
שיחה נעימה עם המנהל. לבקשתי, הצליח להקדים את המשלוח כך שהגיע תוך יומיים הביתה על ידי שליח וללא תשלום .באמת מיוחד במינו.

שיחה נעימה עם המנהל. לבקשתי, הצליח להקדים את המשלוח כך שהגיע תוך יומיים הביתה על ידי שליח וללא תשלום .באמת מיוחד במינו.

הרכישה נעשתה ישירות בבית העסק לאחר מס' שיחות טל' ענה לי בחור בשם דידי , סבלני מאיר פנים אחד הממירים היה תקול והוחלף ללא כל בעיה .

פשוט מושלם. חזרו אליי תוך כמה דקות וענו על כל השאלות שהיו לי. שירות אדיב, משלוח מהיר ומוצר איכותי. ממליצה בחום!!

רכשתי את המוט בלנדר לאחר שהשוותי מחירים באתר. החנות בבני ברק נתנה את המחיר הטוב ביותר, הבדל של 150 ש"ח מכל חנות אחרת שבדקתי. לאחר הקנייה רכשתי עוד 4 יח' מהפריט עבור אמי, חמתי, גיסתי ועוד חברה. המוט פשוט מעולה! ועוצמתי ברמת הטחינה. מומלץ בחום!

הגיע למחרת ההזמנה התקשרתי לברר פרטים על המוצר וקבלתי יחס הביב ותשובות מדויקות! אין לי מה להוסיף

המוצר שביקשתי לא היה במלאי בחנות הזמינו לי במיוחד התקשרו להודיע שמוצר הגיע נסעתי לחנות, מוכרים מאוד נחמדים ועדיבים, חווית קניה לא רגילה לארץ גם מחירים טובים, ממליץ בחום לקנות מתוקי

חניה יחיסיטת סבירה (תלו בשעת ההגעה ) המקום נראה צפווף אבל מצויד בכל מה שרק מופיעה בפירסום. יחס מאוד ידידותי וסבלני (למרות עוד לקוחות בחנות שגם הם קיבלו יחס מעולה ) שרות לבבי ומהיר וועם הצעה ממשית לכוס קפה תרתי משמע . ממליץ בכל פה ! י

התרשמתי מהשירות ומהמוצר, ממהירות המשלוח, האתר מתוחזק בצורה טובה מאוד. היישר כוח ממליץ בחום על החנות! :)

רכשתי מכונת כביסה נציג המכירות דידי ענה לשאלותי בסבלנות ומקצועיות ממליצה בחום וכמובן שאמשיך לרכוש בתוכי גם בעתיד

אני רוצה לציין לחיוב את שרות הלקוחות של תוכי. באמת התיחסו וענו לטלפון מיד, הגיבו במהירות למייל. היה עיכוב של המשלוח אך טיפלו בכך ברצינות ודאגו שהחבילה תגיע וכן קבלתי זיכו על האיחור. בהחלט רואים שהם עובדים על השרות וזה מאד חשוב. המוצר הגיע ארוז היטב.

הזמנתי את המוצר באמצעות האינטרנט, לאחר שעשיתי השוואות ב- zap . מעבר למחיר המשתלם, יש עם מי לדבר לאורך כל הדרך.

שירות פשוט מושלם!!! לא נתקלתי עדיין בשירות כמו שקבילתי : האספקה מהירה המענה הכי מהיר המוצר מעולה! ממליצה בחום!!!

משלוח מהיר,המוצר הגיע תקין וארוז כראוי, אפשרות תשלום בפייפאל, מחיר המוצר היה הוגן. תהליך הקנייה היה פשוט ונוח, אקנה מחנות זו שוב ללא ספק.

שירות מהיר מאוד. כל הכבוד לכם. ממליצה מאוד לחנות הזאת. הגיע תוך 2 יומי העסקים מוצר כמו בתמונה. עובד. חדש. אין שום תלונות.

השירות מעולה פלוס. המוצר תואם לתיאור. המחיר היה הכי זול בזאפ. המלצה - אין מה לפחד ללכת על זול ביותר. הספק מעול והחנות שיודעת לשמור על השם שלך.

אחלה חנות ואחלה בעלים הגעתי דרך זאפ לחנות ולמרות שרציתי מוצר אחר הבעלים המליץ לי על מוצר טוב יותר ונתן לי אותו במחיר הכי זול בזאפ למרות שאצלו זה הופיע יקר יותר ב30 שח חנות מעולה

הזמנתי בלנדר זכוכית למיקסר של קנווד, הבלנדר הגיע בזמן אך הגיע עם פיצוצים קטנים בזכוכית. התקשרתי, וללא צורך בהוכחה מכל סוג שהוא, נאמר לי שייצא אלי עוד הערב בלנדר חדש, ושאת ההבלנדר הראשון אני אמסור לשליח. וכך גם קרה. לא יודע מה הסיבה לכך שהגיע אלי בלנדר לא תקין אך השירות שלהם פיצה על הכל ביעילות ובמהירות. הבלנדר עצמו חזק ועמיד אך המכסה יושב חזק מדי, וקשה לחלצו מהכד.

ביצעתי את ההזמנה בלילה דרך האתר ושילמתי עם PAY-PAL, למחרת בבוקר התקשרה בחורה וביקשה לחייב אותי דרך האשראי כי הם לא קיבלו כסף מהPAYPAL, אמרתי שקיבלתי קבלה בדוא"ל ואז הבחורה מיהרה לסיים את השיחה, למחרת היתקשרתי לשאול מה עם ההזמנה ואמרו לי שהיום היא תצא, למרות שהמוצר יצא אלי רק אחרי כמה ימים... הוא הגיע בזמן אבל הקופסא הייתה טיפה מעוכה אבל זה אודות דואר ישראל. בגדול אחלה חנות עם אחלה מחירים ושרות שלקוחות טוב.

רכשתי מתוכי/קנייה ישירה מולטי קייק וגם נפה חשמלית. שירות מעולה!!!! עונים מהר,אספקה מיידית ומחירים מצויינים. המולטי קייק הגיע סגור ואחת התבניות היתה עם שריטה קלה, דידי ישר אמר שמשאיר לי אחד חדש להחלפה למרות שיש ביקוש עצום למוצר. זה רק מראה את רמת השירותיות. אני אחזור לקנות משם. כן ירבו.

הזמנתי דרך האינטרנט. שלחתי קודם מייל לברר פרט על המשלוח וקיבלתי מענה מפורט. את ההזמנה עשיתי בנוחות דרך paypal. יום לאחר ההזמנה עדכנתי את כתובת המשלוח- היה נוח לעדכן וקיבלתי תשובה מהירה שהכתובת עודכנה. המשלוח הגיע מהר מהמצופה.

המענה הטלפוני היה מהיר ונוח, והשירות אדיב ביותר. בחרתי לאסוף בעצמי את המוצר, ומעבר לחיוך ולאדיבות פנים אל פנים, גם עזרו לי פיזית בהעמסת המוצר. היות והגעתי עם אופנוע אפילו קיבלתי עזרה בהעברת המוצר לאריזה נפרדת שתהיה לי נוחה יותר לנשיאה. מומלץ!

הזמנתי ביום חמישי בערב, וכבר ביום שני יכולתי לאסוף את החבילה בסניף הדואר, שארוזה היטב. המוצר איכותי. לא נעזרתי בשירות לקוחות.

הזמנתי דרך אינטרנט, אך לפני הזמנה התקשרתי וביררתי את כל הפרטים. ענו מהר לטלפון, היו נחמדים . הביאו מאוורר לבית שלי מהר מאוד (כעבור יומיים ).

שרות נהדר אדיב ועניני.עונים מהר לטלפון, רציתי לשנות את פרטי ההזמנה והתשובה היתה ענינית. אספקת מוצר מהירה. והמוצר מצוין...ממליצה לרכוש בחנות זאת.

הזמנתי סוללות נטענות מסוג D עם נפח 2600. היתה לי שיחת טלפון עם שרות לקוחות שלהם והם ביקשו להחליף את הסוללות שהזמנתי בדגם אחר עם אותם מאפיינים. שאלתי במיוחד אם יש להם אותו נפח וקיבלתי תשובה חיובית. כשקיבלתי את ההזמנה התברר שהם שלחו סוללות עם נפח 2200. בסך הכל זה לא כזה משנה, אבל זה שאין להם שום בעיה לשקר ללקוח משאיר הרגשה לא נעימה. המלצה אם יש לכם ברירה תבחרו חנות אחרת.
הלקוח הזמין 2 חבילות סוללות GP מסוג D ירוק 2600 במחיר 80 ₪ מכיוון שהיה במלאי רק יחידה אחת התקשרנו ללקוח ומסרנו לו שיש רק יחידה אחת ועם הוא רוצה יש את הדגם D הרגיל של 2200 במחיר של 64 ₪ (כמו שמופיע במפרט באתר) הלקוח מיד הסכים ושינה את ההזמנה לדגם הרגיל של הסוללות כמו כן הלקוח שילם מחיר זול יותר על הסוללות בגלל שהם רק 2200 לסיכום אין לנו רצון לשקר על אף אחד הרי עם אנו נשקר נפגע העצמנו