מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 29

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
pisga1999
pisga1999
21.09.2020
מוצר שנרכש: סמסונג נוט 9

רכשתי טלפון סמסונג נוט 9 חדש בחנות, לאחר שבוע גיליתי שלצערי הטלפון תקול (תוכנות מסויימות שהתקנתי ללא בעייה במכשירי סמסונג אחרים לא ניתנות להתקנה במכשיר זה) , פניתי לחנות, ביקשו שאשאיר את הטלפון לבדיקה ובמידה ויהיה תקול אקבל חדש, השארתי את הטלפון בחששות, ולאחר יומיים הגעתי לאסוף, מכיוון שמדובר בתקלת תוכנה ישבו איתי לבדוק בסבלנות (למרות שעברה שעת הסגירה) , מיכאל מנהל החנות ישב איתי בסבלנות עד שהתקנתי את האפליקציות הסוררות, לאחר שראה שהתקלה עדיין קיימת, פשוט הוציא טלפון חדש מהקופסא והחליף לי את המכשיר ושוב ישב איתי בסבלנות עד שראה שהאפליקציות שקודם לא היו ניתנות להתקנה עובדות כשורה במכשיר החדש והכול תקין. מאוד מרוצה, כי הכי חשוב שה שירות ושרות טוב נדיר במחוזותינו. כל הכבוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Niva
Niva
14.09.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 10 א

קניתי טלפון סמסונג 10 א לילד והוא מחק את ראשי קשר ותמונות מהטלפון חזרנו לחנות לבקש עזרה בנושאי להחזירו למצב הקודם והבחור בחנות הצליח בלי לבקש כסף זה שירות מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
אודי
אודי
07.09.2020
מוצר שנרכש: טלפון נייד סמסונג S8 PLUS

מחיר מצוין שרות אדיב ומהיר - טלפון תקול הוחלף בחדש במהירות ובצורה חלקה. חנות מומלצת!

חוות הדעת עזרה לכם?
Vladi
Vladi
25.08.2020
מוצר שנרכש: note 9 pro 128 g

מצאתי חנות הזה בזפ של מחרים אני גר באשקלון ליד הבית מכשיר זה יותר יקר ב300 שקל ובחנוט פה קיבלתי גם מחיר טוב הם הכינו לי את המכשיר. חבר שלי בא לאסוף אמר שאנשים ממש נחמדים סופר סרוויס

חוות הדעת עזרה לכם?
RnaO
RnaO
25.08.2020
מוצר שנרכש: אייפון X-ray

קניתי טלפון לבת שלי לפני כחצי שנה הטלפון ננעל לילדה בגלל עומס הגענו לחנות תמורת סגולה סמלי באותו יום סידרו את המכשיר שווה ביותר תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
Batel
Batel
25.08.2020
מוצר שנרכש: נוט 9 אס

זה התחיל עם מחיר זול המענה הטלפוני היה מהיר ביותר הזמנה נעשתה במהירות ונעימ וגם קיבלתי את המוצר ממש מהר יחסית לתקופה הטלפון עצמו גם סבבה

חוות הדעת עזרה לכם?
טל ומורן
טל ומורן
24.08.2020
מוצר שנרכש: סמסונג a71, סמסונג s9 plus

החנות נמצאת במקום הראשון במחיר בהמון פריטים אך שמגיעים לחנות מבינים שזו הונאת דיוג. אי אפשר לרכוש את הפריטים במחיר שפורסם כמעט תמיד אזל המלאי של הפריט במחיר הזול ומציעים לך (בלית ברירה) להוסיף כסף ליבואן רישמי. ניסיתי לרכוש שלושה דגמים שונים של סמסונג במחירים שפורסמו ולא הצלחתי...

