ש״ח, תגובת שירות הלקוחות ״המחיר משתנה מפעם לפעם, לא ניתן לקבל זיכוי על ההפרש״, בנוסף לזה, המקלדת הגיע פתוחה ונראית משומשת, מבאס כי זו מתנת יום הולדת, תגובת שירות הלקוחות ״המקלדת נפתחת לצורך צריבת העברית״ שוב היא נראית משומשת! בקיצור אני התאכזבתי מההתנהלות כלפי הלקוח, בבאג אני לא ארכוש יותר ואישית גם לא אמליץ לרכוש שם.
תגובת החנות:
אסף שלום
בהמשך לשיחתנו, הרשה לי להתנצל על חווית השירות.
כמובן תזוכה עבור ההפרש.
מוצר:
מקלדת גיימרים (אנגלית עברית) מקלדת גיימרים apex pro mini us
תמונת משתמש
שם:
appatic
תאריך:
24/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה בשירות המקוון. המוצר נמכר במחיר הוגן, מתאים לתיאורו והגיע באמצעות שליח ביעילות ובמהירות.
מוצר:
שעון חכם w.se gps 40mm al sport band
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
24/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע מהר כמובטח, ארוז כהלכה, ובמחיר מנצח. חווית הקניה מוצלחת מאוד, כפי שמצופה מחברה כזאת.
מוצר:
סמארטפון סמארטפון redmi 13c nfc 4gb 128gb
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
24/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוד מרוצה מהשירות בבאג ההזמנה הגיע מהר ונאספה מהסניף הקרוב אליי .המוכר היה אדיב ההזמנה נאספה במהירות.
מוצר:
כבל כבל ultra high speed 8k hdmi 2.1
תמונת משתמש
שם:
אריאל שירותי הובלה
תאריך:
19/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ןשירות מעולה בחרנו שירות עצמי הגענו לסניף טבריה המנהל נתן לנו שירות מושלם וקנינו מכשיר מהמם תודה רבה
מוצר:
סמארטפון סמארטפון phone(2a) 12 256gb milk
תמונת משתמש
שם:
giraphic
תאריך:
12/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יעיל מאוד ונעים.
מוכרים נחמדים מאוד
המשיכו כך ובטוח נחזור אליכם ברכישות הבאות
תודה רבה
מוצר:
amazfit huami gtr2 שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
aaa
תאריך:
09/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשעה שביצעתי את ההזמנה, *ולפני* שהזנתי את פרטי האשראי, האתר "התחייב" לאספקת ההזמנה תוך יום עסקים אחד אל סניפכם בחוצות המפרץ.
*לאחר* ביצוע ההזמנה, זמן האספקה שונה ל- 1-7 ימי עסקים.
פניה לוואטסאפ של שרות הלקוחות לא נענתה במשך יומיים וספק אם תענה.

בקיצור, אתר לא מהימן ושירות לקוחות מתחת לכל ביקורת
תגובת החנות:
אסף שלום
חשוב לי לעדכן כי לא ציינו באתר שהאספקה היא תוך יום עסקים אחד.
אנו מציינים אספקה 1-7 ימי עסקים באופן כללי כאשר יש החרגות למוצרים מסוימים בהם האספקה גדולה יותר בהתאם להנחיות הספק.
מוצרים באיסוף עצמי מאחד הסניפים יסופקו 1-4 ימי עסקים
מוצרים בהם ניתן לבצע שילוח אקספרס יסופקו באותו יום או ביום העסקים לאחר מכן וזאת בהתאם לשעת ביצוע ההזמנה - אולם זה לא המקרה בהזמנה שלך.
ניתן להיכנס לקישור באתר שלנו תחת קטגורית משלוחים - https://www.bug.co.il/delivery/

בברכה, אייל
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.
מוצר:
טכנו ג'מבו 6150 84 חלקים קווארצ'טי
תמונת משתמש
שם:
redlich6
תאריך:
09/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה התקבלה בקלות, הגיעה לחנות די מהר (תוך יומיים). השירות באיסוף המוצר היה מהיר ואדיב
מוצר:
מודן ספרים אבודים בגיהנום ספה ר מונסטר minecraft 3
תמונת משתמש
שם:
peeredna
תאריך:
09/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאד ידידותי וקל לתפעול. המוצרים מוצגים בצורה טובה וברורה. המוצר היה זמין לי בחנות לאחר זמן קצר
מוצר:
tucano samsung galaxy tab s8 ultra 14 6 נרתיק לטאבלט
תמונת משתמש
שם:
kobifux65
תאריך:
08/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ונוח, ההזמנה סופקה מהר , הנציגה בחנות היתה נעימה.
אחלת שירות, אשמח לקנות מם שנית. תודה לימור
מוצר:
innopia shaks g1 imt-m800 סטרימר
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
01/12/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה והאספקה היו מהירים מהיום למחר הגעתי לאסוף את המוצר מהחנות וממש תוך כמה דקות כבר הייתי בחוץ שרות מעולה ויחס מצויין
מוצר:
playstation - ps4 god of war ragnarok
תמונת משתמש
שם:
אלישבע
תאריך:
27/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה! רכשתי באתר של באג אוזניות JBL, האתר היה נוח וידידותי, מעל ומעבר היה השירות שקיבלתי לאורך ההזמנה בשירות הלקוחות, גם בוואצאפ וגם במייל, הנציגים ענו לשאלותי במהירות ובאדיבות,
בחרתי במשלוח אקספרס, והמשלוח אכן הגיע אלי יום למחרת בדיוק בטווח השעות שנאמר לי.
בתהליך הקנייה התייעצתי ושאלתי אותם המון שאלות בוואצאפ, והם ענו לי על הכל בסבלנות ובמהירות.
לא מובן מאליו השירות, ואין לי ספק שאחזור לרכוש אצלם שוב.
תודה רבה
מוצר:
jbl tune 570bt אוזניות קשת אלחוטיות
תמונת משתמש
שם:
מרגריטה
תאריך:
25/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקלדת. היא לא הייתה חדשה. היו עליה שריטות והאותיות על הכפתורים היו מחוקות.
כשפניתי לעזרה, אמרו לי שככה זה אמור להיות! אבל יש לי ליד עוד מקלדת שבה הכל בסדר. כלומר, הם שיקרו באופן בוטה!
וכשאני הראיתי להם את המקלדת השנייה, הם אמרו לי שהם לא יפתרו את הבעיה ושאני בעצמי צריכה לכתוב ל-Logitech, ושזו לא הבעיה שלהם!
מזעזע, אני פשוט בשוק מהיחס הזה.
קודם הם משקרים ואז פשוט מסרבים לפתור את הבעיה!
תגובת החנות:
מרגריטה שלום
הרשי לי להתנצל על חווית השירות שתיארת במכתבך, יחד עם זאת הוסבר לך כי עלייך לפנות לספק ויאשרו החלפה שניתן לבצע אצלנו וכך היה.
קיבלת אישור החלפה למקלדת.
אנו שוב מתנצלים ונשמח לתת לך חווית שירות מתקנת בעתיד.

בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם
מוצר:
logitech mx keys s macos
תמונת משתמש
שם:
hadasg88
תאריך:
17/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהמוצר חזר למלאי פחדתי שהוא מוצר שהוחזר מלקוח. בשיחה עם נציג מכירות הוא אמר שנכנסו כמה פרטים למלאי לא קשור להחזרה.
ביצעתי את ההזמנה ולאחר כמה ימים קיבלתי שיחה שהמוצר לא קיים במלאי.
מכיוון שביצעתי עסקת תשלומים שעדיין הייתה בקליטה ביקשתי לבטל אותה אך הנציגה התעקשה שהזיכוי יהיה בפעם אחת.
מאוחר יותר התשלומים החלו לרדת ועדיין לא קיבלתי זיכוי.
כשפניתי אליהם הם שלחו לי חשבונית זיכוי בתשלומים מאוחרים יותר מהמקור במקום לבטל מראש את עסקת התשלומים אי לחילופין לתת זיכוי בפעם אחת כפי שאמרה הנציגה. יש לציין כי עסקת הזיכוי עדיין לא נקלטה.
חזרתי אליהם ואין עם מי לדבר.
בחיים שלי לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך גרוע.
אני מצפה שהם יעשו פרעון מוקדם במקום על השטות הזאת שבאה באשמתם כשהם מוכרים מוצר שאין להם במלאי ונותנים לתשלומים לרדת לפני בדיקה כזאת.
ממליצה לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
הדס שלום
בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך מה עלייך לעשות כדי שחברת האשראי תפתור לך את הנושא.
תודה על ההבנה.
בברכה, צוות שירות הלקוחות
מוצר:
מחשב נייד hp pavilion
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
17/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באינטרנט הייתה קלה, נוחה ופשוטה.
השירות בסניף היה אדיב ויעיל.
ראוי לציין כי המחיר היה טוב.
מוצר:
apex 2659 ממיר דיגיטלי לקליטת עידן
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האוזניות הגיעו במהירות לסניף שאליו ביקשנו. האיסוף מהסניף היה מהיר ואדיב. מרוצים מאוד ונקנה שוב
מוצר:
jbl jr 310 אוזניות ילדים
תמונת משתמש
שם:
orligrif
תאריך:
13/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:


לפני כחודשיים, בהמלצת בתי, רכשנו מאילת שני שואבים שוטפים מדגם Roborock Flexible Lite - אחד עבורי ואחד עבורה. בעוד היא מאוד מרוצה מהשואב וטוענת שהוא מעולה, אני דווקא מאוכזבת מאוד.

השואב שלי לא מתפקד טוב: הוא לא שואב בצורה מספקת, מוציא יותר מדי מים, ולצערי לאחרונה לא ניתן כלל להשתמש בו כיוון שמיכל המים נוזל. פניתי לשירות הלקוחות של באג, צילמתי את המיכל המטפטף ושלחתי, הנציג טען שאין לו אפשרות לדעת אם שברתי את המיכל, הצעתי לשלוח להם למעבדה כדי שייראו שהמיכל שלם ועדיין מטפטף, ככל הנראה השסתום של היכל תקול. הפתרון שהציעו שאקנה מיכל מים ב 150 ש"ח. מוצר חדש עם אחריות תקול ואני צריכה לשלם עבור חלפים לא תקינים.

שירות הלקוחות הוא פשוט בושה. אם מישהו מתלבט אם לקנות מהיבואן הרשמי ולשלם יותר - לדעתי, אין לכך סיבה.


מוצר:
Roborock flexi life
תמונת משתמש
שם:
rivkafinkelshteyn
תאריך:
11/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו nintendo switch lite והוא הגיע ממש מהר תוך כמה ימים המוצר הגיע בלי שום פגמים ואנחנו נהנים מאוד מממנו כל יום 😀
מוצר:
nintendo switch nintendo switch lite קונסולת
תמונת משתמש
שם:
MAK
תאריך:
10/11/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודב רבה על רכישה נוחה ומהירה . נקודת איסוף קרובה לבית.
המוצר הגיעה לנקודת איסוף הקרובה.
מוצר:
provision isr - פרוויז ין provision x3 4mp מצלמת דרך דו כיוונית
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply