
רכשתי טלפון סמסונג נוט 9 חדש בחנות, לאחר שבוע גיליתי שלצערי הטלפון תקול (תוכנות מסויימות שהתקנתי ללא בעייה במכשירי סמסונג אחרים לא ניתנות להתקנה במכשיר זה) , פניתי לחנות, ביקשו שאשאיר את הטלפון לבדיקה ובמידה ויהיה תקול אקבל חדש, השארתי את הטלפון בחששות, ולאחר יומיים הגעתי לאסוף, מכיוון שמדובר בתקלת תוכנה ישבו איתי לבדוק בסבלנות (למרות שעברה שעת הסגירה) , מיכאל מנהל החנות ישב איתי בסבלנות עד שהתקנתי את האפליקציות הסוררות, לאחר שראה שהתקלה עדיין קיימת, פשוט הוציא טלפון חדש מהקופסא והחליף לי את המכשיר ושוב ישב איתי בסבלנות עד שראה שהאפליקציות שקודם לא היו ניתנות להתקנה עובדות כשורה במכשיר החדש והכול תקין. מאוד מרוצה, כי הכי חשוב שה שירות ושרות טוב נדיר במחוזותינו. כל הכבוד.