תגובת החנות

שלום רב . הלקוח הגיע לרכוש מכשיר מדגם A71 שאכן אזל בדיוק במלאי באותו זמן וגם ירד מהאתר באותו זמן עד שחודש המלאי . לגבי האס 9 פלוס הלקוח רצה לרכוש דגם שמגיע עם 2 סימים והדגם שאנו מפרסמים מגיע עם סים 1 ולא 2.. נאמר ללקוח לגבי הA71 שבעוד כשעה בדיוק הוא יחזור והמלאי של הA71 יחודש והוא יקבל באהבה במחיר המוצג באתר . ואכן אמר כי יחזור בעוד שעה.. אך הלך ולא חזר . אנו מתנצלים אם נוצרה חוויה לא נעימה אך ניסינו להיות הכי הוגנים שיש כלפי הלקוח . בתודה צוות בסט סייל סלולר בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
אא
אא
19.08.2020
מוצר שנרכש: רדמי 7

אבא שליקנה טלפון מתנה ולאחר כמעט שנה היתה בעיה עם גי פי אס וטעינה הגענט לחנות בראשון לקחו אץ המכשיר והחזירות תוך שבוע מתוקן כחדש

חוות הדעת עזרה לכם?
Menahem
Menahem
19.08.2020
מוצר שנרכש: נוט 9שיומי

בסד אתמול עשיתי רכישה של מכשיר שיומי מסוג נוט 9,זול טוב ויעל למחיר של המו ר כמו כן השירות היה ממש יעיל וטוב

חוות הדעת עזרה לכם?
yosss
yosss
16.08.2020
מוצר שנרכש: samsung a51

קניתי שם מכשיר סלולרי. המחיר שמופיע בZAP במקרה שלי וכנראה בעוד מקרים, הוא לערכה לא של יבואן מקורי, ערכה פתוחה ומטען לא מקורי. מהרגע שהתיישבת בחנות, העובדים יעשו הכל כדי לשכנע אותך לקנות את המקורי, שכמובן יעלה יותר. שכנוע עד כדי שבדיוק נגמר לנו במלאי, זה היה נכון בקנייה שלי, ותוך כדי קנייה, שמעתי מכל הדלפקים לידי, את אותו סוג שכנוע.

תגובת החנות

שלום רב . לעדכון הלקוחה היא הגיעה לחנות של מכירות . מן הסתם שהלקוח יושב מול מוכר שמתפרנס ממכירת מוצרים הוא ינסה לשכנע. לעניות דעתנו אף אחד לא הכריח את הלקוחה לקנות והיא זו שבחרה לקנות אצלנו . כך איננו מבינים את חוות דעת זו..

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
16.08.2020
מוצר שנרכש: מכשיר סלולרי שיאומי רדמי נוט 9

קניתי מכשיר סלולרי שיאומי רדמי נוט 9 , קבלתי שירות מעולה מאלעד.היה אדיב, סבלני, העביר לי נתונים מהמכשיר הישן לחדש כולל הגדרות .

חוות הדעת עזרה לכם?
iyad
iyad
15.08.2020
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג 8

לא להתקרב שרות על הפנים שבוע לקח לקבל הזמנה ושילמתי על משלוח "מהיר" 49 שח!אחרי 3 פניות הבטיחו לתת זיכוי ולא קיבלתי...המכשיר שקיבלתי עם איכות שמע וטעינה בעייתית..לא מומלץ !בנוסף חבילת הזהב שלהם לאביזרים מכילה פריטים סוג ב לא איכותיים לא שווה לשלם 149 שח !ממש בטשה עדיף לקנות מיבואן רשמי או מקום שמכבד את הלקוחות שלו ואת הסחורה שלו

חוות הדעת עזרה לכם?
שמוליק
שמוליק
14.08.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 10 פלוס

קניתי כבר כמה פעמים בח ו ת כצ פעם שירות ממש טוב ומרוצה גם שהיה בעיה במכשיר תוך כמה ימים טיפול במכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Maor
Maor
13.08.2020
מוצר שנרכש: רדמי נוט 9פרו

קניתי טלפון השיחה היתה נעימה המשלוח היה מהיר ממש לא ציפיתי שיגיע כל כך ומה שהובטח הגיע כמו שריכ הפתעה נעימה צ'יטה בו'קס היה משלוח מהיר ויעיל

חוות הדעת עזרה לכם?
דליה
דליה
10.08.2020
מוצר שנרכש: שיוצי

לפני כארבע חודשים קנינו טלפון השירות היה מצויין המשלוח הגיע מהר וכאשר היה בעיה בספיקר קיבלנו שירות מדהים ממש צביר וטוב

חוות הדעת עזרה לכם?
Kosta
Kosta
10.08.2020
מוצר שנרכש: נוט 8 פרו

מצאתי את החנוט זה בזאפ המחיר טוב שירוט ממש יעיל עם יחסס ממש טוב שמח שקניתי בחנוט זה

חוות הדעת עזרה לכם?
cryptocoin77777
cryptocoin77777
31.07.2020
מוצר שנרכש: אייפון 11 פרו

לא ממליץ בכלל! אכזבה , נא לזהר! לא משקפים עלויות! לא ממליץ אפילו לנשות אותם! תחסכו כואב ראש!

תגובת החנות

שלום רב לגולשי זאפ וללקוחותינו לצערנו אין לנו מושג מי האדם ועל מה הוא מדבר , לצערנו אנו כבר רגילים שאנשים מאחורי המקלדת בקלות רבה כותבים דברים רעים ומכפישים , הם אפילו לא לוקחים בחשבון שיש פה דיני נפשות ושאנשים רבים מתפרנסים ממקום זה , ( אם היה על מה. אנחנו תמיד מוכנים לשמוע ביקורת ) כי אצלנו עובדים אנשים לא רובוטים, אבל הם?.. העיקר ללכלך. אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת שירות VIP לכל עשרות אלפי הלקוחות שכל פעם מחדש בוחרים לרכוש אצלנו : תודה מצוות בסט סייל סלולר בע"מ

חוות הדעת עזרה לכם?
masa
masa
31.07.2020
מוצר שנרכש: סמסונג a40

קנינו מכשיר של סמסונג לאחר כשנה התקלקל תיקנו אותו התיקון היה זריז תודה על השירות והיחס טוב בחנות זה שירות

חוות הדעת עזרה לכם?
Nehama
Nehama
28.07.2020
מוצר שנרכש: קורקינט

פשוט כיף שיש כאלה חנויות בזרם אני גרה באשקלון קורקינט אצלנו עולה הכי זול 1900 שקל בדקתי בזרם חנות הכי קורה זה בראשון למרות שהיו חנויות יותר זולות רק יותר רחוק באתי קיבלתי הסבר על אופן השימוש התחברות לאפליקציה שירות נהדר מאלעד אקנה שוב בחנות הזאת

חוות הדעת עזרה לכם?
Ioav
Ioav
26.07.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גג 9פלוס

חיפשתי סמסונג 9פלוס מצאתי מחיר הכי טוב שירות מעולה אביזרים במחירים טובים ושירות וחווית קניה מתמיר היתה נעימה מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
michalcusiner
michalcusiner
24.07.2020
מוצר שנרכש: IPhone 11

שירות מדהים מבחור בשם מיכאל!! קסם של אדם, שירות. יחסית לא הרבה זמן חיכינו ו גם נתנו לנו מבחר גדול של דגמים לכיסויים.

חוות הדעת עזרה לכם?
אדם
אדם
24.07.2020
מוצר שנרכש: Samsung Note 9 128 gb

קניתי לפני חודש מכשיר samsung note 9 דרך חברה זו הוספתי לתשלום גם אחריות נזק וגם עוד 200 שקלים במטרה לשדרג את הרכישה לטלפון אורגינל עם קופסה סגורה שבודאות לא נפתחה(כך נאמר לי ע"י הנציג). בפועל קיבלתי מכשיר שהאוזניות שלו פגומות דיברתי איתם מספג פעמים עד שהסכינו לשלוח אוזניות חדשות, עבר חודש וחצי אך עדיין לא התקבלו. יותר גרוע מזה כשהבת שלי ניסתה לצלם סרטון של פחות מדקה המכשיר נכבה נכנס מים אל המצלמות. כשיצרתי קשר איתם התנערו מהאחריות ושלחו אותי לחברת Get Cell שהיא בעלת האחריות מרגע הרכישה. כמו כן בעקבות המקרה איתי גם הוסיפה לאתר שלהם שאחריות שלהם לא מכסה נזקי מים וקורוזיה, כמובן שזה לה היה רשום בחשבונית רכישה שקיבלתי, בנוסף לא אמורה להיווצר קורוזיה בצילום סרטון קצר במים הרי מוצהר ע"י היצרן שמכשיר זה עמיד במים. עכשיו אני מנהלת את הקרב שלי מול Get cell. מזהירה לא להתקרב לחברה הזו, אתה משלם הרבה כסף, אך מרגע סגירת העסקה אין עם מי לדבר מה גם שמוכרים מכשירים ךא אורגינלים כשטוענים ההפך וגם גובים כסף על כך. 2276 שקלים הלכו לפח!!!!!

תגובת החנות

שלום רב לכל הלקוחות . ראשית כל ! בכל חשבונית שיוצאת מהחנות כתוב שאחריות לא מכסה כל נזק שנגרם על ידי הלקוח . הלקוחה דיברה עם החנות כבר מספר פעמים וכל פעם הוסבר כי ברגע שיש נזק לקוח ובמיוחד מים האחריות לא מכסה . לגבי המכשיר עצמו אנו לא היצרנים ולא אנו אלה שהכנסנו את המכשיר למים ולא נוכל לדעת כיצד בוצע הצילום במים וכיצד השימוש בוצע מכיוון שאמנם המכשיר עמיד במים אך לא עמידות מלאה (תקן מסויים לכל מכשיר) . לגבי האוזניות אכן היא קיבלה תקולות והיא קיבלה מענה מלא וחנותנו שלחה אוזניה חדשה דרך חברת השליחויות . לאחר כמה שיחות ושהוסבר ללקוחה שלא יסדרו ברגע שהמכשיר קיבל נזק ממים והלקוחה דווקא לא עשתה כזה סיפור כי הבינה שיש נזק שלא יכול להכלל באחריות . חבל מאוד שכאשר הלקוחות מבינים שאנו לא היצרנים של המכשיר ולא אנו אשמים בהרס המכשיר הם בוחרים לגדף ולהאשים את החנות ולנסות להרחיק לקוחות על ידי מצג שווא . בסט סייל תמשיך להיות חנות הסלולר המובילה בישראל ותיתן שירות ומענה לכל לקוח באשר הוא .

חוות הדעת עזרה לכם?
Anat
Anat
22.07.2020
מוצר שנרכש: גלקסי A70

באפריל קניתי גלקסי A70 מהחנות. לאחר חודשיים שקע טעינה הפסיק לעבוד. לקחתי את המכשיר למעבדת היבואן הרישמי סאני תקשורת והם סרבו לתקן את המחשיר בטענה שיקרית שנפתח ע"י גורם לא מורשה. פניתי לבסטסל שיעזרו לי לפתור את הבעיה והם מיד לקחו את המכשיר ותקנו ללא עלות תודה על השירות והיחס.

חוות הדעת עזרה לכם?
Gila
Gila
21.07.2020
מוצר שנרכש: samsung galaxy s9 plus 64 gbr

הזמנתי אתמול מכשיר גלקסי ומאוד התרשמי ממהירות המשלוח לא אהבתי את הניסיון למכור לי מטען "מקורי" ב200 ש"ח במקום המטען שבא עם המכשיר. לא אהבתי את התוספת של 100 ש"ח להערכת הביטוח שלא בקשתי לא אהבתי את תוספת המע"מ למחיר -כולם מפרסמים את המחירים כולל המע"מ בסוף כן היה מטען מקורי בקופסה אבל הם הצליחו לגבות ממני את המחיר בדרך אחרת!!

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
20.07.2020
מוצר שנרכש: שיאומי רדמי נוט 7

שירות טוב, חבר'ה אדיבים, מאד מנסים לעזור, סך הכל חוויה בהחלט טובה וממליץ על השירות שלהם, בעיקר בהתחשב בשירות של הרבה מתחרים אחרים

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון